Имидж туралы түсінік


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
Аграрлы-техникалық институты

Имиджелогия

Орындаған:Төлебай Ж.Ж
Тобы:18-700-42
Қабылдаған:Маркабаева Г

2020
Жоспар:
I Имидж туралы түсінік
II Имидждің түрлері
III Имиджмейкерлер кім?
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Имидж - тұлғаның өзін - өзі әрекеттеуімен ерекшеленеді. Ол,
оқытушыға өткен кезеңдегі жоғары статусты қайтып алуына
көмектеседі. Имидж адамды танымдылық пен бағалық қатынастар
ретінде қызметтеледі.
Имиджeлoгия (image – бeйнe, logos – ғылым) – caяcи тeхнoлoгиялaрды,
oндaғы прoцecтeр мeн құбылыcтaрды, caяcи тұлғaның жeтeкшiлiк
қaбiлeттeрiнiң қaлыптacуы мeн дaму зaңдылықтaрын зeрттeйтiн
caяcaттaну ғылымының caлacы.

Адамның бүтін келбетін сипаттайтын сыртқы және ішкі
аспектілерді атап кету қажет. Сыртқы аспект көптеген
элементтерден құралады, аяқ киіммен бастап бас киімге дейін.
Ол, адамның бет - әлпеті, киімі, жүріс - тұрысы, мінез – құлқы,
дауысы. Осы тұста стилистің, визажистің көмектері қажет.
Имидждің түрлері .

Габитарлық (латын тілінен аударғанда habitus – сыртқы
пішін, көрініс) имидж. Оның құрылу принциптері: адамның
сыртқы ерекшеліктерін есепке алу, дене пішімі, сыртқы түрі,
киімі, шашы, жүріс - тұрысы.

Іскер имидж - адамның өз қолымен жасаған заттары мен
дүниелері арқылы тұжырымдама жасауға болады.
Кәсіпорындардың менеджерлері үшін ол іскер қағаздар формасы
мен мазмұнын есепке алу қажетті.

Вербальды имидж (ауызша) - қарым-қатынастылыққа
қалыптасатын ой - пікір (ауызша немесе жазбаша).
В.О.Ключевский: «анық, түсінікті жаза білу - ізеттіліктің
алғашқы ережесі».
Вербальды емес іс - әрекеті имиджі - ымдау, мимикалап көрсету
технологиясы, дененің кеңістіктегі орынын есепке ала отырып зерттеу
негізінде құрылады. Оңтайлы имиджді құруда мінез - құлықтың теріс, келеңсіз
жақтарынан сақтану қажет.

Көп қырлы күрделі имидж - позитивті және теріс бағыттарымен мазмұндалады.
Имиджді құрайтын элементтерді таңдап ала отырып,
психологиялық тұрғыда адам баласы өзінің оңтайлы сапалық ерекшеліктерімен
көрсеткіштерін (сыртқы және ішкі) алға қояды.
Саясаткер мен менеджердің имиджі, артист пен топ - жұлдыздың имиджінен
ерекшеленеді.

Мекемелелер мен ұйымның имиджі –ұжымдағы әрбір маманның және
ұжымның қандай бағытта ұмтылысын сипаттап көрсетеді. Осындай
ұмтылыс пен беталыс жаңадан құрылып жатқан кәсіпорындар мен
мекемелер үшін маңызды
Мекемелелер мен ұйымның имиджі –ұжымдағы әрбір маманның және
ұжымның қандай бағытта ұмтылысын сипаттап көрсетеді. Осындай
ұмтылыс пен беталыс жаңадан құрылып жатқан кәсіпорындар мен
мекемелер үшін маңызды.

Заттық имидж – бір заттың немесе басқа жанданбаған обьектінің субъект -
субъектіні өзара әрекеттесу процесінде пайда болған символды образын
түсінеміз, айтамыз. Яғни сол затты немесе обьектіні субъект ретінде
қабылдауды араңдатып көрсетеді. Заттық имиджді құрудың негізгі
механизмі - персонификация болып табылады.

Корпоративті имидж (ұйым имиджі) деп - біз – субьекті – субьекті мен
өзара байланысты процестердің арқасында пайда болған ұйымдардың,
қауымдастықтардың символдық образын айтамыз. Корпоративті имидждің
табиғатын түсіну үшін біз - ұйымның, қауымдастықтың табиғатын
талдауымыз қажет.
Габитарлық (латын тілінен аударғанда habitus – сыртқы
пішін, көрініс) имидж. Оның құрылу принциптері: адамның
сыртқы ерекшеліктерін есепке алу, дене пішімі, сыртқы
түрі, киімі, шашы, жүріс - тұрысы.
•Имидж символикалық құбылыс ретінде.
Семиотикалық іс - әрекеттің, көзқарастың қолданылуы. Семиотика –белгілеу
жүйелерінің түрлі қасиеттерін зерделеп зерттейтін ғылыми теорияның аталуы.
Имидж субъектінің тек қана образы ғана емес, символикалық образ болып
табылады, яғни кең түсінікті бірқатар тілдер көмегімен хатталатын образ.
Имиджмейкерлер – имиджді әзірлеуде, жасауда
тұлғаның ойластырылған параметрларына емес, ал оның
тұлғалық нақты параметрларына назар аударып көрсетеді. Олай
болмаған жағдайда, бірінші жолда жолыққан стандартсыз
жағдайда «шашылып» таралып кетеді. Егер, тұлға актер,
марионетка ретінде өзін көрсетіп, іс - қимылдар жасайтын
болса, онда ол тұлғадан толығымен жасанды имидж жасауға
болады.
Имидж – символикалық құрылым болып табылатыны айқын, себебі оны құруда
міндетті түрде вербальды белгілер қолданылады. Қазіргі заманғы
лингвистиканың негізін қалаушы Фердинанд де Сосеюрдың айтуынша кез -
келген жаратылысты тілдің базисті бірліктері – символдық белгілер болып
табылады.
Қорытынды:
Имидж - тұлғаның өзін - өзі әрекеттеуімен ерекшеленеді. Ол, оқытушыға өткен кезеңдегі
жоғары статусты қайтып алуына көмектеседі. Имиджелогияның қалыптасуы мен дамуы
саяси құндылықтар мен саяси қарым-қатынастардың жаңа формаларының қалыптасуына
және әр түрлі нақты тарихи типтегі мәдениеттерде саяси жетекші қызметінің алуан түрлі
көрініс алуымен тікелей байланысты. Ол, көбінесе, уақытқа, нақтылы тарихи жағдайларға,
қоғамдағы үстем идеялық-саяси көзқарастардың жүйесіне, адамдардың жеке басының
даму деңгейіне, дүниетанымына, саяси мәдениетіне тәуелді.
Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Сапарова Ю.А., Тұрдалиева Ш., Багов И., Сабекова А.
Имиджелогия.-Шымкент, 2008
2. Вознесенская Е., Фролов П. Фотография как
средство формирования имиджа // А&РR diqest. – 1996. – Июнь
Назарларыңызға рақмет!

Ұқсас жұмыстар
ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ
Оқушылардың жауаптары
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Имидж - бағдарлама
Білім беру мекемелерінің имиджі
ДӘРІГЕР МЕН КЛИНИКАНЫҢ ИМИДЖІ
Өндіріс орнының әрекетінде экологиялық бағытталған маркетинг
ӨНІМНІҢ БӘСЕКЕЛЕСТІК ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Туристік іс-әрекет психологиясы
Жарнама және оның аспектілері
Пәндер