Адамдардың әлеуметтенуі




Презентация қосу
Жәнгір хан атындағы Батыс Қазақстан
аграрлық-техникалық университеті.

Тақырыбы:

Тұлғаның әлеуметтенуі
Орындаған: Берікқали Даулет
Тексерген: Балжанова.Г.Ж.
Тобы: ВТ-27 топ студенті.

ОРАЛ- 2020
Адамдардың әлеуметтенуі

• Адамның аса күрделі табиғаты оның қоғамдағы әр
түрлі байланыс қатынастары казіргі әлеуметтануда
адамға, оның тұлғалық түрінде байланысты, алуан
түрлі модельдерді жасауға ықпал етті. Осылардың
бірі адамның бейнесіне әлеуметтік рөлдердің
жиынтығы ретінде қарау.
• Әлеуметтік рөл- қоғамдағы адамдардың белгілі бір
алатын орнына, жағдайына, олардың басқалармен
қарым қатынастарына байланысты және қабылдаған
ережелерге сәйкес адамдардың атқаратын қызметтері.
Тұлғаның әлеуметтену процесі
• Тұлғаны одан әрі әлеуметтендіру процессі тек қана
адамдардың алуан түрлі бірліктері мен топтық
шеңберінде болуымен шектелмейді. Тұлғаны
әлеуметтендіру оны өз бетімен еркін азаматтың
алдыңғы қатарлы тәжірибелеріне, мәдени бағалы
құндылықтарына,нысандарына, бағыттарына, т.б
белсенді араласып, оларды терең игеруге, бойына
сіңіруге, өңдеуге мәжбүр етеді. Осылардың негізінде
тұлғаның ерекшелік қасиеттері одан әрі тереңдей
түседі оның әлеуметтік тұрғыдан өзін-өзі тануы,
өзінше бағалау қасиеттері қалыптасады.
Отбасы Әлеуметтенуі
• Отбасы әлеуметтануы— отбасын әлеуметтік институт
ретінде зерттейтін социологиядағы негізгі бағыттардың
бірі. Негізгі мәселелері отбасылардың өз қызметін
орындау сипатын, әр түрлі типтегі отбасылардың өмірін,
ажырасу себептері мен салдарын және т.б зерттеу болып
табылады.

• Отбасы сияқты әлеуметтік институттардың табысты
қызмет өтуін тарихтың қозғаушы күшіне жатқызуға
болады. Отбасының дүниеге келу сәті бізге белгісіз, бірақ
оның пайда болуы отбасылық үй шаруасы, отбасының
бірлескен әлеуметтік және өндірістік әрекеттері негізінде
отбасын нығайтудағы әр түрлі қызметке байланысты.
отбасы әлеуметтену механизмдері

• интериоризация,
• идентификация
• еліктеу
еліктеу

• Зерттеулер балалар ересектер олардың
мінез бала үшін қажетті мақсаттарға қол
жеткізу үшін, яғни, табысқа әкелді бірінші,
содан кейін құрдастарының еліктеуге бейім
екенін көрсетті. Бандура, сондай-ақ балалар
көбінесе ол «резервіне» болды-ақ олардың
алдына, олар жаңа мінез-құлық үйрену,
табысқа әкеледі емес, тіпті факт мінез-
еліктеуге екенін көрсетті.
Имитациялық - басқа тұлғаның мысалы мынадай
басқаларға қабылданады тәуелсіз kopirovaniedeystvy,. Бұл
тапсырмаға адам әлеуметтік тәжірибе шешуші рөл
атқарады.
Имитациялық топ ретінде қабылданған мынадай жалпы
мінез-құлық заңдылықтарын, мысалдар, стандарттар,
стереотиптер, болып табылады. Негізгі топ имитациялық
жүзінде және интеграциялық механизмдер, ол, әдетте,
басқа бір нәрсе көшіру немесе қарызға туа біткен
бейімділігі деп танылады. Ол эмоционалдық
сәйкестендіру механизмі болып табылады. жасөспірім
жылы еліктеуге механизмі пұттарға, өзіне маңызды
адамдар сияқты болуы ниетімен байланысты.
Имитациялық қаңылтыр, іс-шаралар көрініс болуы
мүмкін,
сөйлеу, келбеті.
интериоризация
Интернализация, әлеуметтік қызметтің
сыртқы құрылымдардың меңгеру арқылы
адам ақыл-ойдың ішкі құрылымдардың
қалыптастыру. Бұл тұжырымдама
Франция психолог Жан Пиаже, L.Zhane,
A.Vallonom енгізілді. Интернализация
сана ішкі ұшақтардың құрылымында
нысан байланысты қызметтің құрылымын
түрлендіру болып табылады
интернационализациялау механизмі туралы оның мәдениеті ұғымдар
тағайындау әдістерін талданады көптеген ғалымдар, сондай-ақ
айтарлықтай адами пайдалану жазды. жетекші Сеченов ның
теориялар өтті жоғарыда көрсетілгендей Осы механизмнің рөлі,
Выготский, тікенді Дикэ, Уотсон. тұлғалардың да, жеке оның
теориясы Stern introception сілтеме жасап ұқсас тұжырымдамасын
пайдаланылатын, яғни Нәресте басқалар, олар белгіленген өз ішкі
мақсаттар қосылу. Stern, сондай-ақ еңбегі ол introception процесін
ынталандыру эмоциялар (әсіресе теріс тәжірибе) рөлін атап өтті
алғашқылардың бірі болып табылатындығында.

практикасын іс-шаралар (оң немесе теріс) тікелей күшейту ең
алдымен байланысты деген идея, Бандуре жұмысына қайта қаралды.
тікелей тәжірибе нәтижесінде оқыту процесін зерделеу, ол адам мінез-
құлық қорытындыға келді, бұл модель өте қолданылмайды, және ең
жақсы байқалатын мінез-түсіндіреді өз моделін ұсынды. көптеген
зерттеулер негізінде Бандура адам әрқашан оқыту үшін тікелей
нығайту талап етпейді, олар білуге ​және т.б. тәжірибесі болады
жасалған. бақылау арқылы үйрену қателер өте маңызды немесе тіпті
өлімге салдарларға әкелуі мүмкін жағдайларда қажет.
идентификация
• сәйкестендіру және психикасы 3. Фрейда тиесілі
дамытудағы оның рөлін ашу. ол баланың өмір бойы
қалыптасады, туа біткен емес, - деді ол -Super-Эго
тұлғалық құрылымының ең маңызды бөлігі деп сенген.
оның даму механизмі Суперэго мазмұны болып
табылады, сол жыныстық белгілерінің және
қасиеттерін жақын ересек сәйкестендіру болып
табылады. балаларды анықтау процесінде (қыздар), T
Эдип кешені (ұлдар) немесе электр кешені ретінде
қалыптасады. E. нысанын анықтау үшін бала бастан
күрделі двойственное сезімін. Осылайша, ғана емес,
анықтау процесінің эмоционалды қарқындылығы
неғұрлым тиімді нысанның сәйкестендіру
мүмкіндіктерін тағайындау көмектеседі, сонымен
қатар балалардың дамуын нұсқау

Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтену және бірегейлік теориялары
Тұлға әлеуметтенуі туралы ақпарат
Тұлғаның әлеуметтенуі
Фрейда тиесілі дамытудағы оның рөлін ашу
ТҰЛҒАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ ҮРДІСІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ МЕН ИНСТИТУТТАРЫ
Девиантты мінез - құлық әлеуметтенуі
Тұлғаның әлеуметтену кезеңдері
Ұлтаралық қарым - қатынас
Тұлғааралық қарым қатынастардың жалпы заңдылықтары
Тұлға әлеуметтік жүйе
Пәндер