Деңгейлеп оқыту




Презентация қосу
Х.Досмұхаммедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
«Жаратылыстану және ауыл шаруашылық ғылымдары» факультеті

Тақырыбы: Биологиядан білім беру мен білім алудағы
жаңа тәсілдер

Дайындаған: Ролланқызы Айдана
Кіріспе
Тақырыпты
ң
өзектілігі.
Бүгінгі таңда басты мәселе болып отырған – жас ұрпақтың
сапалы білім алуы. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев «Білімді, сауатты
адамдар – бұл ХХІ ғасырды адамзат дамуының негізгі қозғаушы
күші» дегенінің өзі – үлкен көрегендіктің белгісі. Білім
саласының дамуы көшінен қалмай ілгерілеу басты мақсатымыз.
Сол көшке ілесе алмасақ - бізге сын. Еліміздің ертеңі жас
ұрпақтың қолында.
«Мектеп - кеме, білім - теңіз», «Білім – гауһар, бағасы жоқ,
надандық - кемел, дауасы жоқ» дегендей, білім беру мен білім
алудағы дәстүрлі тәсілдер мен жаңа тәсілдер бірімен - бірі
ұштасып кемелденгенде ғана жақсы, нәтижелі табыстарға жетері
анық.
Зерттеудің мақсаты:

Биология сабағында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді
анықтау.
Зерттеудің міндеттері: Зерттеу әдістері:

Биология сабағында инновациялық оқыту Тақырыпқа сай дидактикалық ғылыми-
технологиясын ұйымдастырудың теориялық әдістемелік әдебиеттерге, мектеп
деңгейдегі зерттелуі мен практикадағы күйін бағдарламасы мен оқулықтарына жасалған
айқындау. талдау, әңгімелесу, бақылау жұмыстарымен
мектептерде қойылған талаптар.
Зерттеудің практикалық
маңызы:

Беріліп отырған деңгейлеп саралап оқыту технологиясы бойынша орындалатын жұмыстың
түрлері мен ұйымдастыру жолдарының әдістемелік нұсқаулар жасалыну керек.

Зерттеудің құрылымы: Зерттеу нысанасы:

Жалпы орта білім беретін
Курстық жұмыс кіріспеден, 2 тараудан,
қорытындыдан, әдебиеттер тізімінен тұрады.
мектептің биология пәніндегі
оқу-тәрбие үрдісі.
Оқыту үрдісіндегі инновациялық педагогикалық
технологияның ерекшеліктері

Педагогикалық
жүйенің мынадай
құрылымы бар:

1) оқу және
тәрбиелеу
мақсатында
5) оқушыларға
нақты жүйелі
жоғары
дидактикалық,
деңгейде
педагогикалық
сапалы білім
зерттеу
беру.
жүргізу; 3) қажетті
дидактикалық,
техникалық оқу
құралдарын
дұрыс5
қолдануын
қадағалау; 4) тәрбиелеу және
диагностикалық
2) оқушы меңгеруге оқыту жүйесін
тиісті ақпарат дамыту;
мазмұнын толықтыра
отырып, жүйелеу;
Оқыту үрдісін жаңа педагогикалық
технологиялар арқылы оңтайландыру

Педагогикалы қ жаңа Қазіргі кездегі жаңа
технологиялар Г.К.Селевко педагогикалық
"Өзін-өзі дамыта оқыту" М. технологияларды оқу
Жанпейісова "модульдік процесіне енгізу осы
оқыту" В.К. Дьяченко проблемаларды шешуге
"Ұжымдық оқыту" Монахов- маңызды рөль атқарады. Оқу
Қараев "Міндетті нәтиже процесінде қолдану үшін
негізінде шағын мақсатпен ұсынылып жатқан технология
оқыту" Т.Ғалиевтің жүйелі түрлері өте көп. Соңғы
оқыту технологиясы мәліметтерге қарағанда бес
В.Кодикованың "саралап бағыттан бағдарланған 50 - ге
оқыту", В. Кодикованың жуық технологиялар ғылыми
"Саралап оқыту" - оқуының түрде негізделген. Сондықтан
жан - жақты мүмкіндігін осындай жаңартылған
ескере отырып оқыту әдісі. технологиялардың ішінен өз
Бұл дегеніміз - оқуға берілетін қажеттісін таңдап алу -әр
көмекті саралау, әрбір оқушы мұғалім үшін жауапкершілікті
ең жоғары нәтижеге жету үшін қажет ететін іс.
мұғалімнің істейтін іс -
әрекеттерінің жиынтығы.
Биология сабағын оқу мен оқытудағы әдіс -
тәсілдер

• Оқушылар жаңаша • Сабақта • Оқушыларды
бағалауға қызыға оқушылардың «қабілетті» не
қарайды. Білімдерін білімдерін бірлесе «қабілетсіз» деп бөлу
бағалау бағалау өте тиімді келмеске кетеді,
оқушылардың пайдалы болды. «үздік» оқушыларға
таңғалысын Барлық сабақтарда арқа сүйеп, ынталары
тудырады. Себебі, формативті «әлсіз»
бұрын тек мұғалім бағалаудың оқушылардың тек
ғана бағалайды вербальды және отырып қалуына жол
деген пікірде келген, вербальды емес берілмейді. Себебі
енді оқушылар бір - әдістерін бірге жаңа әдісте
біріне баға қоюға қолданған жөн. оқушылардың ойлау,
болатындарын Мысалы; түсіндіру
білгенде «Жарайсың»,» «Өте қабілеттерін көрсете
қызығушылықпен жақсы», «Рахмет», білуіне белгілі
қарады. Оқушылар «Жақсы дәлелдедің» шектеу
сыныптастарының деген қолпаштаулар белгіленбейді.
жұмысына талдау мен ұтымды пікір Оқушылардың
жасап, оларға пікір білдірген, жақсы жауаптары да
білдіріп отыруы, жауап айтқан «қатаң» сынға
оқушылар оқушыға қол алынбайтындықтан
арасындағы тығыз шапалақтау арқылы оқушылар жауап
қарым қатынасты ризашылығымызды берген кезде өздерін
Деңгейлеп саралап оқыту ерекшеліктері

3.Деңгейлеп -саралап оқыту 4.Оқушының жеке
құрылымында білім игерудің тәжірибесіне негізделген
негізгі үш деңгейі оқыту технологиясы тиімді де
қарастырылады: ең төменгі нәтижелі болу үшін :
2.Деңгейлеп оқыту
1.Деңгейлеп оқыту деңгей (минималды
әртүрлі • жеке тұлға ерекшеліктеріне;
әр оқушыға өз базалық ), бағдарламалық ,
категориялардағы • психикалық даму
мүмкіндіктерін күрделенген деңгей. Базалық
балаларға бірдей ерекшеліктеріне (есте сақтау,
барынша пайдалана деңгей – мемлекеттік стандар
зейін қабілетінің ерекшелігіне ,
отырып білім бойынша анықталған ең
аударып ,олармен ойлау , қабылдау, зейін
алуына жағдай төменгі шек. Сондықтан оны
саралай жұмыс еркшелігіне , өзінің
жасап, мүмкіндік әрбір оқушы меңгеруі тиіс .
істеуге мүмкіндік эмоциясын басқара білуіне );
береді. Бұл деңгей оқушыға өзінің
береді.
қызығушылығы мен қабілетін
ескере отырып , уақытымен
күшін дұрыс пайдалануына
мүмкіндік береді.
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының
қолдану тиімділігі

Әрбір оқушы өзінің
жеке ойымен, өмірге
Ойын жаңа ақпараттар Өз ойларын толық,
деген көзқарасымен
арқылы білдіреді; дұрыс тұжырымдайды;
және ойлау қабілетімен
ерекшеленеді;

Өз біліміне сүйеніп,
мәселенің шешімін
Өздеріне белгілі дұрыс тауып, ойын
пайдалана алады; жеткізе біледі, яғни
«Мен» деген сөзді
ұғады.

Биология сабақтарын «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы
стратегиялары негізінде құрып оқыту, яғни сыни тұрғыдан ойлау
тәсілін іс-тәжірибеге енгізу нәтижесі оқушылар бойында мынадай
іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға болатынын байқатты.
Қорытынды
Курстық жұмыстың тақырыбы бойынша негізгі
міндеттерді орындау үшін көптеген педагогикалық
әдістемелік және жаңа талаптарға арнайы әдебиеттерге
ізденістер жасалып, әдебиеттік шолулар келтірілді.
Әдебиеттік шолулар бойынша тақырыбымыздың
теориялық сипаттағы мәселелері жүйелі түрде қаралды.
Сонымен жоғарыда айтылғандарды қорыта келе,
инновациалық технологиялардың мәні педагогикалық
процестің мағынасын шешудегі шығармашылық және
жасампаздық тұрғыдағы тұлғаның қызығушылығы мен
құндылықтарын ұйымдастыру және оқушының
құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Қазақстан Республикасы «Білім» мемлекеттік бағдарламасы .
// Қ.М,28 қазан , 2000ж.
2. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді
дамыту тұжырымдамасы. //Қ.М, №1, 2004 ж.
3. Жанпейісова М.М. Технология модульного обучения. –
Ақтөбе : РИПК:СО, 1999ж.
4. Таубаева Ш. Т. , Лактмонова С.Н. , Педагогическая
инновация как теория и практика нововедений в системе
образавания : научный фонд и перспективы развитие . /Книга
1/- Алматы: Научно – издательский центр «Ғылым » 2011.
200стр.
5.Бұзаубақова К.Ж. Жаңа педагогикалық технология . Тараз :
ТарМу , 2012.55бет.
Назар аударып
тыңдағандарыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Деңгейлеп оқу тапсырмаларының оқыту
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Деңгейлеп - саралап оқыту технологиясы
Топтардағы оқыту
Білім берудегі инновация
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
Пәндер