САРАПТАМА КОМИССИЯСЫН ҚҰРУ ПРИНЦИПТЕРІ




Презентация қосу
САРАПТАМА КОМИССИЯСЫН
ҚҰРУ ПРИНЦИПТЕРІ
Сараптама комиссиясы нақты объектіге экологиялық сараптама жүргізу үшін
мемлекеттік немесе қоғамдық экологиялық сараптаманы тағайындауға, оған
бастамашылық жасауға және жүргізуге құқығы бар орган құрады.
Сараптама комиссиясы (сараптама
Сараптама комиссиясы тобы) оны құру туралы шешім күшіне
(сараптама тобы) мүшелерiнiң енген күннен бастап жұмыс істейді
жалпы саны тақ сан болып және сараптама комиссиясы
(сараптама тобы) сараптамалық
табылады және кемiнде тоғыз
қорытынды берген күннен бастап өз
адамды құрайды. қызметін тоқтатады.

Сарапшылық
комиссиясының
құрамында сарапшылық
зерттеу багыттары
бойьша топтар
кұрылады.
М Е М Л Е К Е Т Т К Э К ОЛ О Г И Я Л Ы Қ СА РА П ТА М А Н Ы Ң СА РА П Ш Ы С Ы М І Н Д Е Т Т І :

1) экологиялык сараптаманың кешенді, объективті, сапалы жүргізілуін қамтамасыз етуге;
2) экологиялык сараптама туралы зандардын, өзге де заң актілерінің талаптарьш сақтауға;
3) сараптаманы колданылып жүрген стандарттар, нормалар мен ережелер негізінде
жүргізуге;
4) Экологиялық сараптаманы жүзеге асырудьң белгіленген мерзімі мен тәртібін сактауға;
5) экологиялык сараптаманың дәлелді корытындыларын дайындап, оларды сараптама
объектісін іске асыру туралы шешім кабылдайтын органдарға және тапсырысшыларға дер
кезінде беруге;
6) сараптама жасалатын объектілерді одан әрі карауга кабылдамаған, не оларды негіздейтін
материалдар пысыктауға кайтарылған кезде экологиялык сараптаманын корытындысын
объективті бағалап, дәлелді түрде негіздеуге;
7) материалдардын сакталуын камтамасыз етуге және өзінің құжаттарга қатысты әрекеттерін
олардың иесімен келісуге, өзіне сеніп тапсырылған мәліметтердің жария етілуіне жол
бермеуге міндетті.
осы Заңның 15-бабына сәйкес экспортталатын объектіні жан-жақты және
объективті бағалау үшін маңызы бар қосымша материалдар беруді талап етуге;

экологиялық сараптама жүргізуге жоғары білікті мамандарды
қосымша тартуға;

сараптама жұмысын ұйымдастыруды, әдіснаманы, оны жүзеге асырудың
тәртібі мен қағидаттарын жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге құқығы
бар.;

мемлекеттік экологиялық сараптамалардың қорытындысына қоса берілетін
мемлекеттік экологиялық сараптама объектісі бойынша ерекше пікір
қалыптастыруға міндетті.
2 0 Б А П , М Е М Л Е К Е Т Т І К Э К О Л О Г И Я Л Ы Қ С А РА П Т А М А Н Ы Ң С А РА П Ш Ы С Ы

1. Экологиялық сараптама жүргізуге қажетті арнаулы білімі және жеткілікті
тәжірибесі бар, экологиялык сараптама жүргізуге белгіленген тәртіппен
қоршаған ортаны қорғау саласындағы орталық аткарушы орган және
облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті
аткарушы органы тараткан адам мемлекеттік экологиялык сараптаманың
сарапшысы болып табылады;
2. Штаттан тыс сарапшылардың сараптама жасалуға тиісті кұжаттама
тапсырысшының өкілі немесе мемлекеттік экологиялык сараптама объектісін
әзірлеуші, сондай - ақ тапсырысшымен немесе әзірлеушімен еңбек немесе
өзге де шарттық катынаста тұрған заңды және жеке тұлғалар мемлекеттік
экологиялық сараптаманың сарапшысы бола алмайды;

3. Мемлекеттік экологиялық сараптаманың сарапшысы өзі
жасатқан сараптама үшін ҚР-ның қолданылып жүрген
заңдарында белгіленген тәртіппен жауап береді.
М Е М Л Е К Е Т Т І К Э К ОЛ О Г И Я Л Ы Қ СА РА П ТА М А СА РА П ТАУ К О М И С С И Я С Ы Н Ы Ң
Б АС Ш Ы С Ы :

сараптау комиссиясын құруға қатысады және оның құрамын
келіседі;

сараптама комиссиясының мүшелері үшін сараптама жүргізуге
тапсырма дайындауға қатысады және оны келіседі;

оның нақты объектісі бойынша мемлекеттік экологиялық
сараптаманы сапалы жүргізуді қамтамасыз етеді;

заңнамасының талаптарына, экологиялық сараптама саласындағы
нормалар мен ережелерге сәйкес сараптамалық комиссияның
жиынтық қорытындысын дайындауды ұйымдастырады.
САРАПТАМА КОМИССИЯСЫ ЖӘНЕ МҮШЕЛЕРІ

мамандандырылған
институттар мен
ұйымдар
жобалау
саласындағы
сарапшы кешенді қала құрылысы
сараптамасы

аккредиттелген консультант
сараптама ұйымы
объектілер құрылысы
жобаларының ведомстводан
тыс кешенді сараптамасы

мемлекеттік сараптама
ұйымы

хатшы
Сарапшылық комиссиясы жұмысының
Сарапшылық комиссиясы жұмысының
нәтижелері сарапшылық комиссиясының
нәтижелері сарапшылық комиссиясының
жиынтық қорытындысы түрінде баяндалады.
жиынтық қорытындысы түрінде баяндалады.
Сарапшылық комиссиясының құрылымын,
Сарапшылық комиссиясының құрылымын,
мазмұнын, қорытындысын іске асыру мен оған
мазмұнын, қорытындысын іске асыру мен оған
шағым жасау тәртібін экологиялық сараптама
шағым жасау тәртібін экологиялық сараптама
жүргізуді ұйымдастыруды сарапшылық орган
жүргізуді ұйымдастыруды сарапшылық орган
белгілейді, сарапшылық комиссиясының нақты
белгілейді, сарапшылық комиссиясының нақты
жұмыс тәртібінде сол бекітеді.
жұмыс тәртібінде сол бекітеді.
СҰРАҚ-ЖАУАП

1. Сараптама коммиссиясын кім құрады?
2. Сараптама комиссиясы мүшелерінің саны неге байланысты?
3. Мемлекеттік экологиялық сараптама сараптау комиссиясының
басшысының міндеттері (жұмыстары)
4. Сарапшылық комиссиясы жұмысының нәтижелері қалай баяндалады?
5. Cарапшылық комиссиясының нақты жұмыс тәртібін кім бекітеді?
ТЕСТ
1. Қоршаған орта жағдайын әр түрлі мерзімге болжау кай ғылым бөлімінде қарастырылады?
A) табиғат қоргау
B) экологиялық аудит
C) экологиялық нормалау
D) экологиялык мониторинг
E) экологиялық сараптама.
2. Қоршаған ортаға (ҚОӘБ) кез-келген объектілердің тигізетін әсерін бағалауды қай ғылым бөлімі қарастырды?
A) экологиялық сараптама
B) экологиялық аудит
C) экологиялық нормалау
D) экологиялық мониторинг
E) табиғат қоргау
3. Экологиялық сараптамада қанша тәсіл (подход) болады?
A) 10 B) 5 C) 4 D) 3 E) дұрыс жауабы жок
4. Экологиялық сараптаманың кешенді тәсілі – бұл .....
A) табиғи ортаны геоэкожүйелермен байланыстырып оқыту
B) жергілікті территориялардың табиғи, әлеуметгік, экономикалық ерекшеліктерін есепке алу;
C) ондай окыту тәсілі жоқ
D) жеке компоненттері бойынша табиғи ортаны оқыту
E) &біртұтас жүйе ретінде қарастырьш, табиғи ортаны кешенді түрде оқыту.
5. Экологиялық сараптама................қарастырады?
A) ІІланетадағы экологиялық тепе-теңдікті сақтауды
B) жобадағы экологиялық жағдайлар мен болжаудың бағасы туралы ақпаратты
анализдеу
C) қоғамдық өндіріс процесін басқаруды анализдеу
D) экологиялық кризистің пайда болуының алдын-алуды анализдеу
E) планеталық биоәртүрліліктің жағдайын анализдеу
6. Экологиялық сараптама процедураларын жургізудің негізгі этаптары;
A) қоғамдық көпшілікпен кездесу
B) экологиялық сараптама жургізу үшін бұйрық шығару
C) сараптау топтарын құру
D) күнтізбелік жоспарды бекіту
E) жеке және жадны қорытындыларды құру және бекіту
7. Антропогенді әсерлерді қабылдайтын ландшафттың фонды бақылауын қай сараптама жүргізеді?
F) қылмыстық
G) медициналық
H) көркемдік
I) географиялық- экологиялық
J) тағамдык.
8. Сараптама комиссияларының саны:
A. 1-ден 5-ке дейін
B. 5-тен 10 адамға дейін
C. 1000 адамнан артык
D. 200 адамнан аргык
E. 15-20-дан 200 адамға дейін.
9. Сараптама комиссияларының саны........ байланысты:
F. жобаның экологиялық күрделілігіне
G. жобаның тапсырысшысына
H. сараптама комиссияларының төрағаларына
I. көпшілікке
J. елдегі болып жаткан саяси жағдайына.

Ұқсас жұмыстар
Сайлау жүйелері және сайлау
Мұрағаттық құжаттың құндылығын сараптау жұмыстары және оның маңызы
Педагогикалық менеджменттің функциялары
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі
Экологиялық сараптама түрлері
Дәрілер технологиясының міндеттері
МЕМЛЕКЕТТІК ЭКОЛОГИЯЛЫҚ САРАПТАМА
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Ауыл шаруашылық кәсіпкерлік қызметінің жекелеген түрлерін құқықтық реттеу
Қазақстан Республикасының өсімдіктер карантині саласындағы заңнамасын бұзғаны үшін жауаптылық
Пәндер