Статикалық таразы


Slide 1

темір жол таразыларының түрлері

Орындаған: Шымырбаева Әйгерім

Тексерген: Жумадилова Гульмира Амангазыевна

Slide 2

Жүктің массасы-жүктің мөлшері. . Көлік құжатында көрсетілген жүк массасы мен межелі пунктке келген жүктің нақты салмағы арасындағы айырма бойынша оның жетіспеушілігін анықтайды. Егер жүктің жоғалуы, жетіспеуі және бүлінуі темір жолдың кінәсінен болса, жүктің массасы мен оның құны бойынша тасымалдау кезінде келтірілген залал және темір жолдардың шығындары анықталады.

Жүктерді қабылдау және беру кезінде массаны өлшеу өте маңызды және жауапты операция болып табылады, өйткені теміржолдардың жүктердің сақталуы мен қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету жауапкершілікті талап етеді.

Жүктің массасын өлшеу процесі салмақ өлшеу деп аталады, ал өлшенген құрылғылар салмақ (өлшеу құралдары) деп аталады.

Slide 3

Таразылардың түрлері.

Slide 4

Жұмыс принципі бойынша вагон таразылары бөлінеді.

Механикалық вагон таразылары. Қазіргі уақытта өндірілмейді.

Электрондық вагон таразылары. Олардың негізінде көп жағдайда тензометриялық датчиктер қолданылатын таразылар

Өлшеу түрі бойынша

Статикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтатумен, вагондарды ағытумен немесе ағытпастан жүргізіледі. Өнімдердің коммерциялық есебін қамтамасыз ететін ең дәл өлшеу.

Статикалық-динамикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтата отырып, статикада да, қозғалыста да жүргізіледі. Бұл таразылардың артықшылығы-маневрлік жұмыстарға уақыт пен шығындарды үнемдеу.

Динамикалық. Вагондарды өлшеу тек қозғалыста жүргізіледі. Ірі кәсіпорындарда технологиялық есепке алуға арналған.

Орнату түрі мен өлшеу принципі бойынша. Таразыны монтаждау түрі бойынша екі түрі бөлінеді:*

іргетасы бар таразылар*

негізі жоқ таразы

Slide 5

Вагон таразылары жылжымалы құрамды статикалық режимде және вагондарды ағытпай, материалдарды мөлшерлеу, тиеу немесе түсіру режимінде динамикалық түрде өлшеуге арналған. Вагонды таразылар «Жүк қабылдағыш құрал» ұзындығы 3, 5 м-ден 30 м-ге дейін және 100 т-дан 200 т-ға дейін тартылатын жүктерді өлшейді. Тензометрлік вагонды таразылар 50 т-дан 100 т-ға дейін өлшейді, әмбебап вагонды таразылар 4 және 6 ості вагондардың барлық түрін өлшейді.

Slide 6

Вагондарды не үшін өлшейді ?

Әрбір вагонның өзінің есептік жүк көтергіштігі болады. Жүк вагондарының, олардың әрқайсысында жүк көтергіштігі көрсетілген трафарет бар. Пойызға артық тиелген вагондарды қоюға жол бермеу үшін оларды өлшеу жүргізіледі. Вагондарды тиеу жүзеге асырылатын әрбір станцияда оларды өлшеуге арналған вагон таразылары да бар. Егер станция кішкентай болса және онда таразы болмаса, онда вагондар таразы бар көрші станцияға жеткізіледі. Сонымен қатар, пойыздың барлық вагондарының салмағын қосып, пойыздың жалпы салмағын есептейді. Бұл көрсеткішке қандай локомотив қажет болады және қалыптасқан пойыз аралықпен жүре ала ма, жоқ па байланысты.

Slide 7

Механкалық таразы

Бұл салмақ уйшік. Онда қабылдағышы бар, ол терезе арқылы вагоннан оның нөмірін, контейнерін және жүк көтергіштігін есептен шығарады. Содан кейін салмақ өзі пайда болады.

Slide 8 Slide 9

Таразы шкаласы

Өлшеу аяқталғаннан кейін қабылдаушы-тапсырушы сигнал, қоңырау береді, ал құрастырушы келесі вагонның таразысына қою үшін құрамды тартуға бұйрық береді. Және рәсім қайталанады.

Slide 10

Қазіргі таразылар тоқтауды қажет етпейді. Мұнда вагонды таразыға басу көрсеткіштері датчиктердің көмегімен компьютерге беріледі. Мұндай таразылар вагондар тиелгеннен кейін шығарылатын жолға орнатылады.

Қазіргі заманғы модель

Slide 11

"Промвес-В" электрондық таразылары қозғалыста осьті, кертпешті өлшеуге және вагондарды, цистерналарды, вагонеткаларды, өзге де рельсті, монорельсті көлік құралдарын және олардың құрамдарын статикалық өлшеуге арналған.

Қолдану саласы-энергетика кәсіпорындары, өндіруші және өңдеуші өнеркәсіптің әртүрлі салалары, ауыл шаруашылығы және көлік. "Промвес-В" вагон таразылары үш орындаумен шығарылады:

Динамикалық таразылар

Статикалық таразы*

Аралас

Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15 Slide 16

Әмбебаптылық таразыны орнату арнайы тірек құрылымын қолдана отырып, дайындалған учаскедегі іргетасқа да, іргетассыз да жасалады

Құрамдастыру: таразының конструкциясы бірнеше режимде жұмыс істеуге мүмкіндік береді, сондай-ақ таразының мүмкіндіктерін біртіндеп кеңейтуге болады, өйткені конструкцияда екі тәуелсіз платформа көзделген;

Сенімділік: таразы салмақ өлшеу жабдығының жетекші шетелдік өндірушілерінің сенімді тензометриялық датчиктерімен жинақталады;

Таразылардың жаңа қасиеттері: өлшеу нәтижелерін құжаттау, таразыда мөлшерлеу мүмкіндігі, құжаттарды (жүкқұжаттар, шоттар, актілер, есептер) басып шығару мүмкіндігі, деректерді қашықтағы компьютерге беру мүмкіндігі, таразыларды қосымша жабдықпен жинақтау мүмкіндігі (қайталанатын ақпараттық табло, таразыларды фототіркеу және т. б. ) .

Артықшылықтары

Slide 17

Аппараттық-бағдарламалық кешен мүмкіндік береді:

Жүк вагонының жалпы салмағын анықтау;

Бос вагонды өлшеу кезінде нетто массасын анықтау;

Құрамында жүк вагондарын автоматты түрде тану;

Вагонның әрбір арбасына жүктемені анықтау;

Құрамын өлшеу күні мен уақытын белгілеу;

Вагонның қозғалыс жылдамдығын таразы арқылы анықтау;

Локомотивтің массасын барлық құрамның массасынан шығару;

Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Вагон таразылары
Тікелей өлшемдер қатесінің өсуі
Әдістемені әзірлеу
Қолданбалы метрология
СЫРА ӨНДІРІСІ
Столға қойылатын циферблокты таразылар
ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ СЕПЕРАТОРЛАРДЫҢ ЖҰМЫС АТҚАРУ ТИІМДІЛІГІ
СҰЙЫҚТАР МЕН ГАЗДАР МЕХАНИКАСЫ
Серверлі орталық процессордың сәулеті мен өнімділігі
Қазақстандағы газ өңдейтін зауыт қайда
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz