Статикалық таразы
Презентация қосу
ТЕМІР ЖОЛ
ТАРАЗЫЛАРЫНЫҢ
ТҮРЛЕРІ
Орындаған: Шымырбаева Әйгерім
Тексерген: Жумадилова Гульмира
Амангазыевна
Жүктерді қабылдау
және беру кезінде
массаны өлшеу өте
маңызды және жауапты
операция болып
табылады, өйткені
теміржолдардың
жүктердің сақталуы мен
қозғалыс қауіпсіздігін
қамтамасыз ету
жауапкершілікті талап
етеді.
Жүктің массасы-жүктің мөлшері..
Көлік құжатында көрсетілген жүк
массасы мен межелі пунктке келген Жүктің массасын
жүктің нақты салмағы арасындағы өлшеу процесі
айырма бойынша оның салмақ өлшеу
жетіспеушілігін анықтайды. Егер деп аталады, ал
жүктің жоғалуы, жетіспеуі және өлшенген
бүлінуі темір жолдың кінәсінен құрылғылар
болса, жүктің массасы мен оның салмақ (өлшеу
құны бойынша тасымалдау кезінде құралдары) деп
келтірілген залал және темір аталады.
жолдардың шығындары
Таразылардың
түрлері.
Вагонды Автомобильд
таразы ік таразы.
Кранды Платформал
таразылар ы таразылар
Жұмыс принципі бойынша вагон таразылары бөлінеді.
Механикалық вагон таразылары. Қазіргі уақытта
өндірілмейді.
Электрондық вагон таразылары. Олардың негізінде
көп жағдайда тензометриялық датчиктер
қолданылатын таразылар
Өлшеу түрі бойынша
Статикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтатумен,
вагондарды ағытумен немесе ағытпастан жүргізіледі.
Өнімдердің коммерциялық есебін қамтамасыз ететін
ең дәл өлшеу.
Статикалық-динамикалық. Өлшеу вагонды таразыда
тоқтата отырып, статикада да, қозғалыста да
жүргізіледі.Бұл таразылардың артықшылығы-
маневрлік жұмыстарға уақыт пен шығындарды
үнемдеу.
Динамикалық. Вагондарды өлшеу тек қозғалыста
жүргізіледі. Ірі кәсіпорындарда технологиялық
есепке алуға арналған.
Вагон таразылары жылжымалы құрамды статикалық
режимде және вагондарды ағытпай, материалдарды
мөлшерлеу, тиеу немесе түсіру режимінде
динамикалық түрде өлшеуге арналған. Вагонды
таразылар «Жүк қабылдағыш құрал» ұзындығы 3,5 м-
ден 30 м-ге дейін және 100 т-дан 200 т-ға дейін
тартылатын жүктерді өлшейді. Тензометрлік вагонды
таразылар 50 т-дан 100 т-ға дейін өлшейді, әмбебап
вагонды таразылар 4 және 6 ості вагондардың барлық
түрін өлшейді.
Вагондарды не үшін өлшейді ?
Әрбір вагонның өзінің есептік жүк көтергіштігі
болады.Жүк вагондарының, олардың
әрқайсысында жүк көтергіштігі көрсетілген
трафарет бар. Пойызға артық тиелген
вагондарды қоюға жол бермеу үшін оларды
өлшеу жүргізіледі.Вагондарды тиеу жүзеге
асырылатын әрбір станцияда оларды өлшеуге
арналған вагон таразылары да бар. Егер станция
кішкентай болса және онда таразы болмаса,
онда вагондар таразы бар көрші станцияға
жеткізіледі.Сонымен қатар, пойыздың барлық
вагондарының салмағын қосып, пойыздың
жалпы салмағын есептейді. Бұл көрсеткішке
қандай локомотив қажет болады және
қалыптасқан пойыз аралықпен жүре ала ма, жоқ
па байланысты.
Механкалық таразы
Бұл салмақ уйшік. Онда қабылдағышы бар,
ол терезе арқылы вагоннан оның нөмірін,
контейнерін және жүк көтергіштігін есептен
шығарады. Содан кейін салмақ өзі пайда
Таразы шкаласы
Өлшеу аяқталғаннан кейін қабылдаушы-
тапсырушы сигнал, қоңырау береді, ал
құрастырушы келесі вагонның таразысына
қою үшін құрамды тартуға бұйрық береді.
Және рәсім қайталанады.
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ МОДЕЛЬ
Қазіргі таразылар тоқтауды қажет етпейді. Мұнда
вагонды таразыға басу көрсеткіштері датчиктердің
көмегімен компьютерге беріледі. Мұндай таразылар
вагондар тиелгеннен кейін шығарылатын жолға
орнатылады.
"Промвес-В" электрондық таразылары
қозғалыста осьті, кертпешті өлшеуге
және вагондарды, цистерналарды,
вагонеткаларды, өзге де рельсті,
монорельсті көлік құралдарын және
олардың құрамдарын статикалық
өлшеуге арналған.
Қолдану саласы-энергетика
кәсіпорындары, өндіруші және өңдеуші
өнеркәсіптің әртүрлі салалары, ауыл
шаруашылығы және көлік."Промвес-В"
вагон таразылары үш орындаумен
шығарылады:
Динамикалық таразылар
Статикалық таразы*
Аралас
Артықшылықтары
1. Әмбебаптылық таразыны орнату арнайы
тірек құрылымын қолдана отырып,
дайындалған учаскедегі іргетасқа да,
іргетассыз да жасалады
2. Құрамдастыру: таразының конструкциясы
бірнеше режимде жұмыс істеуге мүмкіндік
береді, сондай-ақ таразының мүмкіндіктерін
біртіндеп кеңейтуге болады, өйткені
конструкцияда екі тәуелсіз платформа
көзделген;
3. Сенімділік: таразы салмақ өлшеу
жабдығының жетекші шетелдік
өндірушілерінің сенімді тензометриялық
датчиктерімен жинақталады;
4. Таразылардың жаңа қасиеттері: өлшеу
нәтижелерін құжаттау, таразыда мөлшерлеу
мүмкіндігі, құжаттарды (жүкқұжаттар,
шоттар, актілер, есептер) басып шығару
мүмкіндігі, деректерді қашықтағы
компьютерге беру мүмкіндігі, таразыларды
қосымша жабдықпен жинақтау мүмкіндігі
Аппараттық-бағдарламалық
кешен мүмкіндік береді:
Локомотивтің массасын барлық құрамның массасынан шығару;
Жүк вагонының жалпы салмағын анықтау;
Бос вагонды өлшеу кезінде нетто массасын анықтау;
Құрамында жүк вагондарын автоматты түрде тану;
Вагонның әрбір арбасына жүктемені анықтау;
Құрамын өлшеу күні мен уақытын белгілеу;
Вагонның қозғалыс жылдамдығын таразы арқылы анықтау;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz