Компьютерлік технология
Презентация қосу
Fabrikam, Inc.
Компьютерлік
технология
Орындаған: Токмуханбетова Айганым.
○ Оқытудың жаңа педагогикалық
технологиясын іске асыру құралы ретінде;
○ Оқу үрдісінің тиімділігі мен сапасын көтеру
білім берудің мазмұнын түрлері мен
әдістерін жетілдіретін білім және оқыту
құралы ретінде;
○ Өзін-өзі тану және қоршаған ортаны танып
білу құралы ретінде;
○ Оқу танымдық белсенділігін мәдениетін
қалыптастыру мақсатында;
○ Мектептегі тәжірибелердің нәтижесін
өңдеу үрдісін автоматтандыру үшін іздену-
зерттеу жұмысының компьютерлік оқыту
шағын ортасын жасыу;
Компьютерлік
○ Мектепте оқыту курсының негізінде оқыту
объектісі ретінде; техналогия
○ Оқу үрдісі басқаруды автоматтандыру мен
оңтайландыру.
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 2
Проблема
Компьтермен ара-
Су қолмен ұстамау қашықтық Ғаламтормен дұрыс жұмыс
жасау
Ток ұру қаупі бар
Пайдалану барысын
60-70см
жетік меңгеру
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 3
Қазіргі кезде жұмыс істеп жүрген, өндірістен
қол үзбей сырттай оқитын қызметкерлерге де
қашықтықтан білім беру жүйесі өте тиімді тәсіл
болып табылады. Компьютер оқу
материалының берік мүмкіндігін едәуір
кеңейтеді. Түсті графиканы, мультимедианы,
бейнетехниканың барлық мүмкіндіктерін
пайдалану оқушыға ерекше психологиялық
әсер етеді. Сонымен қатар компьютер оқу
мотивін күшейтуге мүмкіндік береді.
Телекоммуникациялық құралдарын пайдалану
оқу үрдісінде жаңа құбылыс болып табылады.
Компьютерлік телекоммуникациялардың осы
заманғы жүйесі физика бойынш өткізілетін, әр
аймақ оқушылары қатыса алатын оқу
жобаларын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Жұмыс жасау
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 4
Мультимедиа-оқытудың әр түрлі құралдарын
пайдалану: басылған оқу құралдары, аудио және видео
жазбалар, компьютерлік оқу бағдарламары және т.б.
Мультимедиа-компьютерде дыбысты, ақпаратты,
тұрақты және қозғалыстағы бейнелерді біріктіріп
көрсету үшін жинақталған компьютерлік технология.
Ол ақпаратты кешенді түрде бейнелеуді-мәліметтерді
мәтіндік, графикалық, бейне, аудио және
мультипликациялық түрде шығаруды жүзеге асырады.
Бірнеше ақпараттық технологияларды қолдануға
арналған мультимедиа білім беру ісінде ең тиімді әдіс
болып табылады. Мәселен, компьютер мен адамның
арасындағы байланысты арттырады, дауыс шығару,
бейне электрондық оқулықтар және оөу құралдары,
энциклопедиялар, виртуальдық (компьютермен
жасалған) әлем, бағдарламамен оқу және жаттығулар.
Мультимедиа технологиясының өркендеуіне
байланысты оқу үрдістері түрлі көрнекілік құралдармен
Қолдану.... толыға бастады. Мультимедиа технологиясы білім беру
саласында ең керекті құралдардың біріне, әрі дербес
компьютерді кеңінен қолдануға жол ашты. Қазіргі
мультимедиа құралдары материалдары жағынан өте
ақпараттық құрылымдар жасауға мүмкіндік береді.
Мультимедиалық құралдардың дыбыстық
мүмкіндіктерін пайдалана отырып, акустика сабақтары
бойынша қызғылықты бағдарламалар жасауға болады.
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 5
Цифрлы сауаттылық
Білім беру троекторияларын
жүзеге асырумен байланысты
мәселелерді шешудің айқындалған
жолдарының бірі-интернет болып
табылады. Интернет жүйесіндегі
CD-ROM интерактивті дискілер,
хабарландырудың электрондық
тақталары, мультимедиалық
гипертекстер сияқты жаңа
электрондық технологиялар Mosaic
және www интерфейстің көмегімен
оқушылырды оқу үрдісіне белсенді
түрде тартуға мүмкіндік беріп
қана қоймайды, дәстүрлі оқыту
әдістерінің көпшілігінен
айырмашылығы, оқыту үрдісін
басқаруды да жүзеге асырады.
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 6
ВашЛоготип
Разделитель разделов
Новый способ взаимодействия с клиентами
Қазіргі уақытта дәстүрлі оқулықтармен
по всему миру. салыстырғанда электрондық оқулықтардың
артықшылықтары туралы кқп айтылуда.
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 7
ВашЛоготип
Электрондық почтаның дидактикалық қасиетін Е. С, Полат ішінара
қарастырған. Бұл тәсілдік мұқият талдау жасау бөліктерге тән
дидактикалық қасиеттерді және де оған телекоммуникацияны
қосатын компьютерлік жүйелердің болу фактісіне көңіл аударуға
мүмкіндік береді.
Но
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 8
Электрондық почта мұғалімнің оқуға дайындығы кезінде әріптестерінен кеңес
алуға, ҒТР-сервер арқылы интернеттен материал іздеуге қолданылуы мүмкін.
Қашықтықтан оқыту тыңдаушыларына қажетті оқу ақпаратын почтаның
тәртібін қолдануға болады. Сонымен бірге, электрондық почта семинар
өткізуде және классикалық “ауызша” схема бойынша ашық түрде мғалімнің
сөзі, семинарға қатысушылардың сөзі және тақырып сұрақтарына, талқылау,
мұғалімнің қорытынды сөзі қоданылуы мүмкін. Электрондық почтаны қолдану
семинар-талқылау, семинар-өзара оқу схемасы бойынша өткізген семинар
кезінде де нәтижелі болмақ. Электрондық лекцияны өткізу үшін оны қолдану
орынды, қашықтықтан оқыту технологиясымен оқытылатын электрондық
почта арқылы лекцияның мәтіндері, ұсынылған әдебиеттерден үзінділер және
т.б. электронды түрде алып жіберіледі. Білім беру троекторияларын жүзеге
асырумен байланысты мәселелерді шешудің айқындалған жолдарыныі бірі-
интернет болып табылады. Интернет жүйесі дүниежүзілік компьютерлік
жүйемен өзара байланыста болып, кез келген тақырыпта ақпаратпен
қамтамасыз ете алады. Мұның энциклопедиядан ерекшелігі, мұнда ақпараттар
легі толықтырылып және жаңарып отырады. Интернет арқылы оқушы аз уақыт
ішінде көп ақпарат жинайды, игереді. Оқушылар мен студенттердің бір
тақырыпты әбден игеріп алғанынша оқуына мүмкіндігі бар, шектелмейді.
Интернет жүйесінде, мысалы, “жіберу тізімі” тәртібін қолдану көмегімен,
серверде қойылған бағдарламалық қамтамасыз ету пайдаланушылар тобын
бірге араласуына мүмкіндік береді. Берілген сервер-парақ үшін жіберу тізімі
санының лицензиясымен рұқсат етілген жіберу (талқылау тобының) тізімінің
әр түрлі саны аппаратураның мүмкіндігімен ғана шектеледі және өте үлкен
болуы мүмкін. Компьютерде интернетке қосылған тұтынушының автоматты
түрде электрондық почталық адресі тағайындалады. Құрылған оқу тобында
жұмыстың жазылу тәсілдері және ережелері түсіндіріледі. Топ жұмысты
бастайды. Оның әр қатысушысынан талқылау жұмысына жіберілген әрбір
хабар, сервер-парақ топтың барлық қатысушыларына автоматты түрде. Оның
бір қатысушысы, әрине, мұғалім болады. Әр түрлі серверлерді белсенді түрде
қолдану бір жағынан оқу-шығармашылық үрдісті саны, қолданысы және
танымдылығы жағынан да ақпараттың көлемі, қолданылуы және іздеу Интернеттің электрондық конференциялары,
жолдары жағынан да бұрын белгісіз болып келген жаңалықтармен толықтыра
түседі.
яғни бұл қызметі электрондық почтаның
өзіндік дамуы болып табылады
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 9
Вставьте или перетащите свое фото
ИМЯ ИЛИ ЛОГОТИП 10
1.Оқытудың компьютерлік технологиялары оқу іс-әрекеттері мен амалдарын ескере отырып танымдық
белсенділігінің барлық түрлерін қамтитындай мақсатта құрылу керек. Бұл оқыту үрдісінде компьютерді
қолдануда ешқандай кемшілікті болдыртпайды. Компьютерлік технология оқушыларға білім беріп қана
қоймай, оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастырып, басқару қызметін де атқаруы керек.
2.Оқытудың компьютерлік технологиясы игерілетін объекті ретінде сәйкес білім мен дағды мазмұнына алдын-
ала жасалған анализ негізінде құрылуы қажет.
3.Әр бағдарлама белгілі бір іс-әрекеттер мен амалдар ретінде берілген мазмұнды игеру үшін қолданысқа түсе
алатын жағдайда жасалуы керек, аталған іс-әрекеттің жиынтығы оқу пәндерінің интеграциясына негіз
болды.
4.Осы технологиямен жұмыс істей отырып, адам оларға үйреніп қана қоймай, бірталай пәндік материалдың
қайта жасалуын жүзеге асыра отырып, бірге жұмыс істейді, сондай-ақ қойылған талаптар бойынша осы қайта
құруларды бақылайды.
5.Компьютерлік технология оқушылар арасындағы, оқушы мен оқытушы арасындағы ортақ іс-әрекетті
ұйымдастыру құралы болп табылады, осы іс-әрекеттің келесі түрлерін қамтамасыз етеді:
6.Оқу тапсырмасын орындау кезінде оқушылардың іс-әрекеті мен амалдарын бақылау және және бағалау;
7.Оқу тапсырмасын орындау кезінде қатысушыларға іс-әрекеттер мен амалдарды бөліп беру;
8.Оқытушы таратқан объектіні қайта жасау схемеларын бірігп модельдеу;
9.Объектіні бейнелеу және бір оқушының орындаған тапсырмасының шешілу жолымен екінші оқушыны
таныстыру.
10.Оқу белсенділігін ұйымдастырудың осы түрлері оқытушыға компьютерлік технологияны оқу белсенділігін
(коллективтік) ұжымдық полилог ретінде, яғни оқу жағдайын қатысушылардың ынтымақтастығы мен өзара
байланысын қамтамасыз ететін динамикалық модельденген коммуникативті-ұйымдасқан орта ретінде
қалыптастыруға мүмкіндік береді.
11.Компьютерлік жүйенің жекелеген түрлері оқу белсенділігінің жеке бөліктері құрылымы дәрежесін білу
үшін қолданылуы қажет, сондай-ақ белгілі бір білім және дағды мазмұнын игеру нәтижесін бақылау және
бағалау.
12.Оқу компьютерлік технологияны адам дамуының өмір жасы аспектілерін ескеруі тиіс; әр түрлі өмір жасына
сәйкес мазмұн берудің алуан түрлі әдісі болу керек (кіші жастағы ойын түрлерінен бастап орта және жоғарғы
Fabrikam, Inc.
Назарларың
ызға рахмет
Токмуханбетова Айганым
+77006922858
aikoshatokmyhanbetova@gmail.com
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz