Сабақтың типтері, құрылымы




Презентация қосу
Тақырыбы: «Сабақтың
типтері, құрылымы»
Жоспар:

Сабақтың типтері және құрылымы.
Аралас сабақ және оның принциптер.
Жаңа материалды оқу сабағының
құрылымы:
Қайталау сабағы
Қорытынды – жинақ сабақтың
құрылымы
Сабақтың типтері және құрылымы.

Сабақ құрылымы – сабақтың әр бөлігінде
мұғалім мен оқушылар бірге жасайтын алуан түрлі
жұмыстар.
Әр сабақтың ішкі құрылымы жүйелі, сабақтың
түрін анықтайтын, жекелеген кезеңдерден тұрады.
Құрылымдағы бөліктер сабақтың түрін анықтайды.
Мысалы, сабақтың мақсаты білім және
іскерліктерді бекіту болса, онда сабақтың түрі
білім, іскерліктерді бекіту болады. Бұл оқу жұмысы
негізгі, мұғалім оған көп уақыт бөледі.
Аралас сабақтың Сабақ кезінде
принциптері: оқушылардың өз
бетімен жұмыс ітеуі,
оқуды қажетсіну.

Ұжымшылықты
Жеке тұлғаны
қалыптастыру.
дамыту.

Оқушының өз
Жауапкершілік
жұмысын бақылау
принципі. және бағалау.
Жаңа материалды оқу сабағының құрылымы:

•оқу материалын бірінші рет түсіндіргенде, таным процесінің,
заңдылықтарына сәйкес оқушылардың ақыл-ой белсенді
арттыруға баса назар аудару;
• есте сақтау керек мәліметтерді оқушыларға айту;
• есте сақтауға және ұзаң уақыт есте сақтауға ықпал
ететін жағдайларды жасау;
• оқушыларға есте сақтаудың техникасын хабарлау.
Мәліметтерді еске түсіруге тірек болатын сызбалармен
жұмыс, оларды мағыналарына қарай топтастыру;
• мұғалімнің басшылығымен қайталау, бірінші рет бекіту;
• есте сақталған мәліметтерді анықтау;
• қайталау, жеке тапсырмалар беру іштей қайталау, алған
білімді, үйренген іс-әрекетті түрлі тапсырмаларды
орындағанда қолдану;
Қайталау
сабағы

Бұл сабақтардың мақсаты - оқушылардың білімдерін еске
түсіру және кеңейту.
Түсіндіретін бөлік мұғалім нұсқауы, оқушыларды оқу
жұмыстарына психологиялық жағынан әзірлеп, есептер шығару,
шығарма, диктант, шығармашылық жұмыстар жазу. Негізгі
бөлімде оқушылардың өз күшіне сенуіне және бірқалыпты жұмыс
істеуіне мұғалім кеңес береді. Соңғы бөлімде өткелі отырған жаңа
бөлім, курс тақырыптарын оқу қай бағытта жүретіні айтылады.
Кейде сабақтың осы типінің мынадай элементтері болады:
• мұғалімнің тапсырманы түсіндіруі;
• оқушылардың сұрақтарына жауап;
• оқушыларға тапсырма беру;
• тапсырманы тексеру;
• үйге тапсырма, сабақтың аяқталуы.
Қорытынды – жинақ сабақтың құрылымы:

• ұйымдастыру бөлімі;
• тақырыптың маңызы, сабақтың мақсаты және
жоспары туралы мұғалімнің кіріспе сөзі;
• жеке оқушыларға, сыныпқа, топтарға ауызша
және жазбаша түрде орындалатын тапсырмалар
беру;
• оқушылардың жұмыстарын тексеру, қажет
болса түзету;
• оқылған материалды қорытындылау;
• сабақтың нәтижелеріне баға беру;
үйге тапсырма.
« Мен қандаймын?»

қарым қатынас және
лидерлік әдістеме
Мақсаты: Студенттің
өзін- өзі бағалауын
анықтау.
Нәтижені талдау:

Иә - 1 ұпай
Жоқ - 0 ұпай
Білмеймін - 0,5ұпай
« 10 » ұпай Өте жоғары

« 8-9 »ұпай Жоғары

« 4-7 »ұпай Орташа

« 2-3 »ұпай Төмен

« 0-1 »ұпай Өте төмен
Қорытынды:
Insert стратегиясы
Не білемін? Не түсіндім? Не білгім келеді?
1. Сабақты бірінші рет
топтастырған ғалым?

(И.Н.Казанцев )
2. Сабақтың әр бөлімінде мұғалім мен
оқушыларбірге жасайтын алуан
түрлі жұмыстарқалай аталады?

(Сабақ құрылымы )
Қорытынды сұрақтар:

Ұқсас жұмыстар
Бақылау сабақтары
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Тексеру сабағы
Қазақстанның топырағы
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Сабақ классификациясы (жіктелуі)
Типтерді өзгерту функциялары
Қара топырақ
Алгоритм типтері
Пәндер