Менеджерді оқыту




Презентация қосу
Менеджерлер:психологиялы
қ,
техникалық және
тұжырымдылық.
Менеджерді оқыту
Менеджмент-кейде Менеджмент ғылымы (Management Science) деп те
аталады, яғни ол адамзаттың басқару ісінің заңдылықтары мен өнімді
әдістерін зерттейтін пән саласы есептеледі. Ол белгілі бір құралдар мен
әдістанмалар арқылы басқаруды өнімді етеді, әсіресе Операцияларды зерттеу
(Operations Research) және Статистика секілділер арқылы басқаруға сапалық
және сандық анализ жасайды. Ал, басқару дегеніміз басқарылушыға өнімді,
пайдалы жұмыс істету әрекеті. Қазіргі заман басқару істері кейбір басқару
мәселелеріне талдау жасаудай тар шеңберден шығып, жаратылыстану және
гуманитарлық пәндердегі пайдалы білімдер мен әмбебап әдістерді
пайдаланып, операцияны басқару, адам күші байлығын басқару, қауіп-қатерді
басқару,айқын емес жағдайда шешім қабылду, шұғыл жағдайда
таңдау жасауқұрделі құрылымның өзгерісін тізгіндеу,қалыптасу (emergence),
өзін көрсете алу, ортаға үйлескіштік,өздігінен ұйымдасу, ұқсастықтардың
біріктіруі секілді ауқымды мәселелерді жаппай қамти бастады.
Менеджменттің анықтамалары:
Менеджмент дегеніміз мәлім ұйым, не кәсіпорынның
мәлім
жоспар мен ережеге сай өз-өзін теңшеп, дұрыстап,
бейімдеп, мәлім
айқын мақсатқа жете алуы.
Менеджмент дегеніміз маман, құрал-сайман,
ресурстар, қазына
секілділермен қатар тұратын өндірістің өте
маңызды буыны.
Ғылым ретінде менеджмент кәсіпорын жобасы, ұйым,
жоспар,
тізгіндеу, ресурстарды ыңғайлау секілді өзара
байланысты істердің
біртұтастығы, ол мақсатқа өнімді жетуді көздейді.
Менеджер. Менеджерге
қойылатын талаптар
"Менеджер" термині кеңінен
қолданылады және ол мынадай
мәселелерде:

белгілі жұмыстарды бір бөлімше
шеңберінде ұйымдастырушыға;

кәсіпорынды басқарушыға немесе
оның бөлімшесіне басшылық етушіге;

кез келген жұмысты ұйымдастырушы,
әкімшілік етушіге қолданылады.
Менеджмент құрылымы үш бөлімнен тұрады:

Өндірістік Қаржы нарықтық (өткізу)
менеджмент менджменті менеджмент

1)Өндірістік менеджмент белгілі көлемде, 3) Нарықтық менеджмент — маркетинг — бұл
белгіленген нарыққа
сапада, келісімді мерзімде және шығындарды бағытталған фирманың коммерциялық қызметтерін
барынша төмен басқару
жүмсап, тауарлар өндірумен айналасатын болады. Маркетинг (ағылшынша «market» —
басқарушы нарық)
қосалқы жүйе болып табылады. нарықтарды тандау үшін, нарыққа кірудің уақытты
2)Қаржы менеджменті фирманың қаржы мен
құралдарының әдістері үшін, жаңа өнім жасалуы үшін, тауардың
қалыптасуын табыстардың барынша мол болуын нарықтағы
жөне шығындардың барынша аз болуын жылжуы үшін, баға саясаты үшін жауапты болады.
қамтамасыз ететін қосалқы
жүйе.
Менеджменттің дамуы
Қазақстанның Бүкілдүниежүзілік Сауда Ұйымына ену
қарсаңында
біз басқару шешімдері салаларындағы да ғаламшарлық
бәсеке
алдында тұрмыз. ҚР Президенті Н. Назарбаев мемлекеттік
қызметкерлерге мына принциптерді басшылыққа алу қажет
деп
есептейді:
халық берген биліктің қызығына түспей, оған иелік ете
білу
керек;
өзің үшін пайданы көздемей, өзің қызмет ететін қоғамның
игілігі туралы ойлау қажет;
«мемлекеттік қызметкер қалай тұрып жатырсың?» деген
сұрақтан қорықпай өмір сүруі керек;
Американ менеджмент мектебі жақсы
басшының 12 ережесін ұсынады:
1.Басшы қуғындаушы болмауы тиіс. Өйткені қуғындаушы
қарамағындағы
адамдардың ізіне түседі,алнағыз басшы соңынан ертеді;
2. Басшы өз ісіне сенімді болуы, батыл мақсат қойғыш,
табанды болуы, әрі
осы қасиеттерін қол астындағыларға көрсете білуі тиіс;
3. Басшы ұйымдастыру және басқару туралы ғылымды
жетік білуі тиіс;
4. Ол қол астындағылардың уақытын бағалай білуі тиіс;
5. Басшы қатал, әрі талап қойғыш болуы. Алайда қаталдық
пен талап
қойғыштың ешқашанда мейрімсіздікке апармауы тиіс;
6. Сынды қабылдай білуі,әрі әділ сынай білуі тиіс;
7. Басшы жылы шырайлы,әрі әдепті болуы тиіс;
8. Әзіл-оспақты түсіне білуі тиіс;
9. Айта да,тыңдай да білу керек;
10. Үнемдеуге тырысу керек;
11. Қарамағындағыларды жақсы білуі тиіс;
12. Үнемдеу керек (керек жерінде)
Осы заманда менеджменттің төрт қызметі аталады:
жоспарлау,ұйымдастыру, мотивациялау, бақылау.

1) Жоспарлау фирманың іс-әрекеттерінің
мақсаттарын, оларға жетудің басты бағыттары мен
құралдарын анықтауды (белгілеуді) тілейді. Бизнес- 3) Мотивациялау
жоспар — жоспарлаудың негізгі элементі. Есеп Мотивацияға жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі
беру құжаты және инвестициялардың басты дәлелі ынтасын оятып
болатын осы бизнес-жоспар, фирма дамуының жандандыру
кешендік жоспарын жасаудың мақсаты — жатады.
басқарушыларға фирманың жағдайы туралы толық Осы бөлімде Экономикалық қана
мәлімдеме беру болады. емес, психлогиялық аспект орын алады.

2)Ұйымдастыру 4)Бақылау
Ұйымдастыруға фирманың құрылымын құру және Бақылауға жоспарланған нәтижелер мен нақты қол
көзделген жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және
мақсаттарға жету үшін оның бөлімдерінің өзара фирма қызметеріне түзету енгізу жатады.
өсері мен
үйлесімдігін қамтамасыз ету жатады.
Барлық менеджерлер техникалық, коммуникалдық және аналитикалық білім мен
басқару өнерін қажетсінеді.
Техникалық білім және басқару өнерін меңгере алу – бұл айқын жұмысты жақсы
істеудің алғышарттары. Техникалық өнер әсіресе төменгі сатыдағы менеджерге
қажет. Институт негізінде техникалық білімді береді.
Коммуникациялық өнер – бұл әрбір адаммен тіл тауып, оны көндіру. Осы өнер
көбінесе тәжірибе арқылы келеді.
Аналитикалық өнер – бұл ойлап әрбір оқиғадан кейін болатын жағдайын болжау.
Бұл өнер терең білімді және көп жылдық тәжірибені талап етеді.

Жалпы айтқанда, менеджмент процесін үш функцияға бөлуге болады:

Ұйымдастыр
Жоспарлау Бағалау
у
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заманғы менеджер үлгісі
ЖАЛПЫ ТАБЫС АУДИТІ
Педагогикалық басқару жүйесі
Педагогикалық менеджмент
Адамды сыйлау және оған сенімділікпен қарау
Лидерлік және басқару стильі
Лидер менеджер
Көшбасшылық басқару стильдері
Кәсіпкерлік субъектілері
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Пәндер