ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕСІ




Презентация қосу
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-технологиялық
университеті
Ғылыми жұмыстың ерекшеліктері және ғылыми еңбек
этикасы

Орындаған:Хтов-31 тобының
студенті Капизов.М.С
Тексерген:аға оқытушы,магистр
Шакиров.Т.А

Орал 2020
ЭПИЛОГ

Ғылым адамнан оның бүкіл өмірін
талап етеді.Егер сізде екі өмір болса,
онда олар сізге жетпеуі мүмкін.
Ғылым адамнан үлкен шиеленіс пен
үлкен құмарлықты қажет етеді.
Иван Петрович Павлов (1849-1936),
орыс физиологы.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС ТҮСІНІГІ
Ғылыми жұмыс-бұл ең алдымен
жоспарлы қызмет. Кездейсоқ ашылулар
ғылымда белгілі болғанымен, тек
жоспарланған, заманауи құралдармен
жақсы жабдықталған ғылыми зерттеулер
табиғат пен қоғамдағы заңдылықтарды
ашуға және терең білуге мүмкіндік
береді.
Ғылыми жұмыс-бұл шығармашылық
процесс. Әрбір ғалым өз көзқарасына, өз
пікіріне ие болуға құқылы, ол сөзсіз
құрметтелуі керек. Мұнда бәріне ортақ,
біртұтас көзқарас қоюға кез-келген
әрекет орынсыз.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС ПРИНЦИПІ

Ғылыми жұмыстың негізгі қағидасы-мақсат қою және оған
жету – жаңа ғылыми білім алу. Ғылыми жұмыс процесінде
объективті ғылыми фактілер жасалып, жүйеленеді, оларға
ғылыми негіздеме беру, теориялық, практикалық және
танымдық мәнін көрсету қажет. Ғылыми жұмыстың тиімділігіне
ғылыми тәртіпті сақтау және ғылыми зерттеудің қажетті және
жеткілікті заманауи құралдарымен және әдістерімен
қамтамасыз етудің жоспарлылық қағидаты есебінен қол
жеткізіледі.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Әрбір ғылыми жұмыс мақсатты болуы керек
және оның әрбір жасаушысы мақсатты
зерттеуші болуы керек, яғни.өзіне мақсат қою:
жаңа ғылыми білім алу.
Осындай жұмыс барысында шындық туралы
объективті білім әзірленіп, жүйеленеді. Ғылым
үшін жаңа ғылыми фактіні анықтау жеткіліксіз;
ол үшін оған ғылым тұрғысынан түсінік беру,
оның жалпы танымдық, теориялық немесе
практикалық мағынасын көрсету, сондай-ақ
бұрын белгісіз жаңа процестер мен
құбылыстарды алдын-ала түсіндіру маңызды.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫ ЖҮРГІЗУ ЖӘНЕ
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Ғылыми жұмыстың негізгі нәтижесі зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу болып табылады.
Ғылыми жұмысты жүргізу үшін ғылыми байланыс қажет. Кез-келген зерттеуші, тіпті ең білікті
болса да, әрқашан әріптестерімен өз идеяларын, алынған фактілерді, теориялық құрылыстарды
талқылауы керек. Тек осы жағдайда ғана қателіктер мен қателіктерден аулақ болуға және ғылыми
ізденістің жалған жолымен жүрмеуге болады

2) кез келген ғылыми жұмыстың негізгі міндеті
1) тек осы формада ғана идеяларды, — жаңа ғылыми білімді ғылыми
ұсыныстар мен нәтижелерді ғылыми қоғамдастықтың кең ауқымына жеткізу. Егер
тілде және қатаң логикалық түрде бұл білім тек ғалымның басында қалса, онда
мұндай білім талап етілмейді және іс жүзінде
ұсынуға болады
ғылым үшін пайдасыз болады.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Реферат-ғылыми
Реферат жұмыс нәтижелерін ұсынудың бастапқы түрлерінің бірі. Ғылыми
жұмыстың бұл түрінің негізгі мақсаты-бастаушы ғалымның эрудициясын көрсету, оның
қолда бар ғылыми ақпаратты өз бетінше талдау, жүйелеу, жіктеу және жалпылау қабілеті.

Зерттеу (әзірлеу) әдістемесін, барысын, нәтижелерін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу немесе
тәжірибелік-конструкторлық жұмыс нәтижесінде алынған қорытындыларды егжей-
тегжейлі сипаттайтын ғылыми құжат.

Журналдағы ғылыми мақала-диссертациялық
мақала зерттеу нәтижелерін жазудың ең қолайлы
түрі. Әдетте оның қатаң шектеулі көлемі бар (8-10 бет баспа мәтіні). Сондықтан мақаланың
әр абзацы оқудың басталуы бірден негізгі ақпаратты беретін етіп жасалады. Сондықтан
мәтіннің негізінде тек ғылыми идея жатыр. Негізгі ғылыми мақалалары ғылыми
журналдарда жарияланады.
ҒЫЛЫМИ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ
АУЫЗША ФОРМАЛАРЫ
ҒЫЛЫМИ ЭТИКА НОРМАЛАРЫ

Ғылыми этика нормаларына ғылыми қызметтің ерекшеліктеріне бейімделген
әмбебап моральдық талаптар мен тыйымдар жатады: плагиат, осы
эксперименттерді бұрмалау. Ғылыми жұмыстың этикалық нормалары сонымен қатар
ғылымға тән құндылықтарды бекітуге және қорғауға қызмет етеді: субъективті
жағдайларға, нәсіліне, жынысына, жасына, қарсыластардың беделіне қарамастан
шындықты сақтау қажеттілігі.
ҒЫЛЫМИ ЭТИКА ПРИНЦИПТЕРІ

Плагиат ғылымдағы ұрлыққа ұқсас нәрсе Ғылыми қызметтің этикалық нормалары
ретінде бағаланады, бұл кезде адам ғылыми ғылымға тән нақты құндылықтарды
идеялар мен басқа біреудің алған бекітуге және қорғауға қызмет етеді.
нәтижелерін өзінің жеке пікірі ретінде Олардың біріншісі - шындықты қорғау
қалдырады. Тәжірибелік мәліметтерді қажеттілігі.
қасақана бұрмалау (фальсификация) өтірік
деп саналады.
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕСІ

Зерттеу аяқталғаннан және бекітілгеннен кейін оның нәтижелері және
белгілі бір дәрежеде зерттеу барысы тиісті ғылыми жұмыс немесе
әртүрлі ғылыми немесе әдістемелік басылымдар (әдістемелік құралдар,
мақалалар, брошюралар және т.б.) түрінде рәсімделуі керек. Олар кез-
келген зерттеу екі рет туады, ал оның екінші тууы нәтижелерді қол
жетімді және түсінікті етіп көрсете білумен, оларды дұрыс қолдана
білумен, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын ашумен
байланысты дейді. Авторлар мұны әрдайым жасай алмайды, содан кейін
жаңа ғылыми идеялар мен ұсыныстарды тарату кешеуілдейді.
БЛАГОДАРЮ
БЛАГОДАРЮЗА
ЗАВНИМАНИЕ!
ВНИМАНИЕ!

Ұқсас жұмыстар
ОҒҚ мүшесі
Ғылыми проблема - қоғам қажеттіліктері туралы білім мен оларды қанағаттандыру тәсілдері мен тәсілдерін білмеу арасындағы қайшылық
Ғылыми мақалалардың түрлері
Мердігерлік шарты
Педагогикалық зерттеудің кезеңдері
Дағдарыс жағдайында шешім қабылдауды қолдау жүйелерінің ақпараттық жүйесін құру
Қазақ хандығының құрылуының себептері
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Жұмыстың негізгі бөлігін жазу
Музыкалық білім беру педагогикасының маңызы және педагог музыканттың әдіснамалық мәдениеті
Пәндер