Кәсіби білім беру жүйесі мен оқыту принциптері


Slide 1

Кәсіби оқытудың жүйесі мен принциптері

Орындаған:Бижанова Н. К

Тексерген:Илиува Н. Ж

Slide 2

Оқыту принциптері - мұғалім мен оқушылардың жұмысын реттеп отыратын ережелер. Сондықтан ол барлық пәндерді оқытқанда қолданылады. Оқыту принциптеріне сәйкес оқытуға қойылатын талаптар тұжырымдалады. Оларды орындаған мұғалім өз еңбегінде жақсы табыстарға жетеді. Оқыту принциптерінің жүйесін тұңғыш ұсынған Я. А. Каменский. Ол адам табиғаттың бір бөлігі болғандықтан, оқыту да табиғат пен адам тәуелді болатын заңдарға байланысты екенін дәлелдейді. Сондықтан оның пікірінше, оқытудық ең басты принципі - табиғатқа сай болу принципі. И. Г. Песталоцци оқытудың көрнекілік принципін ерекше бағалап, оны логикалық ойлауды дамытатын маңызды құрал деп санаған. К. Д. Ушинский оқытудық халықтық сипатына баса назар аударып, оқытудың принциптерін психологиялық тұрғыдан қараған. Ы. Алтынсарин оқыту ережелерін қазақ мектептеріндегі білім берудің ерекшеліктеріне байланысты қолдану керектігін айтқан.

Slide 3

Оқытудық бірізділігі және жүйелілігі.

Slide 4

Оқытудық ғылымилығы.

Slide 5

Саналылық және белсенділік принципі

Slide 6

Көрнекілік принципі.

Slide 7

Теория мен тәжірибенің байланысы.

Slide 8

Түсініктілік принципі.

Slide 9

Ынталандыру принципі

Бұл принциптің маңызы өте зор. Оқуға, білімге, мұғалімнің жеке басына деген, сондай-ақ оқу жұмысының барлық әдістеріне, түрлері мен нысандарына оқушыларда ынта-ықылас болса, олардьщ оқу-таным әрекеті сенімді, ерікті, қуанышты болады. Сондықтан мұғалім, ең алдымен, сабақтарын қызықты, тартымды, әсерлі етіп өткізуге міндетті. Ынталандыру принципі оқушыларға жеке-дара қарауды керек етеді.

Slide 10

Ынталандыру принципінің шарттары:

Slide 11

Гуманизациялау (ізгілендіру) принципі - оқушыға деген ерекше сүйіспеншілікті, құрметті талап етеді. Балаға сенім артып, оның жеке басының қасиеттерін ескеріп, оқу-таным әрекетінің жемісті болуына ңолайлы жағдайлар мен мүмкіндіктерді жасау керек. Оқу процесінде, сабақтарда балаларды қорқытпай, қысымшылық-жасамай, керісінше, олармен жылы қарым-қатынас жасау міндет. Бұл принцип гуманитарлық бағдарды жүзеге асыруды керек етеді. Мектептерде білім мазмұнын жалпы адамзаттық және ұлттың рухани игіліктерге қарай бағыттау, қазақ халқының тарихын, мәдениетін, тілін, дәстүрін, көркемөнерін, қолөнерін, т. б. терең оқып-білу міндетін іске асыру керек.

Slide 12

Мәселелік принцип - оқу процесінің мазмұны, әдістері, ұйымдастыру нысандары мәселелі сипатта болуын талап етеді. Мәселелі оқыту білімді дайын түрде бермей, оқушылардан ізденуін, дербестігін, шығармашылық ойлауын дамытуға бағытталады. Мәселелік принцип - оқушылардың ойлау процесінің психологиясына негізделеді. Өйткені ойлаудық басталуы мәселенің болуына байланысты, басқаша айтқанда, ойлау-мәселелік сұрақ немесе міндеттен басталады.

Slide 13

Интеграциялау принципі

Slide 14
Ұқсас жұмыстар
Білім мазмұнының мәні, құрылымы, қалыптастыру принциптері және білім беру жүйесі
Білім беру ұйымдарындағы бақылау жүйесі: принциптері, түрлері және кезеңдері
Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі: теория, мазмұн және даму бағыттары
Мектепке дейінгі білім беру: педагогтардың құзіреттілік моделі және кәсіби дамуды бағалау жүйесі
Кәсіби оқытудың жүйесі, құрылымы және педагогикалық принциптері
Мультимедиялық технологиялар: принциптері мен білім беру саласындағы қолданылуы
Қазақстанның қазіргі жоғары оқу орындары мен білім беру әдістері: тіл және әдебиет пәндерін оқыту жүйесі
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі: заманауи талаптар, заңнамалық негіздер және 12 жылдық оқыту моделі
Кәсіби білім беру ұйымдарында оқытуды ұйымдастыру формалары
SMART-білім беру: тұжырымдама, негізгі принциптері және технологиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz