Жоғары мектеп педагогикасы




Презентация қосу
Жоғары мектеп
педагогикасы
Орындағандар: ХО.пед 1-курс магистр
Сейтқадыр Ұлдана,Жолдан Аружан
Тасболат Ақерке,Таганова Айдана
Жоспар:
1.ЖМП мақсаты, міндеттері, басқа салалармен
ғылымдармен байланысын түсіндіру
2.Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан ағартушы
педагогтер:
Ян Амос Коменский
Константин Дмитриевич Ушинский
Иоган Генрих Песталоцци
Жалпы
Педагогика педагогика Этнопедагогика
тарихы
Педагоги
Арнайы ка Жас ерекшелік

Сурдопедагогика Кәсіби Кішкентай сәби(0-3жас

Тифлопедагогика Бастапқы кәсіби білім беру Мектепалды(3-6жас)

Олигофренопедагогика Орта кәсіби білім беру Мектеп кезеңі(6-16жас)

Дефектология Жоғары мектеп пед Андрогогика(Ересек)

Логопедия Еңбек педагогикасы Герантогогика(Егде)
ЖМП мақсаты:
Жоғары мектептің болашақ оқытушысының кәсіби-
1 педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру

Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін
2 меңгерту

Кәсіби міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шешуге
3 дайындығын қалыптастыру
ЖМП міндеттері:
1 Жоғары білімнің дамуын болжау және қазіргі жағдайын талдау
Жоғары білімнің даму тарихын білу
Жоғары кәсіптік білім берудің теориялық-әдістемелік негіздерімен
3 таныстыру
4 Жоғары білім берудің заңдылықтарын анықтау
5 Білім беру стандарттарын, жаңа әдістер мен оқу формаларын
қарастыру, өңдеу
Педагогикалық тәжірибені жинақтау және зерттеу
7 Педагогикалық инновацияларды ғылыми талдау
ЖМП басқа салалар мен ғылымдармен
байланысы:

ПсихологияАдамМедицина
Философия Экономика
Әлеуметтану
физиологиясы
Философияны педагогиканың Психологияның «тұлға», «қарым-
«анасы» деп атауға болады, себебі қатынас», «даму» сияқты
педагогика ғылымы-философиялық категориялары педагогикалық
ойлардың апробациясы ретінде пайда ғылымның негізгі ұғымдары болып
болған. табылады.
2
Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан
ағартушы-педагогтарды,зерттеп талдау

Ян Амос
Коменский

Иоган Генрих
Песталоцци

Константин
Ушинский
Ян Амос Коменский
(1592-1670)
• Чех елінің белгілі ойшылы,«Педагогика»
ғылымының негізін салушыЯ.А.Коменский
шығармаларына, әсіресе оның дидактикасы-
на ХVI-ХVII ғасырдағы жаңа философиялық
ағылшын материализмнің бастаушы Ф.Бекон
философиясының әсері болды.
Я.А.Коменский педагогикаға қосқан
еңбектері:
1628 жылы «Ұлы дидактика» 1633 жылы «Аналар мектебі» (Материнская
школа)

1628-1641 жылдары «Тілдердің ашық есігі»(Открытая дверь языков),
«Пансофия жаршылары» трактаттары

1641 жылы «Жарық жолы»(Путь света) 1652 жылы «Сезімтал заттар
әлемі суреттерде» (Мир чувственных вещей в картинках) оқу құралы

1658 жылы «Жалпы даналық» (Всеобщая мудрость)
Я.А.Коменский педагогикалық теорияның
маңызы.
Жас кезеңдері:

Туғаннан бастап 6 Балалық Жеткіншек 6 жастан 12 жасқа
жасқа дейін шақ шақ дейін

12 жастан 18 жасқа Жастық Ересектік 18 жастан 24 жасқа
дейін шақ шақ дейін
Коменский бойынша мектептегі білім беру жалпы мектеп жоспары,6
жастан бастап оқу, сабақтарды босатуға тиым салу, әр сыныптың өз
оқулықтарының көмегімен жүзеге асырылуы тиіс деді.

Я.А.Коменский педагогикалық жүйесі:

Негізгі педагогикалық
Дидактикалық принциптер:
идеялары:
-Табиғатқа сәйкестілік
-Жалпылай оқыту
-Көрнекілік
-Пәннің идеялары
-Тізбектілік
-Мектеп жылының түсінігі
-Саналылық
-Дидактикалық принциптер
-Мүмкінділік
-Сыныптық сабақ жүйесі
-Жүйелілік
Я.А.Коменский жетістіктері:
1.Жалпы білім берудің үйлесімді жүйесін белгіледі
2.Жалпыұлттық мектеп туралы мәселе көтерді
3.Мектеп ісінің жоспарын енгізді
4.Гуманитарлық және ғылыми-техникалық жалпы
білім беруді ұштастыру керектігін көрсетті
5.Сыныптық оқыту жүйесін жасады
Педагогика ғылым емес, өнер,ең көп қамтылған,ең
қиын,ең жоғары және ең қажетті өнер...

Константин Дмитриевич
Ушинский
(1823-1870)

Физиологияның Пироговы, Кибернетиканың
Глушковы, Хирургияның Амосовы секілді
маңызды орын алған, ХІХ ғасырдың атақты
ойшылы, журналист, дидактик және ғылыми
педагогиканың негізін қалаушы-әкесі -
Константин Дмитриевич Ушинский.
К.Д.Ушинский еңбектері:
К.Д.Ушинский еңбектері:

1854 жылы «Педагогиялық
әдебиеттің пайдасы» мақала

1860 жылдары «Человек как
предмет воспитания» 1,2 том

«Швейцарияға педагогикалық
саяхат», «Родное слово»
Иоганн Генрих Песталоцци
(1746-1827)

Адамдарға деген сүйіспеншілік-
атақты швейцар педагогы Иоганн
Генрих Песталоцци өмірлік ұстанымы
мен педагогикалық қызметінің негізгі
мотиві болды. Ол жасаған
сауаттылық, санау және жазуды
оқытудың негізгі әдістемелік әдістері
әлемдік игілікке айналды.
И.Г.Песталоццидің педагогикалық концепциясы:
Тәрбиенің табиғилығы
Адамгершілік тәрбие
Ақыл-ой тәрбиесі
Физикалық күштер
Оқыту
Әдіс-тәсілдер
И.Г.Песталоцци бойынша тәрбиенің
табиғилығы:

Салыстыру
Сезімдік Ұқсастығы Ақыл-ойының
қабылдауы Ерекшелігі дамуы

Тәрбиенің табиғилығы- баланың ішкі табиғатына сәйкес
құру қажеттілігі туындайтын және рухани және тұлғалық
қалыптасуы негізінде жүреді
Песталоцци қол жеткізген нәтижелер:

Сауаттылыққа үйрететін
Ана тілін оқыту
дыбыстық әдіс

Өлкетануды жаратылыстану
Жазуды үйрететін әдістер ғылымдарымен байланыстыру
Жер бедерін саздан мүсіндеу,кейін
Өлшеуді оқытатын әдістер картаға өту
Географияны оқыту тәсілдері Сөйлеуді дамыту және сөздік
Жақыннан алысқа қорды байыту

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Жоғары мектеп педагогикасының мақсаты
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Теория негізі
Педагогика - тәрбие және оқыту туралы ғылым
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
Педагогика ғылымының салалары
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Педагогика ғылымының салалары, басқа ғылым салаларымен байланысы
Пәндер