Жоғары мектеп педагогикасы: мақсаттары, міндеттері, басқа ғылымдармен байланысы және Коменский, Ушинский, Песталоцци еңбектері


Slide 1

Жоғары мектеп педагогикасы

Орындағандар: ХО. пед 1-курс магистр

Сейтқадыр Ұлдана, Жолдан Аружан

Тасболат Ақерке, Таганова Айдана

Slide 2

Жоспар:

1. ЖМП мақсаты, міндеттері, басқа салалармен ғылымдармен байланысын түсіндіру

2. Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан ағартушы педагогтер:

Ян Амос Коменский

Константин Дмитриевич Ушинский

Иоган Генрих Песталоцци

Slide 3

Педагогика

Педагогика тарихы

Жалпы педагогика

Этнопедагогика

Арнайы

Жас ерекшелік

Кәсіби

Сурдопедагогика

Тифлопедагогика

Олигофренопедагогика

Дефектология

Логопедия

Кішкентай сәби(0-3жас

Мектепалды(3-6жас)

Мектеп кезеңі(6-16жас)

Андрогогика(Ересек)

Герантогогика(Егде)

Бастапқы кәсіби білім беру

Орта кәсіби білім беру

Жоғары мектеп пед

Еңбек педагогикасы

Slide 4

ЖМП мақсаты:

Жоғары мектептің болашақ оқытушысының кәсіби- педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру

1

Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгерту

2

Кәсіби міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шешуге дайындығын қалыптастыру

3

Slide 5

ЖМП міндеттері:

Жоғары білімнің дамуын болжау және қазіргі жағдайын талдау

Жоғары білімнің даму тарихын білу

Жоғары кәсіптік білім берудің теориялық-әдістемелік негіздерімен таныстыру

Жоғары білім берудің заңдылықтарын анықтау

Білім беру стандарттарын, жаңа әдістер мен оқу формаларын қарастыру, өңдеу

Педагогикалық тәжірибені жинақтау және зерттеу

Педагогикалық инновацияларды ғылыми талдау

1

3

5

7

2

4

6

Slide 6

ЖМП басқа салалар мен ғылымдармен байланысы:

Философия

Психология

Адам

физиологиясы

Медицина

Әлеуметтану

Экономика

Философияны педагогиканың

«анасы» деп атауға болады, себебі педагогика ғылымы-философиялық ойлардың апробациясы ретінде пайда болған.

Психологияның «тұлға», «қарым-қатынас», «даму» сияқты категориялары педагогикалық ғылымның негізгі ұғымдары болып табылады.

Slide 7

Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан ағартушы-педагогтарды, зерттеп талдау

2

Ян Амос Коменский

Константин Ушинский

Иоган Генрих Песталоцци

Slide 8

Ян Амос Коменский (1592-1670)

Чех елінің белгілі ойшылы, «Педагогика»

ғылымының негізін салушыЯ. А. Коменский

шығармаларына, әсіресе оның дидактикасы-

на ХVI-ХVII ғасырдағы жаңа философиялық

ағылшын материализмнің бастаушы Ф. Бекон

философиясының әсері болды.

Slide 9

Я. А. Коменский педагогикаға қосқан еңбектері:

1628 жылы «Ұлы дидактика» 1633 жылы «Аналар мектебі» (Материнская школа)

1628-1641 жылдары «Тілдердің ашық есігі»(Открытая дверь языков), «Пансофия жаршылары» трактаттары

1641 жылы «Жарық жолы»(Путь света) 1652 жылы «Сезімтал заттар әлемі суреттерде» (Мир чувственных вещей в картинках) оқу құралы

1658 жылы «Жалпы даналық» (Всеобщая мудрость)

Slide 10

Я. А. Коменский педагогикалық теорияның маңызы.

Жас кезеңдері:

Балалық шақ

Жеткіншек шақ

Жастық шақ

Ересектік шақ

Туғаннан бастап 6 жасқа дейін

6 жастан 12 жасқа дейін

12 жастан 18 жасқа дейін

18 жастан 24 жасқа дейін

Slide 11

Коменский бойынша мектептегі білім беру жалпы мектеп жоспары, 6 жастан бастап оқу, сабақтарды босатуға тиым салу, әр сыныптың өз оқулықтарының көмегімен жүзеге асырылуы тиіс деді. Я. А. Коменский педагогикалық жүйесі:

-Жалпылай оқыту

-Пәннің идеялары

-Мектеп жылының түсінігі

-Дидактикалық принциптер

-Сыныптық сабақ жүйесі

Негізгі педагогикалық

идеялары:

-Табиғатқа сәйкестілік

-Көрнекілік

-Тізбектілік

-Саналылық

-Мүмкінділік

-Жүйелілік

Дидактикалық принциптер:

Slide 12

Я. А. Коменский жетістіктері:

1. Жалпы білім берудің үйлесімді жүйесін белгіледі

2. Жалпыұлттық мектеп туралы мәселе көтерді

3. Мектеп ісінің жоспарын енгізді

4. Гуманитарлық және ғылыми-техникалық жалпы білім беруді ұштастыру керектігін көрсетті

5. Сыныптық оқыту жүйесін жасады

Slide 13

Константин Дмитриевич Ушинский (1823-1870)

Физиологияның Пироговы, Кибернетиканың Глушковы, Хирургияның Амосовы секілді маңызды орын алған, ХІХ ғасырдың атақты ойшылы, журналист, дидактик және ғылыми педагогиканың негізін қалаушы-әкесі - Константин Дмитриевич Ушинский.

Педагогика ғылым емес, өнер, ең көп қамтылған, ең қиын, ең жоғары және ең қажетті өнер . . .

Slide 14

К. Д. Ушинский еңбектері:

Slide 15

К. Д. Ушинский еңбектері:

Slide 16

Адамдарға деген сүйіспеншілік-атақты швейцар педагогы Иоганн Генрих Песталоцци өмірлік ұстанымы мен педагогикалық қызметінің негізгі мотиві болды. Ол жасаған сауаттылық, санау және жазуды оқытудың негізгі әдістемелік әдістері әлемдік игілікке айналды.

Иоганн Генрих Песталоцци

(1746-1827)

Slide 17

И. Г. Песталоццидің педагогикалық концепциясы:

Slide 18

И. Г. Песталоцци бойынша тәрбиенің табиғилығы:

Сезімдік қабылдауы

Салыстыру

Ұқсастығы

Ерекшелігі

Ақыл-ойының дамуы

Тәрбиенің табиғилығы- баланың ішкі табиғатына сәйкес құру қажеттілігі туындайтын және рухани және тұлғалық қалыптасуы негізінде жүреді

Slide 19

Песталоцци қол жеткізген нәтижелер:


Ұқсас жұмыстар
Желдетудің міндеттері, басқа ғылымдармен байланысы және әдіснамалық негіздері
Жоғары мектеп педагогикасы: теориясы, міндеттері және әдістемелік негіздері
Педагогика ғылымының салалары мен олардың басқа ғылымдармен байланысы
Жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, негізгі ұғымдар мен әдіснамасы
Педагогиканың өзектілігі, теориялық негіздері және қоғаммен және басқа ғылымдармен байланысы
Психологияның басқа ғылымдармен байланысы және негізгі салалары
Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы: интеграциялық және әдіснамалық аспектілер
Физиканың тарихы, негізгі ұғымдары және басқа ғылымдармен байланысы
Картографияның басқа ғылымдармен байланысы және карталардың жіктелуі
Геодезия: ұғымы, бөлімдері және басқа ғылымдармен өзара байланысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz