Жоғары мектеп педагогикасы



Жоғары мектеп педагогикасы
Орындағандар: ХО. пед 1-курс магистр
Сейтқадыр Ұлдана, Жолдан Аружан
Тасболат Ақерке, Таганова Айдана

Жоспар:
1. ЖМП мақсаты, міндеттері, басқа салалармен ғылымдармен байланысын түсіндіру
2. Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан ағартушы педагогтер:
Ян Амос Коменский
Константин Дмитриевич Ушинский
Иоган Генрих Песталоцци

Педагогика
Педагогика тарихы
Жалпы педагогика
Этнопедагогика
Арнайы
Жас ерекшелік
Кәсіби
Сурдопедагогика
Тифлопедагогика
Олигофренопедагогика
Дефектология
Логопедия
Кішкентай сәби(0-3жас
Мектепалды(3-6жас)
Мектеп кезеңі(6-16жас)
Андрогогика(Ересек)
Герантогогика(Егде)
Бастапқы кәсіби білім беру
Орта кәсіби білім беру
Жоғары мектеп пед
Еңбек педагогикасы

ЖМП мақсаты:
Жоғары мектептің болашақ оқытушысының кәсіби- педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру
1
Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгерту
2
Кәсіби міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шешуге дайындығын қалыптастыру
3

ЖМП міндеттері:
Жоғары білімнің дамуын болжау және қазіргі жағдайын талдау
Жоғары білімнің даму тарихын білу
Жоғары кәсіптік білім берудің теориялық-әдістемелік негіздерімен таныстыру
Жоғары білім берудің заңдылықтарын анықтау
Білім беру стандарттарын, жаңа әдістер мен оқу формаларын қарастыру, өңдеу
Педагогикалық тәжірибені жинақтау және зерттеу
Педагогикалық инновацияларды ғылыми талдау
1
3
5
7
2
4
6

ЖМП басқа салалар мен ғылымдармен байланысы:
Философия
Психология
Адам
физиологиясы
Медицина
Әлеуметтану
Экономика
Философияны педагогиканың
«анасы» деп атауға болады, себебі педагогика ғылымы-философиялық ойлардың апробациясы ретінде пайда болған.
Психологияның «тұлға», «қарым-қатынас», «даму» сияқты категориялары педагогикалық ғылымның негізгі ұғымдары болып табылады.

Педагогикаға өз еңбектерімен үлес қосқан ағартушы-педагогтарды, зерттеп талдау
2
Ян Амос Коменский
Константин Ушинский
Иоган Генрих Песталоцци

Ян Амос Коменский (1592-1670)
Чех елінің белгілі ойшылы, «Педагогика»
ғылымының негізін салушыЯ. А. Коменский
шығармаларына, әсіресе оның дидактикасы-
на ХVI-ХVII ғасырдағы жаңа философиялық
ағылшын материализмнің бастаушы Ф. Бекон
философиясының әсері болды.

Я. А. Коменский педагогикаға қосқан еңбектері:
1628 жылы «Ұлы дидактика» 1633 жылы «Аналар мектебі» (Материнская школа)
1628-1641 жылдары «Тілдердің ашық есігі»(Открытая дверь языков), «Пансофия жаршылары» трактаттары
1641 жылы «Жарық жолы»(Путь света) 1652 жылы «Сезімтал заттар әлемі суреттерде» (Мир чувственных вещей в картинках) оқу құралы
1658 жылы «Жалпы даналық» (Всеобщая мудрость)

Я. А. Коменский педагогикалық теорияның маңызы.
Жас кезеңдері:
Балалық шақ
Жеткіншек шақ
Жастық шақ
Ересектік шақ
Туғаннан бастап 6 жасқа дейін
6 жастан 12 жасқа дейін
12 жастан 18 жасқа дейін
18 жастан 24 жасқа дейін

Коменский бойынша мектептегі білім беру жалпы мектеп жоспары, 6 жастан бастап оқу, сабақтарды босатуға тиым салу, әр сыныптың өз оқулықтарының көмегімен жүзеге асырылуы тиіс деді. Я. А. Коменский педагогикалық жүйесі:
-Жалпылай оқыту
-Пәннің идеялары
-Мектеп жылының түсінігі
-Дидактикалық принциптер
-Сыныптық сабақ жүйесі
Негізгі педагогикалық
идеялары:
-Табиғатқа сәйкестілік
-Көрнекілік
-Тізбектілік
-Саналылық
-Мүмкінділік
-Жүйелілік
Дидактикалық принциптер:

Я. А. Коменский жетістіктері:
1. Жалпы білім берудің үйлесімді жүйесін белгіледі
2. Жалпыұлттық мектеп туралы мәселе көтерді
3. Мектеп ісінің жоспарын енгізді
4. Гуманитарлық және ғылыми-техникалық жалпы білім беруді ұштастыру керектігін көрсетті
5. Сыныптық оқыту жүйесін жасады

Константин Дмитриевич Ушинский (1823-1870)
Физиологияның Пироговы, Кибернетиканың Глушковы, Хирургияның Амосовы секілді маңызды орын алған, ХІХ ғасырдың атақты ойшылы, журналист, дидактик және ғылыми педагогиканың негізін қалаушы-әкесі - Константин Дмитриевич Ушинский.
Педагогика ғылым емес, өнер, ең көп қамтылған, ең қиын, ең жоғары және ең қажетті өнер. . .

К. Д. Ушинский еңбектері:

К. Д. Ушинский еңбектері:

Адамдарға деген сүйіспеншілік-атақты швейцар педагогы Иоганн Генрих Песталоцци өмірлік ұстанымы мен педагогикалық қызметінің негізгі мотиві болды. Ол жасаған сауаттылық, санау және жазуды оқытудың негізгі әдістемелік әдістері әлемдік игілікке айналды.
Иоганн Генрих Песталоцци
(1746-1827)

И. Г. Песталоццидің педагогикалық концепциясы:

И. Г. Песталоцци бойынша тәрбиенің табиғилығы:
Сезімдік қабылдауы
Салыстыру
Ұқсастығы
Ерекшелігі
Ақыл-ойының дамуы
Тәрбиенің табиғилығы- баланың ішкі табиғатына сәйкес құру қажеттілігі туындайтын және рухани және тұлғалық қалыптасуы негізінде жүреді

Песталоцци қол жеткізген нәтижелер:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz