ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ

3- Дәріс

ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ЖҰМЫС ПРОЦЕСС РЕТІНДЕ
Әлеуметтік педагогикалық процесс - оқушылардың
мәдени байлықтарды меңгеруге және оларды еңбекке және
қоғамдық өмiрге дайындаудағы бiрлескен iс-әрекеттерi, бұл
ұстаздардың белсендi араласуымен және басшылығымен
жүзеге асады.

Процесс- екі түрге бөлінеді
- даму сатысы, күй өзгерiсiнiң бiрiздiлiгiнен;
- қандай да бiр нәтижеге жету үшiн ұйымдастырылған
бiрiздi әрекеттердiң жиынтығынан тұрады.
Процесс - латынның "processus" деген сөзiнен аударғанда
"жылжу" деген мағынаны бiлдiредi.

программа жөне
оның жұмыс
істеуіне қажетті
қандай да бір жүйелік ресурстар;
нәтижеге жету операциялық
үшін әрекеттердің жүйедегі
бір нәрсенің дамуы бірізді жиынтығы
қалпындағы жұмыстың
құбылыстардың логикалық бірлігі.
кезегімен алмасуы
Процесс ұғымының мәнi "педагог -
оқушы" жүйесiндегi оқытушыға
бiрiздi ұйымдастырылған әрекеттер
жиынтығы негiзiнде соңғы нәтиже
қандай болуға тиiс екендiгiн, ол
үшiн қандай өзгерiстер жасау
керектiгiн нақты бiлудi талап
етедi. Педагогикалық процестегi
болашақ мамандар даярлығын
Надежда Дмитриевна Хмель (20 қалыптастыру мәселелерiн
шілде 1928 жылы туған, Украина,
Полтава облысы Варваровка қазақстанда ғалым-педагог
станциясы) – педагогика Г.Д.Хмельдiң ғылыми мектебi
ғылымдарының докторы (1987),
профессор, Қазақстан педагогика зерттеп келедi. Педагогикалық
ғылымдары академиясының процестiң мәнiн айқындау оның
құрметті академигі, Қазақ КСР-і
Білім беру ісінің үздігі. көптеген элементтерiн айқындаумен
байланысты.
Әлеуметтік педагогикалық
процестiң элементтерiн алғаш
ендiрген А.Г.Калашников
болды. Ол педагогикалық
процесс құрылымынан келiп
шығады. Олар: мақсаты,
мiндетi, мазмұны, формасы,
әдiс-тәсiлдерi және құралы мен
педагогикалық процестiң
материалдық жағынан
ұйымдастырылды.
Алексей Георгиевич Калашни
Туған жері: 28 Ақпан 1893, Мәскеу
Қайтыс болды: 1 Қаңтар 1962 (68 жасында), Мәскеу
Партиясы: Кеңес Одағы Коммунистік Партиясы
Әлеуметтік процестерді белгілі бір критерийлер бойынша жіктеуге болады,
атап айтқанда, даму түрлеріне сәйкес әлеуметтік процестер келесі түрлерге
бөлінеді:

Бағытталған

Бағытсыз

Кері

Қайтымсыз

Көтерілуші

Төмен түсуші

Желілік
Әлеуметтік процестің құрылымы келесі элементтерді қамтиды:

• Әлеуметтік әрекеттің мәні. Бұл адам немесе әлеуметтік қоғамдастық,
алға қойылған мақсаттарға жету үшін іс-қимыл жасау;
• Әлеуметтік әрекеттің нысаны. Бұл әлеуметтік жүйе немесе
әлеуметтік құбылыс, оған субъектінің әлеуметтік әрекеттері өз
мемлекетін өзгертуге бағытталған;
• Өмір сүру жағдайы, онда әлеуметтік шаралар жүзеге асырылады. Бұл
микро және макро ортасы. Өйткені, бұл процестің әлеуметтік
жағдайлары оны анықтайтын сыртқы фактор болып табылады.
Әлеуметтік процесс нысанның объектісіне (ішкі факторға) әсер
етуімен ғана емес, сондай-ақ орын алған әлеуметтік ортада (сыртқы
фактормен) сипатталады;
• Мақсатты әлеуметтік әрекет;
• Әлеуметтік әсер етудің нәтижесі - субъектінің оған әсер етуі
нәтижесінде әлеуметтік объектіде болған өзгерістер. Кейбір
заңдылықтарға бағынатын әлеуметтік процестер жалғасуда.
Әлеуметтену процесi. Әлеуметтену адамның әрбiр өмiрлiк кезеңдерiне қарай
өзiндiк ерекшелiкпен жүзеге асырылады. Ол кезеңдер: балалық шақ, жастық шақ,
ересектiк шақ, қарттық шақ. Әлеуметтену процесiн жүзеге асырудың маңызды
институты ретiнде отбасы мен бiлiм беру мекемелерi ерекше маңызды рөл атқарады.

Мектеп және мектепке дейiнгi жастағы балалардағы
әлеуметтенту әрекетiнiң мазмұны мен түрлерi бiрiздi
өзгерiп отырады. Әлдеуметтену процесi әсiресе
жасөспiрiмдiк және жастық шақта айқын, өте
қарқанды өтедi. Бұл кезде олардың қоғам талаптарына
бейiмделуiне көпшiлiк ақпараттық құралдар, достары,
бейресми ұйымдардағы жұмыстар, жастар арасындағы
өзiндiк мәдениет, қарым-қатынас стильдерi әсер етедi.
Ересек жастағы әлеуметтену процесi бiршама
қиындық туғызады. Өйткенi, бұл кезде тұлға дане және
ақыл-ойы жағынан қалыптасып, өзiндiк көзқарасы мен
өмiрлiк ұстанымдары тұрақталған. Қаншалықты
талпыныс жасағанымен бұрынғы әдетке айналып
қалған әрекеттер мен дағдылар тұлға қалыптасуын
кешеуiлдетедi.
Әлеуметтік-педагогикалық процесс-
кәсіптік жұмыстардың бір түрі ретінде
баланы әлеуметтендіруге көмектесіп,
әлеуметтік-мәдени тәжірибелерді меңгеруге
қолайлы жағдай жасау дегенді білдіреді.
Бұл іс әрекет әлеуметтік педагог тарапынан
әр түрлі оқу мекемелерінде, ұйымдарда,
қауымдастықтарда, кәсіпорындар мен
шеберханаларда, жеке тұлғамен де
жүргізіледі. Әлеуметтік білім беру - баланы
әлеуметтендіру мақсатында қоғам, ондағы
мекемелер, қарым-қатынас және жұмыс
қағидалары, ережелер, нормалар туралы
білім алып, оны іс жүзінде қолдану
жолдарын меңгеру. П.Ф.Каптеревтің
педагогикалық процесс жайлы ілімінің
бүгінгі кезеңдегі орны мен маңызы туралы
өз пікіріңізді білдіріңіз.
Әлеуметтік педагогикалық
көріністің дамуын немесе
әлеуметтік педагогикалық
мақсатқа жету үшін әлеуметтік
педагогтың қалыптасқан іс-
қимылының, тәрбиеші мен тәрбие
алушының бірге іс-әрекет жасауын
түсінеді. Кез-келген әлеуметтік –
педагогикалық процесс оның
даму этаптарын қосады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Музыка мәдениеті
Тұлғаның өзін - өзі дамытуын педагогикалық қолдау пәнінен практикалық емтихан
Дыбыс пен фонема
Сыртқы субъективті кедергілер
Деменция ния
Колледж оқушыларын ұлттық қолөнер бұйымдары арқылы шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Ақпараттық және сандық білім беру ресурстары туралы ақпарат
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені,мазмұндық сипаты
Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды бағалаудың әдістемесін құрастыру
Пәндер