Көші - қон саясаты
Презентация қосу
* Әлем елдеріндегі
миграциялық саясат
және миграцияны
реттеу
бойынша халықаралық
тәжірибе.
Орындаған: МО тобы Аюухан Жадра
*Жоспар:
*Мемлекеттік көші-қон саясаты дегеніміз не?;
*Қазіргі кезеңдегі Ресейдің көші-қон
саясатының ерекшеліктері;
*Еуропалық Одақтың көші-қон саясаты;
*АҚШ көші-қон саясатының мақсаттары,
принциптері мен міндеттері;
*Миграцияны реттеу бойынша халықаралық
тәжірибе;
*Қорытынды.
Мемлекеттік көші-қон саясаты
дегеніміз не?
Мемлекеттің көші-қон саясаты оның
халқының өмірінде, оның аумағында
тұрып, жұмыс істегісі келетін шетелдік
азаматтардың өмірінде үлкен рөл
атқарады, сондай-ақ елдің
халықаралық жағдайына әсер етеді.
Сондықтан әрбір мемлекет өзінің көші-
қон саясатының барлық ережелерін
мұқият пысықтайды, бұл жалпы ел үшін
ғана емес, бүкіл халық үшін де
пайдасын қамтамасыз етеді.
"Көші-қон саясаты" терминінің ғылыми
анықтамалары өте ауқымды және түсіну қиын.
Сондықтан сіз оларды парафраздап, осы
Тұжырымдаманың қысқа және түсінікті
сипаттамасын бере аласыз. Көші-қон саясаты,
шын мәнінде, елдегі шетелдік азаматтардың
қатысуы мен қызметін бақылайтын белгілі бір
мемлекеттік ережелер мен нормалардың
жиынтығы болып табылады. Әр мемлекет өз
ережелерін ұстанады. Көші-қон саясаты 2
негізгі түрге бөлінеді:
иммиграциял эмиграциялы
ық-елге қ саясат-
келетін елден
кетушілер
шетелдіктер
үшін
туралы ережелер
мәселелерме жиынтығын
н белгілейді.
айналысады;
Көбінесе "көші-қон" термині иммиграциялық
саясат деп түсініледі. Бұл немесе басқа
мемлекет иммигранттарды өз еліне жіберіп,
оларға жайлы өмір сүру жағдайларын ұсына
отырып, қандай мақсаттарға қол жеткізе
алады? Шын мәнінде, мұндай мақсаттар өте
* көп.
Экономикалық тұрғыдан мемлекет жоғары білікті
мамандарды, жұмыс күшін, атақты адамдарды, ірі
инвесторларды және т. б. тартуға мүдделі болуы
мүмкін.Кейбір елдерде бұл нақты халықтың санын
көбейтетін иммигранттардың тұрақты ағымы. Сол тармақта
сіз Халықты репатриациялауға арналған ережелер
жиынтығын қоса аласыз.Гуманитарлық компонент көші –
қон саясатында маңызды рөл атқарады-кейбір мемлекеттер
босқындарды гуманитарлық көмек ретінде
қабылдайды.Үкімет өз азаматтарына қамқорлық жасайды —
оларға шетелдіктермен некеге тұруға мүмкіндік береді.
Сондықтан ол кейінірек отбасы қайта қосыла алатын
ережелер жүйесін әзірлейді.Демек, иммиграциялық саясат
бірқатар мемлекеттік міндеттерді шешеді. Тұтастай
алғанда, бүкіл ел үшін көші-қон мәселелері бойынша дұрыс
саяси модель құра білу өте маңызды, өйткені оның салдары
байырғы халық пен мемлекеттің халықаралық мәртебесі
үшін апатты болуы мүмкін.
*Қазіргі кезеңдегі
Ресейдің көші-
қон саясатының
*Егер біз бүкіл көші-қон саясатын біртұтас жүйе ретінде
қарастыратын болсақ, онда оның субъектісін (әрекетті
бағыттайтын) және объектіні (әрекет бағытталған) ажыратуға
болады. Бұл жағдайда Нысан көші-қон ағыны екені түсінікті.
Бірақ Ресей Федерациясының көші-қон саясатының субъектісі-
президент. Бұл тұжырымдаманы анықтайтын мемлекет
басшысы. Қалған органдар Президент таңдаған
Тұжырымдаманы жүзеге асырады.2018 жылы В. Путин Ресей
Федерациясының көші-қон саясатының жаңа тұжырымдамасына
қол қойды, оның ережелері бұрын қабылданғаннан айтарлықтай
ерекшеленеді. Сондықтан өткен жылдан бастап көші-қонның
мемлекеттік саясаты түбегейлі өзгеруде. Егер алдыңғы
Тұжырымдаманың ережелері елдің байырғы тұрғындарының
қауіпсіздігін қамтамасыз етуге негізделген болса, енді басты
мақсат – мемлекеттің экономикалық және демографиялық
жағдайын жақсарту үшін мигранттарды тарту.
*По сути, Россия открывает свои границы
для всех людей, желающих не только
проживать на её территории, полностью
интергрироваться в русском обществе,
рожать и воспитывать детей по местным
правилам и культурным ценностям, но и
для мигрантов, которые не связывают свою
жизнь с долгим проживанием в РФ.
Разумеется, последние должны соблюдать
свод правил, обеспечивающих
безопасность населения страны.
*Қазіргі уақытта 28 елден тұратын еуропалық бірлестіктің қатысушы елдердің
келіспеушіліктеріне байланысты жалпы көші-қон саясаты жоқ. 2015 жылы
босқындардың мәртебесін сұраған иммигранттардың негізгі ағыны Еуропаға
келгеннен кейін, бірнеше жыл ішінде мұндай өтініштердің саны азайды, бірақ
ол кеуіп кетпеді. 2020 жылы ЕО қазір қалаусыз, бірақ оның аумағына Солтүстік
Африка, Оңтүстік Азия және Таяу Шығыс елдерінен келген босқындармен
күресуді жалғастыруда.Сонымен, ЕО-да босқындарды қабылдау туралы
пікірлер түбегейлі қарама-қайшы. Кейбір елдер босқындарды қабылдау
гуманитарлық қажеттілік деп санайды, олар тұру үшін арнайы Үй-жайлар
беруге, әлеуметтік көмек пен жәрдемақы ұйымдастыруға, оларды еуропалық
қоғамға біріктіруге қаражат жұмсауға дайын. Мұндай альтруистік елдерге
Германия, Италия, Швеция, Голландия, Франция кіреді. Басқа елдер
мигранттар үшін ең қолайлы өмір сүру жағдайларын ұсынатын Еуропаның
орталығына барар жолда дәлізге айналды. "Өтпелі" мемлекеттерге Греция,
Түркия кіреді. ЕО-ның бірқатар елдері босқындарды қабылдаудан бас тартты:
Польша, Венгрия, Словакия. Кейінірек оларға Австрия қосылды, ол
босқындарды қабылдау туралы өзінің дұрыс емес шешіміне өкініп үлгерді.
Кейбір ЕО мүшелерінің мигранттарды қабылдауы, ал басқалары болмауы
олардың арасындағы алауыздықты тудырды.
*Еуропалық
Одақтың көші-
қон саясаты
*Босқындардың үлкен ағымынан кейін Еуропалық Одақ көші-қон процесін
тоқтата тұрудың барлық шараларын қолданады. Кейбір елдер келген
иммигранттарды ұстап тұратын шекаралар мен қабырғаларды тұрғызуда.
Белгілі болғандай, ЕО-ның басқа мемлекеттердің проблемаларына
"шамадан тыс толеранттылығы" осы уақытқа дейін жалғасып келе жатқан
еуропалық дағдарыстың себебі болды.
*Байырғы халық еуропалық елдердің наразылық танытады және
иммигрирует неғұрлым алыс ел емес, қасіретімен қоныс аудару саясаты
босқындар. Мысалы, АҚШ, Канада, Австралия, Қытай. Мигранттардың бір
бөлігі тыныш Венгрияға көшеді.
*Егер ЕО-дағы ішкі көші-қон процестерінің ерекшеліктері туралы айтатын
болсақ, одақтың әл-ауқаты төмен елдерінің тұрғындары әл-ауқатқа көшуге
тырысады. Мысалы, румындар, болгарлар, поляктар, хорваттар, венгрлер
көп мөлшерде туған мемлекеттерінен шығып, жақсы өмір іздеуге асығады.
*Іздеудің түпкі мақсаты-бай Еуропа елдері: Бельгия, Нидерланды, Германия,
Ұлыбритания, Франция. ЕО-ның бір елінің тұрғындары тұру және жұмыс
істеу үшін басқа ЕО еліне еркін келе алады.
*АҚШ-ұзақ уақыт бойы көп мәдениетті көші-қон
саясатын қолдаған ел. АҚШ тіпті "иммигранттар
елі"деп аталды. Бұл шынымен де солай – мұнда
20 000 000-нан астам адам ресми мәртебемен
тұрады, ал тағы 13 000 000 заңсыз деп
саналады.
*Билікке келген қазіргі Америка президенті Д.
Трамп алдымен көші-қон саясатын қатайтуды
және елден заңсыз иммигранттарды
депортациялауды қолға алды. Нәтижесінде,
көші-қон саясаты соңғы екі жылда айтарлықтай
өзгерістерге ұшырад
*fакш
*Трамп жергілікті тұрғындардың қауіпсіздігін басты орынға қойып, АҚШ-қа келген
иммигранттардың санын азайтуды қалайды. Бір жағынан, Президенттің ұстанымы айқын-көп
мәдениетті нәтижесінде пайда болған этникалық топтар қылмыстық топтардың пайда болуына
себеп болды, олардың негізгі бағыты есірткіні заңсыз тасымалдау және тарату, Террористік
актілерді ұйымдастыру, вандализм және т. б.Осыған байланысты Трамп көші-қон саясатын
қатаңдату туралы ұсыныстарын қарқынды түрде алға жылжытуда, бірақ олардың барлығын
конгресс қабылдаған жоқ. Олардың көпшілігі әлі қарастырылуда. Мысалы, Д. Трамп Мексикамен
шекарада қорғаныс қабырғасын салу үшін мемлекеттік қазынадан қомақты қаражат бөлуді
ұсынды. Құрылымды орнату құны жоғары және тиімділігі күмәнді болғандықтан, мұндай шешуші
қадам үкіметте әлі де талқылануда. Бүгінгі таңда қабырға тек Мексикамен шекараның маңызды
бөліктерінде тұрғызылды.Американы заңсыз иммигранттардан арылудың тағы бір қадамы-Обама
қабылдаған DACA бағдарламасының жолын кесу. Оның мәні заңсыз иммигранттардың балаларына
АҚШ-та тұруға мүмкіндік беру болып табылады және бұл оларға азаматтық алу құқығын бермейді,
тек депортациядан қорғаныс болып табылады. Болуды заңдастыратын құжат-бұл мезгіл-мезгіл
ұзартылуы керек карта. Президент Трамп мұндай карталарды ұзартуды алып тастауды жоспарлап
отыр, нәтижесінде олардың иелері депортациядан қорғанысын жоғалтады және сәйкесінше ел
аумағынан шығарылуы мүмкін.Заңсыз иммигранттарға қарсы үшінші қадам этникалық топтар мен
заңсыз иммигранттар тұратын баспана деп аталатын қалаларды жою болады. Жергілікті
тұрғындардың қызметі жалпыға бірдей танылған федералды заңмен емес, жергілікті актілермен
бақыланбайды. Енді Үкімет мұндай қалаларды қаржыландыруды тоқтатуды жоспарлап отыр.АҚШ-
тың жаңа көші-қон саясатының екінші бағыты-елге инвесторлар мен Американың өміріне
айтарлықтай үлес қосатын басқа адамдарды тарту. Енді мұнда жоғары білікті мамандарды, бай
бизнесмендер мен инвесторларды, ғылым, мәдениет, спорт саласындағы ерекше жетістіктері бар
адамдарды және т.б. қабылдауға қуанышты болады.
*Халықаралық көші-қон ұйымының мәліметтері бойынша, 2005 жылы әлемде 191
миллион мигрант болған. Олар жер халқының 3% құрайды. Еңбек мигранттарының
Отанына ақша аударымдары 2005 жылы 233 млрд. Заңсыз мигранттардың саны 30-
дан 40 миллионға дейін, яғни әлемдегі мигранттардың жалпы санының 15-тен 20% -
на дейін*. 1970 жылы мигранттар 48 елдегі халықтың 10% - дан астамын құрады, ал
2000 жылы мұндай елдердің саны 70-ке жетті. Кейбір елдерде мигранттар халықтың
едәуір бөлігін құрайды: Кувейтте — 50% дейін, Австралияда — 25 %, Канадада — 19%
және т.б. [1]. Барлық осы деректер қазіргі жағдайдағы көші-қон проблемасы әлемнің
көптеген елдерінің ішкі және сыртқы саясаты үшін маңызды мәселелердің біріне
айналғанын көрсетеді. Бұл ереже ТМД елдеріне, ең алдымен Ресейге қатысты. Көші-
қон процестерін реттеудің қандай да бір проблемаларымен кездескен шет елдер
өздерінің ұлттық мүдделеріне сәйкес келетін шешімдерді табады. Бұл шешімдердің
кейбіреулері Ресей мен ТМД-ның басқа елдерінің мүдделеріне сәйкес келуі немесе
қайшы келуі мүмкін. Шетелдік тәжірибені талдау посткеңестік кеңістікте көрінетін
көші-қон процестерінің жалпы белгілері мен өзіндік ерекшеліктерін неғұрлым айқын
көруге ықпал етуі мүмкін. Шет елдердің көші-қон саясатының тұжырымдамалық
маңызды үш аспектісін қарастырыңыз. Көші-қонның себептері, артықшылықтары мен
кемшіліктері.Баға белгілеуді дұрыс рәсімдеуді ұмытпаңыз:Приткова, Ю.И. көші-қон
процестерін реттеудің шетелдік тәжірибесі / Ю. И. Приткова. - Мәтін: тікелей / / Жас
ғалым. — 2009. — № 10 (10). — Б.273-276. - URL: https://moluch.ru/archive/10/622 /
(өтініш берген күні: 25.09.2020).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz