Дүниетану теориясы мен әдістемесі



Еуразия гуманитарлық институты
Педагогика кафедрасы
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
СӨЖ №1
Тақырыбы: Бастауыш сыныпта дүниетану сабағын өткізу әдістері
орындаған: Көшен Қ. С.
Нұр-Сұлтан, 2020

Мақсаты: дүниетану сабағында оқытудың әдістерін тиімді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларына білімді үйрету.
Міндеті:
1) . Бастауыш сыныпта дүниетану сабағын дидактикалық принциптерге негіздеу;
2) . Бастауыш сыныпты дүниетану
сабағында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру;
3) . Бастауыш сыныпта дүниетануда оқытуда
жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, оқушыларға білімді меңгерту.

Болжамы:
Егер бастауыш сыныпта өтілетін әрбір
сабақта ұстаз оқытудың әдістерін тиімді
таңдап өз сабағында қолданса,
- біріншіден балаларға қызықты, әрі
түсінікті және есте қаларлықтай болады;
- екіншіден, білім сапалы, әрі нәтижелі
болады;
-үшіншіден, уақыт үнемделеді.

Әдістер:
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
ТӘСІЛДЕР
Әдіс- оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданылатын тәсілдері
-Жоспарды хабарлау,
-Оқушылар зейінің сабаққа аудару;
-Оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы;
-Ақыл-ой жұмыстары.

ТӘСІЛДЕР - оқыту әдістерінің құрамына кіреді, әдістің жүзеге асуына көмектеседі.
Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, дамыту, ынталандыру, ұйымдастыру, тәрбиелеу.
Оқыту тәсілдерінің түрлері
Ой, ес, зейін, қиял, қабылдауды жақсарту тәсілдері
Оқушылар сезіміне әсер ететін тәсілдер
Мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер
Жеке оқушылар арасында қарым-қатынасты басқару тәсілдері

Ойшыл-ғалымдардың әдістерді зерттеулері:
М. А Данилов Б (1899--1973), Б. П. Есипов (1899-1967) дидактикалық мақсатқа жету үшін қолданылатын әдістерді топтастырды.
Б. Е. Райков, К. П. Ягодовский XIX ғасырдың 20-30 жылдарында түсіндіру, тәжірибелік, зерттеу, зертханалық әдістерін жетілдірді.
20-30жылдарда Н. М. Верзилин, Е. Я. Голант сөздік, тәжірибелік, көрнекілік әдістерін ұсынды.
И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин оқыту әдістерін оқушылардың танымдық жұмыстарының түрлеріне қарай топтастырды.
Ю. К. Бабанский оқу-танымдық іс-әрекетті ынталан-
дыру әдістерін топтасытырды.

Дүниетану сабағында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру үшін қолданылатын әдістің негізгі түрі:
ТӘЖІРИБЕ

Мұғалім тәжірибе жасау үшін мынадай дайындық жұмыстарын жүргізеді :
Тәжірибеге қажетті құралдарды дайындау.
Тәжірибеге қажетті материалдарды іріктеу.
Мұғалім күні бұрын тәжірибені бастан аяқ толық өткізіп байқап көруі керек
Тәжірибе өткізу кезінде оқушылардың өзін қалай ұстау керектігі жөнінде қауіпсіздік ережелерімен таныстырады.
Тәжірибе өткізу мақсаттары мен міндеттерін хабарлайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz