Дүниетану теориясы мен әдістемесі


Slide 1

Еуразия гуманитарлық институты

Педагогика кафедрасы

Дүниетану теориясы мен әдістемесі

СӨЖ №1

Тақырыбы: Бастауыш сыныпта дүниетану сабағын өткізу әдістері

орындаған: Көшен Қ. С.

Нұр-Сұлтан, 2020

Slide 2

Мақсаты: дүниетану сабағында оқытудың әдістерін тиімді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларына білімді үйрету.

Міндеті:

1) . Бастауыш сыныпта дүниетану сабағын дидактикалық принциптерге негіздеу;

2) . Бастауыш сыныпты дүниетану

сабағында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру;

3) . Бастауыш сыныпта дүниетануда оқытуда

жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, оқушыларға білімді меңгерту.

Slide 3

Болжамы:

Егер бастауыш сыныпта өтілетін әрбір

сабақта ұстаз оқытудың әдістерін тиімді

таңдап өз сабағында қолданса,

- біріншіден балаларға қызықты, әрі

түсінікті және есте қаларлықтай болады;

- екіншіден, білім сапалы, әрі нәтижелі

болады;

-үшіншіден, уақыт үнемделеді.

Slide 4

Әдістер:

Тәсіл - оқыту әдісінің элементі

ТӘСІЛДЕР

Әдіс- оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданылатын тәсілдері

-Жоспарды хабарлау,

-Оқушылар зейінің сабаққа аудару;

-Оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы;

-Ақыл-ой жұмыстары.

Slide 5

ТӘСІЛДЕР - оқыту әдістерінің құрамына кіреді, әдістің жүзеге асуына көмектеседі.

Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, дамыту, ынталандыру, ұйымдастыру, тәрбиелеу.

Оқыту тәсілдерінің түрлері

Ой, ес, зейін, қиял, қабылдауды жақсарту тәсілдері

Оқушылар сезіміне әсер ететін тәсілдер

Мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер

Жеке оқушылар арасында қарым-қатынасты басқару тәсілдері

Slide 6

Ойшыл-ғалымдардың әдістерді зерттеулері:

М. А Данилов Б (1899--1973), Б. П. Есипов (1899-1967) дидактикалық мақсатқа жету үшін қолданылатын әдістерді топтастырды.

Б. Е. Райков, К. П. Ягодовский XIX ғасырдың 20-30 жылдарында түсіндіру, тәжірибелік, зерттеу, зертханалық әдістерін жетілдірді.

20-30жылдарда Н. М. Верзилин, Е. Я. Голант сөздік, тәжірибелік, көрнекілік әдістерін ұсынды.

И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин оқыту әдістерін оқушылардың танымдық жұмыстарының түрлеріне қарай топтастырды.

Ю. К. Бабанский оқу-танымдық іс-әрекетті ынталан-

дыру әдістерін топтасытырды.

Slide 7

Дүниетану сабағында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру үшін қолданылатын әдістің негізгі түрі:

ТӘЖІРИБЕ

Slide 8

Мұғалім тәжірибе жасау үшін мынадай дайындық жұмыстарын жүргізеді :

Тәжірибеге қажетті құралдарды дайындау.

Тәжірибеге қажетті материалдарды іріктеу.

Мұғалім күні бұрын тәжірибені бастан аяқ толық өткізіп байқап көруі керек

Тәжірибе өткізу кезінде оқушылардың өзін қалай ұстау керектігі жөнінде қауіпсіздік ережелерімен таныстырады.

Тәжірибе өткізу мақсаттары мен міндеттерін хабарлайды.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі
Оқытудағы құндылықтарға бағытталған ұстаным
Дене тәрбиесі теориясы - адам денесін жетілдіру процесін басқарудың жалпы заңдары туралы ғылым
Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру
Тәрбие үдерісінің теориясы
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Бастауыш сынып мұғалім
Оқулық-маңызды білім көзі және оқу құралы. Мектеп оқулығы және оның бөлімдері
Жаратылыстану ғылымдарының ғылыми емес білімдерден ерекшелігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz