Студентте - жеке


Slide 1

Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

№7МӨЖ тапсырмасы

Биология педагогтерін даярлау

М014-1513-20-01

Орындаған:Аманбай Айкүміс

Амангалиева Фарида

Болат Меңдікөл

Даривхан Асемгуль

Ельтезеров Сүндет

Жақсыбай Назерке

Жеткербай Асылзат

Егер мен тьютор болсам

Slide 2

ағылшын тілінен (tutor) енген сөз

Тьютор

ЖОО-да студенттерге белгілі бір пән бойынша практикалық (семинар) сабақтар жүргізіп, оқу процесін жетілдіріп, семестрлік және курстық жұмыстарға басшылық ететін пән оқытушысы.

Slide 3

Егер мен тьютор болсам

Бала тәрбиелеу - зерделі де зерек, парасатты, ұлттық және азаматтық құндылықтарды ұрпақ бойына дарыту. Алға талпынған баланың алдында тьютордың жауапкершілігі зор. Сондықтан, оқытушылық жолды таңдауда, алдымен, мың ойланып, жүз толғану керек. Өйткені, ол - жауапты мамандық.

Ал, егер мен тьютор болсам, алдымен, әр студентпен қарым-қатынасымды түзеуден бастар едім. Студентте - жеке тұлға, онымен өзіммен қатар адамдай қарым-қатынаста болар едім. Жасы кіші болса да, өзіндік ойы, пікірі мен көзқарасы бар. Сондықтан, студентпен де санасу керек. Сонда ғана студент өзінің басындағы проблемалық мәселесін де ашып айтады.

Slide 4

ТЬЮТОР

қамқоршы

жәрдемші

балаға бағыт-бағдар беруші

әмбебап мұғалім

көмекші-сүйемелдеуші

Slide 5 Slide 6

Ұлыбританиядан бастау алған. Тьютор - ең алдымен XIV ғасырда Оксфорд университетінде, одан кейін Кембридже рәсімделді. Сол уақыттан бастап тьюторлық міндет университеттің тәлімгерлік формасы ретінде түсіндірілген.

Тьюторлық үлгіде балаға білім берумен қоса оның қоғамдық белсенділігі міндетті түрде қарастырылады. Яғни, тьютор мен оқушы белгілі бір тақырыпты анықтап, алдына мақсат-міндеттер қойып, жеке білім алу бағдарламасын жасайды.

Slide 7

Тьютордың негізгі мақсаты

Оқыту, үйрету болса, психологтың жұмысы - көмек көрсету. Балаға тек білім беріп қана қоймай, оларға дұрыс тәрбие беру. Демек, тьютордың бойында, оқытушының, кеңес берушінің, сондай-ақ менеджердің қасиеті болуы тиіс.

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15 Slide 16 Slide 17

Тьютор бағдарламасы келесі концептуалды негіздерге сүйенеді:

білім берудегі метакогнитивті тұғыр

құзіреттілік тұғыр

жеке тұлғаға бағытталған тұғыр

үздіксіз білім беру

Slide 18

Тьюторлардың қоғамдағы рөлі

Студенттермен әрекеттесу әдіс-тәсілдері

Оқытудың формалары

Академиялық қолдау көрсету түрлері

Студенттерге нұсқаулық, әртүрлі ақпараттық нысандар

Дәстүрлі емес жағдайларда әрекет ету, есеп беру құжаттары,

Slide 19

1. «ХАБАРШЫ Л. Н. Гумилев ЕҰУ» № 3 (118) • 2017

2. Жалпы білім беру процесінде ерекше білім беруге кажеттілігі бар

балаларды қолдау бойынша педагог-ассистенттерге арналған әдістемелік

ұсынымдар - Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2018. - 96 б.

3. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым

Министірлігі

«БОЛАШАҚ» университетінің әдістемелік оқу құралы

4. https://bilimdinews. kz/?p=31374 сайтынан

5. https://inva. kz/2019/04/23/tjutorlar-zhajly-ne-bilemiz/ сайтынан

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 20
Ұқсас жұмыстар
Ғылыми зерттеу, оның эмпирикалық зерттеуден айырмашылығы
Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары
Қарым қатынасты модельдеу
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Негізгі интерактивті әдістер
ЖОО БАСҚАРУ
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Бірлескен жұмыстар
Сенімді жансыз
Қарызды басқару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz