Студентте - жеке




Презентация қосу
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық
университеті

№7МӨЖ тапсырмасы

Егер мен тьютор болсам

Биология педагогтерін даярлау
М014-1513-20-01
Орындаған:Аманбай Айкүміс
Амангалиева Фарида
Болат Меңдікөл
Даривхан Асемгуль
Ельтезеров Сүндет
Жақсыбай Назерке
Жеткербай Асылзат
Тьютор

ағылшын тілінен (tutor) енген сөз

ЖОО-да студенттерге белгілі бір пән бойынша
практикалық (семинар) сабақтар жүргізіп, оқу процесін
жетілдіріп, семестрлік және курстық жұмыстарға
басшылық ететін пән оқытушысы.
Егер мен тьютор болсам

Бала тәрбиелеу – зерделі де
зерек, парасатты, ұлттық және
азаматтық құндылықтарды
ұрпақ бойына дарыту. Алға
талпынған баланың алдында
тьютордың жауапкершілігі
зор. Сондықтан, оқытушылық
жолды таңдауда, алдымен, мың Ал, егер мен тьютор болсам, алдымен, әр
студентпен қарым-қатынасымды
ойланып, жүз толғану керек.
түзеуден бастар едім. Студентте – жеке
Өйткені, ол – жауапты тұлға, онымен өзіммен қатар адамдай
мамандық. қарым-қатынаста болар едім. Жасы
кіші болса да, өзіндік ойы, пікірі мен
көзқарасы бар. Сондықтан, студентпен
де санасу керек. Сонда ғана студент
өзінің басындағы проблемалық
мәселесін де ашып айтады.
көмекші-сүйемелдеуші
қамқоршы

ТЬЮТОР жәрдемші

әмбебап мұғалім

балаға бағыт-бағдар беруші
Ұлыбританиядан бастау алған. Тьютор – ең
алдымен XIV ғасырда Оксфорд
университетінде, одан кейін Кембридже
рәсімделді. Сол уақыттан бастап тьюторлық
міндет университеттің тәлімгерлік формасы
ретінде түсіндірілген.

Тьюторлық үлгіде балаға білім берумен қоса
оның қоғамдық белсенділігі міндетті түрде
қарастырылады. Яғни, тьютор мен оқушы
белгілі бір тақырыпты анықтап, алдына
мақсат-міндеттер қойып, жеке білім алу
бағдарламасын жасайды.
Тьютордың негізгі мақсаты

Оқыту, үйрету болса, психологтың
жұмысы – көмек көрсету. Балаға
тек білім беріп қана қоймай, оларға
дұрыс тәрбие беру. Демек,
тьютордың бойында, оқытушының,
кеңес берушінің, сондай-ақ
менеджердің қасиеті болуы тиіс.
Тьютор бағдарламасы келесі
концептуалды негіздерге сүйенеді:

білім берудегі метакогнитивті тұғыр

құзіреттілік тұғыр

жеке тұлғаға бағытталған тұғыр

үздіксіз білім беру
Тьюторлардың қоғамдағы рөлі

Студенттермен әрекеттесу әдіс-тәсілдері

Оқытудың формалары

Академиялық қолдау көрсету түрлері

Студенттерге нұсқаулық, әртүрлі ақпараттық
нысандар

Дәстүрлі емес жағдайларда әрекет ету, есеп беру
құжаттары,
Пайдаланылған әдебиеттер

1.«ХАБАРШЫ Л.Н. Гумилев ЕҰУ» № 3 (118) • 2017
2. Жалпы білім беру процесінде ерекше білім беруге
кажеттілігі бар
балаларды қолдау бойынша педагог-ассистенттерге арналған
әдістемелік
ұсынымдар – Астана: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2018. –
96 б.
3. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым
Министірлігі
«БОЛАШАҚ» университетінің әдістемелік оқу құралы
4. https://bilimdinews.kz/?p=31374 сайтынан
5. https://inva.kz/2019/04/23/tjutorlar-zhajly-ne-bilemiz/
сайтынан

Ұқсас жұмыстар
Ғылыми зерттеу, оның эмпирикалық зерттеуден айырмашылығы
Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары
Қарым қатынасты модельдеу
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Негізгі интерактивті әдістер
ЖОО БАСҚАРУ
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Бірлескен жұмыстар
Сенімді жансыз
ШҰҒЫЛА ЖЕКЕ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕСІ АЛҒЫС ХАТ
Пәндер