Міндеттердің Мета пәніндегі жұмыс кезеңдері




Презентация қосу
Метапән «Міндет»
Тексерген: Амирова А.
Орындаған: Ахатбек А.
Таджи С.
Жұмабек Н.
Нұрлан А.
Біздің технология пән мазмұнын жоққа
шығармайды, бұл оқушыға білімнің
әртүрлі салаларда қалай жұмыс
істейтінін бір уақытта түсінуге
мүмкіндік береді. Яғни, біз рефлексивті
деп атайтын ерекше типтегі
интеграция бар.

Ю. В. Громыко
Метапән-бұл дәстүрлі оқу
пәндерінің үстінен құрылатын
жаңа білім беру нысаны, бұл Мета-
таным, Мета-әдіс, метадеректер
сияқты оқу материалын
біріктірудің ойлау әрекетіне
негізделген жаңа үлгідегі оқу пәні.
Метапән «Міндет»

☺ Мақсаты-мектеп оқушыларын әртүрлі
пәндік салалардағы әртүрлі мәселелерді
шешуге үйрету.


• Міндеттер көптеген оқу пәндерінде бар.
• Нысандар тұрғысынан олар мүлдем өзгеше.
• Ойлау құралдарын талдау тұрғысынан олардың
арасында көптеген қызықты байланыстар мен
қатынастар бар.
«Мета» - «тыс», «арқылы»,
«жоғарыда», яғни объектінің өзі
шеңберінен шығу. Мета-пән
интеграцияға, жалпыға бірдей білімге
негізделген.«Мета» - «тыс», «арқылы»,
«жоғарыда», яғни объектінің өзі
шеңберінен шығу. Мета-пән
интеграцияға, жалпыға бірдей білімге
негізделген.
«Міндет» метапәнінде білім алушылар
міндеттердің әртүрлі түрлері және оларды шешу
тәсілдері туралы білім алады.

«Міндет» метапәнін зерделеу кезінде оқушыда
жағдайларды түсіну және сызбалау, міндет
объектілерін үлгілеу, шешу тәсілдерін
конструкциялау, мақсатқа қол жеткізу үшін
жұмыс процедураларын құру қабілеттері
қалыптасады.
Міндеттерді шешу - шығармашылық
қызметтің бір түрі, ал шешім іздеу-
өнертапқыштық процесі.

Білім алушылар міндеттердің
әртүрлі типтері және оларды
шешу тәсілдері туралы білім алады.
Білім алушыларда мынадай қабілеттер
қалыптасады:
-шешім әдісін материалдың бір түрінен
екіншісіне ауыстыру;
- шарттарды түсіну және берілген жағдайды
талдау;
- әр түрлі параметрлердің өзара байланыс
құрылымдарын модельдеу;
- өз әрекетін талдаудың рефлексивті қабілеті;
- түсінуге және мәселені шешу әдісіне
көзқарасты өзгерту мүмкіндігі.
"Міндеттердің" Мета пәніндегі жұмыс кезеңдері

Шарттарды түсіну

Шарттардың бастапқы схемасы

Шешу тәсілі идеяларын ұсыну

Негізгі нақты құрал негізінде қатынастарды
модельдеу

Шешу тәсілін іске асыру

Негізгі шешімді белгілеу

Қаражатты пайдалануды рефлексивті
талдау
Метапәндік деңгей әдістері :
іріктеу;

жіктелуі;

анализ;

жалпылау;

құбылыстардың немесе олардан туындайтын
салдардың себептерін түсіндіру;
объективті, кездейсоқ емес тәуелділіктерді
түсіндіру.
☺ "Міндет" метапәнін зерттей
отырып, оқушылар әртүрлі пән
пәндеріндегі әртүрлі есептерді шешудің
жалпыланған тәсілдерін меңгереді.

Мұнда біз белгілі бір типтегі міндеттер
үшін тұрақты тұрақты қызмет
құрылымын түсінеміз.
☺ Бұл әдіс игеріліп, дербестендірілген
нысанға, қабілетке аударылуы керек.

Әдіс-белгілі бір типтегі міндеттер үшін
тұрақты қызмет құрылымы.

(Алексеев Н. Г. "рефлексия және есептерді
шешу тәсілін қалыптастыру").
Өнертапқыштық міндеттер
-бірдеңе ойлап табу (ойлап табу) немесе
стандартты емес (проблемалық) жағдайдан
шығу жолын табу қажет.

Өнертапқыштық міндет стандартты,
дәстүрлі шешімдер болмаған кезде немесе
мұндай әдістерді белгіленген жағдайларда
қолдану мүмкін болмаған кезде туындайды.
Зерттеу міндеттері
- түсініксіз құбылысты түсіндіру, оның
себептерін анықтау қажет.

Бұл жағдайда негізгі сұрақтар: қалай
болады? Неліктен? Әдетте зерттеу
мәселесінің шарты жауаптардың
барлық жиынтығын-гипотезаларды
қамтиды.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Метатехникалық сабақтың міндеттері
Жүйелік шолу
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы
Метапәндік тұрғыда оқыту мәселесін зерттеген шетел, қазақстандық ғалымдар
Пәндерді метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық және практикалық алғышарттары
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқытудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Метапәндік әрекеттер
Параллель топтар жоспары
Биологиялық ұғымдарды дамытудың теориялық әдістемесі
Мета - аминофенолдың туындылары
Пәндер