Метатехникалық сабақтың міндеттері




Презентация қосу
Тақырыбы: Бастауыш білім беру пәндерін
метапәндік
тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы

Тексерген: Амирова А.
Орындағандар: “Міндет” тобы
Ахатбек Аружан
Жұмабек Назым
Нұрлан Альфия
Таджи Салтанат
1 курс 3 жылдық
Метапән
«Бірінші кезекте
балаларды
ойлауға үйрету
керек, сонымен
қатар барлық
балалар,
ешқандай
ерекшеліксіз»
«Мета» - «тыс», «арқылы», «жоғарыда»,
яғни объектінің өзі шеңберінен шығу.
Мета-пән интеграцияға, жалпыға бірдей
білімге негізделген.«Мета» - «тыс»,
«арқылы», «жоғарыда», яғни объектінің
өзі шеңберінен шығу. Мета-пән
интеграцияға, жалпыға бірдей білімге
негізделген.
«Міндет» метапәнінде білім
алушылар міндеттердің әртүрлі
түрлері және оларды шешу тәсілдері
туралы білім алады. «Міндет»
метапәнін зерделеу кезінде оқушыда
жағдайларды түсіну және сызбалау,
міндет объектілерін үлгілеу, шешу
тәсілдерін конструкциялау, мақсатқа
қол жеткізу үшін жұмыс
процедураларын құру қабілеттері
қалыптасады.
Мета-пәндер ретінде Громыко Ю.В. бөлінді: «Білім»,
«Белгі», «Проблема», «Тапсырма», «Сөз» және т.б.

«Міндет» мета-пәнінің негізгі міндеті : мектеп
оқушыларының әр түрлі мәселелерді шешуі және
оларды шешу жолдарын дамыту.
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• Пәндер бойынша теориялық білімді студенттің
практикалық өміріне беруді үйрету;танымдық және
пәндік практикалық іс-әрекетте білім мен
дағдыларды белсенді пайдалану;студенттерді нақты
өмірге дайындау және жеке маңызды мәселелерді
шешу қабілетін қалыптастыру;
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру: құндылық-
семантикалық, жалпы мәдени, білімдік-танымдық,
ақпараттық, коммуникативті, әлеуметтік-еңбек
және тұлғаның өзін-өзі жетілдіру
құзыреттілігі;қарым-қатынас пен танымдағы нақты
қажеттіліктер мен қызығушылықтарды ескере
отырып, метасубъектіні және әмбебап білім беру
әрекеттерін қалыптастыру;
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• мектеп оқушыларында негізгі қабілеттерді
дамытуға бағыттау, ғылым мен өнер
позицияларының қақтығысы мысалында
метасубъектілік білімді дамыту;
• оқу қабілеті, яғни баланың жаңа әлеуметтік
тәжірибені саналы және белсенді игеру арқылы
өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру
қабілеті;баланың ойлау процестерін белсендіруге
және осы процестің компоненттерін талдауға
жағдай жасау;
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• бір объектіде қиылысатын немесе онымен
біріктірілген әлемге, оның бөліктерінің өзара
байланысының тұтас көрінісін қалыптастыру,
дүниедегі қарама-қайшылық пен әртүрлілікті іс-
әрекетте түсіну;
• сабақтың әр сәтінде оқушының бойында жаңа
білімге қол жеткізу жолдары туралы және әлі
білмеген нәрсені меңгеру үшін қандай тәсілдерді
игеру керек екендігі туралы түсінік қалыптастыру .
(мұғалімге арналған
нұсқаулық)
• Екінші ерекшелігі. Метасубъективті тәсіл - бұл өз пәнін өте
жақсы білу , бұл шын мәнінде оқу материалын белсенді түрде
жинап, мазмұнның белсенділігі тұрғысынан қайта түсіндіруге
мүмкіндік береді.
• Үшінші ерекшелігі - мектеп оқушыларының негізгі қабілеттерін
дамытуға бағытталғандық . Ойлау, қиял, дискриминациялық
қабілет, мақсат қою мүмкіндігі немесе өзін-өзі анықтау, идеалдау
қабілеті, сөйлеу және т.б.

• Сонымен, төртінші ерекшелігі - әдіснамалық техниканың әр
түрін қолдану тұрғысынан инновация .
Метасубъективтік тәсіл білімнің пәндік формасын
дамытудың ең жақсы дидактикалық және әдістемелік
мысалдарын біріктіреді, пән және білім беру сабағы
сияқты білім беру формасы үшін жаңа даму
перспективаларын ашады.
Метасубъективтік тәсіл білімнің пәндік формасын
дамытудың ең жақсы дидактикалық және әдістемелік
мысалдарын біріктіреді, пән және білім беру сабағы
сияқты білім беру формасы үшін жаңа даму
перспективаларын ашады.
Оқу пәні оқу формасы ретінде, әрине, өлмейді. Бірақ ол
мета-тақырыптық тәсілмен сіңген деңгейде ғана дамиды.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы
Алтын күз
Ш. Қалдаяқов. Ана туралы жыр
Дене шынықтыру сабағы
Қысқаша көбейту формулалаpы
Былғарымен жұмыс»
«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Отбасындағы балалар құқығы
Сыр сандық өлеңі
Сауат ашу және жазу негіздері
Пәндер