Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту
Презентация қосу
Тақырыбы: “Бастауыш білім беру
пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту”
Тексерген: Амирова А.С.
Орындаған: Нұрлан А.Н.
1 Курс 3 жылдық қазақ тобы
Жоспары:
1. Мета, метапән, метапәндік тәсілдеме ұғымына
анықтама
2. Бастауыш білім беру пәндерін оқытудың метапәндік
тәсілдемесі (мақсаты, міндеті, мазмұны және құрылымы,
оқып-үйренуді ұйымдастыру) ретіндегі сипаттамасы.
"Метапән", Метапәндік тәсілдеме ерекше
"метапәнділік" мағынаға ХХ жүз жылдықтың
түсініктерінің соңында ие болды, ал қазір
Қазақстан Республикасының білім
танымалдылығына
беру жүйесінде табылған, мұнда
қарамастан, қазіргі метапәндік тәсілдеме бастауыш,
кезде олардың негізгі және орта (толық) жалпы
ғылыми айналымы білім берудің Федералды
көне грек ойшылы мемлекеттік білім беру
Аристотельдің кезінен стандарттары негізінде жатыр.
белгілі. Ұғымның көп Жаңа стандарттарда метапән
жылғы тарихына нәтижелеріне ерекше назар
қарамастан, осы аударылған, өйткені дәл осы
нәтижелер оқушыны әрбір адам
күнге дейін оның
жылдам өзгеретін қоғам
бірыңғай түсіндірмесі жағдайларында өзінің өмір жолының
жоқ, әртүрлі ғылыми әртүрлі кезеңдерінде кездесетін
мектептер оны мәселелерді өздігінен шешуге аса
түрліше түсіндіреді. сапалы дайындауды қамтамасыз
етеді.
Тәжірибеге бағытталған
білімнің басым рөлі, білімге Осылайша, метапәндік тәсілдеме-
бұл білім берудің ғылыми-
тікелей қызмет арқылы ену теориялық негіздерінен немесе
білім берудің әртүрлі білім компонентінен кету емес,
білім алудың технологияларын,
деңгейлеріндегі оқытудың әдістері мен әдістерін игеру,
сабақтастығын қамтамасыз оларды әрі қарай қолдану
мүмкіндіктерін зерттеу, білімді
етудегі метапәнді тәсілдеме шығармашылық түрлендіру және
мүмкіндіктері туралы ғана стандартты емес жағдайларда
қолдану арқылы жаңа білім
емес, сонымен бірге жалпы деңгейіне шығу.
білім берудің үздіксіздігін
қамтамасыз етудегі
метапәндік тәсілдеменің
рөлі туралы айтуға
Метапәндік мазмұн оқу
мүмкіндік береді. пәндері бойынша жаңа оқу
бағдарламаларына негіз
ретінде салынған, сондай-
ақ оқу қызметінің
метапәндік нәтижелеріне
қойылатын талаптардың
негізіне алынған.
Метапәндік тәсілдеменің тиімділігі
эксперименттік тұрғыдан
дәлелденген және ресей
ғалымдарының көптеген
жарияланымдарымен расталған.
А.Г. Асмолов О.В. Петунин
В.Р. Имакаева М.Р. Леонтева
Ю.В. Громыко Е.Я. Аршанский
Н.В. Громыко
Л.В. Квитова А.В. Хуторский
К.Ю. Колесина
Ғалым Ю. В. Громыко, білім берудегі метапәндік
тәсілдеме сұрақтарын негізгі өңдеуші болып
табылып, метапәндік тәсілдемесі ой қызметтік
педагогикаға базаланатындығын және білімдерді
пәндерге бөлудің қолданыстағы тәжірибесінен
әлемді тұтас бейнелік қабылдауға, тар пәндік
қызметтен пәндік қызметке өтуді қамтамасыз
ететіндігін атап өтеді.
Ю.В. Громыко метапәндік мазмұн деп нақты оқу
пәніне қатысы жоқ, керісінше, кез-келген оқу
пәнінің аясында оқыту үдерісін қамтамасыз ететін
әрекетті түсінеді
А.В. Хуторскийдің идеяларына сәйкес
метапәндік деп әртүрлі ғылымдардың (оқу
пәндері) білімдерінің (фактілер, заңдар,
заңдылықтар) арасындағы ішкі байланысты
анықтау, нақтылау және ой елегінен өткізу
түсіндіріледі.
А.В. Хуторский бойынша метапәндік білім беру
екі он жылдықтан астам уақыт бойы оқытудың
және оқу метапәндерінің метапәндік мазмұнына
негізделген метапәндік білім беру қызметі
арқылы іске асырылады.
А. В. Хуторскийдің ұстанымына сәйкес,
метапәнділік – кез келген білім беру
ортасының ажырамас бөлігі.
А.В.Хуторскийдің ғылыми мектебі екі мың жалдын астап уақыт
бойы метапәндік мазмұн мен оқу метапәндерін қоса алғанда,
метапәндік білім беру әрекетін іске асыруда. А. В. Хуторской
метапәнділікті «пәннен тыс шығу, бірақ одан кету емес. Метапән –
бір пәннің немесе бірнеше пәннің сыртында оның негізінде және
сонымен бір уақытта онымен түбірлік байланысты тұратын нәрсе»
ретінде сипаттайды. «Метапән – бір пәннің немесе бірнеше пәннің
сыртында оның негізінде және сонымен бір уақытта онымен
түбірлік байланысты тұратын нәрсе. Метапәнділік пәнділіктен
ажыратылуы мүмкін емес»
Жаңа талаптар педагогтан білім беру
мазмұнын ғана емес, білім алушылар
әрекетін ұйымдастыруға деген
ұстанымдарды да өзгерту қажеттігін
талап етеді. Педагог метатәсілдерді
пайдануға және метабілімдерді игеруге
бағытталған жаңа педагогикалық
жағдаяттардың, жаңа тапсырмалардың
«режиссеріне» айналады. Бүгінгі таңда
метапәнділік – оқу үдерісін
ұйымдастырудың қажет талабы.
Білім берудегі метапәндік
ұстаным және сәйкесінше
метапәндік білім беру
технологиялары түрлі ғылыми
пәндердің, оның салдары ретінде,
оқу пәндерінің бытыраңқылығы,
бөлшектенуі, байланыссыздығы
мәселесін шешу үшін әзірленді.
Жеке пәндік мамандануымызды
тереңдете отырып, басқа ғылыми
пән мен оқу пәнінің
құрылымында өте нашар
бағдарланып жатамыз. Біз
бастысы – пәндік білімдегі өз
аумағымызды жақсы білу әрі
бөгденікін азырақ «түртпектеу»
деп санаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz