Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері




Презентация қосу
Қазіргі әлеуметтік-
мәдени жағдайлардағы
білім берудің рөлі
мен ерекшеліктері

Алинова Аяжан ШТА-11В
Жоспар
1. Әлеуметтік-мәдени білім беру қағидасы
2. Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
3. Заңда көрсетілген білім беру жүйесінің
негізгі міндеттері
3. Кәсіптік білім беру жүйесі
Әлеуметтік-мәдени білім беру қағидасы -
мәдени педагогикасының бастапқы қалпы келесілерге
негізделеді. Тұлғаның өсуі мәдени ортада ғана іске
асады; білім берумекемесінің мәдени ортада мақсатсыз
ұйымдастырудың педагогика мен психология
дамуының, дамыта білім беру концепциясының іске
асуы мүмкін емес; мәдени ортада олардың дамуының
және қалып қалауын қарастырады; олар оқушылардың
өзіндік мәдени айқындалуының еркіндігіне әкеледі; оқу
мекемесінің мәдени ортасы балалармен ересектердің
әрекетінің бірлестігінде пайда болады

Білім беру жүйесінің негізгі міндеттері

Заңда көрсетілген білім беру
жүйесінің негізгі міндеттері:

• жеке адамның рухани және күш-қуат мүмкіндіктерін ашу,
адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін
қалыптастыру, әрбір адамды дамыту үшін жағдайлар жасау;
• азаматтықты, үйелменнің, халықтың, қоғамның және мемлекеттің
алдындағы жеке адамның қүқылары мен міндеттерін ұғынуды,
сондай-ақ республиканың мәдени, қоғамдық, экономикалық және
саяси өміріне қатысу қажеттігін тәрбиелеу;
• Республика тұрғындарына жалпы және кәсіптік білім алу үшін
мүмкіндіктер жасау;
• жеке адамның шығармашылық қабілеттерін және эстетикалық
тәрбиесін дамыту;
• қазақ халқының мәдениеті мен дәстүр-салтын оқып-үйрену үшін
жағдайлар жасау.

Кәсіптік білім беру жүйесі
бастауыш орта

- Кәсіптік мектепте оқу мерзімі - 2-3 - Кәсіптік орта білім колледждерде,
жыл, кәсіптік лицейде -3 жыл, ерекше училищелерде негізгі, жалпы білім беру
күрделі кәсіптер бойынша, сондай-ақ базасында конкурстық негізде алынып, жалпы
бірегей жабдықтарға қызмет көрсетуге орта білім алумен ұштастырылады және ол
байланысты жұмыстар үшін - 4 жылға кәсіптік орта білім алып шығатын мамандар
дейін болады. даярлауға бағытталған. Колледжде, училищеде
- Кәсіптік бастауыш білім, кәсіптік оқу мерзімі - 3-4 жыл. Ұқсас мамандықтар
мектептер мен кәсіптік лицейлерде бойынша жалпы орта және кәсіптік бастауыш
негізгі жалпы білім беру базасында білімі бар азаматтардың қысқартылған,
алынып, жалпы орта білім алумен жеделдетілген бағдарламалар бойынша
ұштастырылады және ол еңбек кәсіптік орта білім алуына болады.
қызметінің түрлі бағыттары бойынша - Кәсіптік орта білім колледждерде, негізгі
білікті еңбек қызметкерлерін (жұмысшы, жалпы орта білім алумен ұштастырылады және
қызметкерлерді) даярлауға бағытталған. ол кәсіптік орта білім алып шығатын мамандар
даярлауға бағытталған.

жоғары жоғары оқу орнынан кейінгі

- Жалпы және кәсіби орта мектептерді - Республика азаматтарға
бітірген жастар университеттерде, аспирантураларда, докторантураларда
институттарда, академияларда және оқып, ғылым кандидаттары мен
соларға теңестірілген оқу орындарында докторлары дәрежелерін, доцент пен
білім алады. профессор атақтарын алуға мүмкіндік
береді, ғылыми кадрларға деген
қажеттігін қанағаттандыруды қамтамасыз
етеді.
- Кадрлардың біліктілігін арттыру және
оларды қайта даярлау қосымша білім беру
- Жұмысшылар мен мамандардық басшы
қызметкерлердің біліктілігін арттыру
және оларды қайта даярлау арнаулы білім
асыру мекемелерінде, кәсіпорындарында,
ғылым мен оқу орталықтарында
ұйымдастырылады.
- Қосымша білім беру үшін
денешынықтыру - сауықтыру,
техникалық, мәдениеттану, тіл және басқа
бағыттағы мекемелер жүйесі құрылады.
Оларды Білім министрлігі және жергілікті
өкімет басқару органдары бекітеді. 7

Ұқсас жұмыстар
Заңда көрсетілген білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі үрдістері қоғам дамуының қарқындылығы
Білім беру үрдісін басқаруды құжаттармен қамтамасыз ету
Оқу бағдарламалары
Білім беру әлеуметтік институт ретінде
Қазақстан Республикасының Білім беру туралы Заңы - республика азаматтарының білім алуға конституциялық құқын қамтамасыз етуге арналған заң
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысшылардың қызметін сапалық бақылаудағы квалиметриялық көзқарас
ҰЙЫМДАРЫНДА МОНИТОРИНГ
Педагогика ғылымы жүйесіндегі жоғарғы мектеп педагогикасының алатын орны
Дене шынықтырудың денсаулықты нығайту қағидасы
Пәндер