Сынып оқушыларының мінездемесі




Презентация қосу
Мектептің тәрбие жұмыстарының
ты:
Мақса
мақсаты мен міндеті
Ұлттық сана-сезімі, мәдениет, парасаты, ар-ожданы мол, еңбекқор бойына игі
қасиеттер қалыптастыратын азаматтар тәрбиелеу.
Міндеттері:
1.Мемлекеттік рәміздер тарихын терең білу, оған сый құрметпен қарау
2.Отанға , елге сүйіспеншілік, патриоттық сезімін арттыру
3.Озық педагоикалық -психлогиялық ойларды ұтымды әдіс- тәсілдерді қолдана
отырып, адамгершілік , имандылық қадір-қасиетін арттыру.
4.Жалпы және ғылыми білім беретін пәндердің тәрбиелік мәнін күшейту.
5.Оқушы жастар мен балалардың арасында әлеументтік тұрғыдан есірткіге қарсы
тұру қабілетін қалыптастыру.
6.Оқушы балалар мен жастардың арасындағ діни экстримизмге қарсы шаралар
мәнін күшейту.
Портфолио (portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель
сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген
мағынаны білдіреді. «Шетелдің жаңа сөздігінде»
портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни,
адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының
жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді.
Қолданыстағы атауы: Сынып жетекші
портфолиосы, педагог портфолиосы, электронды
портфолио
Сынып жетекші портфолиосын құрудың
негізгі принциптері:
• жүйелілік;
• мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;
• ақпараттың объективтілігі;
• көрнекілік.

3
Мақсаты:
Оқу тәрбие жұмысын ізгілендіре отырып , қоғам дамуына сай , өмір
сүруге дайын , білім өрісі биік, сана -сезімі жоғары, дені сау тұлға
қалыптастыру.

Міндеттері:
•Шығармашылық рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту.
•Азаматтық және елжандылыққа,отан сүйгіштікке, мемілекеттік
рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.
•Мемлекеттік заңды білуге, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу,
құқықтық тәрбие жұмысын жүргізу.
•Адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін
қалыптастыру.
•Ұлттық мәдениет пен өнер негізінде жан жақты эстетикалық тәрбие
беру.
•Қазақ ұлтының салт- дәстүрі, әдет- ғұрыптары арқылы жас
жеткіншектердің ұлттық сана сезімін, имандылық, қадір қасиетін
қалыптастыру.

27.10.20 4
27.10.20 5
27.10.20 6
Мектеп аты:
Сыныбы:
Сынып оқушыларының жасы:
Барлығы: Ұлы: Қызы:
Әкесінің қарамғында:
Анасының қарамағында:
Сынып оқушыларының қоғамдық жұмысқа белсенділігі:
1.Еңбек етуге;
2.Спортқа,
3.Көркем өнерге;
4.Мәнерлеп оқуға;
5.Ән айтуға;
6.Би билеуге;
7.Сахналық қойылымға;
8.Білімге құштар:
Сынып оқушыларының мінездемесі:
1.Тұйық мінезді;
2.Күйгелек мінезді;
3.Ширақ , сезімтал;
4.Баяу, салмақты;
5.Салмақты, орташа:
Сынып ұжымынан шетқалған оқушы:
Сынып ұжымының ұйытқысы:
27.10.20 7
Оқушының әлеуметтік картасы
1.Тегі , аты жөні:
2.Туған күні, айы , жылы:
3.Ұлты жынысы сыныбы.
ТТ
4.Мектепке келген күні.
5.Отбасы құрамы:
6.Әкесі:
7.Жұмыс орыны:
8.Қызметі:
9.Шешесі:
10.Жұмыс орыны:
11.Қызметі:
12.Отбасының басқа мүшелері:
13.Жас өспірімнің жағдайы:
14.Денсаулық жағдайы:
15.Оқу деңгейі.
16.Сыныпта атқаратын міндеті:
17.Менен жайы:
18.Сынып жетекшісі.
• Сынып жетекшінің оқушыны зерттеу жұмыстары.
1. Оқушы туралы жалпы мағұлматтар.
2. Оқушының жалпы даму деңгейі
3. Оқу еңбегіне қатысы.
4. Дене еңбегіне қалай қарайды.
5. Оқушының ТТтәрпіп деңгейі.
6. Оқушының ықылас ынтасы , бейімділігі.
7. Оқушының қоғамдық жұмысы, оқушының орны.

• Оқушы тұлғасының ерекшеліктері.
1. Қоғамдық сапасы, оның өнуі және қоғамдық әрекеттерінің басты
себептері.
2. Оқушылардың адамгершілік қасиеттері. Ағымды оқиғаларға
қызығушылығы.
3. Шыншылдығы мен адалдығы, табандылығы мен кішіпейілділігі.
4. Жігерлігі, мақсатқа талпынушылығы, белсенділігі, дербестігі, ынталығы.
5. Ұйымшылдығы, төзімділігі, өзіне өзі сенушілігі.
6. Оқушының темпераменті және оның психологиялық ерекшелігі
7. Оқушының эмоциялық және интеллектуалдық ерекшелігі.
Әлеуметтік тұрмыстық
жағдайларын зерттеу актісі .
Комиссия құрамы:
1.Тәрбие жұмысының орынбасары:..............
2.Психолог:
3.Медбибі:
4.Учаскелік инспкетор:
Отағасы:
Туған жылы, күні, айы: Ұлты:
Мекен жайы, жалпы көлемі:
Отағасының жұмыс орыны:
Табысы, жалақысы:
Анасы:
Туған жылы, күні, айы: Ұлты:
Анасының жұмыс орыны:
Табыс, жалақысы:
Отбасының басқа мүшелері және олар немен шұғылданады.
Спирттік ішімдікті пайдалана ма?
Ата анасы немесе туыстары сотталған ба?
Қосалқы шаруашылығы:
Көршілер пікірі:
Қорытынды:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:
Психолог:
Медбибі:
Сынып жетекшісі:
11
27.10.20 13
1. Сабақтарға қатысып , оқушыларды бақылау, олардың
үлгерімін, сабақ үстіндегі тәртібін бақылу.
2. Ата- аналардың талап тілектерін мұғалімдерге ескертіп
отыру.
3. Оқушылардың ерекшелігі туралы ұстаздармен пікір
алмасу.
4. Ерекшеліктеріне байланысты жекелей оқушылармен
жұмыс жүргізуді талап ету.
5. Оқушылардың қосымша сабақтар мен үйірмелерге
қатысуын қамтамасыз ету.

27.10.20
27.10.20 15
27.10.20 16
27.10.20 17
Негізге алған бағыт “ Құқықтық білім беру.
Құқықтық салауаттылық
Қоғамдағы құқықтық сана заман талабы.

Әке мен бала

27.10.20 18
27.10.20 19
9"А"класс жетекшісі Муратканова Перезат Муратовна
27.10.20 20
Сынып кезекшілігі Сыныптан тыс Тазалық күні
жұмыстар

1. ҚР рәміздері, гимн 1. Ауыл кітапханасымен 1. Абаттандыру.
2. Жан- жақты ақпарат , мәдениет үйімен 2. “Жасыл ел”
беру. байланыс. бағдарламасы
3. Мектеп өмірінен 2. Баспамен жұмыс. бойынша жұмыс
ақпарат беру 3. Элкетрондық, жүргізу.
интернетпен жұмыс 3. “Таза бейсенбі күні “
жасау. тазалық күн
• Өзара хат алмасу.
• Алыс қашықтықтан
оқыту, ой бөлісуді
жүргізу.
іс -
4 Аудандық , облыстық
шараларға қатысу

27.10.20 21
1. Сыныптың білім сапасының диагностикасы:
2. Тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
3. Сынып оқушыларының мінез -құлық
темпераманттерінің ерекшелігі

27.10.20 22
27.10.20 23
“ “ Сынып оқушылардың тәрбиелеу деңгейі.
Мерзімі......................

“5” өте жақсы
“4” жақсы
“3” қанағаттанарлық
“2”қанағаттанарлықсыз. Сынып жетекшісі............

27.10.20 24
27.10.20 25
Сынып оқушыларының мінез құлық
темперамаеттерінің ерекшеліктері.

27.10.20 26
Тыңдағандарыңызға
рахмет!

27.10.20 27

Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекші оқушы
Оқуға мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс
Сабақты мақсатты талдау
Балалардың дарындылығын бақылау
Бастауыш сыныптардағы
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Электродинамика курсындағы пәнаралық байланыс
Пәндер