Сынып оқушыларының мінездемесі



Мақсаты:
Ұлттық сана-сезімі, мәдениет, парасаты, ар-ожданы мол, еңбекқор бойына игі қасиеттер қалыптастыратын азаматтар тәрбиелеу.
Міндеттері:
Мемлекеттік рәміздер тарихын терең білу, оған сый құрметпен қарау
Отанға, елге сүйіспеншілік, патриоттық сезімін арттыру
Озық педагоикалық -психлогиялық ойларды ұтымды әдіс- тәсілдерді қолдана отырып, адамгершілік, имандылық қадір-қасиетін арттыру.
Жалпы және ғылыми білім беретін пәндердің тәрбиелік мәнін күшейту.
Оқушы жастар мен балалардың арасында әлеументтік тұрғыдан есірткіге қарсы тұру қабілетін қалыптастыру.
Оқушы балалар мен жастардың арасындағ діни экстримизмге қарсы шаралар мәнін күшейту.
Мектептің тәрбие жұмыстарының мақсаты мен міндеті

*
Портфолио (portfolio - ағылшын сөзі. ) - портфель сөзі - маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді. «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді.
Қолданыстағы атауы: Сынып жетекші портфолиосы, педагог портфолиосы, электронды портфолио
Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:
• жүйелілік;
• мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;
• ақпараттың объективтілігі;
• көрнекілік.

*

*
*
Мақсаты:
Оқу тәрбие жұмысын ізгілендіре отырып, қоғам дамуына сай, өмір сүруге дайын, білім өрісі биік, сана -сезімі жоғары, дені сау тұлға қалыптастыру.
Міндеттері:
Шығармашылық рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту.
Азаматтық және елжандылыққа, отан сүйгіштікке, мемілекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Мемлекеттік заңды білуге, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, құқықтық тәрбие жұмысын жүргізу.
Адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру.
Ұлттық мәдениет пен өнер негізінде жан жақты эстетикалық тәрбие беру.
Қазақ ұлтының салт- дәстүрі, әдет- ғұрыптары арқылы жас жеткіншектердің ұлттық сана сезімін, имандылық, қадір қасиетін қалыптастыру.

*
*

*
*

*
*
Архив
Мектеп аты:
Сыныбы:
Сынып оқушыларының жасы:
Барлығы: Ұлы: Қызы:
Әкесінің қарамғында:
Анасының қарамағында:
Сынып оқушыларының қоғамдық жұмысқа белсенділігі:
Еңбек етуге;
Спортқа,
Көркем өнерге;
Мәнерлеп оқуға;
Ән айтуға;
Би билеуге;
Сахналық қойылымға;
Білімге құштар:
Сынып оқушыларының мінездемесі:
Тұйық мінезді;
Күйгелек мінезді;
Ширақ, сезімтал;
Баяу, салмақты;
Салмақты, орташа:
Сынып ұжымынан шетқалған оқушы:
Сынып ұжымының ұйытқысы:

Оқушының әлеуметтік картасы
Тегі, аты жөні:
Туған күні, айы, жылы:
Ұлты жынысы сыныбы.
Мектепке келген күні.
Отбасы құрамы:
Әкесі:
Жұмыс орыны:
Қызметі:
Шешесі:
Жұмыс орыны:
Қызметі:
Отбасының басқа мүшелері:
Жас өспірімнің жағдайы:
Денсаулық жағдайы:
Оқу деңгейі.
Сыныпта атқаратын міндеті:
Менен жайы:
Сынып жетекшісі.
ТТ

Сынып жетекшінің оқушыны зерттеу жұмыстары.
Оқушы туралы жалпы мағұлматтар.
Оқушының жалпы даму деңгейі
Оқу еңбегіне қатысы.
Дене еңбегіне қалай қарайды.
Оқушының тәрпіп деңгейі.
Оқушының ықылас ынтасы, бейімділігі.
Оқушының қоғамдық жұмысы, оқушының орны.
Оқушы тұлғасының ерекшеліктері.
Қоғамдық сапасы, оның өнуі және қоғамдық әрекеттерінің басты себептері.
Оқушылардың адамгершілік қасиеттері. Ағымды оқиғаларға қызығушылығы.
Шыншылдығы мен адалдығы, табандылығы мен кішіпейілділігі.
Жігерлігі, мақсатқа талпынушылығы, белсенділігі, дербестігі, ынталығы.
Ұйымшылдығы, төзімділігі, өзіне өзі сенушілігі.
Оқушының темпераменті және оның психологиялық ерекшелігі
Оқушының эмоциялық және интеллектуалдық ерекшелігі.
ТТ

Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларын зерттеу актісі .
Комиссия құрамы:
Тәрбие жұмысының орынбасары:. . . . . . . . . . . . . .
Психолог:
Медбибі:
Учаскелік инспкетор:
Отағасы:
Туған жылы, күні, айы: Ұлты:
Мекен жайы, жалпы көлемі:
Отағасының жұмыс орыны:
Табысы, жалақысы:
Анасы:
Туған жылы, күні, айы: Ұлты:
Анасының жұмыс орыны:
Табыс, жалақысы:
Отбасының басқа мүшелері және олар немен шұғылданады.
Спирттік ішімдікті пайдалана ма?
Ата анасы немесе туыстары сотталған ба?
Қосалқы шаруашылығы:
Көршілер пікірі:
Қорытынды:
Тәрбие ісінің меңгерушісі:
Психолог:
Медбибі:
Сынып жетекшісі:

*

Сабақ
кестесі
Пән мұғалңмдермен
жұмыс
Ата-анамен
жұмыс
“Қиын”оқушылармен
жұмыс
Тәрбие
сағаттары
сынып
іс-шаралары

*
*
І жарты жылдық
2012-2013 оқу жылы
ІІ жарты жылдық
2012-2013 оқу жылы

*
Сабақтарға қатысып, оқушыларды бақылау, олардың үлгерімін, сабақ үстіндегі тәртібін бақылу.
Ата- аналардың талап тілектерін мұғалімдерге ескертіп отыру.
Оқушылардың ерекшелігі туралы ұстаздармен пікір алмасу.
Ерекшеліктеріне байланысты жекелей оқушылармен жұмыс жүргізуді талап ету.
Оқушылардың қосымша сабақтар мен үйірмелерге қатысуын қамтамасыз ету.

*
*
Ата-ана
жиналысы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz