Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар




Презентация қосу
Тақырыбы: Сабақ –
оқытудың негізгі формасы.
Орындаған:Шыныбай Жұлдыз
Тексерген:Баймуканова М.

Семей – 2015
Жоспар:
1)Сабақтың жалпы мәні
2)Сабақтың артықшылықтары
3)Сабақ – динамикалық құбылыс
4)Оқытудың үш қызметі
5) Сабақтың ұйымдастырылу тенденциялары
6)Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
7)Шығармашылық қызметтің құрылымы
Қорытынды.
• Мақсаты - оқушыларға жаңа білім беру.
Педагог балаларға жаңа оқу материалын
түсіндіріп, олардың іс-әрекетін
ұйымдастырып, білімдерін тәжірибеде
қолдануға үйретеді. Жаңа ұғымдар мен
іс-әрекет тәсілдерін жақсы меңгеру үшін
оқушылар белсенді түрде жұмыс істеу
керек.
Сабақ - бұл жастары шамалас, құрамы тұрақты оқушы
топтарымен оқытуды ұйымдастыру формасы, тұрақты кесте
және бәріне ортақ оқыту бағдарламасымен сабақ өткізу. Бұл
формада оқу-тәрбие процесінің барлық компоненттері -
мақсат, мазмұн, құралдары, әдістері, ұйымдастыру және
басқару қызметі және оның барлық дидактикалық
элементтері қарастырылады. Біртұтас дидактикалық жүйе
ретіндегі оқыту процесіндегі сабақтың мәні мен мақсаты
мұғалім мен оқушының ұжымдық-жекелей өзара қарым-
қатынасына алып келеді, соның нәтижесінде оқушылар
білім, білік және дағдыны иемденеді, олардың қабілеттері,
қызмет тәжірибесі, араласуы мен көзқарастары дамиды,
сонымен қатар мұғалімнің педагогикалық шеберлігі жетіледі.
Сонымен, сабақ, бір жағынан
тұтастай алғанда оқытуды
қозғаушы форма түрінде, екінші
жағынан, оқытудың заңдылықтары
мен принциптерінен туындайтын,
мұғалімнің сабақты өткізуді
ұйымдастыруына қойылатын
негізгі талаптарымен анықталатын
оқытуды ұйымдастыру формасы
түрінде анықталады. Мұғалім
оларды басшылыққа ала отырып,
сабақты оқыту процесінде
оқушылардың тұрақты құрамымен
мектептің күнделікті нақты
жағдайында шешілуге тиісті
дидактикалық міндеттердің (білім
беру, тәрбие, даму) жүйесі ретінде
дайындалады.
Педагогикалық процесті ұйымдастыру

бақтың артықшылықтары
формасы ретіндегі сабақтың
артықшылықтары оның фронтальды,
топтық және жекелей жұмыстарды
сабақтастырудағы мүмкіндігінің
молдығында: мұғалімге материалды
жүйелі және ретімен түсіндіруге,
оқушылардың танымдық
қабілеттерінің дамуын басқаруға және
ғылыми көзқарастарын
қалыптастыруға мүмкіндік береді,
оқушылардың, басқа да қызмет
түрлерін, соның ішінде сыныптан тыс
және үй тапсырмаларын, сондай-ақ
оқушының мақсатқа жетудегі негізгі
құралы және қызмет тәсілін таңдау
және құрудың шарты ретінде көрінеді.
Сабақ – динамикалық құбылыс.
Сабақ оқытудың
ұйымдастырылған түрі
ретінде – динамикалық
құбылыс. Ол
педагогикалық процестің
негізгі даму
теңденцияларын оның
біртұтастығы
бағытында бейнелей
отырып, ұдайы дамиды.
Оқытудың үш қызметі
Бәрінен бұрын ол
оқытудың үш бірлік - Білім беру
білім беру – тәрбие -даму
- қызметін тиімді іске
асыруда көрінеді, олай
Оқыту
болса, оқушылардың
табиғи қасиеттерін
шығармашыл дамытуға
бағытталғандығымен де Тәрбие
көрінеді.
Сабақтың ұйымдастырылу
тенденциялары:
Сабақтың жалпы ұйымдастыруын
құруға қатысты тенденциялар: олардың
құрылымдық жағынан өзгеруінен, Ауызша сұрау
оқытудың басқа да ұйымдастыру
формаларымен сабақтастығынан,
ауызша сұрау және үй тапсырмасын
Үй
тексеруге кететін уақытты мейлінше тапсырмасын
қысқартудан сабақтың бұл кезеңдерін тексеру

дидактиканың негізгі міндеттерін
оқушылардың өз бетінше жұмысымен
Басқа сабақпен
біріктіру арқылы шешу үшін сабақтастығы
пайдаланудан көрінеді. Сабақтың
шығармашық бастамасын күшейту
тенденцясы өз бетінше жұмысты Оқыту
құрылымының
ұйымдастыруға ерекше назар аударудан өзгеруі
байқалады.
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар:
1. Әрбір сабақта білім беру, даму және тәрбиелеу
мақсаттарының бірлігі сақталуы керек. Әрбір сабақ 5. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі —
оқыту процесінің басты заңдылықтарын жүзеге асыруға оның эмоционалдығы.
ықпал етуі қажет.

2. Әрбір сабақ дидактиканың барлық принциптеріне 6. Әрбір сабақта оқушылардың білімін үздіксіз
және бәрінен бұрын оқыту мен өмірдің ғылымилығы
мен байланысына жауап беруі керек. есепке алу жургізілуі керек.

3. Әрбір сабақ, ең алдымен, сабақтың тақырыбымен 7. Әрбір сабақ өзінің ұйымдастырушылық
жиі ауыстырылатын айқын дидактикалық мақсатпен заңдылықтарымен, оң нәтижелерді
сипатталуы керек. сезінгіштігімен ерекшеленуі керек.

4. Сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың 8. Әрбір сабақта жүйелі қайталаудың
танымдық қызметін жандандыру мақсатында оқытудың
әр алуан әдістері мен тәсілдерін пайдалану. элементтері қатысуы тиіс.
Сабаққа қойылатын талаптар:
9. Әрбір сабақ техникалық оңтайлы және
13. Сабаққа қойылатын талаптардың бірі оның
дидактикалық жарақ-тандырылган болуы құрылымдық икемділігі болып табылады.
керек.

10. Кез-келген пән бойынша әрбір
сабақтың өткен және алдағымен 14. Сабақтың кәсіби бағыттылығы.
байланысы.

11. Сабақтың барлық уақытын үлкен 15. Үй тапсырмасының тиімділігі және оны
табыстылықпен пайдалану. міндетті тексеру.

16. Қолайлы моральдық-психологиялық және
12. Оқушылардың бүкіл сабақ бойы оқу- санитарлық-гигиеналық жағдайлар туғызу.
еңбек тәртібін қамтамасыз ету.
Шығармашылық қызметтің
құрылымы:
1. Бұрын меңгерілген
білімін және біліктілігін
жаңа жағдайға дербес
көшіру.

6. Бұрын меңгерілген
қызмет тәсілдерін пайда 2. Таныс жағдайдағы
болған проблемаға проблеманы көре білу.
үйлесімді қолдану.

5. Шешімнің немесе
3. Объектінің жаңа
оның әдістерінің
қызметін көре білу
баламасын көре білу.

4. Объектінің
құрылымын анықтау.
XIX ғасырда француз психологы
Теодюль Рибо былай жазған: "Егер де
ойлау шығармашылығына
оқытуға болатын болса, онда
етікшілерге қарағанда
өнертапқыштар көп болар еді".
Яғни автордың пайымдауынша
шығармашылыкқа, оның ішінде
өнертапқыштыққа үйренуге болады.
Тапсырмаларға қойылатын талаптар:
- тапсырмалар оқу
бағдарламасында
көрсетілгендей нақты базалық
сұрақтарға, оқудың тақырыбына
немесе объектісіне қатысты
болуға тиіс;

- тапсырманың
тұжырымдамасы оқушылар
- тапсырмалардың алдымен
үшін де, мұғалім үшін де сондай
белгілі шешімі болмауы керек;
қызықты немесе тосын болуы
керек.
Қорытынды:
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысаны. Сабақ упқыты
қысқа, сондықтан ол күрделі және жауапты кезең, себебі сабақтың
сапасы оқушының дайындығына тікелей әсер етеді. Сондықтан
мұғалімдер сабақтың жаңа технологиясын жасап, енгізу, қысқа мерзім
ішінде оқу міндеттерін орындау үшін жұмыстануда. Жақсы сапалы сабақ
беру оңай жұмыс емес. Көп нәрсе мұғалімнің сабаққа қойылатын
талаптарды түсінуіне және орындауына байланысты. Талаптарды
әлеуметтік сұраныс, оқушылардың жеке қажеттіліктері, Оқыту
мақсаты және міндеттері, оқу процесінің заңдылықтары мен
принциптері анықтайды.Одан басқа мектептерде көмекші нысандар,
атап айтсақ, кеңес, қосымша сабақтар, нұсқаулар, үйірме, клуб жұмысы,
сыныптан тыс оқу, үй жұмыстары және басқалары қолданылады. Кейде
сыныптан тыс оқытатын нысандарға экскурсияларды, мектеп
жанындағы үлеске, шеберханадағы жұмысты, туған өлкеге саяхатты,
спорт жарыстарын, т.б. жатқызады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Бақылау сабақтары
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Көрнекі құрал - таным құралы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Тексеру сабағы
Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Пәндер