Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
Педагогика факультеті
Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы
ОМӨЖ №2
Инновациялық педагогикалық
технологияның түрлері
Орындаған: 7М01101 – педагогика және психология
мамандығының 2 курс магистранты
Жұбаныш
Тексерген:Аружан
п.ғ.к., доцент Тогайбаева А.К.
Жоспары
1 Инновация ұғымы
Инновациялық педагогикалық
2 технологиялар классификациясы
Инновациялық технологияларды оқу
үдерісіне пайдалану ерекшеліктері
ИННОВАЦИЯ
"Innovatio"-латын Жаңа мазмұнды
сөзі;"novis"-жаңалық, ұйымдастыру, жаңалық
"in"-енгізу, жаңару, енгізу (Т.И.Шамова,
жаңалық, өзгерту. П.И.Третьяков)
Жаңа үлгілердің
Көрсетілген деңгейге
бағытындағы нақты әрекет,
апаруды қамтамасыз ететін
мөлшердің шегінен
теориялық, технологиялық
шығатын кәсіптік іс-
және педагогикалық іс-
әрекеттің жаңа сапалы
әрекеттің біртұтас
деңгейге көтерілуі
бағдарламасы(А.И.Кочетов)
(В.Кваша, В.Лапин).
Нақты қойылған
мақсатқа жетуде ойға
алған жаңа нәтиже
(Ш.Таубаева,
Қ.Құдайбергенова)
Дидактикалық инновациялар түрі
Оқыту
Оқытудың процесін
мазмұны мен ұйымдастыру Оқыту Оқу-тәрбие
құрылымы бойынша құралы үдерісін
бойынша Оқыту бойынша басқару
технологиясы жүйесі
Білім беру саласы бойынша бойынша
Жеке (жеке-дара,
Модульдік (жеке-дара Жүйелі
бір-бірімен
кешені, бір-бірімен (дидактиканы
байланыспаған)
байланысқан) толық қамтитын)
Масштабына қарай
Жүйелі, жоспарлы Спонтанды,
(болжамды) кездейсоқ, стихиялық
Жүзеге асыру
тәсіліне қарай Радикалдық
Инновациялық Модификациялық Комбинаторлық
әлеуетіне қарай
Қолда барды Интегративті
дамыту, түрін Бұрын пайдаланылмаған, курстарды
өзгерту белгілі әдістеме енгізу
Басымдық элементтерін жаңаша құру
ерекшеліктері
Тірек конспектісі арқылы оқыту: Физика мен астрономия
В.Ф.Шаталовтың математикаға (астрофизика курсы), биология мен
жазған тірек конспектісі және физика (биофизика курсы),
оны көптеген мұғалімдердің валеологиямен дене шынықтыру
пайдалануы және т.б.
Мысалы
Жалпы білім беретін мектептің
оқу-тәрбие процесінде лекция-
семинарлық жүйені енгізу:
лекция-семинар-конференция
сабақтары
оқыту мазмұны мен
құрылымы бойынша
жүйелі, жоспарлы
оқыту үдерісін
ұйымдастыру
бойынша
білім беру сапасы бойынша Дидактикалық жүзеге асыру тәсілі
инновациялар
оқыту құралы оқу-тәрбие үдерісін спонтанды,
бойынша басқару жүйесі кездейсоқ
бойынша
оқыту
технологиясы
бойынша
Инновациялық педагогикалық технология
Оқыту процесін тиімді Оқу материалын дидактикалық
Оқушы іс – әрекетін
ұйымдастыру және басқаруға – әдістемелік жетілдіруге
белсендіруге негізделген
негізделген педагогикалық негізделген педагогикалық
педагогикалық технология
технология технология
Ойын технологиясы Бағдарлап оқыту Дидактикалық бірліктерді
Проблемалы оқыту Саралап оқыту технологиясы ірілендіру (П.М.Эрдниев)
Тірек белгілері мен тірек (В.В.Фирсов, Н.П.Гузик) «Мәдени диалог» технологиясы
конспектілері негізінде оқыту Жекеше оқыту технологиясы (В.С.Библер, С.Ю.Курганов)
технологиясы (В.Ф.Шаталов) (А.С.Границкая, Инге Унт, «Экология және диалектика»
Жаңа ақпараттық В.Д.Шадриков) жүйесі (Л.В.Тарасов)
коммуникативтік Оза отырып оқыту технологиясы Ойлау іс – әрекетін кезеңмен
технологиясы (С.Н.Лысенкова) қалыптастыруды жүзеге асыру
Витагендік оқыту Топтық және ұжымдық оқыту технологиясы (П.Я.Гальперин)
(А.С.Белкин) технологиясы (И.Д.Первин, Ойлау іс – әрекетін кезеңмен
Тренингтік технология В.К.Дьяченко) қалыптастыру теорясын жүзеге
Акмеологиялық технология Компьютерлік технологиясы асыратын технология
Өздігінен даму технологиясы (Ж.А.Қараев) (М.Б.Волович және т.б.)
(М.Монтессори) Модульдік оқыту технологиясы Сатылай кешенді талдау
Дымта оқыту технологиясы (М.М.Жанпейісова) технологиясы
(Л.С.Выготский, Л.В.Занков, Мультимедиялық технология (Н.А.Оразахынова)
Д.В.Эльконин, В.В.Давыдов) Жобалап оқыту технологиясы Бейнетехнология
Пікірсайыс, ойын,
тренинг технологиясы
Тұлғалық бағдарланған Проблемалық оқыту
оқыту технологиясы технологиясы
Шаталовтың тірек
Деңгейлеп оқыту конспектілерін оқыту
технологиясы технологиясы
ИННОВАЦИЯЛЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Дамыта оқыту Сын тұрғысынан
оқыту технологиясы
технологиясы
Модульдік оқыту Мультимедиялық
технологиясы оқыту технологиясы
Компьютерлік оқыту
Жобалап оқыту
технологиясы
технологиясы
Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы
Басты мақсаты-оқушы тұлғасының
жеке қабілеттері мен қасиеттерін дамыту
(И.С.Якиманская).
Білім беру жүйесі басынан-ақ оқушыдан Оқушы дамуын диагностикалау мен
бастап оқыту және тәрбиелеу ынталандыруды мұғалім олардың
мақсаттарына, мазмұны мен қызметін ұзақ уақыт бойына байқау
технологияларына қарай бағыттала әдістері негізінде іске асыруы тиіс.
құрылуы тиіс.
И.С.Якиманскаяның пайымдауынша, жеке тұлғаға бағдарланған
оқытуда даралау тәсілі барлық білім беру процесінің негізгі
қағидасы болып табылады, оның мақсаты-әрбір баланың
мүмкіндіктерін танып, дамыту.
"Жеке тұлғалық тәсіл жағдайында балалардың өзіндік жеке
ерекшеліктерінің болуы қойылған мақсатқа жетудің-яғни,
қайталанбас жеке тұлға ретінде әрбір оқушының дамуын
қамтамасыз етудің қажетті шарты”.
Тұлғалық бағдарланған
оқыту технологиясы
Е.В.Бондоревская бойынша, жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың
мазмұнында жеке жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға
қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет:
Аксеологиялық
Когнитивті
шығармашылық-әрекеттік
жеке тұлғалық.
Г.К.Селевко бойынша, ең негізгі құндылығы-оқушы жеке
тұлғасы, ал негізгі мақсаты - табиғи қабілеттеріне сәйкес
тұлғаны дамыту және қалыптастыру.
Деңгейлеп оқыту
технологиясы
Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту
технологиясының тиімді әдістерін пайдалану
Мақсаты – жан-жақты арқылы білімге деген қызығушылығын
дамыған тұлғаны арттырып, танымдық қабілеттерін
қалыптастыру дамытуға жағдай жасау.
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы
сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды
Технологияны ізденіп, өткізу.
зерттеген ғалымдар:
Н.П.Гузик, Ж.Қараев,
Г.Ғ.Еркибаева 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана
отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу
барысында мұғалім мен оқушының
ынтымақтастығын қалыптастыру,
оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау
Деңгейлеп оқыту
технологиясы
Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик сыныптағы
оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларын да
А, В, С – үш деңгейге бөлуді ұсынады.
«А» – бағдарламасындағы «В» – бағдарламасын орындамас «С» – бағдарламасының
тапсырмалар базалық бұрын «А» бағдарламасындағы орындалуы оқушыларды
стандарт түрінде белгіленеді. тапсырмаларды әрбір оқушы алған білімді шығарма
Оларды орындай отырып оқушы орындауға міндетті. «В» – шылықпен қолданылатын
пән бойынша қайталау деңгейінде бағдарламасын қолдануға арналған деңгейге көтереді. Бұл
нақты материалды меңгереді. есептерді орындау оқушылардың бағдарлама оқу жұмысы мен
Материалды алғаш меңгеру оқу, ой-әрекетінің арнайы тәсілдерін ой-әрекетінің тәсілдерін
материалдың сан рет қайталануын, меңгеруін қамтамасыз етеді. Бұл және деректі оқу
мағыналық топтарды бөлу, негізгі деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, материалын еркін игеруді
ойды табу дағдысын, есте сақтау негізгі материалды терең түсінуге көздейді. Оқушыға өзін
тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. көмектеседі. қосымша жұмыста
көрсетуге мүмкіндік береді.
2. Семинар
сабақтары
1. Тақырыпты 3.Қорытындылау
жалпы талдау және білімді
сабақтары жүйелеу
(лекциялар) сабақтары
Әрбір тақырып
бойынша өткізілетін
сабақтар типі
4. Материалды
5.Практикум пәнаралық
сабақтары қорытындылау
сабақтары
(тақырыпты қорғау
сабақтары )
Бұл дең
гей
а т а қ ы рыптан алған матери де тексеру та
ң ж а ң а лд псырм
Оқушыларды у ү ш ін , е ске түсіріп, арналғ арды жүйеге
ан, маз
а ла р ы ,
көлемд
к іт к е
білімдерін бе н е алған білімде
рін мұны ө
з г
лтіруге
, реттеу і
ін ж ә е ртілген г
қ а й т а лау ү ш
б ілу г е ж ат тықтырады. тапсыр
малар б жағдай е
олдан а еріледі ға
практикада қ .
н уш і лік» Е к ін
ші д
- « үй ре еңге
де ңге й і к ) й-«а
ш і ив т лгор
Бірін п р од укт итм
( Ре Ж.Қараевтың деңгейлеп дік»
саралап оқыту
Үшін технологиясы
ш
«эври і деңгей өрт і нші л ық»
стик - Т ш ы
алық
» ы ғарма
ңге й-«ш
де
Бұ л н
д
білім еңгейде о қ д еңгейі –
дерін қуш ы ы р
арнал ж е тілдір лар тақы а рм ашыл сырмала
ғ п
тәсіл ған, дағд іп, тереңд рып бойы і н д і к шы ылық та дағдысын ады
дерм ы өз рмаш мен і бол
ен ор ы қалыпт етумен қа нша меңг Оқуш ді. Шыға лімділігі у деңгей
ы нд а а т е бі а ла
латы стыратын ар, ой қо рген те
көрсе ылардың оны бағ
н тап р
сырм , әртүрлі ә ытуға оқуш ыру және
а л ар д
орын іс- птаст
дайды қалы
Дамыта оқыту
технологиясы
Дамыта оқыту –
Оқушының ішкі әлеуметтік мүмкіндіктерін пайдалана отырып оның
дене,рухани,танымдық,интелектуалдық қабілеттерін дамытуды көздейтін білім
берудің теориясы мен практикасындағы бағыт.
Профессор Б.Д.Элькониннің пікірі бойынша,
дамыта оқыту
жүйесімен білім алған балалардың дүниеге
деген көзқарастары терең және көріп-білудің
жаңа тәсілін игергендері көзге түседі,яғни
дүние және оны тану үдерісі баланың сол
үдеріспен толық шұғылдану және қызығу
таныту жағдаятында пайда болды. Қазіргі
заманғы жаңашыл жағдайларда жаңашыл
міндеттер туа бастайды, соның негізгісі –
дамыта оқыту педагогикасын қалыптастыру,
яғни дамыта оқытудың педагогикалық не
баламалық психологиясын емес, дамытушы
білім берудің жүйесін қалыптастыру.
Модульдік оқыту технологиясы
Мақсаты: сабақтардың модульдік оқыту технологиясын қолдана
отырып, жобалаудың тиімділігін анықтау.
Міндеттері:
— Модульдік оқыту технологиясының мазмұнымен таныстыру;
— Модульдік оқыту технологиясының құрылымын анықтау;
— Модульдік оқыту технологиясының тиімділігін анықтайтын сабақ үлгісін
құрастыру;
— Модульдік оқыту технологиясының білім сапасына әсері;
— Модульдік оқыту технологиясы арқылы сабақты жоспарлаудың
маңыздылығы
таңдауға ерікті.
Модульдік оқыту технологиясының
тиімділігі
Мұғалім үшін Оқушы үшін
1) қысқаша сызбалар арқылы 1) өз ойларын толқы жеткізе
түсіндірілуі; алмауы;
2) оқушылардың әрбір сабақта іс- 2) материалды мұғалімнің
әрекетін бағалау үшін диалогтық жеңілдетіп түсіндіруін қалауы;
қарым-қатынас негізінде танымдық 3) нақты фактілерге мән бермеуі;
іс-әрекетін ұйымдастыру;
4) білімді жинақтауға мән бермеуі.
3) барлық тақырыптар бойынша тест,
сынақ жүргізу.
Модульдік оқыту
технологиясы
1. Оқытудың жалпы мақсатын қою;
2. Жалпы құрылған мақсатты нақтыландыруға көшу;
МАЗМҰНЫ 3. Балалардың білім деңгейін алдын ала бағалау:
4. Оқу әрекетінің жиынтығы;
5. Нәтижені бағалау
Кіріспе бөлім (модульге, тақырыпқа енгізу)
Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін
ҚҰРЫЛЫМЫ
өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)
Қорытынды бөлім (бақылау)
у
1. Репродуктивтік деңгей
ДЕҢГЕЙЛЕРІ 2. Алгормитмдік деңгей
3. Эвристикалық деңгей
4. Шығармашылық деңгей
Жобалап оқыту
технологиясы
Негізгі мақсат – оқушылардың қызығушылық ынтасын дамыту,
өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру,
ақпараттық бағдарлау біліктілігін қалыптастыру,
сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушыны болашақта
əр түрлі жағдаяттарда, əр түрлі қоғамдық ортада өзін өзі көрсете білуге
бейімдеу.
Т.Әбдікәрімнің айтуынша, "жобалар әдісінің негізіне «жоба»
ұғымының мәні, оның қандай да бір тәжірибелік немесе теориялық
мәнді мәселені шешу арқылы алуға болатын нәтижеге деген
прагматикалық бағыты салынған. Бұл нәтижені нақты тәжірибелік іс-
әрекетте көруге, түсінуге, қолдануға болады" .
Жобалап оқыту технологиясының
ерекшеліктері
Біріншіден, бұл технология – кредиттік оқу жүйесін жүзеге асыруға мүмкіндігі мол
технология.
Екіншіден, жобалай оқыту технологиясының философиялық, гуманистік, психологиялық
мүмкіндіктері студенттің жеке тұлғасын дамытуға бағытталады.
Үшіншіден, бұл технологияның артықшылығы–жоба жұмысын орындау арқылы студент
өздігінен шешім жасауға үйренеді, жобаның орындау логикасын анықтайды.
Төртіншіден, бұл технология студенттің білім деңгейін дамытуға көмектеседі, себебі ол өз
бетінше әрекетке түсіп, ізденеді.
Бесіншіден, бұл технология бойынша студент тақырыпты өзі таңдауына мүмкіндік алады.
Алтыншыдан, жобалау технологиясы оқытушыға да, студентке де жұмысына, ғылыми
дәлелдемелеріне қанағаттану сезімін ұялатады .
Компьютерлік оқыту технологиясы
оқушылардың өзіндік реттеу қабілетін дамыту;
оқушының әлеуметтік пісіп жетілген тұлғалық
сапаларын тәрбиелеу арқылы оқушының өзін өзгертуге
бағытталған процесс;
компьютер оқу процесін іскерлік тұрғыда
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:
ұйымдастырудың барынша адекватты техникалық
құралы;
компьютер белсенді әріптес рөліне еніп,оқушылардың
іс-әрекет ынтасын арттыра түседі;
компьютердің бағдарламалық оқыту процесінің
тұтастығын бұзбастан оны оқушылардың жеке
ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастыруға жол
ашады.
ТҰЖЫРЫМДЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ:
Оқыту – оқушының компьютермен жұмыс істеуі;
Бейімделу ұстанымы, яғни компьютерді баланың жеке
ерекшеліктеріне қарай ыңғайлау;
Оқытудың диалогтық сипаты;
Басқару: кез-келген уақытта мұғалімнің түзетуі болуы мүмкін;
Баланың компьютермен өзара қатынасы «обьект» бойынша;
Жеке және топтық жұмыстың тиімді үйлестірілуі;
Оқушының компьютермен жұмыс кезінде психологиялық қолайлы
жағдай туғызады.
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Дәстүрлі оқытумен салыстырғанда білім беру жүйесінде мультимедиа
технологияларды қолдану келесі артықшылықтарға ие:
түрлі-түсті графиканы, анимацияны, дыбыстық сүйемелденуді, гипермәтінді пайдалануға
рұқсат етеді;
қағазға басып шығаруға және көбейтуге аз шығын
кетеді;
әрқашан жаңарту мүмкіншілігі бар;
интерактивті веб-элементтер орналастыру мүмкіндігі бар, мысалы, тесттер немесе жұмыс
дәптерлерді;
дәйексөз алу үшін бөліктерді тасымалдауға немесе көшіруге мүмкіндік бар;
гиперсілтемелердің көптігіне байланысты материалды бір қалыпты емес өтуіне
мүмкіндіктер бар;
білім беру сайттарында немесе электрондық кітапханаларда қосымша әдебиеттермен
гипербайланысты орнатады.
дәріс, практикалық,
зертханалық сабақтарды
оқытушы мен оқушының
бірлесе отырып өтуін
қалыптастырады
виртуалды
стендтерді құруға студенттердің
мүмкіндік береді білімін бақылау
Оқу үдерісінде
ақпараттық
технологиялардың
мультимедиа студенттерге оқу
оқу материалын
құралдарын қолдану материалын өз
бейне түрінде
бетімен жаңа
көрсетеді
деңгейде меңгеруін
қалыптастырады
электронды
қашықтан оқу
кітапхана дерек
негізін құрайды
қорын құрайды
Сыни тұрғыдан ойлау - бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың
нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және
синтездеуге бағытталған пәндік шешім.
Сын тұрғысынан оқыту
технологиясы
Қызығушылықты ояту Ойтолғаныс кезеңі
кезеңінде оқушылардың
Мағынаны тану үйрену процесінің
бұрынғы білімдері мен
сезімдеріне әсер етіп, жаңа кезеңінде оқушылар соңғы фазасы болады
білімге мазмұн қалап,болашақта жаңа мәлімет пен да, бұл кезеңде
зерттеу жүргізуге күш идеяны немесе жаңа оқушылар алған
алуларына және орындалуы мазмұнды игеріп, білімдерін сыртқа
керек тапсырмалар жөніндегі іске асырады шығарып,
жеке және топтық түсініктерді түсінгендерін өз
қалыптастыруларына сөздерімен жеткізе
көмектеседі.
бастайды
Проблемалық оқыту технологиясы
Ерекшеліктері Оқытуда проблеманың 4 деңгей бар:
Оқушының жаңа ұғымды өз 1.Мұғалім проблеманы өзі қойып,оны
бетінше ізденуге,шығармашылық оқушыларды қатыстыра отырып, өзі шешеді.
әрекетке бағыттайды. 2.Мұғалім проблеманы өзі қояды,оқушыларға
Оқушылар алдына танымдық өзі қояды,оқушыларға өз бетінше орындауға
проблеманы бірізді және мақсатты шығармашылық тапсырмалар береді немесе
қоюды көздей отырып,мұғалімнің проблемаларды шешіп дағдыланған
көмегімен жаңа білімді меңгереді мұғалімнің басшылығымен проблеманы
Ойлаудың ерекше түрін қамтамасыз шешеді.
етеді,оқушылардың білімі 3.Оқушылар проблеманы қойып,мұғалім
берік,сондай-ақ алған білімді көмегімен оны шешеді.
шығармашылықпен өз
4.Оқушылар проблеманы қойып,оны өзі
тәжірибесінде пайдалана алады. шешеді.
Пікірсайыс, ойын, тренинг
технологиясы
Пікірсайыс дегеніміз - белгілі тақырып көлемінде арнайы
ережелермен шектелген сөз жарыстыру, білім таластыру өнері.
Пікірсайыс технологиясының мүмкіндіктері:
Субьектілер арасында мәлімет алмасуды қамтамасыз ету.
Білім беруді мақсатты, саналы түрде ұйымдастыру.
Білімді жүйелі түрде пайдалануды үйрету.
Мәселенің жан жақты сырларын ашу.
Мәселенің негізін, түйінің аңықтау.
Сын тұрғысынан ойлауды үйрету.
Шығармашылық қабілетін ашу.
Логикалық ой өрісін дамыту.
Сөйлеу мәнерін дамыту.
Ғылыми ізденіске баулу.
«Тренинг – жеке тұлғаның дамуына және
өзара әрекеттестік, өзара қатынас саласында
компоненттілікті жетілдіруге бағытталған
жаттығулар жүйесі»
Оқудың басқа формаларынан тренингтің
айырмашылығы:
мақсаты шектеулі- алдына шағын мақсат қояды, сол мақсатқа
жету үшін ғана жұмыс жасайды;
өзіне ілестіру бағыттылығы- кең көлемде білім бермесе де,
қандай да бір мәселенің жеке жақтарын терең ашуға тырысады;
қолданбалық сипаттылығы - оқытудың басқа әдістерімен
салыстырғанда алған білімнің өмірге тікелей пайдалануымен
ерекшеленеді.
Пайдаланған әдебиеттер
Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» Жолдау.
Б.А. Тұрғынбаева. «Дамыта оқыту технологиялары» // Алматы, 2000 ж.
Құдайбергенова К.С. Инновациялық тәжірибе орталығы –
педагогикалық технология көзі //Алматы 2001 - 75 б.
Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту
құралы ретінде //Алматы – 2006ж. 4-5 бет.
Жүнісбек Ә. Жаңа технология негізі - сапалы білім // Қазақстан мектебі
№ 4. 2008ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz