Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы



ОМӨЖ №2 Инновациялық педагогикалық технологияның түрлері
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы
Орындаған: 7М01101 - педагогика және психология мамандығының 2 курс магистранты Жұбаныш Аружан
Тексерген: п. ғ. к., доцент Тогайбаева А. К.

Жоспары
4
1
2
3
Инновациялық педагогикалық технологиялар классификациясы
Инновациялық технологияларды оқу үдерісіне пайдалану ерекшеліктері
Инновация ұғымы

"Innovatio"-латын сөзі; "novis"-жаңалық, "in"-енгізу, жаңару, жаңалық, өзгерту.
Жаңа мазмұнды ұйымдастыру, жаңалық енгізу (Т. И. Шамова, П. И. Третьяков)
ИННОВАЦИЯ
Көрсетілген деңгейге апаруды қамтамасыз ететін теориялық, технологиялық және педагогикалық іс-әрекеттің біртұтас бағдарламасы(А. И. Кочетов)
Жаңа үлгілердің бағытындағы нақты әрекет, мөлшердің шегінен шығатын кәсіптік іс-әрекеттің жаңа сапалы деңгейге көтерілуі (В. Кваша, В. Лапин) .
Нақты қойылған мақсатқа жетуде ойға алған жаңа нәтиже
(Ш. Таубаева, Қ. Құдайбергенова)

Оқытудың мазмұны мен құрылымы бойынша
Оқыту технологиясы бойынша
Оқыту процесін ұйымдастыру бойынша
Оқыту құралы бойынша
Жеке (жеке-дара, бір-бірімен байланыспаған)
Модульдік (жеке-дара кешені, бір-бірімен байланысқан)
Жүйелі (дидактиканы толық қамтитын)
Жүйелі, жоспарлы (болжамды)
Спонтанды, кездейсоқ, стихиялық
Радикалдық
Оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі бойынша
Білім беру саласы
Масштабына қарай
Жүзеге асыру тәсіліне қарай
Дидактикалық инновациялар түрі

Қолда барды дамыту, түрін өзгерту
Бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құру
Интегративті курстарды енгізу
Мысалы
Тірек конспектісі арқылы оқыту: В. Ф. Шаталовтың математикаға жазған тірек конспектісі және оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы
Жалпы білім беретін мектептің оқу-тәрбие процесінде лекция-семинарлық жүйені енгізу: лекция-семинар-конференция сабақтары
Физика мен астрономия (астрофизика курсы), биология мен физика (биофизика курсы), валеологиямен дене шынықтыру және т. б.
Модификациялық
Комбинаторлық
Басымдық ерекшеліктері
Инновациялық әлеуетіне қарай

Дидактикалық инновациялар
білім беру сапасы бойынша
жүзеге асыру тәсілі
оқыту технологиясы бойынша
оқыту үдерісін ұйымдастыру бойынша
оқыту құралы бойынша
жүйелі, жоспарлы
спонтанды, кездейсоқ
оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі бойынша
оқыту мазмұны мен құрылымы бойынша

Оқушы іс - әрекетін белсендіруге негізделген педагогикалық технология
Оқыту процесін тиімді ұйымдастыру және басқаруға негізделген педагогикалық технология
Оқу материалын дидактикалық - әдістемелік жетілдіруге негізделген педагогикалық технология
Ойын технологиясы
Проблемалы оқыту
Тірек белгілері мен тірек конспектілері негізінде оқыту технологиясы (В. Ф. Шаталов)
Жаңа ақпараттық коммуникативтік технологиясы
Витагендік оқыту (А. С. Белкин)
Тренингтік технология
Акмеологиялық технология
Өздігінен даму технологиясы (М. Монтессори)
Дымта оқыту технологиясы (Л. С. Выготский, Л. В. Занков, Д. В. Эльконин, В. В. Давыдов)
Бағдарлап оқыту
Саралап оқыту технологиясы (В. В. Фирсов, Н. П. Гузик)
Жекеше оқыту технологиясы (А. С. Границкая, Инге Унт, В. Д. Шадриков)
Оза отырып оқыту технологиясы (С. Н. Лысенкова)
Топтық және ұжымдық оқыту технологиясы (И. Д. Первин, В. К. Дьяченко)
Компьютерлік технологиясы (Ж. А. Қараев)
Модульдік оқыту технологиясы (М. М. Жанпейісова)
Мультимедиялық технология
Жобалап оқыту технологиясы
Дидактикалық бірліктерді ірілендіру (П. М. Эрдниев)
«Мәдени диалог» технологиясы (В. С. Библер, С. Ю. Курганов)
«Экология және диалектика» жүйесі (Л. В. Тарасов)
Ойлау іс - әрекетін кезеңмен қалыптастыруды жүзеге асыру технологиясы (П. Я. Гальперин)
Ойлау іс - әрекетін кезеңмен қалыптастыру теорясын жүзеге асыратын технология (М. Б. Волович және т. б. )
Сатылай кешенді талдау технологиясы (Н. А. Оразахынова)
Бейнетехнология
Инновациялық педагогикалық технология

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
Жобалап оқыту технологиясы
Компьютерлік оқыту технологиясы
Мультимедиялық оқыту технологиясы
Сын тұрғысынан оқыту технологиясы
Шаталовтың тірек конспектілерін оқыту технологиясы
Пікірсайыс, ойын, тренинг технологиясы
Модульдік оқыту технологиясы
Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы
Проблемалық оқыту технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Дамыта оқыту технологиясы

Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы
Басты мақсаты-оқушы тұлғасының жеке қабілеттері мен қасиеттерін дамыту (И. С. Якиманская) .
Білім беру жүйесі басынан-ақ оқушыдан бастап оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына, мазмұны мен технологияларына қарай бағыттала құрылуы тиіс.
Оқушы дамуын диагностикалау мен ынталандыруды мұғалім олардың қызметін ұзақ уақыт бойына байқау әдістері негізінде іске асыруы тиіс.
И. С. Якиманскаяның пайымдауынша, жеке тұлғаға бағдарланған оқытуда даралау тәсілі барлық білім беру процесінің негізгі қағидасы болып табылады, оның мақсаты-әрбір баланың мүмкіндіктерін танып, дамыту.
"Жеке тұлғалық тәсіл жағдайында балалардың өзіндік жеке ерекшеліктерінің болуы қойылған мақсатқа жетудің-яғни, қайталанбас жеке тұлға ретінде әрбір оқушының дамуын қамтамасыз етудің қажетті шарты”.

Е. В. Бондоревская бойынша, жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың мазмұнында жеке жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет:
Аксеологиялық
Когнитивті
шығармашылық-әрекеттік
жеке тұлғалық.
Тұлғалық бағдарланған оқыту технологиясы
Г. К. Селевко бойынша, ең негізгі құндылығы-оқушы жеке тұлғасы, ал негізгі мақсаты - табиғи қабілеттеріне сәйкес тұлғаны дамыту және қалыптастыру.

Деңгейлеп оқыту технологиясы
Технологияны ізденіп, зерттеген ғалымдар:
Н. П. Гузик, Ж. Қараев, Г. Ғ. Еркибаева
Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту технологиясының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.
Мақсаты - жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.
3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау

Деңгейлеп оқыту технологиясы
Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н. П. Гузик сыныптағы оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларын да А, В, С - үш деңгейге бөлуді ұсынады.
«А» - бағдарламасындағы тапсырмалар базалық стандарт түрінде белгіленеді. Оларды орындай отырып оқушы пән бойынша қайталау деңгейінде нақты материалды меңгереді. Материалды алғаш меңгеру материалдың сан рет қайталануын, мағыналық топтарды бөлу, негізгі ойды табу дағдысын, есте сақтау тәсілдерін білуді, т. с. с. талап етеді.
«В» - бағдарламасын орындамас бұрын «А» бағдарламасындағы тапсырмаларды әрбір оқушы орындауға міндетті. «В» - бағдарламасын қолдануға арналған есептерді орындау оқушылардың оқу, ой-әрекетінің арнайы тәсілдерін меңгеруін қамтамасыз етеді. Бұл деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, негізгі материалды терең түсінуге көмектеседі.
«С» - бағдарламасының орындалуы оқушыларды алған білімді шығарма шылықпен қолданылатын деңгейге көтереді. Бұл бағдарлама оқу жұмысы мен ой-әрекетінің тәсілдерін және деректі оқу материалын еркін игеруді көздейді. Оқушыға өзін қосымша жұмыста көрсетуге мүмкіндік береді.


Ж. Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясы
Бірінші деңгей -«үйренушілік»
( Репродуктивтік )
Оқушылардың жаңа тақырыптан алған білімдерін бекіту үшін, еске түсіріп, қайталау үшін және алған білімдерін практикада қолдана білуге жаттықтырады.
Екінші деңгей-«алгоритмдік»
Бұл деңгейде тексеру тапсырмалары, көлемді материалдарды жүйеге келтіруге, реттеуге арналған, мазмұны өзгертілген жағдайға тапсырмалар беріледі.
Бұл деңгейде оқушылар тақырып бойынша меңгерген білімдерін жетілдіріп, тереңдетумен қатар, ой қорытуға арналған, дағды қалыптастыратын, әртүрлі әдіс-тәсілдермен орындалатын тапсырмалар орындайды
Үшінші деңгей - «эвристикалық»
Төртінші деңгей-«шығармашылық»
Оқушы өзіндік шығармашылық деңгейін көрсетеді. Шығармашылық тапсырмалар - оқушылардың білімділігі мен дағдысын қалыптастыру және оны бағалау деңгейі болады

Дамыта оқыту технологиясы
Дамыта оқыту -
Оқушының ішкі әлеуметтік мүмкіндіктерін пайдалана отырып оның дене, рухани, танымдық, интелектуалдық қабілеттерін дамытуды көздейтін білім берудің теориясы мен практикасындағы бағыт.

Профессор Б. Д. Элькониннің пікірі бойынша, дамыта оқыту жүйесімен білім алған балалардың дүниеге деген көзқарастары терең және көріп-білудің жаңа тәсілін игергендері көзге түседі, яғни дүние және оны тану үдерісі баланың сол үдеріспен толық шұғылдану және қызығу таныту жағдаятында пайда болды. Қазіргі заманғы жаңашыл жағдайларда жаңашыл міндеттер туа бастайды, соның негізгісі -дамыта оқыту педагогикасын қалыптастыру, яғни дамыта оқытудың педагогикалық не баламалық психологиясын емес, дамытушы білім берудің жүйесін қалыптастыру.

Модульдік оқыту технологиясы
Мақсаты: сабақтардың модульдік оқыту технологиясын қолдана отырып, жобалаудың тиімділігін анықтау.
Міндеттері:
- Модульдік оқыту технологиясының мазмұнымен таныстыру;
- Модульдік оқыту технологиясының құрылымын анықтау;
- Модульдік оқыту технологиясының тиімділігін анықтайтын сабақ үлгісін құрастыру;
- Модульдік оқыту технологиясының білім сапасына әсері;
- Модульдік оқыту технологиясы арқылы сабақты жоспарлаудың маңыздылығы
таңдауға ерікті.

өз ойларын толқы жеткізе алмауы;
материалды мұғалімнің жеңілдетіп түсіндіруін қалауы;
нақты фактілерге мән бермеуі;
білімді жинақтауға мән бермеуі.
Модульдік оқыту технологиясының
тиімділігі
Мұғалім үшін
Оқушы үшін
қысқаша сызбалар арқылы түсіндірілуі;
оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық қарым-қатынас негізінде танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру;
барлық тақырыптар бойынша тест, сынақ жүргізу.

ҚҰРЫЛЫМЫ
Кіріспе бөлім (модульге, тақырыпқа енгізу)
Сөйлесу бөлімі (оқушылардың танымдық қызметін өзара сөйлесу негізінде ұйымдастыру)
Қорытынды бөлім (бақылау)
у
ДЕҢГЕЙЛЕРІ
МАЗМҰНЫ
1. Оқытудың жалпы мақсатын қою;
2. Жалпы құрылған мақсатты нақтыландыруға көшу;
3. Балалардың білім деңгейін алдын ала бағалау:
4. Оқу әрекетінің жиынтығы;
5. Нәтижені бағалау
Модульдік оқыту технологиясы
Репродуктивтік деңгей
Алгормитмдік деңгей
Эвристикалық деңгей
Шығармашылық деңгей

Жобалап оқыту технологиясы
Негізгі мақсат - оқушылардың қызығушылық ынтасын дамыту,
өз бетімен жұмыстарын жүргізу арқылы білімдерін жетілдіру,
ақпараттық бағдарлау біліктілігін қалыптастыру,
сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру арқылы оқушыны болашақта əр түрлі жағдаяттарда, əр түрлі қоғамдық ортада өзін өзі көрсете білуге бейімдеу.
Т. Әбдікәрімнің айтуынша, "жобалар әдісінің негізіне «жоба» ұғымының мәні, оның қандай да бір тәжірибелік немесе теориялық мәнді мәселені шешу арқылы алуға болатын нәтижеге деген прагматикалық бағыты салынған. Бұл нәтижені нақты тәжірибелік іс-әрекетте көруге, түсінуге, қолдануға болады" .

Жобалап оқыту технологиясының
ерекшеліктері
Біріншіден, бұл технология - кредиттік оқу жүйесін жүзеге асыруға мүмкіндігі мол технология.
Екіншіден, жобалай оқыту технологиясының философиялық, гуманистік, психологиялық мүмкіндіктері студенттің жеке тұлғасын дамытуға бағытталады.
Бесіншіден, бұл технология бойынша студент тақырыпты өзі таңдауына мүмкіндік алады.
Төртіншіден, бұл технология студенттің білім деңгейін дамытуға көмектеседі, себебі ол өз бетінше әрекетке түсіп, ізденеді.
Үшіншіден, бұл технологияның артықшылығы-жоба жұмысын орындау арқылы студент өздігінен шешім жасауға үйренеді, жобаның орындау логикасын анықтайды.
Алтыншыдан, жобалау технологиясы оқытушыға да, студентке де жұмысына, ғылыми дәлелдемелеріне қанағаттану сезімін ұялатады .

Компьютерлік оқыту технологиясы
оқушылардың өзіндік реттеу қабілетін дамыту;
оқушының әлеуметтік пісіп жетілген тұлғалық сапаларын тәрбиелеу арқылы оқушының өзін өзгертуге бағытталған процесс;
компьютер оқу процесін іскерлік тұрғыда ұйымдастырудың барынша адекватты техникалық құралы;
компьютер белсенді әріптес рөліне еніп, оқушылардың іс-әрекет ынтасын арттыра түседі;
компьютердің бағдарламалық оқыту процесінің тұтастығын бұзбастан оны оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастыруға жол ашады.
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ:

Оқыту - оқушының компьютермен жұмыс істеуі;
ТҰЖЫРЫМДЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ:
Бейімделу ұстанымы, яғни компьютерді баланың жеке ерекшеліктеріне қарай ыңғайлау;
Оқытудың диалогтық сипаты;
Басқару: кез-келген уақытта мұғалімнің түзетуі болуы мүмкін;
Жеке және топтық жұмыстың тиімді үйлестірілуі;
Баланың компьютермен өзара қатынасы «обьект» бойынша;
Оқушының компьютермен жұмыс кезінде психологиялық қолайлы жағдай туғызады.

Мультимедиалық оқыту технологиясы
Дәстүрлі оқытумен салыстырғанда білім беру жүйесінде мультимедиа технологияларды қолдану келесі артықшылықтарға ие:
түрлі-түсті графиканы, анимацияны, дыбыстық сүйемелденуді, гипермәтінді пайдалануға рұқсат етеді;
дәйексөз алу үшін бөліктерді тасымалдауға немесе көшіруге мүмкіндік бар;
әрқашан жаңарту мүмкіншілігі бар;
қағазға басып шығаруға және көбейтуге аз шығын кетеді;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz