Ойында бала адамзат


Slide 1

№4 ОМӨЖ

Ойын технологиясы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы

Орындаған: 7М01101 - педагогика және психология мамандығының 2 курс магистранты Жұбаныш Аружан

Тексерген: п. ғ. к., доцент Тогайбаева А. К.

Slide 2

Жоспары

Текст

1. Ойын туралы ұғым. Ойын технологиясы

2. Ойын түрлері мен рөлі

3. Ойын технологиясының зерттелуі мен тиімділігі

Slide 3

«Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып,

оның шығармашылық қабілетін дамытады

ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін емес».

В. А. Сухомлинский

Slide 4 Slide 5

Ойын технологиясы

Қызығушылықты дамытып,

қалыптастырады

Дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Ұлттық ойын салт-дәстүрді білуге тәрбиелейді

Slide 6

ОЙЫН

Сабақта ұтымды пайдаланса

НӘТИЖЕ

Пәнге қызығушылық артады, сөздік қоры молайғанына көз жетеді.

Slide 7 Slide 8

Баланың танымдық белсенділігін, интеллектісін дамытатын ойындардың бірнеше тобы бар Олар

Slide 9

Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға бөлінеді:

а/ оқыту, жаттығу, бақылау және қорытындылау;

б/ таным, тәрбие, даму:

в/ еске алу, өнімділік, шығармашылық;

г/ коммуникативтік, таным әдісі, кәсіпке бағдарлау және т. б.

Slide 10

Ойындық әрекет бағдарламасын зерттеген ғалымдар пікірінше ойын педагогикалық мәдениет феномені ретінде төмендегідей қызметтерді атқарады:

Әлеуметтендіру қызметі. Өйткені, ойын - баланы күшті қоғамдық қатынастар жүйесіне енгізу және оған мәдениет байлығын игерту құралы.

Ұлтаралық қатынас құралы қызметі. Себебі, ойын - балаға жалпы адамзаттық құндылықтарды, түрлі ұлт өкілдерінің мәдениетін игеруге мүмкіндік туғызады

Ойында бала «адамзат тәжірибесі аясында» өзін-өзі көрсету қызметін көрсетеді. Өйткені, ойын бір жағынан баланың практикада өмірлік нақты қиындықтарды жою жобасын тексеруге және құруға мүмкіндік берсе, екінші жағынан тәжірибесінің олқы тұстарын айқындауға мүмкіндік береді

Ойынның қатысымдық қызметін - балаға шынайы күрделі адамдық қатысым аясына енуге мүмкіндік беретін дерегі айқын көрсетеді.

Ойынның диагностикалық қызметі педагогқа баланың әр қырынан: интеллектуалдық, шығармашылық, эмоционалдық және т. б. көрінуін диагностикалауға мүмкіндік береді.

Ойынның емдік қызметі - баланың қарым-қатынаста, оқуда, мінез-құлқында туындайтын әр түрлі қиындықтарды жеңу құралы ретінде қолданылуымен түсініледі.

Ойынның түзеу қызметі деп - баланың тұлғалық құрылымының көрсеткішіне жағымды өзгерістер, толықтырулар енгізу түсініледі. Ойын әрекетінде бұл үрдіс басқа кездегіден гөрі неғұрлым жұмсақ өтеді.

Ойынның дамытушылық қызметі, оның ең маңызды қызметтерінің бірі.

Slide 11

«Бала жас болғандықтан ғана

ойнамайды, балалықтың өзі

оған ойнау үшін, яғни жат-

тығу арқылы өмірде қажетті

дағдыларды игеру үшін бе-

рілген», - деген пікір айтады.

Н. Крупская

Slide 12

В. В. Николина жүргізген зерттеу нәтижелері негізінде ойын технологиясының бірнеше компонент- терін бөліп көрсетті, мәселен:

Slide 13 Slide 14 Slide 15

дене; интеллектуалдық; еңбек; әлеуметтік; психологиялық;

білімділік, тренингтік, бақылаушылық, қорытындылау; танымдық, тәрбиелік, дамытушылық; қатысымдық, диагностикалық, кәсіптік бағдарлық, психотхникалық.

пәндік; сюжеттік; рөлдік; іскерлік; иммитациялық; драмалық;

математикалық, химиялық, биологиялық, физикалық, экологиялық; музыкалық, театрлық, әдеби; еңбек, техникалық, өндірістік; дене шынықтыру, спорттық, әскери-қолданбалы, туристік, халықтық; қоғамтану, басқарушылық, экономикалық, коммерциялық

нәрселік-нәрсесіз; үстел үстінде, бөлмеде, көшеде ойналатын, жергілікті; компьютерлік, теледидарлық, ОТҚ; техникалық қозғалыс құралдарымен ойналатын ойындар деп жіктеледі

Әрекет саласына қарай:

Педагогикалық үрдіс сипатына қарай:

Ойын әдістемесіне қарай:

Пәндік саласына қарай:

Ойнау ортасына қарай:

Белгілі педагог ғалым Г. К. Селевко педагогикалық ойындарды төмендегідей жіктейді:

Slide 16

Жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін ойын түрлері арқылы дамытудың негізігі мақсаттары төмендегідей:

оқытушылық - оқытудың

белгілі бір деңгейін қамтама-

сыз ету, өтілген материалды

қорыту және бекіту;

тәрбиелік - ойын барысында

дүниеге эмоциялық - құндылық-

тық қарым - қатынасын

қалыптастыру;

дамытушылық - бітірушінің

барабар әлеуметтік өзін -

өзі бағалауын қалыптастыру

үшін жалпы адамзаттық

қабілеттерін дамыту.

Slide 17

Ойын - қызмет ретінде төмендегі жағдайларда қолданылады:

Slide 18

Қорыта келе, білім беру - оқыту мен тәрбиелеудің үздіксіз үрдісі болса, қазіргі кездегі білім беру - оқушының пікірін бағалау, оқушыны тыңдай білу. Ұстаз бен шәкірттің бірлесе жасаған еңбегінің нәтижесі - сапалы білім болып табылады. Белгілі педагог В. А. Сухомлинский айтқандай: «Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз, шығармашылықсыз, фонтазиясыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі болмайды!». Ендеше, баланы ойынға қатыстырып үйрету арқылы ойыны қайсы, үйретуі қайсы екенін балалар айырмастай, сезбестей етіп сабақ өткізген ұтымды.

Қорытынды

Slide 19

Пайдаланылған әдебиеттер

Тілдерді оқыту үрдісінде инновациялық технологияларды қолдану. Алматы 2010ж

Бастауыш мектеп, №3, 2003, А. Әбішева «Ойын элементтерін пайдаланудың педагогикалық ерекшеліктері»,

Интернет желісі


Ұқсас жұмыстар
Балалардың дәрігер мамандығы жайлы білімдерін кеңейту
Мектеп жасына дейінгі балалық шақта ойынның балаға басты әрекеті
Ақыл-ойында кемістігі бар балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық көмек ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық - педагогикалық ерекшелігі
Балалар ойынының жіктелуі
ІС - ӘРЕКЕТ
Қара топырақтың структурасы
БАЛА БІЗДІҢ БОЛАШАҒЫМЫЗ
СӨЖ
Дидыктикалық ойындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz