Дамыта оқыту технологиясының принциптері



№3 ОМӨЖ
Дамыта оқыту технологиясы
Орындаған: 7М01101 - педагогика және психология мамандығының 2 курс магистранты Жұбаныш Аружан
Тексерген: п. ғ. к., доцент Тогайбаева А. К.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы

ЖОСПАРЫ
4
Дамыта оқыту технологиясының маңызы мен мақсаты
2
3
5
Дамыта оқыту технологиясының жүйесі
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
1

Дамыта оқыту - күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр оқушының өзін-өзі өзгертуші субьект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту барысында соған лайық жағдайлар жасалады. Дамыта оқыту технологиясы - оқушының оқу, білім алу процесінде жан- жақты дамуын оқытудың басты мақсаты ретінде қабылдайды.
Ж. Пиаже
Б. Г. Ананьев, Г. С. Костюк, А. А. Люблинская, Н. А. Менчинская
Л. В. Выготский, А. Н. Леонтьев,
С. Л. Рубинштейн
А. Н. Леонтьев, П. Я. Гальперин
«Дамыта оқыту» деген термин психология ғылымының қойнауында туып, баланың дамуын қарастырған
ойлаудың әртүрлі деңгейін, типтерін
және басқа да психиканың функциясын зерттегендер
іс-әрекет теориясының психологиясын жасағандар
еңбектерінде жан-жақты талданды

Нәтижеде дамыта оқыту проблемасына арналған екі іргелі эксперимент жасалып, оның бірін Д. Б. Эльконин, В. В. Давыдов, ал екіншісін Л. В. Занков басқарады
Д. Б. Эльконин
В. В. Давыдов
Л. В. Занков


Педагогикалық процесінің компоненттері
Дәстүрлі иллюстрациялық түсіндірме әдісі
Дамыту оқыту
Мақсаты
Оқушыларда білім, білік, дағды қалыптастыру
Байқампаздығын, ойлауын, практикалық әрекетін дамыту
Бастапқы мазмұны
Факторлар, мысалдар, тақырыптар, дәлелдер
Заңдылықтарды, теорияларды, ұғымдарды, ережелерді қорыту
Оқытудың формалары
Жеке, топтық, фронтальді
Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Оқыту әдістері
Ауызша түсіндіру, көрнекілік, практикалық
Проблемелық баяндау, ізденушілік, зерттеушілік, ойлау
Бақылау, бағалау
Оқытудың нәтижесін мұғалімнің бақылауы, бағалауы
Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, рефлекция
Дәстүрлі және дамыта оқыту жүйелерінің негізгі белгілерінің салыстырмалы сипаттамасы

Дәстүрлі оқыту балада білім, білік, дағды алуға қажетті ақыл, сана бар деп есептеп, сол ақылға дайын білімді құю керек деген көзқараста
Дәстүрлі оқыту жаттауға, есте сақтауға бағытталса
ал дамыта оқыту бала бойындағы табиғи қабілеттерді, ойлауды, жаңа белестерге көтеруді мақсат тұтатын принциптерге негізделген
дамыта оқыту дербес жұмыс істеуге, алған білімді пайдалана білуге үйретеді.

Дамыта оқыту жүйесінде оқушылардың ойларын жетілдірудің маңызы зор
1
2
3
- дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді, оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді
.
- дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады
- оқушының жеке басын дамытатын басты құрал - ол өзінің әрекеті

Дамыта оқыту тұлғаның барлық қасиетін тұтас бірлікте дамытуға негізделген. Дамыта оқытудың барысында оқушылардың:
Ойлау дәрежесі артады
Байқампаздық қабілеті дамиды
Ізденушілік, зерттеушілік қасиеі жанданады
Пікір алмасу мен өз тұжырымын жасауға ұмтылады
Өзіне деген сенімі артады
Шығармашылық қабілеті дамиды
Өз бетінше жұмыс істеуге ұмтылады
Тұлғаның өзіндік үні «менің ойымша», «егер мен болсам», т. б. қалыптасады

Дамыта оқыту бойынша сабақ кезеңдерінде:

Дамыта оқыту жүйесі бойынша сабақтарды даярлау және өткізу этаптары:
І. Әдістемелік іс - әрекет жағдайында мақсат пен міндеттерді меңгеруі
Сабақтың мазмұны
Оқу жағдайын ескеру
Әдістемелік тәсілдерді қолдану
ІІ. Келесі сабақтың моделін жоспарлау
Сабақтың негізгі мақсаттарын анықтау (аралық міндеттер мен шешу жолдары)
Сабақтың әр этапындағы оқушының негізгі әрекет түрлерін анықтау
Оқушы әрекетін ұйымдастыру әдіс - тәсілдерін таңдау.

ІІІ. Сабақты жүргізу.
Әр сабақтағы баланың іс - әрекетін ұйымдастыру
Оқушымен жанама қарым - қатынас
Жұмыс барысын бақылау жұмысы
IV. Рефлекция (Сабақтың қорытынды бағасы)
Қойылған мақсатқа жету
Тақырып бойынша өзгерістер енгізу
Оқыту нәтижесіне талдау (жетістіктер мен кемшіліктер)

Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Жоғары қиындықта оқыту принципі
Бұл қағида баланың қиындатылған тапсырмаларды орындауға мүмкіндігінің бар екеніне көз жеткізеді
Теориялық білімнің жетекші ролі принципі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz