Еңбектің психологиялық қатынасындағы оқыту аспектерін, еңбек әрекеті процесінің бір қыры


Slide 1

№5 ОМӨЖ

А. Н. Леонтьевтің іс-әрекеттік теориясының әдіснамалық негіздері мен негізгі теориялық тұжырымдары

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы

Орындаған: 7М01101 - педагогика және психология мамандығының 2 курс магистранты Жұбаныш Аружан

Тексерген: п. ғ. к., доцент Тогайбаева А. К.

Slide 2

Жоспары

1. Іс-әрекет психологиясы туралы түсінік

2. Іс-әрекет түрлері мен құрылымы

3. А. Н. Леонтьевтің теориясы

Slide 3 Slide 4

Жалпылай қарастыратын болсақ, іс-әрекеттің негізгі 4 түрі бар. Олар:

- ойын

- қарым-қатынас

- оқу

- еңбек

Slide 5

Еңбек әрекетінің мәні - өнім (материалды не рухани) өндіруде нәтижеге жету. Бұл еңбек өндірісі әлеуметтік негізделген, саналы аңғарылған, ал нәтижесі - алдын ала болжанған, жоспарланған. Еңбектің психологиялық аспектерін, еңбек әрекеті жағдайындағы психиканы мақсат-бағдарлы түрде психологияның арнаулы саласы - еңбек психологиясы қарастырады.

Оқу әрекеті - тұлғаның жалпымен қабылданған білім, дағды, іскерлікті арнаулы ұйымдасқан, белсенді түрде игеруі. Бұл мұғалім мен оқушы қатынасындағы оқыту процесінің бір қыры. Бұл өз-өзін өзгертуге бағытталған оқушы әрекеті, яғни оның пәні - оқу әрекетінің субъектісі

Ойын әрекетінде шынайы өмірді белгілер арқылы бейнелеу, үлгі ету атқарылатыны белгілі. Сонымен қатар, ойынның түрткісі әрекет нәтижесі емес, қолданылуы мен әрекет ету процесі болады.

Әрекет ретіндегі қарым-қатынасқа екі қасиет тән. Біріншіден, қарым-қатынас пәні келесі адам болады, субъект не адамдар тобы. Екіншіден, бұл әрекет үш аспектіні біріктіретін кешен: перцепция (қарым-қатынасқа қатысушылардың бірін-бірі қабылдауы), коммуникация (әңгімесушілер арасындағы ақпарат алмасу) және интеракция (әрекеттесу) .

Slide 6

Іс-әрекет құрылымы Іс-әрекет үш қырлы анықталады, яғни бір уақытта үш кеңістікте іске асырылып, көрініс береді, ол:

тұлға (іс-әрекет субъекті),

объект (іс-әрекет пәні)

ішкі праксис (түрліше белсенді процесстер)

Slide 7

А. Н. Леонтьев

А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясында көрсетілгендей «іс-әрекет пен әрекет арасында ерекше бір қатынас бар. Іс-әрекет түрткісі жылжи отырып әрекет затына (мақсатына) айналуы мүмкін. Нәтижесінде әрекет іс-әрекетке айналады . . . Дәл осы жолмен жаңа іс-әрекеттер туындайды, шындыққа деген жаңа қатынастар пайда болады».

Slide 8 Slide 9

Қорытынды

Slide 10

Пайдаланылған әдебиеттер

1. Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект: исследования феномена // Вопр. психол. -2006. № 3. С. 78-86.

2. Гарскова Г. Г. Введение понятия «эмоциональный интеллект» в психологическую теорию // Тез. науч. -практ. конф.

3. «Ананьевские чтения». - СПб. : Изд-во СПб. ун-та. 1999. - С. 25-26.


Ұқсас жұмыстар
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Бастауыш мұғалімі қандай болуы керек?
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАС
Оқыту процесі Тәрбие процесі
Психологияны оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Мәдениеттану тарихы
Басқару психологиясы генезисі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz