А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясының әдіснамалық негіздері мен негізгі теориялық тұжырымдары


Slide 1

№5 ОМӨЖ

А. Н. Леонтьевтің іс-әрекеттік теориясының әдіснамалық негіздері мен негізгі теориялық тұжырымдары

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Психологиялық-педагогикалық және арнайы білім беру кафедрасы кафедрасы

Орындаған: 7М01101 - педагогика және психология мамандығының 2 курс магистранты Жұбаныш Аружан

Тексерген: п. ғ. к., доцент Тогайбаева А. К.

Slide 2

Жоспары

1. Іс-әрекет психологиясы туралы түсінік

2. Іс-әрекет түрлері мен құрылымы

3. А. Н. Леонтьевтің теориясы

Slide 3 Slide 4

Жалпылай қарастыратын болсақ, іс-әрекеттің негізгі 4 түрі бар. Олар:

- ойын

- қарым-қатынас

- оқу

- еңбек

Slide 5

Еңбек әрекетінің мәні - өнім (материалды не рухани) өндіруде нәтижеге жету. Бұл еңбек өндірісі әлеуметтік негізделген, саналы аңғарылған, ал нәтижесі - алдын ала болжанған, жоспарланған. Еңбектің психологиялық аспектерін, еңбек әрекеті жағдайындағы психиканы мақсат-бағдарлы түрде психологияның арнаулы саласы - еңбек психологиясы қарастырады.

Оқу әрекеті - тұлғаның жалпымен қабылданған білім, дағды, іскерлікті арнаулы ұйымдасқан, белсенді түрде игеруі. Бұл мұғалім мен оқушы қатынасындағы оқыту процесінің бір қыры. Бұл өз-өзін өзгертуге бағытталған оқушы әрекеті, яғни оның пәні - оқу әрекетінің субъектісі

Ойын әрекетінде шынайы өмірді белгілер арқылы бейнелеу, үлгі ету атқарылатыны белгілі. Сонымен қатар, ойынның түрткісі әрекет нәтижесі емес, қолданылуы мен әрекет ету процесі болады.

Әрекет ретіндегі қарым-қатынасқа екі қасиет тән. Біріншіден, қарым-қатынас пәні келесі адам болады, субъект не адамдар тобы. Екіншіден, бұл әрекет үш аспектіні біріктіретін кешен: перцепция (қарым-қатынасқа қатысушылардың бірін-бірі қабылдауы), коммуникация (әңгімесушілер арасындағы ақпарат алмасу) және интеракция (әрекеттесу) .

Slide 6

Іс-әрекет құрылымы Іс-әрекет үш қырлы анықталады, яғни бір уақытта үш кеңістікте іске асырылып, көрініс береді, ол:

тұлға (іс-әрекет субъекті),

объект (іс-әрекет пәні)

ішкі праксис (түрліше белсенді процесстер)

Slide 7

А. Н. Леонтьев

А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясында көрсетілгендей «іс-әрекет пен әрекет арасында ерекше бір қатынас бар. Іс-әрекет түрткісі жылжи отырып әрекет затына (мақсатына) айналуы мүмкін. Нәтижесінде әрекет іс-әрекетке айналады . . . Дәл осы жолмен жаңа іс-әрекеттер туындайды, шындыққа деген жаңа қатынастар пайда болады».

Slide 8 Slide 9

Қорытынды

Slide 10

Пайдаланылған әдебиеттер

1. Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект: исследования феномена // Вопр. психол. -2006. № 3. С. 78-86.

2. Гарскова Г. Г. Введение понятия «эмоциональный интеллект» в психологическую теорию // Тез. науч. -практ. конф.

3. «Ананьевские чтения». - СПб. : Изд-во СПб. ун-та. 1999. - С. 25-26.


Ұқсас жұмыстар
Психологиядағы іс-әрекет табиғаты: құрылымы, түрлері және теориялық негіздері
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Іс-әрекет және оның түрлері: құрылымы мен психологиялық негіздері
Психофизиологиядағы зейіннің физиологиялық негіздері мен теориялық тұжырымдары
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, пәні және қызметтері
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері: теориялық, эмпирикалық және аксиологиялық аспектілер
Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері: тәрбие ұғымы, мақсаты және категориялары
Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері және практикалық қолданылуы
Арнайы педагогика мен арнайы психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері және ғылыми-зерттеу әдістері
Философияның пайда болуы, мәні, негізгі функциялары мен әдіснамалық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz