Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту



Алматы қаласы Бостандық ауданы
№40 жалпы білім беретін мектеп
Бастауыш сынып
мұғалімі
Шахабай Ұлбала Муханқызы

Пәні: Математика
Сабақ тақырыбы:
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты:
Ортақ тақырып:
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
Қазақ хандығының негізін қалаушылар
3. 1. 2. 10- 23х2, 123х2, 46х2, 246:2 жағдайларында екі таңбалы/ үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану;
Бөлім:
Бөлімше:
Атақты тұлғалар
1. Сандар және шамалар
1. 2. Сандармен амалдар орындау

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарға бір таңбалы санды жазбаша көбейту алгоритмдерін қолданады, түсіндіреді, ережені пайдаланып компоненттерін атайды;
Көптеген оқушылар: екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін қолданып есептейді, бөлу мен тексереді;
Кейбір оқушылар: көбейту амалын пайдаланып екі амалмен шығарылатын есептер құрастырады, аргумент келтіреді;

Бағалау критерийлері
екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмін қолданады, ережені пайдаланып түсіндіреді;
екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға баған түрінде көбейтеді, бөлу мен тексереді;
берілген есепті екі амалмен орындайды, тексереді, аргумент келтіреді;

«Білгірлер алаңы»
«Конверттегі атаулар»
«Бірге ойлаймыз»
«Көршіңмен талқыла»
Белсенді оқу әдістері

Сабақтың басы:
Психологиялық ахуал орнату:
«Білгірлер алаңы» шаттық шеңберін құрады. Шеңберде оқушылар допты қағып алу арқылы көбейту мен бөлу кестесін естеріне түсіреді.
Топқа бөлу: балаларды мадақтай отырып кәмпиттер таратамын. Кәмпит сыртына жабысқан қима қағаздарға қарай топтарға бөлініп отырады.
1-топ:«Хандар»
2-топ:«Билер»
3-топ:«Батырлар»

Сабақтың тақырыбын жариялаймын.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
«Конверттегі атаулар» әдісін пайдаланып ортақ тақырыпты ашады. 3 топқа конверт таратамын. 1-топ: «Керей мен Жәнібек» 2-топ: «Қазақ хандығы», 3-топ: «ХV ғасыр». Атауларға түсініктеме беріп өтеді
Сабақтың ортасы:
Жаңа сабақты ашу:

Критерий: екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға баған түрінде көбейтеді, бөлу мен тексереді;
Критерий: есепті екі амалмен орындайды, тексереді, аргумент келтіреді;
«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындайды.
ҚБ: «Блоб ағашы»
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.
Дескриптор: -тапсырманы топта талқылайды; -шартын құрады; -өрнектер құрып мәнін табады; -жауабын жазады;
ҚБ: «Күлегештер»
Дескриптор: - көбейтінділерді баған түрінде жазады; -мәндерін есептейді;

Сабақтың соңы:
Кері байланыс
Рефлексия

САРАЛАУ
Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, тапсырмаларды саралап беруге тырысамын. «Конверттегі атаулар» топтық жұмысында өткен тақырып аясында өмірмен байланыстырып мысалдар, деректер келтіріп айтады. «Көршіңмен талқыла» жұптық жұмысында жетелеуші сұрақтар арқылы диалог жүргізіледі және әрбір балаға қолдау көрсетіп отырамын. Әрбір тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Оқушылардың түсінігін нақтылау үшін үнемі оқушылармен кері байланыс жүргізіп отыруға тырысамын.

Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында қолданылған қалыптастырушы бағалаулар
«Бас бармақ» әдісі топтар бір-бірін бағалағанға қолайлы.
«Күлегештер» әдісі жұптық жұмысты бағалау кезінде жүргізілді.
Нақты бағалауға мүмкіндік береді.
«Блоб ағашы» әдісі оқушылар тапсырма соңында түсінігін нақтылай біледі.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
ҚМЖ, ОМЖ жүйелі құруды үйрене келе, пәнге қатысты ортақ тақырыпты, бөлім, бөлімшені анықтауды, бағалау түрлерін дұрыс қолдануды, әр пәнге ықшамсабақ құруда әдіс-тәсілдерді таңдауды, мақсатқа сай бағалау критерийін құруды үйрендім. Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс, әрі тиімді таңдай білуге қол жеткіздім.
Алдағы уақытта курс барысында үйренген әдіс-тәсілдердің барлығын өз тәжірибемде қолданамын. Сабағымды түрлендіру арқылы оқушыларыма жүйелі білім беремін.
Курс барысында тренеріміз Камшат Қыдырбекқызына, сондай-ақ маған қолдау көрсетіп, сабақты жоспарлауға қол ұшын берген Сымбат Сағатқызына, Мадина Нұрбақынқызына алғыс білдіремін!

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz