Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Презентация қосу
Алматы қаласы Бостандық ауданы
№40 жалпы білім беретін мектеп
БАСТАУЫШ СЫНЫП
МҰҒАЛІМІ
ШАХАБАЙ ҰЛБАЛА
МУХАНҚЫЗЫ
ПӘНІ: МАТЕМАТИКА
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: көбейту.
Қазақ хандығының негізін қалаушылар
3.1.2.10- 23х2, 123х2, 46х2, 246:2
ОСЫ САБАҚТА ҚОЛ жағдайларында екі таңбалы/ үш таңбалы
ЖЕТКІЗЕТІН ОҚУ МАҚСАТЫ: санға жазбаша көбейту мен бөлу
алгоритмдерін қолдану;
БӨЛІМ:
1. Сандар және шамалар
БӨЛІМШЕ: 1.2. Сандармен амалдар
орындау
ОРТАҚ ТАҚЫРЫП: Атақты тұлғалар
Барлық оқушылар: екі таңбалы
сандарға бір таңбалы санды жазбаша
көбейту алгоритмдерін қолданады,
түсіндіреді, ережені пайдаланып
компоненттерін атайды;
Көптеген оқушылар: екі
таңбалы санды бір таңбалы
САБАҚ санға көбейту алгоритмін
МАҚСАТТАРЫ: қолданып есептейді, бөлу мен
тексереді;
Кейбір оқушылар: көбейту амалын
пайдаланып екі амалмен
шығарылатын есептер
құрастырады, аргумент келтіреді;
Бағалау критерийлері
ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДЫ БІР ТАҢБАЛЫ САНҒА ЖАЗБАША
КӨБЕЙТУ АЛГОРИТМІН ҚОЛДАНАДЫ, ЕРЕЖЕНІ
ПАЙДАЛАНЫП ТҮСІНДІРЕДІ;
ЕКІ ТАҢБАЛЫ САНДАРДЫ БІР ТАҢБАЛЫ САНДАРҒА
БАҒАН ТҮРІНДЕ КӨБЕЙТЕДІ, БӨЛУ МЕН ТЕКСЕРЕДІ;
БЕРІЛГЕН ЕСЕПТІ ЕКІ АМАЛМЕН ОРЫНДАЙДЫ,
ТЕКСЕРЕДІ, АРГУМЕНТ КЕЛТІРЕДІ;
Белсенді оқу әдістері
«Конверттегі «Бірге
атаулар» ойлаймыз»
«Білгірлер
алаңы» «Көршіңмен
талқыла»
Сабақтың басы:
Психологиялық
ахуал орнату:
Топқа бөлу: балаларды мадақтай
отырып кәмпиттер таратамын.
Кәмпит сыртына жабысқан қима
қағаздарға қарай топтарға бөлініп
отырады.
1-топ:«Хандар»
«Білгірлер алаңы» шаттық 2-топ:«Билер»
шеңберін құрады. Шеңберде 3-топ:«Батырлар»
оқушылар допты қағып алу
арқылы көбейту мен бөлу
кестесін естеріне түсіреді.
Сабақтың ортасы:
Жаңа «Конверттегі атаулар» әдісін пайдаланып
ортақ тақырыпты ашады. 3 топқа
сабақты конверт таратамын. 1-топ: «Керей мен
ашу: Жәнібек» 2-топ: «Қазақ хандығы», 3-топ:
«ХV ғасыр».Атауларға түсініктеме беріп
өтеді
Критерий: екі таңбалы
санды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту Дескриптор: -екі таңбалы сандарды
өсу ретімен орналастырады;-үш
алгоритмін қолданады,
ережені падаланыптаңбалы сандарды кему ретімен
түсіндіреді; орналастырып әріптердің орнын ҚБ: «Бас бармақ»
анықтайды; әдісі арқылы
топтар бір бірін
Сабақтың тақырыбын жариялаймын. бағалайды.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
Критерий: екі таңбалы
Критерий: есепті екі амалмен
сандарды бір таңбалы сандарға
орындайды, тексереді,
баған түрінде көбейтеді, бөлу
аргумент келтіреді;
мен тексереді;
«Көршіңмен талқыла» әдісі «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы
арқылы жұптық жұмыс топтық жұмыс орындайды.
орындайды.
Дескриптор: -тапсырманы
Дескриптор: -
топта талқылайды;-шартын
көбейтінділерді баған түрінде
құрады;-өрнектер құрып мәнін
жазады;-мәндерін есептейді;
табады; -жауабын жазады;
ҚБ: «Блоб ағашы» ҚБ: «Күлегештер»
Сабақтың соңы:
Кері байланыс Рефлексия
САРАЛАУ
Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, тапсырмаларды
саралап беруге тырысамын. «Конверттегі атаулар» топтық
жұмысында өткен тақырып аясында өмірмен байланыстырып
мысалдар, деректер келтіріп айтады. «Көршіңмен талқыла»
жұптық жұмысында жетелеуші сұрақтар арқылы диалог
жүргізіледі және әрбір балаға қолдау көрсетіп отырамын. Әрбір
тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалауды қолданамын.
Оқушылардың түсінігін нақтылау үшін үнемі оқушылармен кері
байланыс жүргізіп отыруға тырысамын.
Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру
мақсатында қолданылған қалыптастырушы
бағалаулар
«Блоб ағашы» «Күлегештер» әдісі
«Бас бармақ» әдісі әдісі оқушылар жұптық жұмысты
топтар бір-бірін бағалау кезінде
тапсырма жүргізілді.
бағалағанға соңында түсінігін Нақты бағалауға
қолайлы. нақтылай біледі. мүмкіндік береді.
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
ҚМЖ, ОМЖ жүйелі құруды үйрене келе, пәнге қатысты ортақ тақырыпты,
бөлім, бөлімшені анықтауды, бағалау түрлерін дұрыс қолдануды, әр пәнге
ықшамсабақ құруда әдіс-тәсілдерді таңдауды, мақсатқа сай бағалау критерийін
құруды үйрендім.Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс, әрі тиімді таңдай
білуге қол жеткіздім.
Алдағы уақытта курс барысында үйренген әдіс-тәсілдердің барлығын өз
тәжірибемде қолданамын. Сабағымды түрлендіру арқылы оқушыларыма
жүйелі білім беремін.
Курс барысында тренеріміз Камшат Қыдырбекқызына, сондай-ақ маған
қолдау көрсетіп, сабақты жоспарлауға қол ұшын берген Сымбат Сағатқызына,
Мадина Нұрбақынқызына алғыс білдіремін!
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz