Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту


Slide 1

Алматы қаласы Бостандық ауданы

№40 жалпы білім беретін мектеп

Бастауыш сынып

мұғалімі

Шахабай Ұлбала Муханқызы

Slide 2

Пәні: Математика

Сабақ тақырыбы:

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты:

Ортақ тақырып:

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

Қазақ хандығының негізін қалаушылар

3. 1. 2. 10- 23х2, 123х2, 46х2, 246:2 жағдайларында екі таңбалы/ үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану;

Бөлім:

Бөлімше:

Атақты тұлғалар

1. Сандар және шамалар

1. 2. Сандармен амалдар орындау

Slide 3

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарға бір таңбалы санды жазбаша көбейту алгоритмдерін қолданады, түсіндіреді, ережені пайдаланып компоненттерін атайды;

Көптеген оқушылар: екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін қолданып есептейді, бөлу мен тексереді;

Кейбір оқушылар: көбейту амалын пайдаланып екі амалмен шығарылатын есептер құрастырады, аргумент келтіреді;

Slide 4

Бағалау критерийлері

екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмін қолданады, ережені пайдаланып түсіндіреді;

екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға баған түрінде көбейтеді, бөлу мен тексереді;

берілген есепті екі амалмен орындайды, тексереді, аргумент келтіреді;

Slide 5

«Білгірлер алаңы»

«Конверттегі атаулар»

«Бірге ойлаймыз»

«Көршіңмен талқыла»

Белсенді оқу әдістері

Slide 6

Сабақтың басы:

Психологиялық ахуал орнату:

«Білгірлер алаңы» шаттық шеңберін құрады. Шеңберде оқушылар допты қағып алу арқылы көбейту мен бөлу кестесін естеріне түсіреді.

Топқа бөлу: балаларды мадақтай отырып кәмпиттер таратамын. Кәмпит сыртына жабысқан қима қағаздарға қарай топтарға бөлініп отырады.

1-топ:«Хандар»

2-топ:«Билер»

3-топ:«Батырлар»

Slide 7

Сабақтың тақырыбын жариялаймын.

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

«Конверттегі атаулар» әдісін пайдаланып ортақ тақырыпты ашады. 3 топқа конверт таратамын. 1-топ: «Керей мен Жәнібек» 2-топ: «Қазақ хандығы», 3-топ: «ХV ғасыр». Атауларға түсініктеме беріп өтеді

Сабақтың ортасы:

Жаңа сабақты ашу:

Slide 8

Критерий: екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға баған түрінде көбейтеді, бөлу мен тексереді;

Критерий: есепті екі амалмен орындайды, тексереді, аргумент келтіреді;

«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындайды.

ҚБ: «Блоб ағашы»

«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды.

Дескриптор: -тапсырманы топта талқылайды; -шартын құрады; -өрнектер құрып мәнін табады; -жауабын жазады;

ҚБ: «Күлегештер»

Дескриптор: - көбейтінділерді баған түрінде жазады; -мәндерін есептейді;

Slide 9

Сабақтың соңы:

Кері байланыс

Рефлексия

Slide 10

САРАЛАУ

Оқушылардың қажеттілігін ескере отырып, тапсырмаларды саралап беруге тырысамын. «Конверттегі атаулар» топтық жұмысында өткен тақырып аясында өмірмен байланыстырып мысалдар, деректер келтіріп айтады. «Көршіңмен талқыла» жұптық жұмысында жетелеуші сұрақтар арқылы диалог жүргізіледі және әрбір балаға қолдау көрсетіп отырамын. Әрбір тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Оқушылардың түсінігін нақтылау үшін үнемі оқушылармен кері байланыс жүргізіп отыруға тырысамын.

Slide 11

Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында қолданылған қалыптастырушы бағалаулар

«Бас бармақ» әдісі топтар бір-бірін бағалағанға қолайлы.

«Күлегештер» әдісі жұптық жұмысты бағалау кезінде жүргізілді.

Нақты бағалауға мүмкіндік береді.

«Блоб ағашы» әдісі оқушылар тапсырма соңында түсінігін нақтылай біледі.

Slide 12

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

ҚМЖ, ОМЖ жүйелі құруды үйрене келе, пәнге қатысты ортақ тақырыпты, бөлім, бөлімшені анықтауды, бағалау түрлерін дұрыс қолдануды, әр пәнге ықшамсабақ құруда әдіс-тәсілдерді таңдауды, мақсатқа сай бағалау критерийін құруды үйрендім. Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс, әрі тиімді таңдай білуге қол жеткіздім.

Алдағы уақытта курс барысында үйренген әдіс-тәсілдердің барлығын өз тәжірибемде қолданамын. Сабағымды түрлендіру арқылы оқушыларыма жүйелі білім беремін.

Курс барысында тренеріміз Камшат Қыдырбекқызына, сондай-ақ маған қолдау көрсетіп, сабақты жоспарлауға қол ұшын берген Сымбат Сағатқызына, Мадина Нұрбақынқызына алғыс білдіремін!

Slide 13

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Фундамент құю
САБАҚТЫҢ ТИПІ ЖАҢА САБАҚТЫ МЕҢГЕРТУ САБАҚТЫҢ ТҮРІ АРАЛАС САБАҚ
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту 3 сынып
Ғарышқа саяхат
Математикадан таңдау сабағы
Оқыту әдістемесі
Санның ондық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz