ҰСЫНЫС СҰРАНЫС ҚИСЫҒЫ



Сұраныс, ұсыныс және
тепе-теңдік
баға теориясының негіздері
Орындаған:Шамуратова Ұлжан
Группа:Учет и Аудит 20-к1
Қабылдаған:Даулиева Г

Семинар сұрақтары

Логикалық
сызбалар

Сұраныс
Сұраныс-сатып алушылардың өздеріне қажетті тауарлар мен қызмет түрлеріне төлем қабілеттілігі бар қажеттілік.
Сұраныс заңы-тауар бағасы мен сұраныс шамаларының арасында байланыс бар. Баға жоғарылаған сайын сұраныс төмендейді, баға төмендеген сайын сұраныс артады.
Сұраныстың түрлері:
Ұсыныс
Ұсыныс-сатушылардың нарыққа тауарларды сату үшін ұсынуындағы талабы мен қабілеттілігі. Өндірушілердің белгілі бір бағалар бойынша сатуға дайындалған тауарлардың жиынтығы.
Ұсыныс заңы-баға жоғарылаған сайын ұсыныс шамасы ұлғаяды.
Ұсыныстың түрлері:

Сұраныстың мәні
Сұраныс мәні:
Нарықтық экономиканың аса маңызды санаттарының бірі
Нарықта ұсынылған игіліктерге төлем кабілеті бар қажеттіліктерді көрсетеді
Сатып алуға келісетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің көлемі, мөлшері.
Ұсыныстың мәні

Кесте Функциясы кесте
Функциясы-сұранысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.
Р
7
5
0
Q
0
2
7
Р
5
4
2
Q
18
16
7
Сұраныс
Ұсыныс
Кесте:
Q-саны
P-баға

Сұраныс қисығы
Ұсыныс қисығы

Сұранысқа әсер ететін баға факторлары:
Қоғамдағы табыс деңгейі
Нарық мөлшері
Инфляциялық күтулер.
Ұсыныс факторлары:

Нарық пен сұраныстың
байланысы

Сұранысқа бағадан басқа
Әсер етуші факторлар:
Нарықтық баға
Бұл көпфункционалды экономикалық құбылыс, жетекші нарық категориясы. Бағаның экономикалық мәні оның келесі функцияларын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

Бағалық фактор: Бағалық
емес факторлар:
Q(D) =f(P)
Q(D) =f(I, Z, W, Psub, Pcom, N
Cұраныс функциясы-сұраныс көлемі және оған әсер ететін тәуелділік.
Сұраныс функциясының жалпы түрі: Qd=f(P, I, T)
Qd-тауардың сұраныс көлемі;
P-тауардың бағасы;
Z-тұтынушының талаптары мен ұнатулары;
I-табыс;
Р1
Р2
Q2
Q1
D
Бағаның әсеріне өзгеріс
тек сұраныс қисығы
бойында жүреді.
Сұраныс көлемі ғана
өзгереді.
Солға жылжу:азайды
Оңға жылжу:ұлғаяды.



Нарықтық тепе теңдік
кескіні

Баға
Қосымша материал

Бөлшек сауда қызметі:
Кәсіпорын кірісі
Ескере отырып қойылатын баға.
Нарықтағы жағдайға байланысты құрылған; Аз көлемде жеке тұиынушы тұтынатын тауар;
Көп партиялап сатылатын тауарларқа қойылады.
Үкімет қояды.
Сатылу географиялық аймаққада байланысты болады.

Психологиялық бағалар:
250тг
Психологиялық баға
400тг
Дөңгелектенілген баға
Сатып алушы:
Психологиялық бағаны әділ баға деп есептейді де- Дөңгелектенілген бағаға сенімі жоғалады.

Бағаның қалыптасуы:
құндылықты
Шығынды
31. 12
01, 01

Баға белгілеудің
Микро
Макро
Өнеркәсіп деңгейі
Бағалар мен тарифтерді мемлекет қадағалайды.
Сатып алушының қалтасына тиімді.
Кәсіпкерге ұсыныс көбірек түседі.

Ұсыныс пен Сұраныс
=
>
<

Карточкалық
тәсіл

1. Бағаның қалыптасу түрлері:
Құндылықты;
Өндірісті;
2. Ұсыныс пен сұраныс деңгейі тең болғандағы жағдай қалай болады?
Тауардың бағасы құнына сәйкес болады.
3. Сұранысқа әсер ететін баға жағдайлары?
Қоғамдағы табыс деңгейі
Нарық деңгейі
Инфляциялық күтулер.

Глассарий

1. Сұраныс-сатып алушылардың өздеріне қажетті тауарлар мен қызмет түрлеріне төлем қабілеттілігі бар қажеттілік.
2. Сұраныс заңы-тауар бағасы мен сұраныс шамаларының арасында байланыс бар. Баға жоғарылаған сайын сұраныс төмендейді, баға төмендеген сайын сұраныс артады.
3. Ұсыныс-сатушылардың нарыққа тауарларды сату үшін ұсынуындағы талабы мен қабілеттілігі. Өндірушілердің белгілі бір бағалар бойынша сатуға дайындалған тауарлардың жиынтығы.
4. Ұсыныс заңы-баға жоғарылаған сайын ұсыныс шамасы ұлғаяды.
5. Нарықтық баға-Бұл көпфункционалды экономикалық құбылыс,
жетекші нарық категориясы. Бағаның экономикалық мәні
оның келесі функцияларын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.
6. Сұраныс Функциясы-сұранысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.
7. Ұсыныс Функциясы-ұсынысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.

8. Нарық - Тауар өндірісі мен айналымы заңдары бойынша ұйымдастырылатын айырбасты сипаттайтын тауар қатынастары.
9. Икемділік-бір айнымалы өлшемнің өзгеруіне байланысты екінші бір айнымалы өлшемнің өзгеріске ұшырау реакциясының дәрежесі.
10. Икемсіз сұраныс-бағаның өзгеруіне қарағанда сұраныс көлемінің азырақ өзгеруін көрсететін жағдай, бұл жерде икемділіктің
11. Абсолютті (өте) икемсіз сұраныс-бағаның өзгеруі сұраныс көлемін мүлдем өзгерпейтінін немесе салыстырмалы өте аз өзгертетінін көрсететін жағдай
12. Ұсыныстың мәні-Ұсыныс бағаның өсуіне қарай өседі, ал керісінше бағаның төмендеуі, ұсыныстың төмендеуін білдіреді.
13. Сұраныс мәні- Сатып алуға келісетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің көлемі, мөлшері

Назарларыңызға
рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz