ҰСЫНЫС СҰРАНЫС ҚИСЫҒЫ


Slide 1

Сұраныс, ұсыныс және

тепе-теңдік

баға теориясының негіздері

Орындаған:Шамуратова Ұлжан

Группа:Учет и Аудит 20-к1

Қабылдаған:Даулиева Г

Slide 2

Семинар сұрақтары

Slide 3

Логикалық

сызбалар

Slide 4

Сұраныс

Сұраныс-сатып алушылардың өздеріне қажетті тауарлар мен қызмет түрлеріне төлем қабілеттілігі бар қажеттілік.

Сұраныс заңы-тауар бағасы мен сұраныс шамаларының арасында байланыс бар. Баға жоғарылаған сайын сұраныс төмендейді, баға төмендеген сайын сұраныс артады.

Сұраныстың түрлері:

Ұсыныс

Ұсыныс-сатушылардың нарыққа тауарларды сату үшін ұсынуындағы талабы мен қабілеттілігі. Өндірушілердің белгілі бір бағалар бойынша сатуға дайындалған тауарлардың жиынтығы.

Ұсыныс заңы-баға жоғарылаған сайын ұсыныс шамасы ұлғаяды.

Ұсыныстың түрлері:

Slide 5

Сұраныстың мәні

Сұраныс мәні:

Нарықтық экономиканың аса маңызды санаттарының бірі

Нарықта ұсынылған игіліктерге төлем кабілеті бар қажеттіліктерді көрсетеді

Сатып алуға келісетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің көлемі, мөлшері.

Ұсыныстың мәні

Slide 6

Кесте Функциясы кесте

Функциясы-сұранысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.

Р

7

5

0

Q

0

2

7

Р

5

4

2

Q

18

16

7

Сұраныс

Ұсыныс

Кесте:

Q-саны

P-баға

Slide 7

Сұраныс қисығы

Ұсыныс қисығы

Slide 8

Сұранысқа әсер ететін баға факторлары:

Қоғамдағы табыс деңгейі

Нарық мөлшері

Инфляциялық күтулер.

Ұсыныс факторлары:

Slide 9

Нарық пен сұраныстың

байланысы

Slide 10

Сұранысқа бағадан басқа

Әсер етуші факторлар:

Нарықтық баға

Бұл көпфункционалды экономикалық құбылыс, жетекші нарық категориясы. Бағаның экономикалық мәні оның келесі функцияларын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

Slide 11

Бағалық фактор: Бағалық

емес факторлар:

Q(D) =f(P)

Q(D) =f(I, Z, W, Psub, Pcom, N

Cұраныс функциясы-сұраныс көлемі және оған әсер ететін тәуелділік.

Сұраныс функциясының жалпы түрі: Qd=f(P, I, T)

Qd-тауардың сұраныс көлемі;

P-тауардың бағасы;

Z-тұтынушының талаптары мен ұнатулары;

I-табыс;

Р1

Р2

Q2

Q1

D

Бағаның әсеріне өзгеріс

тек сұраныс қисығы

бойында жүреді.

Сұраныс көлемі ғана

өзгереді.

Солға жылжу:азайды

Оңға жылжу:ұлғаяды.

Slide 12 Slide 13 Slide 14

Нарықтық тепе теңдік

кескіні

Slide 15

Баға

Қосымша материал

Slide 16

Бөлшек сауда қызметі:

Кәсіпорын кірісі

Ескере отырып қойылатын баға.

Нарықтағы жағдайға байланысты құрылған; Аз көлемде жеке тұиынушы тұтынатын тауар;

Көп партиялап сатылатын тауарларқа қойылады.

Үкімет қояды.

Сатылу географиялық аймаққада байланысты болады.

Slide 17

Психологиялық бағалар:

250тг

Психологиялық баға

400тг

Дөңгелектенілген баға

Сатып алушы:

Психологиялық бағаны әділ баға деп есептейді де- Дөңгелектенілген бағаға сенімі жоғалады.

Slide 18

Бағаның қалыптасуы:

құндылықты

Шығынды

31. 12

01, 01

Slide 19

Баға белгілеудің

Микро

Макро

Өнеркәсіп деңгейі

Бағалар мен тарифтерді мемлекет қадағалайды.

Сатып алушының қалтасына тиімді.

Кәсіпкерге ұсыныс көбірек түседі.

Slide 20

Ұсыныс пен Сұраныс

=

>

<

Slide 21

Карточкалық

тәсіл

Slide 22

1. Бағаның қалыптасу түрлері:

Құндылықты;

Өндірісті;

2. Ұсыныс пен сұраныс деңгейі тең болғандағы жағдай қалай болады?

Тауардың бағасы құнына сәйкес болады.

3. Сұранысқа әсер ететін баға жағдайлары?

Қоғамдағы табыс деңгейі

Нарық деңгейі

Инфляциялық күтулер.

Slide 23

Глассарий

Slide 24

1. Сұраныс-сатып алушылардың өздеріне қажетті тауарлар мен қызмет түрлеріне төлем қабілеттілігі бар қажеттілік.

2. Сұраныс заңы-тауар бағасы мен сұраныс шамаларының арасында байланыс бар. Баға жоғарылаған сайын сұраныс төмендейді, баға төмендеген сайын сұраныс артады.

3. Ұсыныс-сатушылардың нарыққа тауарларды сату үшін ұсынуындағы талабы мен қабілеттілігі. Өндірушілердің белгілі бір бағалар бойынша сатуға дайындалған тауарлардың жиынтығы.

4. Ұсыныс заңы-баға жоғарылаған сайын ұсыныс шамасы ұлғаяды.

5. Нарықтық баға-Бұл көпфункционалды экономикалық құбылыс,

жетекші нарық категориясы. Бағаның экономикалық мәні

оның келесі функцияларын бөліп көрсетуге мүмкіндік береді.

6. Сұраныс Функциясы-сұранысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.

7. Ұсыныс Функциясы-ұсынысты оған әсер етуші әртүрлі факторлардың тәуелділігін анықтайтын функция.

Slide 25

8. Нарық - Тауар өндірісі мен айналымы заңдары бойынша ұйымдастырылатын айырбасты сипаттайтын тауар қатынастары.

9. Икемділік-бір айнымалы өлшемнің өзгеруіне байланысты екінші бір айнымалы өлшемнің өзгеріске ұшырау реакциясының дәрежесі.

10. Икемсіз сұраныс-бағаның өзгеруіне қарағанда сұраныс көлемінің азырақ өзгеруін көрсететін жағдай, бұл жерде икемділіктің

11. Абсолютті (өте) икемсіз сұраныс-бағаның өзгеруі сұраныс көлемін мүлдем өзгерпейтінін немесе салыстырмалы өте аз өзгертетінін көрсететін жағдай

12. Ұсыныстың мәні-Ұсыныс бағаның өсуіне қарай өседі, ал керісінше бағаның төмендеуі, ұсыныстың төмендеуін білдіреді.

13. Сұраныс мәні- Сатып алуға келісетін тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің көлемі, мөлшері

Slide 26

Назарларыңызға

рахмет


Ұқсас жұмыстар
Сұраныс пен ұсыныс икемділігі
Сұраныс пен ұсыныс теориясының негізі
Ұсыныс пен сұранысты қалыптастыру
Сұраныстың қисығы
Сұраныс пен ұсыныстың қисық сызықтары
Ұсыныс пен сұраныс
Тұтынушылар табысының өзгеруі
СҰРАНЫС ПЕН ҰСЫНЫСТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫ
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныстың мәні
Еңбекке сұраныс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz