Көрме жарнамасы және жарнамалық кәдесыйлардың түрлері мен рөлі


Slide 1

Қазақ технология және бизнес университеті Экономикалық факультет Менеджмент және туризм кафедрасы

Тақырыбы: Көрме жарнамасы-кәдесый

Орындаған: Кенжина Ләйла

Slide 2

Көрме және жәрмеңкелердің жоғары тиімділігі жыл сайын әлемде едәуір шығынды талап етеді, және көптеген мыңдаған ірі көрмелік шаралардың өткізілуімен анықталады.

Slide 3

Мақсаты: көрсетілетін өнімдер немесе тауарларды өткізу

Slide 4

Көрме - қоғам өмірінің қандай да бір материалдық немесе рухани сферасындағы жетістіктерді көпшілікке демонстрациялау.

Негізгі мақсаты - идея, теория, білім алмасу.

Slide 5

Шартты түрде барлық көрмелік шараларды келесідей жіктеуге болады:

Халықаралық жәрмеңкелер және көрмелер

Ұлттық көрмелер

Slide 6

Ұлттық көрмелер

Бұл әлемнің көптеген елдерінен қатысушыларды жинайтын, белгілі бір уақыт аралығында (жыл сайын немесе басқа кезеңде) өтетін көрмелік шаралар.

Әр түрлі өмір салаларындағы елдің жетістіктерін көрсететін арнайы ұйымдастырылған экспозициялар.

Халықаралық жәрмеңкелер және көрмелер

Slide 7

Жарнамалық кәдесыйларды жарнамалық мақсатта кеңінен қолданады, өйткені ол бұйымды танымал етудің жақсы құралы болып табылады.

Slide 8

Жарнамалық кәдесыйларды шартты түрде келесідей жіктеуге болады

Фирмалық кәдесый бұйымдар

Сериялық кәдесый бұйымдар

Сыйлық бұйымдар

Фирмалық қораптау

Slide 9

Фирмалық кәдесый бұйымдар - бұған әр түрлі брелоктар, белгішелер, қаламдар, бас киім, және т. б. жатады. Олардың көркемдік безендірілуінде тұрақты атрибут болып тауар белгісі, ұйымның фирмалық блогы, кейде оның мекен-жайы, басқа да пошталық реквизиттері, ұраны немесе қандай да бір қысқа слоганы (лозунг) табылады.

Сериялық кәдесый бұйымдар - фирмалық кәдесый бұйымдарды дайындаудың қиындығына байланысты тауарларға фирмалық жапсырмаларды жапсыру.

Сыйлық бұйымдар - әр түрлі мерейтойларға байланысты, үлкен коммерциялық келісім-шартқа отырумен байланысты ұйымның жоғарғы буын басқарушыларының іскерлік кездесулерінде пайдаланылады. Әдетте бұларға үстелге қоятын, жарға ілетін сағаттар, көркем альбомдар, фарфор вазалар, т. б. жатады.

Фирмалық қораптау материалдарына фирмалық полиэтилен сөмкелер, сыйлық және кәдесый үшін орауыш қағаздар және қораптар, әр түрлі фирмалық бумалар, т. б. жатады.

Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Coca-Cola: тарихы, өнім түрлері және жарнамалық эволюциясы
Көрме және жәрмеңке қызметіндегі туристік жарнаманың ерекшеліктері
PowerPoint бағдарламасында презентация (көрме) құрудың практикалық әдістемесі
Монофункционалды қоғамдық ғимараттарды жобалау: көрме павильондары, кинотеатрлар және клубтардың типологиясы мен әдістемесі
MISTRESS компаниясының былғары өнімдер мен жарнамалық қаптамаларға логотип орналастыру бойынша бизнес-жоспары (2015-2017)
Ұйымды басқарудағы коммуникация: рөлі, түрлері және кедергілері
Жарнама түрлері мен тарату тәсілдері
Тұлғаның индивидуалды-психологиялық ерекшеліктері және эмоциялардың түрлері мен рөлі
Спорттағы жарнаманы ұйымдастыру: түрлері, мақсаттары мен тасымалдаушылары
Құқық нысаны: мазмұны, түрлері және қоғамдағы рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz