Туу және туғаннан кейінгі кезеңдегі неврологиялық ауытқулар: себептері, салдары және арнайы білім беру жүйесі


Slide 1

Silkway: Халықаралық Университеті

Орындағандар: Топ:120-01 студентттері

Есенгелдиева Ақбота

Мейрбек Айдана

Қабылдаған:Аширбаева Айнаш

Жүре келе қалыптасқан кемістіктердің себептері

Slide 2

Тіршілік барысында жүре келе пайда болған аутқуларда екі топқа бөлінеді, олар:

1) бала туу барысында

2) дуниеге тұғаннан кейін келген мезеттегі ауытқулар.

Slide 3

Туу барысындағы ауытқулар туу процестің қате жүргізу салдарынан пайда болады, мысалы акушерлік қысқаштарды теріс пайдаланып баланың басын жарақаттау. Сол себептен ми қан тамырлары үзіліп, қан қуйылуы мүмкін. Немесе туу процессі өте шапшаң өткен кезде құрсақ ішіндегі қысым өте тез атмосферлік қысымға айналады, сондықтан қан миға қуйылады. Қан айналымның бұзылуына, соның салдарынан түрліше ауытқуларға асфиксия (оттегінің жетіспеушілігінен - гипоксиядан демнің тоқтап түн шығып қалуы) апарып соғады.

Slide 4

Туу процессі ұзаққа созылып кеткенде баланың иық нерв шиеленісүі зақымдануы мүмкін, сол себептен баланың қол сал ауруы (паралич) дамиды.

Баланың дүниеге келгеннен кейінгі мерзімде пайда болған ауытқулардың салдары болып табылады. Оған нерв жүйесінің инфекциялық аурулар тобы жатады - нейроинфекциялар (нерв жүйесінің вирусты жұқпалы аурулары) . Оның ішінде вируспен бактериялар қоздыратын қабыну аурулар.

Менингит ауруы (ми қабықтарының қабынуы) гидроцефалияға, саңыраулыққа, психика дамуының тежелуіне және қозғалғыштың бұзылуына әкеліп соғады.

Бала шағында энцефалит ауруы (бас ми үлпаларының қабынуы) психиканың тежелуіне себеп болады, баланың мінез-құлығы, көңіл-күйі өзгереді.

Менингоэнцефалит (ми қабынуы) мимен жұлынның зақымдануына септігін тигізеді. Мұның салдарынан жүріс-қимылы, сөйлеу қабілеті бұзылады.

Полиомиелит ауруы баланың қозғалысын шектейді, жеке бұлшық еттердің сал ауруын тұдырады.

Slide 5

дуниеге тұғаннан кейін келген мезеттегі ауытқулар

Бала өмірінің алғашқы жылдарында оның даму аномалиялары кейбір жұқпалы аурулармен туындауы мүмкін. Бұл кезеңде жарақаттар мен уланудың аз мәні бар. Қазіргі уақытта біздің елімізде дамуында ауытқушылығы бар балалардың түрлі санаттарын тәрбиелеу және оқыту үшін мемлекеттік және жеке сипаттағы әртүрлі мекемелер жұмыс істейді. Бұл арнайы балабақшалар мен қарапайым балабақшалар жанындағы арнайы топтар, арнайы мектептер мен мектеп-интернаттар, сондай-ақ жалпы мақсаттағы мектептер жанынан құрылатын арнайы сыныптар. Кейбір балалар, негізінен дамуында ауытқушылықтары бар балалар кәдімгі балабақшаларға барады және жалпы мақсаттағы мектептерде оқиды.


Ұқсас жұмыстар
Буаздық, туу және туғаннан кейінгі кезең патологиялары: таралуы, себептері және алдын алу
Қазақстандағы мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беру: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және арнайы білім беру жүйесі
Туғаннан кейінгі малдардың гинекологиялық патологиялары: диагностика және дәрілік емдеу
Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихы
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы білім беру жүйесі: ерте анықтау, түзету және оқыту әдістемелері
Құрсақтағы нәрестенің қанайналымының анатомиясы және туғаннан кейінгі функционалдық ауысулар
Неврологиялық науқастардың негізгі реабилитациясы: инсульттан кейінгі оңалту, емдік гимнастика, физиотерапия және эрготерапия
Көру анализаторының этиологиясы мен патологиясы: көру бұзылыстары және арнайы білім беру
Арнайы білім беру ұйымдарында педагогикалық мониторингтің маңызы мен ұйымдастырылуы
Арнайы білім беру жүйесіндегі тәрбиелеуді ұйымдастыру түрлері мен әдістерінің классификациясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz