Ғылыми дүниетаным - оқушының интелектуалды дамуының негізі




Презентация қосу
Ғылыми дүниетаным-
оқушының интелектуалды
дамуының негізі.

Орындаған: Нурбаева К.Е
ПИМНО (2 курс) 19-11 тобының
студенті.
Тексерген:Ахметбекова З.Д
9 семинар.
Дүниетаным-бұл

Жүйесі
адамның тұрақты
көзқарастары
әлемге және
ондағы өз орны
Дүниетаным келесі
белгілермен сипатталады:
білімнің белсенді формасы

адам қызметінің өмірлік ұстанымы мен
бағдарламаларын анықтау
тұтастық:

Адам әлемі-олардың арасындағы
қатынастар

әмбебаптылық –

дүниетанымның қалыптасуына адамның өмірі
мен айналасындағы барлық нәрсе әсер етеді
(баспасөз, көркем әдебиет, ғылыми ақпарат…)
Дүниетанымның Тарихи түрлері :

Мифологиялық
Діни
Философиялық
Күнделікті-практикалық
Дүниетанымның құрылымдық
элементтері :
Білім-шындық туралы ақпарат
Құндылықтар - объектілер мен құбылыстардың
жеке, әлеуметтік, мәдени маңызы
Сенім-оның ұстанымын, іс-әрекетін, қарым-
қатынасын анықтайтын білімнің жеке формасы
Идеалдар-адамгершілік тұлғаның ең жоғары
нормасы
Оқушылардың ғылыми
дүниетанымды игеруінің жас
ерекшеліктері
Дүниетаным ерте жаста пайда болады
Стихиялық, практикалық сипат
Компоненттер: сезімдер, сезімдер, тілектер,
қажеттіліктер, мүдделер, ерік-жігер, мотивтер,
бейсаналық ұмтылыстар
Жыл мезгілдерінің өзгеруі, адамдар арасындағы
қарым-қатынас, әлемнің материалдылығы
туралы идеялар
Кіші мектеп жасы (7-ден 10-11
жасқа дейін)
Күнделікті ұғымдар-төменгі тұжырымдамалық деңгей.
Бастапқы ғылыми ұғымдар

Теориялық ойлау негіздері
Жасөспірімдер үшін (11-12 болып, ау
сағат 14-15 жас) жасы

Рационалды ойлау

Идеалдар, мақсаттар мен құндылықтар
жүйесі
Ғылым негіздерінің жүйелі курстарын зерттей
отырып, жасөспірімдер:

нақты шындықтың объектілері мен
құбылыстарына талдау жасаңыз,
олардан өзара себеп-салдарлық байланыс
табадыәлеуметтік-тарихи процестің
заңдылықтарын белгілейді,
тәуелсіз дүниетанымдық тұжырымдарға келіңіз
Жасөспірім (14-15 жастан 17-18
жасқа дейін)

Ғылыми дүниетанымды оның барлық
көлемінде игеруге дайындық :қатты
көзқарастар мен сенімдерді
қалыптастырукәсіби өзін-өзі анықтау
еңбек, қоғамдық қызметке моральдық-
психологиялық дайынды мағынасын іздеу
Дүниетанымның қалыптасуы оның
әсеріне байланысты :
Интеллект
жеке
Эмоциялар
ерік

Тәуелді белсенді практикалық қызмет
педагогтың
Әлеуметтік және кәсіби
Интеллектуалды компонент

бытыраңқы білім,
ал заманауи ғылыми білім жүйесі
Білім адамның сезімдері мен тәжірибелеріне
енуі керек

Сендіру Туралы Білім
Ерік Тәрбиелеу

Әрекеттер
Оқушылардың практикалық іс-әрекет
саласы:
оқу-еңбек қоғамдық қызмет әлеуметтік
қатынастар,
қарым-қатынас тәжірибесі
Педагогтың Әлеуметтік және
кәсіби ұстанымдары
"Бұл керемет жас сенім, — деді ол, —
мұғалімнің іс-әрекетін жеңілдетеді және оның
мысалын пайдалы етеді... Бірақ мінез-құлқына
немқұрайлы қарамайтын, студенттер алдындағы
құмарлықтарының көрінісі оның көз алдында
қоршалған сүйкімділігін жойған мұғалімге
қайғы... Моральдық сенім жоғалғаннан немесе
кем дегенде бірнеше рет шайқалғаннан кейін,
бірден мұғалімнің сөзі күшін жоғалтады".
Н. А. Добролбюов

Ұқсас жұмыстар
Ғылыми дүниетаным оқушының интеллектуалды дамуының негізі ретінде
Ғылыми дүниетаным оқушының интеллектуалды дамуының негізі
Психологиядағы тұлға мәселесі
Философия пәні
ДИАЛЕКТИКА ФИЛОСОФИЯНЫҢ МЕТАФИЗИКА ӘДІСТЕРІ
Дүниетаным ұғымына түсінік
Жаратылыстану пәндерін оқытуда жаңа технологияларды пайдалану
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Патриоттық тәрбие беру
Мифология және философия
Пәндер