Шетелдік кофехана жабдықтарын өндірушілер




Презентация қосу
«ЕРЕКШЕ» АТТЫ
КОФЕХАНАНЫҢ
БИЗНЕС-ЖОСПАРЫ
Мазмұны:
1. Кіріспе
2. Қай жерде ашуға болады.
3. Қызметкерлер құрамы.
4. Жабдық
5. Жарнама
6. Қосымша табыс көзі
7. Тәуекел факторлары
8. Қорытынды
Кіріспе
Американы, содан кейін Ресейді жайлаған кофе бумы бізге келді. Бұл түсіндірілді халық
арасында сергітетін сусынның танымалдылығының өсуі айқынға көбейеді кофеханалардың
рентабельділігі бұл бизнеске барған сайын назар аудара бастады.
Қолданыстағы мекемелерді шамамен үш санатқа бөлуге болады:
Кофе үйі, былайша айтқанда, таза түрінде, мұнда келушіге кофенің бірнеше түрі
ұсынылады кондитерлік өнімдер «Асхана» қосылған кофе үйі, клиенттерді кофе мәзірімен
ғана емес, сонымен қатар қызықтырады
дәмді және арзан тағамдармен тамақтану мүмкіндігі. Клиенттердің негізгі бөлігі «шағып
алады» тамақтану (немесе оларды шетелдік тілде осылай атайды, іскери түскі ас) және
таңғы ас. Киевте тіпті мейрамхана-кофехана бар.
Кофехана - бұл кітап дүкені, шығармашылық зиялы қауым үшін сүйікті орын:
жазушылар, журналистер және кітапқа құмар жандар. Сіз мұнда бір шыныаяқ кофе ішіп
отырып оқи аласыз сүйікті кітап немесе мәзірде жиі «сұйылтылған» кітап нарығының
жаңалықтарын біліңіз. Кофе дүкендерін әдеттегі кафелерден айыру керек.
Біріншіден, Кофе дүкені кофенің кеңейтілген ассортиментін ұсынады сусындарға
негізделген.
Екіншіден, бұл мекеме неғұрлым демократиялық және жағымды, асығыс әңгімелесу үшін
қолайлы. Біздің сұхбаттасушылардың бірі айтқандай, «кофехана - бұл уақыт баяу ағатын
орын». Сондықтан мұндай мекемелердің болашақ иелері тапсырыс берушілерге дайын
болуы керек мұнда кәдімгі кафеге қарағанда ұзақ отырады.
Қай жерде ашуға болады
Болашақ кофехананың орналасуын
бағалау үшін келесі критерийлер
қолданылады. Тұтынушылар ағыны.
Қаланың орталығы ең пайдалы орын екеніне
ешкім таласпайды ұқсас мекемелер. Онда
жұмыс істейтін көптеген адамдар жүгіреді
іскери кездесулер, жаяу серуендеу, бірнеше
кофехананың жайлы өмірін қамтамасыз ете
алады.
Шағын ауданның сипаттамалары. Жақында
кофенің беделі «зайырлы» ретінде және тіпті
элиталық сусын. Кофені жақсы көретіндер
мен білгірлердің арасында сіз өз
Сияқты көп шоғырланған жерлерде өкілдеріңізді таба аласыз әр түрлі әлеуметтік
демократиялық институттарды топтар - студенттерден бастап кәсіпкерлерге
орналастырудың мағынасы бар. мысалы, дейін. Кәсіби мамандар ұсынады көбірек
вокзал алаңдары, супермаркеттерде үй «интеллектуалды» жерлерде кофе-дүкендер
жалдау немесе дүкендер келушілер ашыңыз: кеңселер, университеттер жанында
көптеген бутиктер мен дүкендерді аралап (тағы да).белгілі бір деңгей).
шаршаған орталықтар шыныаяқ кофемен
демалуға болады.
Қызметкерлер құрамы
Кәсіпкер жұмысты жалпы ұйымдастыру және бәрін бақылау функцияларын аладыпроцесс. Кез-келген кәсіптегідей, сіз
бухгалтерсіз істей алмайсыз. Официанттар да қажет және баристо (бармендер кофе мамандары), тазалағыш және ыдыс
жуғыш. Кофе дүкені үшін бір ауысымда шамамен 6 адам қажет: бармен, 2 даяшы, ыдыс жуғыш және тазалықшы.
Даяшылар мен бармендерге қойылатын негізгі талаптар: көпшіл болу, дұрыстығы, келбеті қызметкерлерге жиі осындай
талаптар қойылады психологияның қарапайым білімдерін, клиенттің қалауын және тез түсіну қабілетін меңгеру орындау.
Кондитерлерді таңдаған кезде кәсіби шеберлік пен тәжірибе анықталады өтініш берушінің жұмысы.
Көптеген құпияларды және «лосьондарды» білетін кәсіби кондитер аспазшысымен бірдей бағаланады мейрамханадағы
жақсы аспаз сияқты.
МӘЗІР
Сарапшылар өзін-өзі сыйлайтын кофеханада 5-6 түрлі сорт болуы керек дейді
кофе. Сондай-ақ әр түрлі кондитерлік өнімдер .
Жабдық
Дайындалған сусынның дәмі көбінесе пайдаланылатын судың сапасына байланысты. Ия, іс
жүзінде бұған қажеттілік жоқ, өйткені нені, қанша және қандай брендті сатып алуды шешпес
бұрын, болашақ иесі өзінің технологымен, аспазымен немесе бастығымен кеңесу керек
кондитерлік аспаз.
Жалпы алғанда, жабдықтар кем дегенде 300 мың тұрады.
Бүгінгі күні Қазақстан нарығында кофеханаларға арналған жабдық тек шетелдіктерден ұсынылған
өндіріс. Кәсіби жабдық ретінде итальяндық кофеханалар пайдаланылатын болады.
сапасы мен бағасы сәтті үйлесетін машиналар. Кофе жеткізумен айналысатын компаниялар,
жабдық әдетте сатылады. Олар сондай-ақ қызметті ұсынады. Бастапқыда кофеханаға көп қажет
емес: кофеқайнатқыш, кофе тартқыштар және герметикалық кофеге арналған сыйымдылықтар.
Кофенің әр түрі үшін жеке ұнтақтағышты қолданған дұрыс. Мекеме суы бар стационарлық
сүзгілерді қолдана отырып тазартылған сумен жұмыс істейді кофеқайнатқышқа кірер алдында
тазалаудың бірнеше кезеңінен өтеді. Жабдықтардан тыс кофе қайнату үшін сізге көп нәрсе қажет:
бар сөре, тоңазытқыш жабдық сусындар мен тоқаштарды, үстелдер мен орындықтарды сақтауға
арналған.
Жабдықты таңдау және сатып алу кезінде бір ережені сақтау керек: барлық машиналар кәсіби
болуы керек. Әрине, кәсіби кофе машинасының бағасы бірнеше есе асып түседі үй бағасынан
асады, бірақ мұндай машинаның қызмет ету мерзімі өлшеусіз ұзақ. Сондықтан жабдықты
үнемдеуге тұрарлық емес.
Кәсіби кофе қайнатқыш 45 мың тұрады, бұл кішігірім мекеме үшін
20-25 орынға арналған, екі посттан тұратын кофе қайнатқыш жеткілікті болады.
Ең дұрысы, ұсынылатын сорттардың санына байланысты бірнеше кофе тартқыш болуы керек
кофе. Тәжірибешілер бұл белгілі бір тазалықты қажет ететін өнім деп мәлімдейді.
Жарнама
Клиенттерді қызықтыру үшін бізге кофехананың
көмегімен белсенді түрде жарнама жасау керек
сыртқы жарнама, баннерлер, теледидар және радио
жарнамалары. Содан кейін клиенттер кіруге тырысады
біздің кофеханамыз және әр түрлі сортты кофенің
дәмін татыңыз.
Клиенттер өздерінің сүйікті кофеханасына қарап, дәмді сусыннан дәм
Қосымша табыс көзі
татуда «өзіңізге ұнайтын кофені сатып алуға бола ма?» деп сұраңыз.
Өздеріңіз білетіндей, сұраныс туындайды сөйлем. Сондықтан қосымша
табыс көзі оның макеті бола алады мекеменің клиенттері өздеріне ұнайтын
кофені сатып ала алады. Бұл әсіресе дұрыс элиталық немесе эксклюзивті
сорттарын ұсынатын кофеханалар. Біздің сұхбаттасушыларымыздың бірі
айтқандай, «кофені сатудың өзі тиімді» сондықтан кофехананың қосымша
табыс көздері туралы айтатын болсақ, бұл, ең алдымен, олар кофені
«салмақ бойынша» сату. Шетелдік кофехана жабдықтарын өндірушілер.
Өкінішке орай, бірде-бір отандық Мен атай алмаймын. Жақсы орнатылған
кофе тартқыш және дұрыс кофе қайнатқыш режимі өте жақсы сусынның
дәміне әсер етеді. Реттеуді шебер қолданылған бағаны ескере отырып
жүргізуі керек кофе: Арабиканың қанша пайызы және оның құрамында
қандай робуста бар? Ақыр соңында, машиналарды пайдалану дұрыс
режимде сіз тіпті жақсы емес кофенің дәмдік қасиеттерінің букетін аша
аласыз және керісінше, тіпті жақсысын да бұзыңыз. Өзін-өзі құрметтейтін
компанияда әрқашан иесі болады Қол саудаланатын кофенің түріне толы.
Жабдықтың қызмет көрсетуі үшін жеткізушімен келісім жасаңыз. Жабдықты
алу тиімді жалдау.
Тәуекел факторлары
Сыртқы және ішкі қауіп факторларын ажыратыңыз. Біріншілері нарықтық
ортаның жай-күйімен, бағаның жалпы деңгейімен, тұтынуда белгілі бір
тенденциялардың болуымен байланысты. Ішкі тәуекелдер компания ішіндегі
жұмысты ұйымдастырумен байланысты. Сыртқы тәуекелдерге мыналар
жатады:
Импортталатын шикізат бағасының жоғарылау қаупі. Импортталған
кофенің сапасын отандық әріптестерімен салыстыруға болмайды,
сондықтан доллар бағамының өсуі компания пайданың төмендеуіне
айтарлықтай әсер етуі мүмкін;
Халықтың сатып алу қабілетінің төмендеу қаупі. Бұл жағдайда сізге бағаны
төмендетуге немесе кірісі жоғары аудиторияға көшуге тура келеді;
Бәсекелестіктің арту қаупі. Тәуекелді азайту бірегей сату ұсынысының,
сонымен қатар басқа бәсекелестік артықшылықтардың болуына мүмкіндік
береді;
Трендтің өзгеру қаупі және кофе ішуден бас тарту. Бұл қауіп аз. Алайда,
сол кезде де сіз әрдайым басқа сусындар дайындауға назар аудара
аласыз.
Қорытынды

Жобаланатын кәсіпорынның басты
мақсаты - нарыққа ену және одан кейінгі
кезең нарық үлесін кеңейту. Кәсіпорынның
негізгі стратегиясы кешенді болуы керек
жоғары сапалы және қол жетімді бағамен
өнім ұсыну стратегиясы және қызметтер
спектрін кеңейту. Осының негізінде
маркетингтік стратегия таңдалады сатуды,
бағаны ынталандыру арқылы сұранысты
кеңейту стратегиясы кафенің жағымды
имиджін құрайтын бәсекелестіктің бағалық
емес факторлары. Осы бизнес-жоспарды
жасағаннан кейін, кофехана ашып, осы
кәсіппен айналысатыны анық
- бұл өте тиімді бизнес және Starbucks
кофеханасын ашу жобасын жүзеге асыру
экономикалық тұрғыдан орынды.
Барлық индикаторларды есептей келе, бұл
жоба тиімді деген қорытынды жасауға
болады.
Назарлаңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Бизнес жоспар Coffee House
Мекеме үшін қосымша табыс көзі кофе дәндерін сату
Тағам өндірістерінің аппараттарын жасауда қолданылатын материалдар
Әлемдік рынок және әлемдік бағалар
МЕНШІК ЭКОНОМИКАЛЫҚ ИНСТИТУТ ЖӘНЕ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖҮЙЕ РЕТІНДЕ
Меншік формалары
ТҰҚ компаниялар
Монополия түрлері, монополия бәсеке
Түрі Еншілес компания
Шетелдік инвестицияларды тарту әдістері Шетелдік инвестицияларды шектеу әдістері
Пәндер