Қазақстан Республикасының Білім беру туралы Заңы - республика азаматтарының білім алуға конституциялық құқын қамтамасыз етуге арналған заң




Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ:

БІЛІМ ТУРАЛЫ ЗАҢ

Орындаған: Білісбек Динара
Биология 6В01509
ЖОСПАРЫ:
1. ҚР “Білім туралы” Заңы

2. ҚР 2011-2020 жылдарға арналған бағдарламасы

3. 12 жылдық білім беру жүйесі
Қазақстан Республикасының Білім беру
туралы Заңы — республика азаматтарының
білім алуға конституциялық құқын
қамтамасыз етуге арналған заң.

Алғаш рет 1999 жылы 7-маусымда қабылданды.

ҚР «Білім туралы» Заңы 2007 жылы 27 шілдеде қайта қабылданды.

2011 жылы 24 қазанда өзгерістер мен толықтырулар енгізілді.
Қазақстан Республикасының
Білім беру туралы Заңында:
мемлекеттік саясаттың негізгі принциптері, орталық және
түрлі деңгейдегі жергілікті атқарушы органдар арасының
білім беру саласындағы құзыретін шектеу белгіленген.
Заңда білім беру саласындағы қоғамдық қарым-
қатынастарды реттейтін, білім процесі субъектілерінің
құқылары мен міндеттері, өкілеттілігі мен жауапкершілігі
белгіленген.
Білім беру жүйесінің міндеттері көрсетіліп, осы сала
ұйымдарының ережелері, бағдарламалары мен білім
деңгейлері айқындалған.
Сондай-ақ, білім беру жүйесін басқару мен оның экономикасы,
білім беру саласындағы халықаралық қызмет көрсетілген.
ҚР-ның білім беру саласында мұнан басқа да жекелеген
нормативті актілері бар.
Қазақстан Республикасында білім беруді
дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасы
Бағдарлама- «Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі
негізСтратегиялық даму жоспары туралы» Қазақстан
ның негізі Республикасы Президентінің 2010 жылғы 1 ақпандағы
№ 922 Жарлығы;
«Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы
19 наурыздағы № 957 Жарлығы

Бағдарламаны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
әзірлеген министрлігі

Мақсаты Экономиканың орнықты дамуы үшін сапалы білімнің
қолжетімділігін қамтамасыз ету арқылы адами
капиталды дамыту, білімнің бәсекеге қабілеттілігін
арттыру
Міндеттері:
сапалы білімге қолжетімділікті арттыру;
білім беру жүйесін жоғары білікті кадрлармен
қамтамасыз ету;
педагог еңбегін мемлекеттік қолдау мен ынталандыруды
күшейту;
білім берудегі менеджментті жетілдіру;
білім беруді дамытудың мониторинг жүйесін жетілдіру;
2015 жылға дейін 5-6 жастағы балаларды мектепалды
даярлықпен толық қамтуды қамтамасыз ету;
12 жыдық оқыту моделіне көшуді білім беру мазмұнын
жаңғыртумен қоса жүзеге асыру;
шағын жинақталған мектептердің (бұдан әрі –
ШЖМ)проблемаларын шешу;
мектептегі инклюзивті білім беру жүйесінжетілдіру.
2011 –
2020
Іске асыру жылдаркезеңдері :
Бағдарла
ма екі
кезеңде
іске
асырыла
бірінші кезең:
тын
болады:

екінші кезең:
12 ЖЫЛДЫҚ
БІЛІМ МОДЕЛІ
Оқытудың 12 жылдық
білім беру жүйесі
12 жылдық жалпы білім беру мектебі «Жеке тұлға
жетістігі» негізгі идеасы үлгісімен таңдалынып
алынды.
12 жылдық оқытудағы негізгі әдістер: оқушының
жеке бас ерекшелігін, ішкі қажеттіліктерін ескере
отырып жеке тұлғаға бағдарлап оқыту мен тәрбиелеу.
12 жылдық оқытудағы басты мақсат - қарқынды
дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, өзін
өзі дамытуға, өз ойын еркін айта білуге, өз қалауы мен
қоғам талабына сай өзін көрсете білуге бейім, жоғары
білімді шығармашыл дамыған тұлғаны қалыптастыру.
Оқытудың 12 жылдық білім беру жүйесі,
шетел педагогикасындағы 12 жылдық
білім беру тәжірибелері.

• Қазіргі кезде Еуропа кеңесінің (1992) Декларациясына
сәйкес 12 жылдық білім беру жүйесіне дүниежүзінің
138 жуық мемлекеттері енген.
• Олардың ішіне дамыған елдерден АҚШ, Жапония,
Германия, Франция және т. б. кіреді. ТМД елдерінен
12 жылдық орта білім беру мерзімін Өзбекстан,
Латвия, Литва, Эстония, Украина, Молдова
таңдады.
• Қазақстан 12 жылдық білім кеңістігіне енді ғана еніп
жатыр. Қазіргі кезде ҚР 107 мектебінде 12 жылдық
білім беру үдерісі эксперимент түрінде жүргізілуде.
12 жылдық білім беруге көшу
төмендегі мәселелерге
ерекше көңіл бөледі:
жаңа білім технологияларының енгізілуі;
оқытудың дәстүрлі өнімсіз стилін ығыстырып,
оқушылардың танымдық белсенділігі мен өзіндік ойлауын
қамтамасыз ететін дамытушы, сындарлы білім беру моделіне
көшуі;
терең және белсенді кәсіби бағдар берудің ерте жастан
басталуы;
оқушы жастарға азаматтық-патриоттық, рухани-
адамгершілік, көпмәдениеттілік, денсаулық сақтау және
экологиялық тәрбие беру рөлінің күшейтілуі;
өмірлік бағдар ретінде адам бойындағы құндылықтарға
қажет жағдайда түзету енгізу және жаңадан жасау;
білім ұйымдарының оқушыны әлеуметтендірудегі рөлінің
артуы.
Оқытудың 12 жылдық
білім беру жүйесіндегі бейінді
оқыту ерекшеліктері.
Баға қойылмайды, ауызша
бағаланады
Денсаулығын сақтау (сергіту
сәті,психолог, медбикелердің
жұмысы)
Шығармашыл (зерттеуге оқыту
пәні)
Өз бетінше білім алу (зерттеу
пәнінің әдістері)
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі үрдістері қоғам дамуының қарқындылығы
ҚАЗАНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫ АССАМБЛЕЯСЫ
Оқу бағдарламалары
Республикасының Ата заңы
АДАМ ЖӘНЕ АЗАМАТТАРДЫҢ МӘДЕНИ
Конституциялық құқық туралы
Конституциялық құқық әдістері
Конституциялық құқық
МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІҢ АНТЫ
Конституциялық құқық негіздері
Пәндер