Кредиттік оқыту технологиясы


Slide 1

“ Кредиттік оқыту технологиясы”

Орындаған : Әзірбай. Е. Ә

Қабылдаған :Нуралиева. А

Slide 2

Қазіргі таңдағы ғылыми техникалық прогресс пен өркениетті даму дәуіріне бет бұру кезеңінде жаңа қоғамға лайықты саналы, білімді жеке тұлғаны қалыптастыру бүгінгі қоғамның алдында тұрған негізгі міндет.

Сондықтан, қандайда бір мелекеттің білім жүйесінің халықаралық дейгейдегі кредиттік жүйеге өтуінің маңызы ерекше.

Slide 3

Кредиттік жүйе алғаш рет Америка Құрама Штатында пайда болды. Оның негізін 1870 жылдары Гарвард университетінің Президенті, белгілі Американдық білім қайраткері Чарльз Элиот салып, «кредит-сағат» ұғымын қоғамға енгізген болатын.

Чарльз Элиот

(1834 -1926)

Slide 4

1892 жылдан бастап «кредиттік-сағаттық» жүйенің екінші кезеңі басталып, осы кезде АҚШ-тың ұлттық білім комитеті университет, колледж, мектеп топтарын жақсарту мақсатында, оқу бағдарламаларын стандарттауда «кредит» ұғымын тек университет пен колледждерде ғана емес, орта мектептерде де, енгізе бастады

Slide 5

Қазақстан Республикасында кредиттік оқу жүйесі 20 ғасырдың 90-шы жылдарының ортасынан біртіндеп қалыптаса бастады. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын іске асыру мақсатында №66-шы «кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесі» әзірленген және бекітілген.

Slide 6

Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесімен бекітілген

(Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығы)

Slide 7

Кредиттік оқыту технологиясы - бұл білім беру технологиясы, өз бетімен білім алу деңгейін көтеру және дара негізінде шығармашылық білімді меңгеру, оқу процесін және білім көлемін кредит негізінде есепке алуды, білім беруді таңдап алған траекториясын регламенттеу болып табылады

Slide 8

Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері:

Slide 9

Көздейтін мәселелер…

білім алушылар мен оқытушылардың әрбір пән бойынша еңбек шығынын бағалау үшін кредиттер жүйесін енгізу;

білім беру бағдарламаларын меңгеруде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын жандан-дыру;

оқытудың интерактивті әдістерін пайдалану;

білім алушылардың білім траекториясын таңдауына ықпал ететін эдвайзерлерді оқу үдерісіне тарту;

білім алушылардың оқытушыларды таңдаудағы еркіндігі;

білім алушылардың жеке оқу жоспарын қалыптастыруға тікелей қатысуын қамтамасыз ететін элективтік пәндердің каталогына енгізілген таңдауы бойынша пәндерді олардың таңдау еркіндігі;

Slide 10

Кредиттік оқытудың негізгі компонеттері

Кредиттік оқыту

МОТИВАЦИЯ

ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕР

БАСҚАРУ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ

Slide 11 Slide 12

Педагогикалық инноватика - педагогикалық жаңашылдықтар жасау, оларды педагогикалық қауымдастықтың бағалауы және игеруі, практикада қолдануы туралы ілім

Бағыттары

Педагогикалық неология - педагогика саласындағы кез келген жаңалық үйреніледі, жалпыланады, қорытылады, педагогикалық технология мониторингі анықталады

Педагогикалық аксиолоия - педтехнологиялардың ішінен ең сапалылары таңдалады.

Педагогикалық праксология -таңдап алынған педагогикалық жаңалықтар практикада қолданылады.

Slide 13

Оқу/оқытудың кейбір тәсілдерін қолданғанда мәліметтің 24 сағат ішінде есте сақталуы. (А. Маслоудың идеялары бойынша Н. Сандерстің кестесі)

Тәсілдер

Есте сақталу мөлшері

Лекция

5%

Оқу (мәтін, кітапты оқу)

10%

Аудио-және видео құралдарды қолдану

15%

Көрсету (жоболар, кестелер басқа да көрнекілектер)

30%

Пікірталас

50%

Практикалық іс-әрекеттер

75%

Үйренген білімді дереу қолдану, басқаларды үйрету

90%

Slide 14

Кредиттік технологияны республикамызда қолдану үшін арнайы және жеке талаптар Кредиттік технологияның ғылыми концепциялары, яғни философиялық, психологиялық, дидактикалық, және қоғамдық педагогикалық негіздері анықталуы қажет; Кредиттік технологияның сапалылылығын бағалаудың өлшемдері анықталуы тиіс; Кредиттік технолонияда басқаруды, сатылауды, диагностикалауды, әдіс-тәсілдер және құралдар арқылы таңдаудың нәтижелерін коррекциялау механизмдерін жасау жолдарын табу қажеттілігі бар. Жоғарыдағы, кредиттік технологияның үш компоненттерін дұрыс ұғыну, бұл арнайы және жекелік талаптарға сай болар еді.

Slide 15

Кредиттік оқыту жүйесінің өзгешіліктері

Студенттердің (оқушылардың) оқу-тану іс-әрекеттері біртұтас құрылымдық қалыпқа келтіріледі.

Әр пәндік курс бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастырылады.

Жоғары (орта) оқу орындарының жаңа үлгідегі оқулығын дидактикалық модульдердің жиынтығы ретінде жасау.

Жоғары оқу орындарының (орта мектептің) оқытушыларының үйретушілік қызметтерін логикалық біртұтас құрылымға келтіру.

Slide 16

Күтілетін нәтиже

Студенттің кәсіби шеберлігін арттыру арқылы білім сапасын жоғарлату, бәсікеге қабілетті мамандарды дайындап, шығару.

Slide 17

Педагогикалық қарым-қатынас стилдері

Түрлері

Мазмұны

1

«Сократ» моделі

Мұндай ұстанымдағы оқытушы пікірталас пен пікірсайыстардың құптаушысы және өз сабақтарында оларды қасақана түрде тудырушы. Оның сабақ беру әдісінде белгілі жүйе жоқтың қасы, өйткені ол оқу процесінің әрқашан да біреулермен қақтығыста болады. Оның шәкірттері өз позицияларын ұдайы нығайта отырып, оларды қорғай біледі.

2

«Топтық пікірталастың жетекшісі» моделі

Ол оқу-тәрбиелік процестің басты мақсаты үйренушілер арасындағы келісім мен ынтымақтастыққа жету деп нсептейді. Ал өзін шәкірттерінің арасындағы делдал деп түсінеді, өйткені ол үшін пікірталас нәтіжелерінен гөрі демократиялық ымыра мен бітімгершілік маңызды.

3

«Шебер» моделі.

Бұл ұстаз өз шәкірттеріне үлгі болуды қалайды. Үйренушілердің оның барлық әрекеттерін тек оқу процесінде ғана емес, сонымен бірге жалпы өмірге деген тұрғыдан бұлжытпай қайталауы керек. Бұл ұстаз өз шәкірттеріне үлгі болуды қалайды. Үйренушілердің оның барлық әрекеттерін тек оқу процесінде ғана емес, сонымен бірге жалпы өмірге деген тұрғыдан бұлжытпай қайталауы керек.

4

«Генерал» моделі.

Қатаң талап қоюшы, қайткенмен де өзінің айтқанын орындатуға ұмтылады, өйткені өзінің сөзін әрқашанда дұрыс деп бағалайды. Оның ойынша, студент солдат тәрізді тек бұйрықтарға ғана бағынуы керек. М. Таленнің айтуы бойынша, оқытушылардың бұл типі педагогикалық практикада басқаларға қарағанда анағұрлым жиі кездеседі.

Slide 18

5

«Менеджер» моделі.

Студенттік топтың тиімді жұмысынан құралған атмосферамен тікелей байланысты. Оқытушы студент тарапынан бастама мен өзіндік әрекеттерді барынша қуаттап отырады. Педагог әрбір студентпен оның шешіп отырған проблема мағынасын талқылауға, студенттің әрекеттерін бақылап, оларға әділ баға беруге әзір.

6

«Жаттықтырушы» моделі


Ұқсас жұмыстар
Кредиттік оқыту жүйесінің мәні
Модульдік - кредиттік технологияны енгізу ерекшеліктері
Қазақстанның жоғары мектебі дүниежүзілік білім деңгейіне жетуге және бірыңғай білім беру жетістігіне енуге ұмтылу бағытында
1892 жылдан бастап кредиттік - сағаттық жүйенің екінші кезеңі басталып, осы кезде
Кредиттік оқыту
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ ДУАЛДЫ ОҚЫТУ
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Кредиттік оқыту жүйесі
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz