Кәсіптік оқыту


Slide 1

Инженерлі педагогикалық білім берудің ғылыми-теориялық негіздері

Баяндаушы:

КО кафедрасының

доценті, п. ғ. к. Самашова Г. Е.

Slide 2

Инженерлі (кәсіптік) педагогика дегеніміз - адамды кәсіптік қызметке, жас ұрпақты кәсіптік тәрбиелеу, білікті мамандарды даярлау туралы ғылым.

Инженерлі педагогика жалпы педагогиканың бөлігі ретінде кәсіптік оқыту жүйесімен бірге құралады.

Дерекнамалар

Slide 3

Инженерлі педагогиканың нысаны

Кәсіптік білім беру бағдарламаларында және стандарттарында кәсіптік білім беру кешенін қамтитын жүйе, әр түрлі, типті және формалы кәсіби оқу орындары

XVII Ғ.

ПЕДАГОГИКА

Ян Амос Каменский

(1592 - 1670 ЖЖ. )

«Великая дидактика»

(г. Амстердам, 1654 г. )

ФӘЛСАФА

АНТРОПОГОГИКА

(үлкендекрді оқыту ғылымы)

Инженерлі педагогика педагогика ғылымының тармағы ретінде

Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі қағидалары

Slide 4

Инженерлі (кәсіптік) педагогиканың нысаны, тек адамды ғана еңбекке (кәсіптік) тәрбиелейтін арнайы тар шеңбер ғана емес, ол тұтас білім беру жүйесі болып табылады.

Slide 5

«Стандарт» термині білім жүйесінде тұңғыш рет американдық мұғалімдердің ұлттық кеңесінің ұсынуымен 80-жылдардың ортасында қолданыла бастады.

80-жылдардың соңында АҚШ-та, Ұлыбританияда, Нидерландияда алғашқы білім стандарттары жасалды.

Slide 6

Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандартын тәжірибеге енгізудің басты мақсаты: оны жаңа құқықтық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негізде қалыптастыру болып табылады.

Slide 7

Кәсіптік білім беру

Кәсіптік оқыту

Кәсіптік тәрбиелеу

Маман

Мамандық

Біліктілік

Біліктілік сипаттамасы

Құзырет

Құзыреттілік

Инженерлі-педагогикалық қызметтегі негізгі категориялар

Slide 8

Білім беру - `бейнені қалыптастыру` И. Г. Песталоцци (1746 - 1827 жж. )

- оқыту және тәрбиелеу

жиынтығы.

Slide 9

ОҚЫТУ

БІЛІМ БЕРУ

ТӘРБИЕЛЕУ

КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ

КӘСІПТІК ОҚЫТУ

КӘСІПТІК ТӘРБИЕЛЕУ

Маңызды кәсіби қасиеттер (МКҚ)

Кәсіби құзыреттілік

ОМ

КОО

Білім беру - “бейнені қалыптастыру”

И. Г. Петалоцци (1746 - 1827 жж. )

Slide 10

Кәсіптік білім беру - нақты кәсіп және мамандық бойынша нақты біліммен, білікпен және дағдығымен қарулану.

Кәсіптік білім беру - сол немесе басқа мамандық шеңберінде нақты кәсіби ортада қабылданған өзін-өзі ұстау ережелері мен нормаларының біліктілік іс-әрекетін жүзеге асырудағы жүйелі білім, білік және дағдыны меңгеру процесі және нәтижесі.

Slide 11

Білім - адамдардың белгілі бір жүйедегі ұғымдарының, деректері мен пайымдауларының, т. б. жиынтығы.

Білік - адамның белгілі бір құбылыс не күрделі мәселе жөнінде ой жүгіртіп, өзінше пайымдай білу қасиеті.

Дағды - автоматты түрде жасауға дейін жеткізілген әрекет, ол көп ретті қайталау жолымен қалыптасады. Оқыту процесінде әсіресе жалпы оқу дағдыларын, пәнаралық мәндегі жазу дағдыларын қалыптастыру қажет.

Оқыту - ғылыми білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеру бойынша шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымдылықты, өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша оқушылар-дың/студенттердің белсенді танымдық қызметін ұйымдастыру мен ынталандырудың педагогикалық үрдісі.

Slide 12

Білім сапасы - қоғамдағы білім беру процесінің жай-күйін және нәтижелілігін анықтайтын әлеуметтік категория, оның тұлғаның азаматтық, тұрмыстық және кәсіби құзыреттілік дамуындағы қоғамның қажеттілігіне және күтілетін нәтижелеріне (әр қилы әлеуметтік топтар) сәйкестігі

Slide 13

«Құзыр» және «құзыреттілік» дефинициясының этимологиясы және семантикасы

Пайда болу

дереккөзі

Құзыр

Құзыреттілік

Дефиниция этимологиясы

латын сөзінен

competentia - бөліктердің сәйкестілігі

complete - айтқаныма қол жеткізе аламын, сәйкес және сай келемін

competentes -

сәйкес келуші, қабілетті

Пайымдау

дереккөзі

Дефиниция семантикасы

Орыс тілінің

Толковый сөздігі

Берілген адамның бірқатар

сұрақтарға, құбылыстарға

қатысты беделге

(авторитетке), танымға,

тәжірибеге ие болуы

Алдыға қойылған мақсатқа

байланысты орындалатын

жұмыстардың, тәсілдердің

және құралдардың мәнін

толыққанды, терең білу,

сонымен қатар сәйкес білігінің

және дағдысының болуы

Slide 14

Білім беру сапасының көрсеткіштері

білім беру сапасы;

оқытудың формалары және әдістері;

материалды-техникалық база;

кадрлық құрам және т. б.

Slide 15

Біліктілік - бұл белгілі бір кәсіптік қызмет саласын атқаруға тиісті дайындық деңгейі бар адам. Яғни, кәсіпті тиісті дәрежеде игеру дағдысы.

Құзыр - белгілі бір кәсіптік таным саласы бойынша шешім шығаруға лауазымдық құқы бар маман.

Құзыреттілік - тиісті кәсіп саласы бойынша білім, білік және дағдысы жоғары деңгейде қалыптасқан, оны саналы атқара алатын маманның қабілеттілігі

Slide 16

Құзыреттіліктер

(В. Байденко)

1 Жалпы

2 Академиялық

3 Кәсіби құзыреттіліктер (кәсіби бағдарланған)

Slide 17

әлеуметтік

коммуникативті

ақпаратты

арнайы

когнитивті (жеке)

жалпығылымилық

әлеуеметтік-экономикалық

азаматтық-құқықтық

ақпаратты-коммуникациялы

политехникалық

арнайы

ауыспалы

абстрактылы терминдер түрінде бейнеленеді, талдау және синтезді жүзеге асырады, мәселелерді шешеді (шешім қабылдайды), бейімдеулі, көшбасшы болу, командада және жеке жұмыс істеу

әлеуметтік өзара әрекеттестікте қалыптасу және өмір сүру қабілеттілігін және оған дайын болу: өзгеру және бейімделу, басқалармен ауызбіршілікке келу жетістігі, рационалды және жауапкершілікті дискуссия өткізу қабілеттілігін тудыру

Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Дуалды оқыту жүйесінің білім саласындағы өзектілігі
Оқыту түрлері мен құрылымы
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ДИДАКТИКАСЫ
Кәсіптік білім беру мақсаттары
Жалпы және педагогикалық психология
ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
Колледж оқушыларын ұлттық қолөнер бұйымдары арқылы шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Көрнекілік принципі
Емтихан алушының қолы
Мемлекеттік стандарттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz