Кәсіптік оқыту
Презентация қосу
Инженерлі педагогикалық білім
берудің ғылыми-теориялық
негіздері
Баяндаушы:
КО кафедрасының
доценті, п.ғ.к. Самашова Г.Е.
Инженерлі (кәсіптік) педагогика дегеніміз –
адамды кәсіптік қызметке, жас ұрпақты кәсіптік
тәрбиелеу, білікті мамандарды даярлау туралы
ғылым.
Инженерлі педагогика жалпы
педагогиканың бөлігі ретінде кәсіптік
оқыту жүйесімен бірге құралады.
Дерекнамалар
Инженерлі педагогика педагогика ғылымының тармағы ретінде
ago – жетектеуші Инженерлі педагогиканың пәні
antropos – адам
Педагогикалық процесс, ол тұлғаның кәсіби қасиеттерін
қалыптастыруды талап етеді және осындай құзыреттілікті
ХХ ғ. ортасы АНТРОПОГОГИКА мақсатты, мазмұнды және меншікті кәсіби (технологиялық)
(үлкендекрді оқыту ғылымы) компоненттерді қалыптастыратын педагогикалық жүйе
Инженерлі педагогиканың нысаны
paidagogos–баланы Кәсіптік білім беру бағдарламаларында және
жетектеуші стандарттарында кәсіптік білім беру
кешенін қамтитын жүйе, әр түрлі, типті
Ф рaidos – бала ago – жетектеуші және формалы кәсіби оқу орындары
Ә
Л Бастауыш кәсіби біліәм беру
С Мектеп алды педагогикасы
педагогикасы
А XVII Ғ. Төменгі мектеп жасы педагогикасы Орта кәсіби білім беру
ПЕДАГОГИКА Жалпы білім беретін мектептердің педагогикасы
Ф педагогикасы Жоғары мектеп педагогикасы
А Кәсіби педагогика (кәсіби мектеп ЖОО-дан кейінгі кәсіби білім беру
педагогикасы педагогикасы
Өндірістік педагогика
Ян Амос Каменский мектептану (педагогическалық менеджмент)
(1592 – 1670 ЖЖ.)
Инженерлі педагогиканың міндеттері
1 Инженерлі педагогикадағы кәсіптік білім берудің және зерттеуді өткізудің теориялық-әдіснамалық
«Великая дидактика» негіздерін жасау.
(г. Амстердам, 1654 г.) 2 Инженерлі білім берудің мәнін, аспектісін және функциясын негіздеу.
3 Инженерлі білім беру және педагогикалық ойлардың даму тарихын қарастыру.
4 Инженерлі білім беру дамуының біздің мемлекетте және шетелдегі қазіргі жағдайын талдау және
Оқу процесін болжау заманауи.
ұйымдастырудың негізгі 5 Білім беру стандарттарын және кәсіптік білім беру мазмұнын негіздеу.
қағидалары 6 Инженерлі білім берудің жаңа әдістерін, ұүралдарын, формаларын, жүйелерін және
технологияларын жасау.
7 Кәсіби-педагогикалық жүйелерді басқару әдістері және тәсілдері, қағидаларды анықтау,
оқитындардың кәсіби-білім беру процесінің мониторингісі және кәсіби дамуы.
Инженерлі (кәсіптік)
педагогиканың нысаны, тек адамды
ғана еңбекке (кәсіптік) тәрбиелейтін
арнайы тар шеңбер ғана емес, ол тұтас
білім беру жүйесі болып табылады.
«Стандарт» термині білім жүйесінде
тұңғыш рет американдық мұғалімдердің
ұлттық кеңесінің ұсынуымен 80-
жылдардың ортасында қолданыла
бастады.
80-жылдардың соңында АҚШ-та,
Ұлыбританияда, Нидерландияда
алғашқы білім стандарттары жасалды.
Кәсіптік білім берудің мемлекеттік
стандартын тәжірибеге енгізудің
басты мақсаты: оны жаңа құқықтық
және ұйымдастырушылық-әдістемелік
негізде қалыптастыру болып табылады.
Инженерлі-педагогикалық қызметтегі негізгі
категориялар
Кәсіптік білім беру
Кәсіптік оқыту
Кәсіптік тәрбиелеу
Маман
Мамандық
Біліктілік
Біліктілік сипаттамасы
Құзырет
Құзыреттілік
Білім беру - `бейнені қалыптастыру`
И.Г. Песталоцци (1746 – 1827 жж.)
- оқыту нәтижесі;
Білім беру - үрдіс;
- оқыту және тәрбиелеу
жиынтығы.
Білім беру – “бейнені қалыптастыру”
И.Г. Петалоцци (1746 – 1827 жж.)
БІЛІМ БЕРУ
ТӘРБИЕЛЕУ
ОҚЫТУ
ОМ
Тұлға қасиеттері
Білім, білік, дағды
(ББД)
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ
КӘСІПТІК ОҚЫТУ
КӘСІПТІК ТӘРБИЕЛЕУ
КОО
Кәсіби құзыреттілік Маңызды кәсіби қасиеттер
(МКҚ)
Кәсіптік білім беру – нақты кәсіп және
мамандық бойынша нақты біліммен,
білікпен және дағдығымен қарулану.
Кәсіптік білім беру – сол немесе басқа
мамандық шеңберінде нақты кәсіби ортада
қабылданған өзін-өзі ұстау ережелері мен
нормаларының біліктілік іс-әрекетін жүзеге
асырудағы жүйелі білім, білік және дағдыны
меңгеру процесі және нәтижесі.
Оқыту - ғылыми білімдерді, біліктерді және
дағдыларды игеру бойынша шығармашылық
қабілеттерін, дүниетанымдылықты, өнегелі-әдепті
көзқарастарды дамыту бойынша
оқушылар-дың/студенттердің белсенді танымдық
қызметін ұйымдастыру мен ынталандырудың
педагогикалық үрдісі.
Білім – адамдардың белгілі бір жүйедегі ұғымдарының,
деректері мен пайымдауларының, т.б. жиынтығы.
Білік — адамның белгілі бір құбылыс не күрделі мәселе
жөнінде ой жүгіртіп, өзінше пайымдай білу қасиеті.
Дағды - автоматты түрде жасауға дейін жеткізілген әрекет,
ол көп ретті қайталау жолымен қалыптасады. Оқыту
процесінде әсіресе жалпы оқу дағдыларын, пәнаралық
мәндегі жазу дағдыларын қалыптастыру қажет.
Білім сапасы - қоғамдағы білім беру
процесінің жай-күйін және
нәтижелілігін анықтайтын әлеуметтік
категория, оның тұлғаның азаматтық,
тұрмыстық және кәсіби құзыреттілік
дамуындағы қоғамның қажеттілігіне
және күтілетін нәтижелеріне (әр қилы
әлеуметтік топтар) сәйкестігі
«Құзыр» және «құзыреттілік»
дефинициясының этимологиясы және
семантикасы
Пайда болу Құзыр Құзыреттілік
дереккөзі Дефиниция этимологиясы
латын сөзінен competentia – бөліктердің competentes –
сәйкестілігі сәйкес келуші, қабілетті
complete – айтқаныма қол
жеткізе аламын, сәйкес
және сай келемін
Пайымдау Дефиниция семантикасы
дереккөзі
Орыс тілінің Берілген адамның бірқатар Алдыға қойылған мақсатқа
Толковый сұрақтарға, құбылыстарға байланысты орындалатын
сөздігі қатысты беделге жұмыстардың, тәсілдердің
(авторитетке), танымға, және құралдардың мәнін
тәжірибеге ие болуы толыққанды, терең білу,
сонымен қатар сәйкес білігінің
және дағдысының болуы
Білім беру сапасының көрсеткіштері
білім беру сапасы;
оқытудың формалары және әдістері;
материалды-техникалық база;
кадрлық құрам және т.б.
Біліктілік – бұл белгілі бір кәсіптік қызмет
саласын атқаруға тиісті дайындық деңгейі
бар адам. Яғни, кәсіпті тиісті дәрежеде
игеру дағдысы.
Құзыр – белгілі бір кәсіптік таным саласы
бойынша шешім шығаруға лауазымдық
құқы бар маман.
Құзыреттілік – тиісті кәсіп саласы бойынша
білім, білік және дағдысы жоғары деңгейде
қалыптасқан, оны саналы атқара алатын
маманның қабілеттілігі
Құзыреттіліктер
(В.Байденко)
1 Жалпы
2 Академиялық
3 Кәсіби құзыреттіліктер (кәсіби
бағдарланған)
Жалпы құзыреттіліктер
әлеуметтік
коммуникативті
кілттік (негізгі) ақпаратты
арнайы
когнитивті (жеке)
жалпығылымилық
әлеуеметтік-экономикалық
азаматтық-құқықтық
базалы ақпаратты-коммуникациялы
политехникалық
арнайы
абстрактылы терминдер түрінде бейнеленеді, талдау және
ауыспалы синтезді жүзеге асырады, мәселелерді шешеді (шешім
қабылдайды), бейімдеулі, көшбасшы болу, командада
және жеке жұмыс істеу
әлеуметтік өзара әрекеттестікте қалыптасу және өмір сүру
қабілеттілігін және оған дайын болу: өзгеру және
бейімделу, басқалармен ауызбіршілікке келу жетістігі,
әлеуметтік рационалды және жауапкершілікті дискуссия өткізу
қабілеттілігін тудыру
Академиялық құзыреттіліктер –
жеке білім аясына қатысты әдістемемен
және терминологиямен қарулану,
ондағы жүйелі өзара байланыстарды
түсіну және олардың аксиоматиялық
шектерін қабылдау.
Аксиоматика – математикалық
ғылымның сол немесе басқа
аксиомалар жүйесі.
Кәсіби құзыреттіліктер – мамандық
бойынша жұмыс істеу кезіндегі кәсіпке
қатысты мәселелерді шешу, оған
қатысты біліммен, білікпен және
дағдымен қарулану; әріптестермен тіл
табысу және кәсіби тұлғаралық
ортамен қарым-қатынас.
Кәсіптік педагогика бағытындағы
дерекнамалар
ҚР «Білім туралы» Заңы.
ҚР «Ғылым ғылым туралы» Заңы.
Өстеміров К., Шәметов А., Васильев И. Кәсіптік педагогика:
колледж, университет студенттеріне арналған оқулық. /
Алматы: ТОО «Наз-9» ЖШС, 2006.- 280 б.
Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика. - М.:
Ассоциация "Профессиональное образование", 1999. - 904 с.
Егоров В.В., Шкутина Л.А., Плотников В.М. Основы научно-
исследовательских работ в профессиональной педагогике. -
Алматы: Ғылым, 2000. – 354 с.
Өстеміров К. Кәсіптік оқыту әдістемесі. Педагогикалық
мамандықтар бойынша жоғары жене орта кәсіптік білім
беретін оқу орындарының студенттеріне және орта кесіптік
білім беретін оқу орындарының студенттері мен өндірістік
оқыту шеберлеріне арналған оқулық. — Алматы: "РАДиАЛ"
баспасы, 2006 - 240 бет.
Зер қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz