Интербелсенді әдістері



1 ДӘРІС
Оқу курсына кіріспе

Мақсаты: пән көкейкестілігін ашу.
Жоспар:
Оқу курсының мақсаты мен міндеттері.
Мінез-құлық ауытқулардың анықтамасы, құрылымы: мінез-құлық ауытқуының мәдени-ұнатқан формалары (данышпан, көшбасшы қабілеттер), ауытқу және деликвентті мінез-құлық.
Мінез-құлық ауытқулардың әлеуметтік маңызы.
Мінез-құлықтың «қалыпты» бағалау үшін әлеуметтік нормаларды анықтау мәселесі.

Девиантты мінез құлқы бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс курсының мақсаты:
ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу заңдылықтары мен психологиялық механизмдерді, негізгі теорияларды зерттеу.

Девиантты мінез құлқы бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс курсының бұл мақсатты орындау үшін келесі міндеттер қойылады:
Ауытқу мінез-құлықты зерттеуінеде негізгі теориялық жолдарды ашу;
Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу заңдылықтары мен психологиялық механизмдерді анықтау;
Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу жағдайлары мен негізгі факторларын анықтау;
Ауытқу мінез-құлықтың жеке түрлерін зерттеу
Ауытқу мінез-құлықты зерттейтін диагностикалық әдістерді қарастыру.

Оқытудың әдіс-тәсілдері:
Интербелсенді әдістері:
1 . бірлескен жұмыстар өткізу (жұптық, топтық, ұжымдық), пікірталастар, «миға шабуыл»,
ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс жасау (кітап, лекция, интернет, құжаттар, т. б. ) презентациялар.
2. Эссе жазу, кесте толтыру, сызба құру, глоссарий құрастыру т. б.

Пән келесі құзіреттілікті меңгеруге ықпал етеді:
- мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі (кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін жеткілікті білімді, дағдыларды, қабілеттерді, тәжірибені, қабілеттерді көрсететін, сапалы және сандық зерттеу әдістерін қолдану құзыреттілігін сипаттайтын іскерлік және жеке қасиеттерді сипаттау) ;

- әлеуметтік өзара әрекеттесу құзыреттілігі (мұғалімнің педагогикалық міндеттерді шешу үшін қоғамның потенциалын пайдалану үшін түрлі профильді мамандармен әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға практикалық дайындығы) ;

- әлеуметтік өзара әрекеттесу құзыреттілігі (мұғалімнің педагогикалық міндеттерді шешу үшін қоғамның потенциалын пайдалану үшін түрлі профильді мамандармен әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыруға практикалық дайындығы) ;

- ақпараттық құзыреттілік (педагогикалық процестер мен дидактикалық талаптардың ерекшеліктеріне бейімделу, әр түрлі ақпараттық ресурстармен оқыту проблемаларын қалыптастыру, педагогикалық мәселелерді шешуге және практикалық тапсырмаларды шешуге мүмкіндік беретін кәсіби құралдарды, дайын бағдарлама-әдістемелік кешендерді тиімді іздеумен қамтамасыз ету, ақпаратты құрылымдау, педагогикалық іс-әрекеттердің сапасы) ;

- құқықтық құзыреттілік (тиісті кәсіби міндеттерді шешу үшін кәсіптік қызметте заңнамалық және өзге де нормативтік-құқықтық құжаттарды тиімді пайдалануды қамтамасыз ететін мұғалім әрекеттерінің сапасы) .









- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz