Интербелсенді әдістері
Презентация қосу
1 ДӘРІС
Оқу курсына кіріспе
Мақсаты: пән көкейкестілігін ашу.
Жоспар:
1. Оқу курсының мақсаты мен міндеттері.
2. Мінез-құлық ауытқулардың анықтамасы,
құрылымы: мінез-құлық ауытқуының
мәдени-ұнатқан формалары (данышпан,
көшбасшы қабілеттер), ауытқу және
деликвентті мінез-құлық.
3. Мінез-құлық ауытқулардың әлеуметтік
маңызы.
4. Мінез-құлықтың «қалыпты» бағалау үшін
әлеуметтік нормаларды анықтау мәселесі.
Девиантты мінез құлқы бар
балалармен әлеуметтік-
педагогикалық жұмыс курсының
мақсаты:
ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу
заңдылықтары мен психологиялық
механизмдерді, негізгі теорияларды
зерттеу.
Девиантты мінез құлқы бар балалармен әлеуметтік-
педагогикалық жұмыс курсының бұл мақсатты
орындау үшін келесі міндеттер қойылады:
1. Ауытқу мінез-құлықты зерттеуінеде негізгі теориялық
жолдарды ашу;
2. Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу заңдылықтары мен
психологиялық механизмдерді анықтау;
3. Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу жағдайлары мен
негізгі факторларын анықтау;
4. Ауытқу мінез-құлықтың жеке түрлерін зерттеу
5. Ауытқу мінез-құлықты зерттейтін диагностикалық
әдістерді қарастыру.
Оқытудың әдіс-тәсілдері:
Интербелсенді әдістері:
1 . бірлескен жұмыстар өткізу
(жұптық, топтық, ұжымдық),
пікірталастар, «миға шабуыл»,
ақпараттың әртүрлі көздерімен
жұмыс жасау (кітап, лекция,
интернет, құжаттар, т.б.)
презентациялар.
2. Эссе жазу, кесте толтыру, сызба
құру, глоссарий құрастыру т.б.
Пән келесі құзіреттілікті меңгеруге ықпал
етеді:
- мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі (кәсіби
педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін
жеткілікті білімді, дағдыларды, қабілеттерді,
тәжірибені, қабілеттерді көрсететін, сапалы
және сандық зерттеу әдістерін қолдану
құзыреттілігін сипаттайтын іскерлік және
жеке қасиеттерді сипаттау);
- әлеуметтік өзара әрекеттесу
құзыреттілігі (мұғалімнің
педагогикалық міндеттерді
шешу үшін қоғамның
потенциалын пайдалану үшін
түрлі профильді мамандармен
әлеуметтік өзара әрекеттесуді
жүзеге асыруға практикалық
дайындығы);
- әлеуметтік өзара әрекеттесу
құзыреттілігі (мұғалімнің
педагогикалық міндеттерді
шешу үшін қоғамның
потенциалын пайдалану үшін
түрлі профильді мамандармен
әлеуметтік өзара әрекеттесуді
жүзеге асыруға практикалық
дайындығы);
- ақпараттық құзыреттілік (педагогикалық
процестер мен дидактикалық
талаптардың ерекшеліктеріне бейімделу,
әр түрлі ақпараттық ресурстармен оқыту
проблемаларын қалыптастыру,
педагогикалық мәселелерді шешуге және
практикалық тапсырмаларды шешуге
мүмкіндік беретін кәсіби құралдарды,
дайын бағдарлама-әдістемелік
кешендерді тиімді іздеумен қамтамасыз
ету, ақпаратты құрылымдау,
педагогикалық іс-әрекеттердің сапасы);
- құқықтық құзыреттілік (тиісті
кәсіби міндеттерді шешу үшін
кәсіптік қызметте заңнамалық
және өзге де нормативтік-
құқықтық құжаттарды тиімді
пайдалануды қамтамасыз ететін
мұғалім әрекеттерінің сапасы).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz