Интербелсенді әдістері




Презентация қосу
1 ДӘРІС

Оқу курсына кіріспе
Мақсаты: пән көкейкестілігін ашу.
Жоспар:
1. Оқу курсының мақсаты мен міндеттері.

2. Мінез-құлық ауытқулардың анықтамасы,
құрылымы: мінез-құлық ауытқуының
мәдени-ұнатқан формалары (данышпан,
көшбасшы қабілеттер), ауытқу және
деликвентті мінез-құлық.
3. Мінез-құлық ауытқулардың әлеуметтік
маңызы.
4. Мінез-құлықтың «қалыпты» бағалау үшін
әлеуметтік нормаларды анықтау мәселесі.
Девиантты мінез құлқы бар
балалармен әлеуметтік-
педагогикалық жұмыс курсының
мақсаты:
ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу
заңдылықтары мен психологиялық
механизмдерді, негізгі теорияларды
зерттеу.
Девиантты мінез құлқы бар балалармен әлеуметтік-
педагогикалық жұмыс курсының бұл мақсатты
орындау үшін келесі міндеттер қойылады:
1. Ауытқу мінез-құлықты зерттеуінеде негізгі теориялық
жолдарды ашу;
2. Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу заңдылықтары мен
психологиялық механизмдерді анықтау;
3. Ауытқу мінез-құлықтың қалыптасу жағдайлары мен
негізгі факторларын анықтау;
4. Ауытқу мінез-құлықтың жеке түрлерін зерттеу
5. Ауытқу мінез-құлықты зерттейтін диагностикалық
әдістерді қарастыру.
Оқытудың әдіс-тәсілдері:
Интербелсенді әдістері:
1 . бірлескен жұмыстар өткізу
(жұптық, топтық, ұжымдық),
пікірталастар, «миға шабуыл»,
ақпараттың әртүрлі көздерімен

жұмыс жасау (кітап, лекция,
интернет, құжаттар, т.б.)
презентациялар.
2. Эссе жазу, кесте толтыру, сызба
құру, глоссарий құрастыру т.б.
Пән келесі құзіреттілікті меңгеруге ықпал
етеді:
- мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі (кәсіби
педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін
жеткілікті білімді, дағдыларды, қабілеттерді,
тәжірибені, қабілеттерді көрсететін, сапалы
және сандық зерттеу әдістерін қолдану
құзыреттілігін сипаттайтын іскерлік және
жеке қасиеттерді сипаттау);
- әлеуметтік өзара әрекеттесу
құзыреттілігі (мұғалімнің
педагогикалық міндеттерді
шешу үшін қоғамның
потенциалын пайдалану үшін
түрлі профильді мамандармен
әлеуметтік өзара әрекеттесуді
жүзеге асыруға практикалық
дайындығы);
- әлеуметтік өзара әрекеттесу
құзыреттілігі (мұғалімнің
педагогикалық міндеттерді
шешу үшін қоғамның
потенциалын пайдалану үшін
түрлі профильді мамандармен
әлеуметтік өзара әрекеттесуді
жүзеге асыруға практикалық
дайындығы);
- ақпараттық құзыреттілік (педагогикалық
процестер мен дидактикалық
талаптардың ерекшеліктеріне бейімделу,
әр түрлі ақпараттық ресурстармен оқыту
проблемаларын қалыптастыру,
педагогикалық мәселелерді шешуге және
практикалық тапсырмаларды шешуге
мүмкіндік беретін кәсіби құралдарды,
дайын бағдарлама-әдістемелік
кешендерді тиімді іздеумен қамтамасыз
ету, ақпаратты құрылымдау,
педагогикалық іс-әрекеттердің сапасы);
- құқықтық құзыреттілік (тиісті
кәсіби міндеттерді шешу үшін
кәсіптік қызметте заңнамалық
және өзге де нормативтік-
құқықтық құжаттарды тиімді
пайдалануды қамтамасыз ететін
мұғалім әрекеттерінің сапасы).

Ұқсас жұмыстар
Интербелсенді әдіс - тәсілдер
Дәстүрлі емес сабақтарды интерактивті әдістер арқылы оқыту
Негізгі интерактивті әдістер
Интербелсенді оқыту әдістерінің ортакәсіптік білім беру саласындағы ерекшеліктері
Пассивті әдістер Активті әдістер Интербелсенді әдістер
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Мақтарал гуманитарлық-экономикалық және агробизнес колледжі жағдайында “Тракторлар және автомобильдер” пәнінен “Интербелсенді әдістері арқылы оқыту технологиясын жобалау”
Белсенді оқыту әдістері
Пәндер