Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясы



Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясы

Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде білім беруді дамыту, дүниежүзілік білім беру кеңістігіне кіру Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында
«бізге экономикалық қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы заманғы білім беру жүйесі қажет»
Сол білім беруді дамыту ісі жеке тұлғаға мәдени-тарихи құндылықтарды, нормалар мен дәстүрлерді, білім берудің арнайы таңдап алынған мазмұны мен нысандарын беру болып табылады.

Сұрақтар мен тапсырмалар
Қазіргі таңда білім беру саласында мүмкіндіктерді пайдалана отырып, өз тәжірибеңізде қандай технологияны пайдаланар едіңіз? Себебі неде?
Студент қоғамдық іс-тәжірибені өндірумен емес, өзінің жеке іс-тәжірибесін өндірумен және оның негізінде дамуымен құнды. Алдыңызда отырған студент сіздің сабағыңызға селқос қатысып отырса, тыңдағысы келмесе, қалай жұмыс жасайсыз?
Тұлғаға бағдарланған оқытуды қалай түсінесіз?

Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технология
сүйіспеншілік, қамқорлық, ынтымақтастық ахуалын туғызып, жеке тұлғаның шығармашылық әрекеттеріне және өзін-өзі өзектілендіруіне барлық жағдайларды жасайды.
жеке тұлғаға бағдарланған оқыту әрбір студенттің өзін танымдық және оқу қызметінде бейімділіктеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сай жүзеге асыруына мүмкіндік береді.

Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технология мақсаты
Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технология міндеттері
Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технологияларын зерделеу, олардың тиімділігін анықтау
Әр оқушының жеке танымдық қабілеттерін дамыту арқылы оқытуда құзіреттілік әдістерді тиімді қолдану
адамды қолдау, дамыту, онда өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеудің тетіктерін қалыптастыру, оқытуда құзіреттілік әдістерді қолдану
Жеке тұлғаға бағдарланған оқу процестері
дамыта оқыту; баланың жеке ерекшеліктерін қалыптастыруға педагогикалық қолдау көрсету; тәрбиені баланы рухани-адамгершілік дамыту құралы ретінде қарастырады

Бүгінгі таңда мынадай жеке тұлғаға бағдарланған оқыту технологиялары бар
В. Ф. Шаталовтың тірек белгілер негізіндегі технологиясы;
П. М. Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы;
В. В. Фирсовтың саралай оқыту технологиясы;
Ш. А. Амонашвилидің ізгілікті-тұлғалық технологиясы;
Л. В. Занковтың, Д. Б. Эльконин-В. В. Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы;
Ю. К. Бабанскийдің оқу процесін оптимизациялау технологиясы;
М. Чошановтың, П. И. Третьяковтың, К. Я. Вазинаның, В. М. Монаховтың модульдік оқыту технологиялары;
Г. К. Селевконың өзін-өзі дамыта оқыту технологиясы;
Ж. А. Қараевтың, Т. Т. Ғалиевтің, Ә. Жүнісбектің, М. М. Жанпейісованың, Н. Н. Нұрахметов пен К. Әбдіғалиевтің оқыту технологиялары кеңінен танымал.

Білім философиясы
Білім
Білім парадигмасы
Басты тұлға
Қатынас
Міндет
Үйренеді
Мақсат
Пәндік білім
Жеке тұлғалық
Субъект-объект
Субъект-объект
Білім беру
Өз бетімен білім алуға үйрету
Оқыту
Жағдай жасау
Оқыту әдістемесі
Оқыту технологиясы
Оқытушы
Студент
Студент

Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы
педагогикалық іс-әрекеттің әдіснамалық жаңа бағыты
баланың қайталанбас дара тұлға ретінде өзін-өзі тануын, өзін-өзі жетілдіре отырып, дамытуын қамтамасыз ету
өзара тығыз байланысты идеялар, түсініктер мен іс-әрекеттер жиынтығы
Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе
Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер
Студенттерге білім беру әрекетіндегі негізгі принциптер (ұстанымдар)
Технологиялық бөлімі

Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе
Тұлғаға бағытталған көзқарас ұғымын ашатын негізгі түсініктер
Адамның ешкімге ұқсамайтын өзіндік даралық ерекшелігі;
Жеке тұлғаның үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік болмысы;
Тұлғаның өзіне тән қабілеттері мен мүмкіндіктерін таныту үрдісі;
Өзін және қоршаған ортаны тануда саналы, шығармашылық белсенділік көрсететін тұлға әрекеті;
«мендік» тұжырымдаманың болуы;
Оқушылардың білім алуына жағдай жасау. Өмірлік, кәсиби өсуіне педагогикалық қолдау, психикалық қарым-қатынас бойынша алдын-ала көмек беру іс-әрекеті.

Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе
Студенттерге білім беру әрекетіндегі негізгі принциптер (ұстанымдар)
өзін-өзі белсендіретін тұлға ұстанымы;
даралық ұстанымы;
субъектілік ұстанымы;
таңдау ұстанымы;
шығармашылық табыс ұстанымы

Тұлғаға бағытталған жаңа көзқарас түсінігін айқындау үшін негізгі үш мәселе
Технологиялық бөлімі
шығармашылық іс-әрекетке шақыру;
баланың жеке басының дамуын қолдау;
оқушылардың өз бетінше шешім қабылдауына, білім алудың мазмұны мен жолдарын таңдауға еркіндік беру.

Ғалым И. С. Якиманская жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың негізгі ережелерін тұжырымдайды
Басты мақсаты - студент тұлғасының жеке қабілеттері мен қасиеттерін дамыту
Білім беру жүйесі басынан-ақ студенттен бастап оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына, мазмұны мен технологияларына қарай бағыттала құрылуы тиіс
Студент дамуын диагностикалау мен ынталандыруды оқытушы олардың қызметін ұзақ уақыт бойына байқау әдістері негізінде іске асыруы тиіс

И. С. Якиманская пайымдауынша
Жеке тұлғаға бағдарланған оқытуда даярлау тәсілі
Барлық білім беру процесінің негізгі қағидасы
Мақсаты
Әрбір баланың мүмкіндіктерін танып, дамыту
Жеке тұлғалық тәсіл жағдайында студенттердің өзіндік жеке ерекшеліктерінің болуы қойылған мақсатқа жетудің, яғни қайталанбас жеке тұлға ретінде әрбір студенттің дамуын қамтамасыз етудің қажетті шарты.

Е. В. Бондоревская
Жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың мазмұнында жеке тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға қажетті 4 компонент міндетті түрде болуы қажет
аксеологиялық
когнитивті
шығармашылық-әрекеттік
жеке тұлғалық
Жеке тұлғаға бағдарланған оқытудың мазмұнының 4 компоненті мүмкіндік береді:
Шығармашылық іс-әрекет арқылы әрбір студенттің жекелеген дамытуға жағдай жасауға
Өз бетінше шешім қабылдауға, шығармашылығына
Оқу әдістері мен мазмұнын таңдауға
сөйлесу

Г. К. Селевконың айтуынша
Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясының ең негізгі құндылығы
студенттің жеке тұлғасы
Негізгі мақсаты
Табиғи қабілеттеріне сәйкес тұлғаны дамыту және қалыптастыру
Жеке тұлғаға бағдарланған оқыту
Материалды шығармашылықпен меңгеру аясын кеңейтеді

В. В. Сериков ұсынған жеке тұлғаға бағдарланған біім беру тұжырымдамасының мәні
Жеке тұлға - адамның арнайы білім алу және даму аясын білдіретін педагогикалық категория
Адам жеке тұлға тәжірибесін, яғни жеке тұлға функцияларын атқара білу тәжірибесін меңгеруі тиіс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz