Оқушының қозғалыс режимі




Презентация қосу
Оқушының қозғалыс режимі. Гиподинамия
заңдылығы. Көкірек клеткасының
бұзылуы (деформация)

Орындаған: Жәку А.Қ.
Тексерген: Каирова А. Т.
Тобы: ХБ-207
Ертеде гректер былай айтқан екен:"Әдемі болғың
келеме - жүгір, денің сау болғың келеме - жүгір,
ақылды болғың келеме - жүгір". Шынында да, қазіргі
күнгі дәлелдер бойынша адамның ақылдылығы оның
қимыл әрекетімен түсіндіріледі.
Қозғалыс адам өмірі үшін аса қажет. Дене
жаттығулары - организмдегі жасқа
байланысты өзгерістердің алдын алатын
және ұзақ өмір сүруге көмектесетін маңызды
амалдардың бірі.
Дене жаттығуларының артықшылықтары:
1. Сымбатты түзейді;
2. Жүрек пен өкпе жұмысын жақсартады;
3. Дене күші артады;
4. Дене төзімділігі артады;
5. Буындардың иілгіштігі, буындардың,
байламдардың ең жоғары амплитудада
қозғалысты қамтамасыз ету қабілеті артады;
6. Бұлшық ет тонусы артады, бұл дегеніңіз
дене жаттығуын жасайтын адам денесін тік,
дұрыс ұстайды деген сөз;
7. Иммундық жүйе нығайып, қан айналымы
жақсарады, қандағы холестерин мөлшері
азаяды;
8. Іш қату, жамбас қуысындағы көтеуге алып
келетін қан айналымының бұзылыстары
жойылады;
9. Жағымды көңіл-күй пайда болады;
10. Негізгі алмасу үдерістері жақсарады,
демек, қышқылдану үдерістері күшейіп,
жасушааралық кеңістікте қалдықтар аз
шөгетін болады.
м ия
д ин а
Ги п о
Гиподинамия (грек тілінен hypo – төменгі
және dynamis – күш) – үнемі отырғаннан
және қимыл белсенділігінің шектелуінен
болған, бұлшықет қызметінің әлсіреуі.
Гиподинамияны тағы ғасыр дерті және
прогрестің екінші жағы деп те атайды.
Мектеп оқушысының жеке адам
ретінде үйлесімді дамуына қажетті
жағдай жеткілікті қимыл
белсенділігі болып табылады.
Соңғы жылдары мектеп пен үйдегі
жоғары оқу жүктемесі және басқа
да себептерге байланысты, мектеп
оқушысының ағзасында салмақты
бірқатар өзгерістерді туғызатын,
гипокинезияның пайда болуымен
көптеген оқушылардың күн
режімінде тапшылық, жеткіліксіз
қимыл белсенділігі байқалады.
Мектеп оқушыларына өзінің табиғи қимыл белсенділігін шектеп қана
қоймай, сонымен бірге партада немесе оқушы үстелінде отырғанда, ол
үшін ыңғайсыз дене қалпын ұзақ уақыт ұстап отыруға тура келеді.
Гигиенистердің зерттеулері көрсеткендей, күндізгі уақытта оқушылардың
көпшілігі яғни, 82 – 85% отырған қалыпта болады. Тіпті кіші сыныптың
оқушыларында да еркін қимыл әрекеті (ходьба, игры) тәулік уақытының
бар болғаны 16 – 19% пайызын алады. Мектепке барған сәттен бастап
балалардың жалпы қимыл белсенділігі 50%-ға дейін төмендейді.
Қозғалыс белсенділігін арттыру тәсілінің ең тиімдісі – спорт және
белсенді (активті) демалыс. Аптасына үш рет спортзалға барып
шынығу. Демалыс күндерінді, мүмкіндікке орай және арнайы түрде,
қала сыртына серуенге шығып дам алу.

Белсенді қозғалыстың болуының кепілі – иттің бар болуы.
Амалсыздан күніне бін немесе екі рет далаға шығуға тура келеді.
Сонымен қоса жүруге, қажет болса жүгіруге мәжбүр боласыз

Серуендеуге кеткен уақытты аяманыз, себебі ол үлкенiрек жұмысқа
қабiлеттiлiкпен орның толтырылады және жақсы көңiлмен,
күрделi мәселені қысқа мерзiмдерден шешу мүмкiндiкпен
қамтамасыз етіледі.
Кеуде деформациясы - бұл кеуде
формасының туа біткен немесе жүре
пайда болған өзгерісі. «Қабырғалық тор»
термині ішкі жалаулардың тірек-қимыл
аппараты шеңберін, ішкі мүшелерді
қорғауды білдіреді. Кеуде деформациясы
жүрекке, өкпеге және кеудеде орналасқан
басқа органдарға әсер етіп, олардың
қалыпты жұмысына кедергі келтіреді.

Жүре пайда болған - әртүрлі аурулардың
(созылмалы өкпе ауруы, сүйек
туберкулезі, рахит және сколиоз), күйік
пен кеудеге байланысты дамиды.

Туа біткен деформациялар - омыртқаның,
қабырғалардың, кеуденің, жауырынның
және кеуде бұлшық етінің дамымауына
байланысты. Ең ауыры сүйек
құрылымының дамуының бұзылуы
Назарларыңызға көп рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Презентация құру тәсілдері
ХАЛЫҚ САНЫ, УРБАНИЗАЦИЯ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС
Интерактивті тақта туралы
Бүгінгі мұғалім оқитын жарқын ішінде схемолог болуы керек, күрделі көлемді мәтінмен жұмыс
Мектептегі тамақтану
Емдеу қорғау тәртібі
Күш және жылдамдық сапаларының биомеханик асы
Гидродинамикалық ұқсастық
Механика Бірқалыпты қозғалыс
Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
Пәндер