ПЕДАГОГ КӘСІБИ СТАНДАРТЫ




Презентация қосу
“Педагог” кәсіби стандартын
пайдаланып ЖОО оқытушысының
құзіреттіліктер интеллект-картасы

Орындаған: Актаева Ж
Группа: МЕП-20-1нк
Әдебиет:
1. Возрастная и педагогическая психология //
Под. ред. А.В. Петровского. – М., 1986.
2. https://prezi.com/wpcnyovl-ii1/presentation/
3. Шалғынбаева Қ.Қ. Т.б Педагогика –
Астана,2018
“ПЕДАГОГ” КӘСІБИ СТАНДАРТЫ

Педагог – деп жалпы білім беретін оқу орындарында бір
немесе бірнеше пәнді беретін маманды айтады. Әртүрлі білім
беру қызметпен айналысатын адамдарға қолданылатын
жалпы термин.

Бүгінгі заман талабына сай педагог – ол рухани
дамыған, педагогикалық технологияның қыр-
сырын жетік меңгерген шығармашыл тұлға болуы
тиіс.
А.К.Макрова кәсіби құзыреттіліктің бірнеше түрін
бөліп көрсетеді де, олардың болуы адамның кәсіби
жетілгендігінің көрсеткіші деп санайды:

Арнайы құзыреттілік;
Әлеуметтік құзыреттілік;
Тұлғалық құзыреттілік;
Даралық құзыреттілік;
ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
(ғалымдар анықтамасы)

А.Ф.Присяжная педагогика ғылымында құзыреттілік -
тұлғаның белгілі бір сферадағы функциялары мен уәкілеттігін
анықтайтын, оның интегративті қасиеті ретінде
қарастылатындығын айтады .
Жалпы алғанда, «құзыреттілік» ұғымы жайлы ғалым
К.Құдайбергенова «Құзыреттілік ұғымы - соңғы жылдары
педагогика саласында тұлғаның субьектілік тәжірибесіне ерекше
көңіл аудару нәтижесінде ендіріліп отырған ұғым.
Құзыреттіліктің латын тілінен аудармасы «competens» белгілі
сала бойынша жан – жақты хабардар білгір деген мағынаны
қамти отырып, қандай да бір сұрақтар төңірегінде беделді түрде
шешім шығара алады дегенді білдіреді» деп көрсетеді.
Бұл жайлы Б.Тұрғынбаева «…өзінің практикалық
әрекеті арқылы алған білімдерін өз өмірлік
мәселелерін шешуде қолдана алуын –
құзырлылықтар деп атаймыз» деп анықтаса, Ресей
ғалымы Н. Кузьминаның көзқарасы бойынша,
«Құзырлылық дегеніміз – педагогтің басқа бір
адамның дамуына негіз бола алатын білімділігі мен
абыройлылығы».
Ш.Таубаева: «Құзыреттілік–ол тұлғаның оқыту
мен әлеуметтену процестері барысында меңгерген
білім мен тәжірибеге негізделген, оның жалпы
қабілеті мен іс-әрекетке даярлығы ретінде
айқындалатын, тұлғаның кіріктірілген қасиеті» -деп
қарастырылады.
ЖОО ОҚЫТУШЫСЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІ

Білім және әлеуметтану үрдісінде қалыптасқан, іс-
әрекетте дербес және табысты қатысуға
бағытталған, білімдер мен тәжірибеге, қызметке
икемділік пен даярлықта көрініс табатын
педагогтың интегралдық сапасы.
БІЛІМДЕРІ:

ЖОО оқыту технологияларын;
Өз жұмысы нәтижелерін өзіндік бағалау және
жетілдіру әдістері;
Өз пәнін терең білу;
ЖОО даму тенденцияларын, оқу-тәрбие үрдісін
ұйымдастырудың нормативтік құжаттары;
ЖОО оқытудың өзіндік принциптер, оқу
бағдарламалық мазмұнын;
Студенттердің танымдық іс –әрекетін
ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін;
ЖОО оқыту формалары, әдістері ,құралдары.
МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ САПАЛАРЫ:

Ұқыптылық;
Сабырлылық;
Жинақтылық;
Креативтілік;
Педагог тұлғасына сай гумандылық-
адамгершілік сипаттардың кешені;
ІСКЕРЛІКТЕР:

Әр түрлі әдістерді қалыпсыз жағдайларда
пайдалана білу;
Өзіндік білім алу, шығармашылық іс-әрекетте
ұйымдастыру;
Студенттердің мәселені жан-жақты қарастыруына
ынталандыратын қажетті сұрақтар қоя білу;
Оқу мазмұнын түсінікті және қолжетімді баяндау;
Студенттермен интербелсенді өзара әрекеттесу;
Студенттердің оқу жұмысын ұйымдастыру;
Материялды тәжірибемен байланыстыра алу;
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық құзіреттілік
Қазақстан Республикасындағы нормативтік құжаттардың әлеуметтік педагогикалық қызметтегі іс-әрекет
педагогикалық инновация
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі туралы
Аксиология - құндылықтар туралы философиялық ілім
Педагогтың жалпы қасиеттері
«Педагог-болашақтың кәсібі»
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Ұлттық GPP стандарты (тиісті дәріханалық тәжірибе) және оны тәжірибелік қолданылуы
Пәндер