Қазіргі білім берудің дамуындағы негізгі тенденциялар




Презентация қосу
Қазіргі білім берудің
дамуындағы негізгі
тенденциялар

Қуанбай
Жасмин
ҚБ 202 топ
Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан үшін ең негізгі
басымдықтың бірі – білім. Білім - ғылымның
іргетасы және мемлекет дамуының алтын арқауы .
Қазақстан өз тәуелсіздігін жариялағанына биыл
28 жыл толып отыр . Осы уақыт ішінде елімізде оң
өзгерістер , табыстар мен көптеген ғылыми
жаңалықтар өмірге келді . Жаңа ғасырдың
жаңаша ойлайтын білімді де білікті жастарының
арқасында жаңа технологиялар өндіріске енгізіліп
, қай салада болмасын әлемдік озық тәжірибе
өмірімізге еніп келеді .

Қазіргі білім берудің дамуындағы
негізгі тенденциялар
Білім беру мен ғылымды дамыту
мәселелерін Елбасы әрдайым өзінің басты
назарында ұстайды . Бүгінде барлық
салалар жоғары қарқынмен даму үстінде .
Ал күн сайын өзгеріп отырған технология ,
нанотехнология , молекулярлық биология ,
космосты игеру сынды ғылым салаларына
ілесіп отыру үшін біздің мамандарға үлкен
ізденіс керек . Педагогикадағы
жаңалықтарды жасаушыларды ерекше атап
өту қажет . Себебі, инновациялық дамудың
негізгі түсініктерін ашу жаңалықтарды іске
асырушы адамдарсыз мәнсіз болып
табылады .
Педагог - новатор нақты жаңалықты
жүзеге асырушы, сонымен бірге
жаңалыкты жасаушы немесе үлгісін
керсетуші , Инновациялық педагогикалық
іс - әрекет белгілі оқытудың тәрбие беру
мен дамытудың стереотипіне қарама -
қайшы , ол белгілі межеден шығып , жеке
шығармашыл өз бағытымен жұмыс істей
алатын мұғалім қалыптастыруға
бағытталады .
Педагогикалық жаңалық- жаңа
идеялар , әдістер , технологиялар ғана
емес , педагогикалық процесс
элементтерінің бірлігінің немесе жеке
элементтерінің білім беру мен
тәрбиелеудегі белгілі міндеттерді
тиімді шешу жолы.
Бірінші тенденция – білім берудің әрбір
кезеңін үздіксіз халықтық білім беру
жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде
ұғыну (мектеп пен жоғары оқу орны;
ЖОО мен студенттердің болашақ
өндірістік қызметі);

Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденциялары
(А.А.Вербицкий бойынша)
Екіншітенденция – «оқытуды
индустрияландыру», яғни қазіргі
заманғы қоғамның интеллектуалдық
әрекетін іс жүзінде күшейтуге
мүмкіндік беретін оқытуды
компьютерлендіру және оны
технологияландыру.
Үшінші тенденция - басым мәлеметтік
формалардан проблемалық
элементтер, ғылыми ізденістер,
оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу
қорын кеңінен қолданулары қамтылған
оқытудың белсенді әдістері мен
формаларына көшу.
Төртінші тенденция – оқу-тәрбие
процесін қатаң тәртіппен ұйымдастыру
мен алгоритмделген әдістерден осы
процесті дамытушы, белсендіруші,
жылдамдатушы, ойын және т.б.
әдістеріне ауысудың психологиялық-
дидактикалық шарттарын қарастыру.
Бесінші және алтыншы тенденция -
оқушы мен оқытушының өзара
әрекеттесуін ұйымдастыруға қатысты
және оқытуды ұжымды, оқушылардың
бірлескен әрекеті ретінде ұйымдастыру
қажеттілігін атап өтеді, бұл жерде
басты назар «оқытушының оқыту
әрекетінен оқушының танымдық
әрекетіне ауысады».
Назарларыңызғ
а рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Коммуникативтік құзіреттілік
Білім берудің тенденциялары
Оқыту әдістерін қолдану
ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар
Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру жағдайы
Жазу орны
Отбасы - әдеуметтік институт және кіші әлеуиеттік топ
Сорбонна Париж университеті
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Әлеуметтану объектісі мен пәні
Пәндер