Сын тұрғысынан


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

«Сын тұрғысынан ойлау»

Notes: Жалпы мақсаты: Бұл тақырып мұғалім мен оқушылар арасында диалогтік өзара әрекеттестік арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған. Мұғалімнің сын тұрғысынан ойлауы түрлі жастағы топтарда қадағаланатын балалардың жауаптары мен оқыту үдерісі туралы ойлануы арқылы дамиды.

Slide 2

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не?

Slide 3

Джон Дьюи

«білім бағдарламасының оқушылардың ойлау дағдысын қалыптастыруға бағытталуы тек оқушылар үшін ғана емес, қоғам үшін және барлық демократиялық құрылыс үшін тиімді»

Slide 4

Ойлау қабілетінің үш элементі

1. Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өз тәжірибесін қалыптастыруға ықпал ететін ойлау үдерісін жүзеге асыру. 2. Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3. Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар

Эдвард Глейзер (1941)

Slide 5

Сыни тұрғыда ойлау дағдылары

Бақылау

Талдау

Қорытынды

Интерпретация

Slide 6

Балалардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерінен табуды қажет ететін негізгі ерекшеліктер:

Ұтқырлық;

Сыңаржақтылықтың болмауы;

Пайым;

Тәртіп;

Өзіндік сана сезім.

Slide 7

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУДЫҢ АНЫҚТАМАСЫ

Орынды сұрақтар қояды

Пайымдаулар мен дәлелдерді бағалайды

Білім мен түсініктің кемшілігін қабылдайды

Әуесқойлық

Жаңа шешімдерді іздейді

Жаңа біліммен белсенді бөліседі

Пайымдауларды, болжамдарды және пікірлерді тексергісі келеді

Сыни ойшылдың кейбір қасиеттері:

Фактілер мен пікірлерді айыра біледі

сын тұрғысынан ойлауды өзін-өзі бағалаудың өмір бойғы үдерісі деп қабылдайды

Болжамдарды қолдау үшін дәлелдер іздейді

Біреудің пікірін ауыстыруға дайын

Рефлексивтілік

Дәлелдер іздейді

Анықтық пен нақтылықты іздейді

Басқалардың сенімдері мен пікірлерін қабылдайды

Баға шығармас бұрын барлық факторлардың айқындалуын күтеді

Оқыту үдерісінен рахат алады

Мәселелерді шешеді

Сақ және белсенді қадағалаушы

Сыпайылық

Slide 8

ОЙЛАУ КЕЗЕҢДЕРІНІҢ КАРТАСЫ

Ғылыми ойлау

Түсіну/теория

Гипотеза

Эксперимент (тер)

Бақылау

Қорытынды

Креативті ойлау

Бастапқы өнім

Креативті мүмкіндіктер

Метафоралар құру

Сынау

Өңдеу

Сын тұрғысынан ойлау

Сыни баға

Бағалау ақпараты

Дәлелдерді пайдалану арқылы жасалған қорытынды

Дедукция - егер… онда

Жаңа өңделген болашақ

Шешім қабылдау

Негізделген шешім

Нұсқаларды қарастыру

Салдарлардың болжамы

Ұтымды нұсқаны таңдау

Мәселелерді шешу

Ең жақсы шешім

Нұсқаларды қарастыру

Салдарларды бағалау

Ұтымды шешім таңдау

Slide 9

СҰРАҚТАР ЖӘНЕ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ

дегенде, Сіз не айтқыңыз келді?

Мұндай қорытындыға қалай келдіңіз?

Мәтінде не туралы айтылды?

Сіздің ақпаратыңыз қандай көзден алынған?

Құжаттағы ақпарат қандай көзден алынған?

Мұндай қорытынды жасауға қандай болжамдар ықпал етті?

Сіздікі дұрыс емес деп болжаңыз. Қандай алғышарттар болуы мүмкін?

Неге мұндай қорытынды жасадыңыз? Басқа қорытындының қолайлырақ деректері бар ма?

Бұл сұрақ неге соншалықты маңызды?

Сіздің айтқаныңыздың барлығы шын екенін мен қайдан білемін?

Бұл құбылысты басқаша қалай түсіндіруге болады?

Slide 10

ОҚУШЫЛАРДЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТЕМІЗ?

Бірлескен оқуда;

Құрдастардан екі жақты жауап алу;

Оқырмандардың сұрақтары;

Ашық сұрақтар;

Терең оқыту сұрақтары;

Оқушылардың емтихандық сұрақтары;

Сыныпты бағалау техникасы;

Блум таксономиясы бойынша қойылатын сұрақтар;

Жазбаша диалогтар;

«Атүсті»топтық диалогтар/пікір сайыстар.

Slide 11

Тиімді ойлаудың алты қадамы

Мәселені анықтаңыз. - « Біздің алдымызда қандай нақты сұрақ тұр?»

Мәнмәтінін анықтаңыз. - «Бұл проблеманы қандай фактілер мен мән-жайлардан көруге болады?»

Таңдауды санамалаңыз. - «Қандай нұсқалар шындыққа жанасады?»

Нұсқаларды талдаңыз. - «Әрекеттеріміздің ұтымды дамуы қандай болмақ, бәрі ескерілді ме?»

Ақиқат себептердің тізімін жасаңыз. - «Тап осыны неге таңдағанымызды түсінейік?»

Өзін-өзі түзету. - «Жақсы, нені ескермедік, тағы да бір рет қарап алайық?»

Slide 12

СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ НЕГЕ СОНШАЛЫҚТЫ МАҢЫЗДЫ?

Оқу - ойлау дегенді білдіреді.

Жаман ойлау дегеніміз - жаман оқу.

Жақсы ойлау дегеніміз - жақсы оқу.

Оқып үйренуге қажетті барлық мазмұн зияткерлікпен құрылуы керек.

Еске сақтау - оқу ЕМЕС.

Slide 13

ТАПСЫРМА

Тапсырма: 12 шегені бір шегеде ілініп тұратындай қалай жасауға болады?

Критерийі:

12 шеге бір шегеде ілініп тұрады.

12 шегені бір шегеде ілініп тұрғанын бір қолмен көтеру.


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы және оның стратегиялары
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сыни ойлау технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz