ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Презентация қосу
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ПРОЦЕСС: КОМПОНЕНТТЕРІ,
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ,
ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ
Орындағандар: Акшиева Аксұлу
Балтабай
Салтанат
Баймолда
Айғаным
Саламат Аяулым
Медетова
Гулмира
Мамандық: Шет тілі: екі шет
Тұтас педагогикалық үдерістің құрылымдық-компоненттері
Педагог пен тәрбиеленушілер іс-әрекеті тұрғысынан қарағанда анықталатын
педагогикалық үдеріс элементтерін өз алдына топтауға болады. Олар:
- Мақсаттылық компонент;
- Мазмұндық компонент;
- Іс-әрекеттік (педагог мен тәрбиеленушілердің өзара әсерлесуі);
- Нәтижелік компонент (қойылатын мақсатқа сәйкес қол жеткізген нәтижелер, тұлға
өзгерістері).
Бұл компоненттер бір-бірімен тікелей байланысты түрде іске асырылады, демек,
педагогикалық процесс сонда ғана татымды нәтиже береді.
Тәрбие мен оқыту процестері бірте-бірте өзін-өзі тәрбиелеу және өз бетімен білім алу
процестеріне ұласады, Сондықтан тұтас педагогикалық процесті оқыту, тәрбие, білім және
даму процестерінің табиғи бірлігі деп қарастырған жөн.
Педагогикалық процестің
компоненттері және құрылымы
Педагогикалық процестің жеке дара бөліктері
(компонентері) туралы оның теориясын жасаудан біраз
бұрын практикада жеткілікті дәрежеде жақсы белгілі болған.
Олардың бір бөліктері (мақсат, міндеттері, мазмұны) өзгеру
барысындағы қоғамдық өмірге мектептің әлеуметтік
тапсырма ерекшеліктеріне байланысты қайта -қайта
жаңадан қаралып жетілдіре түседі
Көрсетілген мәселені В.Е.Гмурман, В.С. Ильин, Б.Т.Лихачев
және т. б. зерттеген. Г.К. Костюк ұстаздар мен оқушыларды
иедагогикалық ироцестің бөліктеріне жатқызады.
М.А ДАНИЛОВТЫҢ КӨРСЕТУІНШЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ПРОЦЕСТІҢ ІШКІ СЕРПІЛІСІ ОНЫҢ НЕГІЗГІ, БАСТЫ
ӨЗЕГІ ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ БОЛАДЫ.
Олардың іс-әрекеттерінің
Сондықган педагогикалық бөліктерін (мақсат,
Жорамалдау бойынша, процестің (әлеуметтік) міндеттер, мазмұны,
қандайда болмасын бөліктеріне ұстаздарды құрал, форма, әдістер мен
мақсатқа белгілі бір және оқушыларды тәсілдер, нақтылы
мазмұнды іс-әрекеттер жатқызған жөн. Бұл тапсырманың түрі),
міндеттерін шешу арқылы педагогикалық процестің маңыздылығы олардың
жетуге болады. адамзатгық факторы оқушыларды оқытудың
болады. мәнінің құрамына
кіруінде.
Педагогикалық процес бөліктерінің
ерекшеліктерін түсіну нақтылы оқу
орнындағы педагогикалық процесіндегі
солардың арасындағы объективті өмір
сүретін ішкі байланыстарын анықтауға
мүмкіндік береді.
ақыл — ой
эстетикалық идеал —
және дене мақсатқа адамгершілік
тәрбиесі жету
еңбек
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІҢ ЗАНДЫЛЫҚТАРЫ:
оқу орнының педагогикалық процесі қоғамның әлеуметтік экономикалық қажеттілігіне сай болады;
педагогикалық процестің мақсатқа бағыттылығы қоғамның мақсатын көрсетеді, ол әлеуметтік тапсырыс ретінде, білім
беру заңдары арқылы талап етіледі;
педагогикалық процесс екі жақгы процесс, ол ұстаздармен оқушылардың, тәрбиешілер мен тәрбиеленушілердің өзара
әрекетімен байланысты, міндетті түрдегі екі жақты іс -әрекет;
оқушылардың творчестволық белсенділігі мұғалімнің мұқият ойластырған және ұйымдастырылған іс-әрекетінің
нәтижесі;
педагогикалық процестің қызметі оның жасалуымен ұйымдастырлуы оқушылар коллективі, соньмен катар жеке
оқушьшардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейлеріне сай келуіне байланысты;
педагогикалық процесс бөліктерінің мағынасы маңыздылығы әртүрлі, олардың бір — біріне бағыныштылығы
(иерархия) мен бір — біріне әсері бар;
педагогикалық процесс бір қас қағым сәттік емес ұзақ мерзімге бағытталған;
педагогикалық процестің ішіндегі қосымша жүйелердің ортасы мен өзара қиылысқан бағыттарының әсері көптеген
факторларды тудырады,соның ықпалы негізінде ең ақырғы нәтиже қальштасады.
Заңдылықтар педагогикалық процестің ішкі Барлық педагогикалық процестің зандары мен
және сыртқы байланыстарын көрсетеді, олар заңдылықтарын айқындалғандарын ескере
өз арасында жеткілікті дәрежедегі күрделі отырып, баланың түлға ретінде дамуының
байланыстарын құрайды. Сондықтан, егер тиімді жағдайын нақгьшы әлеуметтік —
ұстаз нақтылы педагогикалық процессті экономикалық жағдайларда өзіндік дамыту
негізгі жағдайда заңдар мен зандылықтарды және өз орнын таба алу кдбілетін қамтамасыз
ескермей ұйымдастырса, бұл ең ақырында еткізетін мұғалімнін басшылыққа алуға тиісті
оку-тәрбие жұмысының сапасынан принциптерінде тұжырымдарға мүмкін
төмендеуіне әкеледі. болды.
Мұғалімнің теориядан Принциптер
практикалық әрекетке көшуі
Педагогикалық процестің ізеттілігі, тұлғалық
нысандық бағыттылығы;
Іс — әрекеттің санамен мінез — құлық бірлігін
қалыптастыруға бағыттылығы;
педагогикалық процестегі іс — әрекеттерді
оқушылар тұлғасындамытудың көкейкесті
қажеттілігін ескере отырып ұйымдастыру;
Әрбір бала үшін тиімді психологиялық ахуалдың
әлеуметтік қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
Назарларыңызға рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz