ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС



Тұтас педагогикалық процесс: компоненттері, ерекшеліктері, заңдылықтары
Орындағандар: Акшиева Аксұлу
Балтабай Салтанат
Баймолда Айғаным
Саламат Аяулым
Медетова Гулмира
Мамандық: Шет тілі: екі шет тілі
Тексерген: Сүлеймен С. Б.
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

Тұтас педагогикалық үдерістің құрылымдық-компоненттері
Педагог пен тәрбиеленушілер іс-әрекеті тұрғысынан қарағанда анықталатын педагогикалық үдеріс элементтерін өз алдына топтауға болады. Олар:
Мақсаттылық компонент;
Мазмұндық компонент;
Іс-әрекеттік (педагог мен тәрбиеленушілердің өзара әсерлесуі) ;
Нәтижелік компонент (қойылатын мақсатқа сәйкес қол жеткізген нәтижелер, тұлға өзгерістері) .
Бұл компоненттер бір-бірімен тікелей байланысты түрде іске асырылады, демек, педагогикалық процесс сонда ғана татымды нәтиже береді.
Тәрбие мен оқыту процестері бірте-бірте өзін-өзі тәрбиелеу және өз бетімен білім алу процестеріне ұласады, Сондықтан тұтас педагогикалық процесті оқыту, тәрбие, білім және даму процестерінің табиғи бірлігі деп қарастырған жөн.

Педагогикалық процестің компоненттері және құрылымы
Педагогикалық процестің жеке дара бөліктері (компонентері) туралы оның теориясын жасаудан біраз бұрын практикада жеткілікті дәрежеде жақсы белгілі болған. Олардың бір бөліктері (мақсат, міндеттері, мазмұны) өзгеру барысындағы қоғамдық өмірге мектептің әлеуметтік тапсырма ерекшеліктеріне байланысты қайта -қайта жаңадан қаралып жетілдіре түседі
Көрсетілген мәселені В. Е. Гмурман, В. С. Ильин, Б. Т. Лихачев және т. б. зерттеген. Г. К. Костюк ұстаздар мен оқушыларды иедагогикалық ироцестің бөліктеріне жатқызады.

М. А Даниловтың көрсетуінше педагогикалық процестің ішкі серпілісі оның негізгі, басты өзегі тәрбиенің мақсаты болады.

Педагогикалық процес бөліктерінің ерекшеліктерін түсіну нақтылы оқу орнындағы педагогикалық процесіндегі солардың арасындағы объективті өмір сүретін ішкі байланыстарын анықтауға мүмкіндік береді.


Педагогикалық процестің зандылықтары:


Мұғалімнің теориядан практикалық әрекетке көшуі
Принциптер
Педагогикалық процестің ізеттілігі, тұлғалық нысандық бағыттылығы;
Іс - әрекеттің санамен мінез - құлық бірлігін қалыптастыруға бағыттылығы;
педагогикалық процестегі іс - әрекеттерді оқушылар тұлғасындамытудың көкейкесті қажеттілігін ескере отырып ұйымдастыру;
Әрбір бала үшін тиімді психологиялық ахуалдың әлеуметтік қауіпсіздігін қамтамасыз ету;

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz