Эмоциялық-ерік сферасы зақымдалған балаларды білім беру үдерісіне енгізу


Slide 1

Ш. Уалиханов атындағы Көкшетау Мемлекеттік Университеті

Тарих, заітану, өнер және спорт факультеті

Эмоцияналды -ерік сферасы зақымдалған балаларды білім беру үрдісне қосу

Орындаған:Қалжан Ұлбосын

Тобы:ИРК-81

Тексерген:Зулкарнаева Ж

Slide 2

Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo - толғану) - адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер әсеріне реакциясы; қоршаған ортамен қарым-қатынас негізінде пайда болатын көңіл-күй.

Эмоция организмнің әр түрлі қажетсінулерге қанағаттануына (ұнамды эмоция) немесе қанағаттанбауына (ұнамсыз эмоция) байланысты. Адамның жоғары әлеуметтік қажетсінулері негізінде пайда болатын тұрақты змоция. Эмоция жоғары түрі адамның іс-әрекетінің өнімді болуына мүмкіндік туғызады. Оларға қуаныш, сүйіспеншілік және т. б. эмоциялар жатады. Жағымсыз эмоция адамның іс-әрекетіне азды-көпті зиян келтіреді. Оларға қорқыныш, қайғы, абыржу, үмітсіздену, үрейлену және т. с. с. эмоциялар жатады.

Slide 3

Эмоциялық сфера

Сезім(жағдайлар, өзгермейтін интеллектуалды, эстетикалық, рухани)

эмоциялар

Көңіл күй

Аффекттер(қуаныш, қорқыныш, үрей және т. б)

Стресс(эустресс, дистресс)

Құмарлық(жағымды, жағымсыз, өте жоғары)

Slide 4

Ерік-адамның болмысын меңгеріп, ерік-жігері арқылы табиғи және әлеуметтік шектеулерді еңсеріп шыға алу қабілеті.

Slide 5

Ерік тәртібін реттеудің компоненттері

Мақсат

Жүйелер

Іс-әрекет бағыты

Ептілк

Дағды

Slide 6

Ерте жаста қарым-қатынас жасауды дамыту

Балада қарым-қатынас жасау өмірінің алғашқы айларынан басталады. Бала өмірінің бірінші айында өмірге деген алғашқы әсерлерпайда бола бастайды. Балаға деген жылы дауыс немесе жымию баланың түсінігіне әсер етеді, ол баланың еркі жай ғана алға жылжиды, бұл баланың ерік арқылы тыңдауы сияқты. Сәбидің даму барысында ойыншықтың дыбысына емес, адамның дауысына көңіл бөледі. Баланың 1-3айында ересек адамме эмоционалды қарым-қатынас жасау барысын да көруі мен естуі үлкен маңызға ие. Олар бірінші күлімдейді, кейіннен күлкі пайда болады.

Slide 7

Эмоциялық- ерік сферасының бұзылыстары

Гиперактивтиілік

Агрессивтілік

Аутизм

Мазасыздық

Slide 8

Гиперактивті балалар (гипердинамикалық синдром)

Slide 9

Синдромның пайда болу факторлары

Биологиялық

Сыртқы факторлар

Генетикалық

Жүктілік кезіндегі зиянды әдеттер

Ауыр босану

Баланың шала туылуы

Ерте жастағы самотикалық аурулар

Гиперактитілікпен зейіннің жетіспеушілік синдромының бар туыстарының болуы

Экологиялық фактор

Slide 10

Агрессивті балалар

Slide 11

Синдромның пайда болу факторлары

Отбасылық

Әлеуметтік

Ата-анасының негативизмі

Баланың эмоционалды түрде бетін қайтару

Авторитарлық тәрбие

Құрдастарының әсері

ЕАҚ-тың әсері

Slide 12

Мазасыз балалар

Slide 13

Мазасыздықтың пайда болу сбептері

Жеке сфера

Тәртібі

Эмоционалдыды сфера

Өзін-өзі бағалау

Жеңілістерге сезімталдық

Балау мен пікірге тәуелділік

Сенімсіздік

Негативизм

Қимылдары тежелген қатыңқы

Аффективті әрекеттер

Агрессия, гиперакт, шамадан тыс активтілік немесе пассивтілік

Slide 14

Аутист балалар

Slide 15

Пайда болу факторлары

Биологиялық

Әлеуметтік психологиялық

Органикалық бұзылыстар

Бас миының зақымдалуы

Ерте жастағы психикалық күйзелістер

Анасының балаға суық қарауы

Баланы қабылдамай одан еріс айналуы

Slide 16

Әлеуметтік ортаның балаға әсері

Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20
Ұқсас жұмыстар
Эмоционалдық-еріктік бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: диагностика, түзету және әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Зият кемістігі бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: зейін ерекшеліктері және коррекциялық-педагогикалық тәсілдер
Сенсорлық бұзылысы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: түзету-педагогикалық тәсілдер мен ұйымдастыру
Есту қабілеті зақымдалған балаларды отбасында тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Эмоциялық және ерік процестері: психологиялық негіздері
Есту қабілеті зақымдалған балаларды оқыту және оңалтудың негізгі әдістері
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеуде инклюзивті білім беру
Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқыту, тәрбиелеу және реабилитациялау: арнайы білім беру және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Эмоциялық-ерік сферасының бұзылыстары: балалардағы клиникалық белгілері, себептері және даму ерекшеліктері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz