Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы




Презентация қосу
Сыныптағы оқу үдерісінің
жалпы жағдайының
диагностикасы.
Орындаған : Арибжанова Дана
Тобы : ПМНО 18-7
Жоспары :
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының
диагностикасы.
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының негізгі
көрсеткіштерінің және олардың мәні.
Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің сапасын бағалау мен
өзін-өзі бағалау
11/12/2020
Сыныптағы оқу процесінің жалпы
жағдайының бірінші индикаторын
диагностикалау, яғни. оқушылардың
үлгерімі мұғалімнің күнделікті бақылау-
тексеру қызметінде жүзеге асырылады.
Қазіргі мектеп педагогикасында
оқушылардың үлгерімін тексерудің
мақсаттары, түрлері, әдістері, формалары,
әдістері мен тиімділігі нақты дамыған. Олар
келесідей ұсынылған.
11/12/2020
Тексерудің негізгі мақсаттары: Тексеру түрлері: алдыңғы Тексеру әдістері: әрбір оқушыны
оқушылардың оқу дәрежесін сабақтар үшін оқыту дәрежесін жеке тексеру (ауызша сұрау,
педагогикалық бақылау; бұрын ағымдағы тексеру; оқыту карточкалар бойынша сұрау, ЭЕМ
қалыптасқан білімді, білік пен деңгейін тақырыптық (межелік) пайдалана отырып сұрау және
дағдыны жинақтау және бекіту; есепке алу; осы пән бойынша т.б.); топ оқушыларын жаппай
әрбір оқушының оқу-танымдық оқушылардың оқу дәрежесін тексеру; кешенді тексеру —
және өздігінен білім алу қорытынды тексеру (сынақ, жекелеген оқушыларды жеке
қызметінің тиімділігі мен емтихан). жазбаша тексерудің
нәтижелілігін бағалау; қалғандарын жаппай ауызша
мұғалімнің өзін-өзі бақылауы тексерумен үйлесуі.
және өзін-өзі талдауы; өзінің оқу
қызметінің нәтижелілігін тексеру.
Оқыту дәрежесін тексеру Білімдерін, іскерліктері мен Тексеру тиімділігінің негізгі
формалары: ауызша тексеру; дағдыларын тексеру тәсілдері: шарттары, оның жан-жақты
жазбаша және графикалық; мәтінді қайталау, ережелерді, сипаты: жүргізудің жүйелілігі мен
қалыптасқан дағдылар мен анықтамаларды, тұжырымдарды жүйелілігі; нәтижелерді бағалау
дағдыларды практикалық тексеру; және т. б. жаңғырту; тексерілетін кезіндегі объективтілік пен
тестілеу (мұнда есте сақтау жаңғыртылатын мәтінді түсінуді тілектестік; әрбір оқушының
нәтижелерін ғана емес, болжау сипаттайтын сұрақтарға жауап беру; психологиялық және жеке
мүмкін болған кезде де анықтайтын, өлеңдер мен прозаларды жатқа оқу; ерекшеліктерін зерделеу және білу
бірақ білім алушының диктант жазу, баяндау, шығарма негізінде жеке көзқарас;
"теорияны"көбірек түсінетін жазу және т. б.; схемаларды, қалыптасқан білімнің беріктігін,
тестілерді таңдау маңызды). сызбаларды және басқа да тереңдігін және саналылығын
графикалық материалдарды бағалау.
орындау және түсіндіру; оқу міндетін
шешу; шеберханалардағы, оқу
зертханаларындағы практикалық
жұмыстар және т. б.; өлшеулерді,
есептеулер мен есептеулерді жүзеге 11/12/2020
асыру; сабақ барысында немесе үйде
бірдеңе жасау;; осы сабақ (оқу пәні)
Мұғалімнің бақылау-тексеру қызметінің соңғы
нәтижесі оқушылардың үлгерімін бағалау
болып табылады. Бағалау-бұл шартты
белгілерде (баллдарда) оқушылардың
бағдарламада белгіленген білім, білік және
дағдыларды меңгеру дәрежесін анықтау
және білдіру. Мұғалімнің бағалауы оқушы
үшін екі маңызды шарт орындалған кезде
ғана мағыналы болады:

Оқу процесі жағдайының екінші
көрсеткішін диагностикалау үшін —
біріншіден, мұғалім өзінің
мұғалімнің кәсіби қызметінің сапасын
бағалау қызметінде жұмыс
бағалау және өзін — өзі бағалау үшін-
істейтін стандартты оқушының
мұғалімнің өзін-өзі бағалауы және
өзі түсінуі керек, сондықтан
оның қызметін мектеп директоры мен
олардың бағаланатын объект
оның орынбасарларының (немесе
туралы идеялары сәйкес келеді;
пәндік комиссия мүшелерінің) сыртқы
екіншіден, оқушының мұғалімге
бағалауы негізінде оқу жұмысы
және оның бағалауына сенуі
сапасының өзекті деңгейін анықтауға
маңызды.
мүмкіндік беретін арнайы әзірленген
сауалнама-тест қолданылады.
11/12/2020
Оқу процесінде мұғалімнің кәсіби қызметінің
сапасын түпкілікті бағалау немен айкындалады ?

мұғалімнің өзін-
өзі бағалауы

мектептің пәндік
мектеп
комиссиясы
әкімшілігінің
мүшелерінің
(директордың
сыртқы
немесе оның
бағалауының
орынбасарының)
орташа мәні

11/12/2020
Сыныптағы оқу процесінің жалпы жағдайының үшінші индикаторын
диагностикалау үшін — оқу процесінде оқушылардың жеке сипаттамаларын
дамыту деңгейі-балалардың жеке сауалнамаларының арнайы бейімделген
нұсқаларын қолдану ұсынылады.
8-12 жастағы балаларға арналған сауалнаманың ұсынылған
модификацияланған нұсқасы 12 факторды немесе жеке тұлғаның кейбір
қасиеттерінің сипаттамаларын көрсететін шкаланы қамтиды. Әрбір жеке
фактор белгілі бір САПАНЫҢ континуумы ретінде қарастырылады
(сауалнамада ол "қабырғаларда" өлшенеді - ең төменгі мәні 1 балл, максимум
- 10 және орташа - 5,5 балл) және осы континуумның төтенше мәндерінде
биполярлы сипатталады (төмен мәндер - 1 - 3 қабырға, жоғары - 8 - 10
қабырға). Тиісінше, бұл биполярлық мазмұн + немесе-белгішесімен,
факторларды білдіретін әріптердің жанында орналасқан.

11/12/2020
Жабық, Жоғары баға баланы эмоционалды-жылы, көпшіл, көңілді деп
сенімсіз, сипаттайды. Бұл факторға төмен баға берген бала
оқшауланған, сенімсіздікпен, шамадан тыс сезімталдықпен, тұлғааралық
немқұрайлы - A қатынастарда түйсіктің болмауымен сипатталады, оның мінез-
+ ашық, құлқында негативизм, қыңырлық және эгоцентризм жиі
мейірімді, байқалады. А факторы бойынша жоғары бағалары бар балалар
көпшіл, әлеуметтік тұрғыдан жақсы бейімделген, қыздар ұлдарға
жанашыр. қарағанда орта есеппен жоғары көрсеткіштерге ие.

Өз-өзіне сенімді Біздің байқауымызша, С факторының жоғары мәндері өзіне деген
емес, оңай сенімділікті және, тиісінше, тыныштықты, тұрақтылықты, мектеп
бүлінетін, талаптарын сәтті орындауға жақсы дайындықты көрсетеді. Төмен
тұрақсыз - с + мәндер сәтсіздіктерге қатты жауап беретін, өздерін құрдастарымен
сенімді, тыныш, салыстырғанда аз қабілетті деп бағалайтын, көңіл-күйдің
тұрақты. тұрақсыздығын анықтайтын, эмоцияларын нашар басқаратын және
жаңа жағдайларға бейімделуде қиындықтарға тап болатын балаларда
тіркеледі. Теріс полюсте оқу іс-әрекетінде проблемалары бар балалар
топталады.
Ақылды, Осы факторға жоғары баға берген балалар жігерлі, белсенді, жоғары
ақылды, сақ, қауіп жағдайында қорқыныштың болмауымен ерекшеленеді; олар,
байсалды - F + әдетте, өз мүмкіндіктерін асыра бағалаумен және шамадан тыс
тәуекелге оптимизммен сипатталады. F факторының мәні қарастырылып отырған
11/12/2020
бейім, ұқыпсыз, жас ауқымында өзгермейді және жыныстық айырмашылықтарды
батыл, көңілді. көрсетеді: ұлдар қыздарға қарағанда жоғары балл көрсетеді.
Мұғалімнің кәсібилігінің негізгі көрсеткіштері Білім
Министрлігінің нормативтік құжаттарында анықталған және
диагностика бойынша қолданыстағы зерттеулерде көрсетілген:

мұғалімнің диагностикалық шеберлігі-білім, білік және дағды сапасының
диагнозын қоя білу, балалардың оқу деңгейін анықтау, олардың ерекшеліктерін
ескеру;

мұғалімнің ұйымдастырушылық деректері-оқушылардың танымдық іс-әрекетін
оқу материалы олардың белсенді іс-әрекетінің тақырыбына айналатындай етіп
ұйымдастыру (А. Н. Леонтьев, т. и. Шамова);

балалардың оқу материалының мазмұнын меңгеру және оны қолдану
қабілетін ескере отырып, оқыту әдістері мен құралдарын таңдау (ю. к.
Бабанский);

оқу сабақтарының тәрбиелік тиімділігі: мазмұнды тиімді пайдалану, балалардың
психикалық дамуын басқару үшін Оқыту құралдары мен әдістерін ұйымдастыру,
олардың танымдық дербестігін, жауапкершілігін, өзіне және басқаларға деген
талапты тәрбиелеу (Л. в. Занков, В. М. Коротов, Б. Т. Лихачев); 11/12/2020
танымның бағдарлы негізін құру, онда әрбір оқушы нені және қалай зерттеу, нені
және қайда іздеу, қандай ақпарат алу, оны қайда қолдану, қандай көрсеткіштер
бойынша пайдалану керектігін біледі;

сабақтағы адамгершілік-психологиялық атмосфера, мұғалімнің оқушылармен
және оқушылардың өзара қарым-қатынасының стилі мен реңі;

оқушылардың сабақтағы белсенді позициясы, дербестік, белсенділік,
мұғалімге деген мейірімді қарым-қатынас, зерделенетін материалды меңгеру
сапасын дұрыс бағалай білу қабілеті (өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау);

ғылымның, терминологияның, ұғымдық аппараттың жетекші идеяларын меңгеру.

11/12/2020
Сыныптағы оқу процесінің жалпы жағдайының көрсеткіштері
арасында Даму функциясын жүзеге асыру дәрежесі ерекше орын
алады.
Қазіргі дидактикада дамытушылық оқытудың арнайы тұжырымдамасы
жасалды, оның авторлары белгілі ғалымдар-Л.в. Занков, д. Б. Эльконин
және В. В. Давыдов. Тұжырымдамада мектеп оқушыларын қарқынды
дамыту міндетін қоя отырып, оқу процесінің мынадай кемшіліктері
сыни бағаланады: а) оқу материалын заңсыз жеңілдету; б) оның
негізсіз баяу қарқыны; оқу материалын біркелкі қайталау; г)
оқушыларда қалыптасатын теориялық білімнің тапшылығы және т.б.
дамыта оқыту тұжырымдамасында көптеген қағидаттар бар.

11/12/2020
Оқыту мазмұнындағы
теориялық білімнің Принципі жоғары деңгейдегі
жетекші рөлі. Бұл принцип оқыту қиындық-қиындық
Оқушылардың өз оқу кедергілерді жеңу деп
кіші мектеп оқушыларында процесінің барлық буындарын түсініледі. Бұл принцип баланың
Дағдылар мен олардың білуі. Бұл принцип рефлексияны рухани күштерін ашады, оларға
қалыптасуының дамытуға, өзін оқытудың кеңістік пен даму мүмкіндіктерін
маңыздылығын субъектісі ретінде тануға береді. Егер оқу материалы мен
төмендетпейді. Сонымен бағытталған. Бұл принциптің оны зерттеу әдістері
қатар, дағдыларды мазмұны жеке рефлексияның, студенттерге кедергі
өзін-өзі реттеудің, өзін-өзі келтірмейтін болса, онда
қалыптастыру жалпы даму дамытудың дамуымен балалардың дамуы баяу және
негізінде, тиісті ұғымдарды, байланысты болуы мүмкін. әлсіз болады. Қиындық дәрежесі
қатынастарды, Барлық оқушыларды дамыту мектеп оқушылары түсінетін оқу
тәуелділіктерді тереңірек бойынша тұрақты жұмыс. Оқу материалын қамтиды.
түсіну негізінде жүреді. процесін әр оқушының жеке Қиындықтың сипаты кез-келген
Басқаша айтқанда, оқу пәні ерекшеліктерін ескере отырып қиындықты білдірмейді, бірақ
ішіндегі және пәндер құру қажет, бірақ оқыту бәрін құбылыстардың өзара
арасындағы ұғымдарды, дамытуы керек. Бұл принциптің тәуелділігін, олардың ішкі
мазмұны білім беру процесін маңызды байланысын білуден
қатынастарды, тұрады. Бұл принциптің мазмұны
ізгілендірумен байланысты.
байланыстарды дамыту оқу мәселесімен байланысты
дағдыларды дамытудан кем болуы мүмкін.
емес.

11/12/2020
Назарларыңызға рахмет !!!

11/12/2020

Ұқсас жұмыстар
Жаңа педагогикалық технологиялар
Мұғалім портфолиосының құрылымы
Шетелдегі инклюзивті білім беру
Психодиагностиканың этикалық және кәсіби сұрақтары
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясына схемалық сипаттамасы
ЖББОМ КММ
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы
Пәндер