Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы



Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы.
Орындаған : Арибжанова Дана
Тобы : ПМНО 18-7

Жоспары :
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы.
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының негізгі көрсеткіштерінің және олардың мәні.
Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің сапасын бағалау мен өзін-өзі бағалау
06. 11. 2020

06. 11. 2020
Сыныптағы оқу процесінің жалпы жағдайының бірінші индикаторын диагностикалау, яғни. оқушылардың үлгерімі мұғалімнің күнделікті бақылау-тексеру қызметінде жүзеге асырылады. Қазіргі мектеп педагогикасында оқушылардың үлгерімін тексерудің мақсаттары, түрлері, әдістері, формалары, әдістері мен тиімділігі нақты дамыған. Олар келесідей ұсынылған.

06. 11. 2020
Тексерудің негізгі мақсаттары: оқушылардың оқу дәрежесін педагогикалық бақылау; бұрын қалыптасқан білімді, білік пен дағдыны жинақтау және бекіту; әрбір оқушының оқу-танымдық және өздігінен білім алу қызметінің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалау; мұғалімнің өзін-өзі бақылауы және өзін-өзі талдауы; өзінің оқу қызметінің нәтижелілігін тексеру.
Тексеру түрлері: алдыңғы сабақтар үшін оқыту дәрежесін ағымдағы тексеру; оқыту деңгейін тақырыптық (межелік) есепке алу; осы пән бойынша оқушылардың оқу дәрежесін қорытынды тексеру (сынақ, емтихан) .
Тексеру әдістері: әрбір оқушыны жеке тексеру (ауызша сұрау, карточкалар бойынша сұрау, ЭЕМ пайдалана отырып сұрау және т. б. ) ; топ оқушыларын жаппай тексеру; кешенді тексеру - жекелеген оқушыларды жеке жазбаша тексерудің қалғандарын жаппай ауызша тексерумен үйлесуі.
Оқыту дәрежесін тексеру формалары: ауызша тексеру; жазбаша және графикалық; қалыптасқан дағдылар мен дағдыларды практикалық тексеру; тестілеу (мұнда есте сақтау нәтижелерін ғана емес, болжау мүмкін болған кезде де анықтайтын, бірақ білім алушының "теорияны"көбірек түсінетін тестілерді таңдау маңызды) .
Білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тексеру тәсілдері: мәтінді қайталау, ережелерді, анықтамаларды, тұжырымдарды және т. б. жаңғырту; тексерілетін жаңғыртылатын мәтінді түсінуді сипаттайтын сұрақтарға жауап беру; өлеңдер мен прозаларды жатқа оқу; диктант жазу, баяндау, шығарма жазу және т. б. ; схемаларды, сызбаларды және басқа да графикалық материалдарды орындау және түсіндіру; оқу міндетін шешу; шеберханалардағы, оқу зертханаларындағы практикалық жұмыстар және т. б. ; өлшеулерді, есептеулер мен есептеулерді жүзеге асыру; сабақ барысында немесе үйде бірдеңе жасау; ; осы сабақ (оқу пәні) үшін қажетті ақпаратты табу мақсатында анықтамалық әдебиеттермен жұмыс.
Тексеру тиімділігінің негізгі шарттары, оның жан-жақты сипаты: жүргізудің жүйелілігі мен жүйелілігі; нәтижелерді бағалау кезіндегі объективтілік пен тілектестік; әрбір оқушының психологиялық және жеке ерекшеліктерін зерделеу және білу негізінде жеке көзқарас; қалыптасқан білімнің беріктігін, тереңдігін және саналылығын бағалау.

06. 11. 2020
Мұғалімнің бақылау-тексеру қызметінің соңғы нәтижесі оқушылардың үлгерімін бағалау болып табылады. Бағалау-бұл шартты белгілерде (баллдарда) оқушылардың бағдарламада белгіленген білім, білік және дағдыларды меңгеру дәрежесін анықтау және білдіру. Мұғалімнің бағалауы оқушы үшін екі маңызды шарт орындалған кезде ғана мағыналы болады:
біріншіден, мұғалім өзінің бағалау қызметінде жұмыс істейтін стандартты оқушының өзі түсінуі керек, сондықтан олардың бағаланатын объект туралы идеялары сәйкес келеді; екіншіден, оқушының мұғалімге және оның бағалауына сенуі маңызды.
Оқу процесі жағдайының екінші көрсеткішін диагностикалау үшін - мұғалімнің кәсіби қызметінің сапасын бағалау және өзін - өзі бағалау үшін-мұғалімнің өзін-өзі бағалауы және оның қызметін мектеп директоры мен оның орынбасарларының (немесе пәндік комиссия мүшелерінің) сыртқы бағалауы негізінде оқу жұмысы сапасының өзекті деңгейін анықтауға мүмкіндік беретін арнайы әзірленген сауалнама-тест қолданылады.

Оқу процесінде мұғалімнің кәсіби қызметінің сапасын түпкілікті бағалау немен айкындалады ?
06. 11. 2020

Сыныптағы оқу процесінің жалпы жағдайының үшінші индикаторын диагностикалау үшін - оқу процесінде оқушылардың жеке сипаттамаларын дамыту деңгейі-балалардың жеке сауалнамаларының арнайы бейімделген нұсқаларын қолдану ұсынылады. 8-12 жастағы балаларға арналған сауалнаманың ұсынылған модификацияланған нұсқасы 12 факторды немесе жеке тұлғаның кейбір қасиеттерінің сипаттамаларын көрсететін шкаланы қамтиды. Әрбір жеке фактор белгілі бір САПАНЫҢ континуумы ретінде қарастырылады (сауалнамада ол "қабырғаларда" өлшенеді - ең төменгі мәні 1 балл, максимум - 10 және орташа - 5, 5 балл) және осы континуумның төтенше мәндерінде биполярлы сипатталады (төмен мәндер - 1 - 3 қабырға, жоғары - 8 - 10 қабырға) . Тиісінше, бұл биполярлық мазмұн + немесе-белгішесімен, факторларды білдіретін әріптердің жанында орналасқан.
06. 11. 2020

06. 11. 2020
Жабық, сенімсіз, оқшауланған, немқұрайлы - A + ашық, мейірімді, көпшіл, жанашыр.
Жоғары баға баланы эмоционалды-жылы, көпшіл, көңілді деп сипаттайды. Бұл факторға төмен баға берген бала сенімсіздікпен, шамадан тыс сезімталдықпен, тұлғааралық қатынастарда түйсіктің болмауымен сипатталады, оның мінез-құлқында негативизм, қыңырлық және эгоцентризм жиі байқалады. А факторы бойынша жоғары бағалары бар балалар әлеуметтік тұрғыдан жақсы бейімделген, қыздар ұлдарға қарағанда орта есеппен жоғары көрсеткіштерге ие.
Өз-өзіне сенімді емес, оңай бүлінетін, тұрақсыз - с + сенімді, тыныш, тұрақты.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz