Арифметикалық есептер




Презентация қосу
Арифметикалық есептер
Орындаған : Арибжанова Дана
Тобы : ПМНО 18-7
Есеп деген не?

01 02 03
Бізді қоршап тұрған Есеп – бір жағдаяттың Бізді қоршаған ортада
дүниеде сандармен қандай да бір құрамдас сандармен
байланысты болатын бөлігінің сандық
сипаттамасын беруді
байланысты көптеген
және оларға нақты өмірдегі
қарапайым тілде
арифметикалық жағдаяттар
сипаттау, оның бөліктері
амалдарды арасында кейбір туындайды және
қолданатындай шексіз байланыстардың немесе олармен
көп тұрмыстық осы қатынас түрлерінің
жағдайлар бола береді,
арифметикалық
болуын тағайындау – бұл
– бұл есеп . арнайы ерекше
амалдар қолдану
математикалық жаттығу талап етіледі – бұл
есеп
Арифметикалық есеп деп өзара да, ізделінді шамамен де
белгілі-бір байланыстағы шамалардың сән сәндері бойынша
ізделінуі шаманың сән мәнін ауытқуды талап ететін сұрауды
айтады.Әрбір арифметикалық есепте мынадай элементтер
болады:

Санды материал;

Есептің шарты берілген шамалар мен ізделінді
шаманың арасындағы байланыстың сипатын сөзбен
баяндап білдіру;

Нені табу керектігін көрсететін сұрау.

11/12/2020
Берілген немесе деректі сандар. Олар
есепте берілген сандардың арасындағы
қатынастарды сипаттайды: шамалардың
мәндері, жиындардың сандық
сипаттамалары, олардың арасындағы
сандық қатынастар.

Есептерде берілген
және ізделіп
отырған сандар бар.

Ізделінді сан. Ізделіп отырған белгісіз
шаманың мәні.
Ізделінді сандар – жас натуралистерге
бөлінген ағаштарының жиын саны;
машинаның жүрген жолы; екінші бөлігі
үшін түсім түсірген ақша; азайтқыш.
11/12/2020
шарт
ы

тексе сұрағ
руі ы
Арифметикал
ық есептің
кұрамы

шеш жауаб
уі ы
11/12/2020
Шарты - есептің бір Есептің сұрағы –
бөлігі, мұнда объект пен есептің талабы,
оны сипаттайтын кейбір қорытынды - бұл Есепті шығару -
шамалар, шамалардың ізделінді не болатынын есептің шартында
берілген мәліметтер Есепті шешу -
белгілі және белгісіз көрсету. шығару жоспарын
мәндері, шамалар мен ізделінді
арасындағы қатынастар
Есептің талабы - арасындағы жасағанда таңдап
туралы мәліметтер қандай сан ізделіп байланысты ашып алған арифметикалық
беріледі, яғни шартында отырғанын көрсетеді. көрсету, соны негізге амалдарды орындау .
сандар (берілген Ол сұрақ (тік алып арифметикалық
төртбұрыштың ауданы Есепті шешуін
деректер және ізделінді) амалдарды таңдап алу,
және сәйкес нешеге тең?) немесе тексеру - Оның
содан кейін орындау дұрыстығын не
арифметикалық амалдар бұйрық түрінде (тік керек және есептің
таңдауды анықтайтын төртбұрыштың қателігін анықтау
сұрағына жауап беру
берілген және ізделінді ауданын тап) беріледі, болып табылады
сандар арасындағы немесе сұрақ есептің
байланыс қамтылады шартында енеді.

11/12/2020
Барлық арифметикалық
есептер, оларды шешу үшін
орындалатын амалдар
санына қарай 2-ге бөлінеді:

Шығару үшін өзара байланысты
Бір ғана амалмен орындалатын бірнеше амал орындалатын есеп
есеп жай есеп деп құрама есеп деп аталады.
Құрама есептер үшін
аталады..Жай есептерді, не
классификациялаудың белгілі бір
оларды шығару үшін топтарға бөлуге мүмкіндік беретіндей
қолданылатын амалдарға (қосу, негізі жоқ. Алайда методикалық
азайту, көбейту, бөлу амалымен тұрғыдан алғанда барлық әр түрлі
шығарылатын жай есептер), есептерден не математикалық
құрлысы жағынан ұқсас (қосындыны
немесе оларды шығару үстінде
санға бөлу), не шешу тәсілі жағынан
қалыптасатын түсініктерге ұқсас (тұрақты шаманың мәнін табу
байланысты түрлерге бөлуге тәсілімен шығарылатын есептер), не
болады. нақты мазмұны жағынан 11/12/2020
ұқсас
(қозғалысқа байланысты есептер).
Құрама және жай арифметикалық
есептерді шығарғанда 3 түрлі мақсат
қойылады:
Мұндай есептерді шығарғанда оқушылар есеп шартындағы жасырын байланыстарды ұғынуға
үйренетін болсын, олардың өзара байланыстарын тағайындауға үйренетін болсын, тиісті
арифметикалық амалды таңдап ала-алатын болсын; ал мұның өзі баланың логикалық ойын
өсіретін болады;

Тұрмыстан алынған материалдарды есептерде пайдалану
математиканы оқудың қандай маңызы бар екенін көрсетеді,
математиканы күнделікті тұрмыспен байланыстырады;

Есепті шығару үшін арифметикалық амалдарды қолдану
математикалық дағдыны нығайта түседі.

11/12/2020
Құрама есеп және жәй есеп шешу
әдістері
Жай есептерді шығаруда көрнекілік үлкен рөл атқарады. Суреттер,
плакаттар оқушыларға есептің шартын жақсы түсінуге, сұрауын дұрыс
қойып, амалды дұрыс таңдап алуға көмектеседі. Оқушыларды есептің
шарты мен сұрауын ажырата білуге үйрету үшін, бір-екі оқушыға есептің
шарты мен сұрауын ажырата білгеннен кейін оларға үйде шығарып келуге
есептер беруге болады. Бірақ бұл есептердің шешуін алғашқы кезде
сыныпта талқылап алу керек. Амалды таңдап алуын түсіндіре білуге
оқушыларды біртіндеп үйрету керек.
Арифметикалық амалдарды қолданудың түрлі жағдайларын
қарастырайық.
Қосу амалы: 1) барлық бөліктері берілген кезде бүтіннің өзін табу үшін
және 2) санды бірнеше бірліктер қосып арттыру үшін қолданылады.
Мысалы: «Жүмысшы алған еңбекақысынан 19 теңгені жинақ кассасына
салды, 42 теңгені тамағына, 2 теңгені пәтеріне жұмсалды, сонда қолында
тағы 35 теңгесі қалды. Жүмысшының айлық еңбекақысы неше
теңге?»Жүмысшының еңбек ақысы бүл бүтін сан;Жинау кассасына
салғаны, тамаққа ұстағаны, пәтерге төлегені және қалған ақшасы бұлар
11/12/2020
бүтін бөліктері. Есеп қосу арқылы шешіледі: 19+2+42+35=98 (теңге).
Назарларыңызға рахмет!!!

11/12/2020

Ұқсас жұмыстар
Прогрессия туралы тарихи мәлімет
Прогрессиялар тарауына есептер шығару
Есептің мәтінін түсіну
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялардың формулаларын пайдаланып есептер шығару
Айырымын табыңдар
Туынды табу ережелерін пайдаланып есептер шығару
Арифметикалық прогрессияның n-мүшесінің формуласы
Алгебралық есептерді шешудің геометриялық әдістері
Математикалық диктант
Теңдеуді шешудің тәсілдері
Пәндер