Теориялық зерттеу әдістері
Презентация қосу
Теориялық зерттеу әдістері.
Дайындаған:Сұлтанғалиқызы Н
Тексерген: Акбасова А
Жоспар:
1. Теориялық зерттеу
әдістерінің мәні.
2. Теориялық деңгей әдістері.
3. Тарихи педагогикалық
зерттеу әдістері.
1. Теориялық талдау – педагогикалық қбылыстың кей
тараптарын, белгілерін, ерекшеліктері мен қасиеттерін біліп,
қарастыру үшін қажет. Жеке деректерді талдаумен оларды
жүйелі топтарға біріктіреміз, әрбіріндегі жалпылық пен
даралықты ескере отырып, ортақ принциптер мен
станымдарға келеміз. Талдауды біріктіру (синтез) процесімен
қатар жүргізе отырып, зерттеудегі педагогикалық қбылыстың
мән – жайына енеміз.
Индуктив
Индуктив және
және дедуктив
дедуктив әдістер
әдістер –– эмпирикалық
эмпирикалық
жолмен
жолмен алынған
алынған ақпаратты
ақпаратты қорытындылаудың
қорытындылаудың
логикалық
логикалық әдістері.
әдістері. Индуктив
Индуктив әдіс
әдіс –– ойдың
ойдың жеке
жеке
пікірлерден
пікірлерден жалпы
жалпы ойға
ойға өтуін
өтуін байқаса,
байқаса, дедуктив
дедуктив
–– жалпы
жалпы пікірден
пікірден жеке
жеке қорытынды
қорытынды жасауға
жасауға
қолданылады.
қолданылады.
.. Индуктив
Индуктив әдіс
әдіс –– ойдың
ойдың жеке
жеке пікірлерден
пікірлерден жалпы
жалпы
ойға
ойға өтуін
өтуін байқайды.
байқайды.
Дедуктив
Дедуктив –– жалпы
жалпы пікірден
пікірден жеке
жеке қорытынды
қорытынды
жасауға
жасауға қолданылады.
қолданылады.
Теориялық әдістің қажеттігі проблема анықтауға, гипотеза
белгілеп, жинақталған деректердің бағасын шығарудан
туындайды. Теориялық әдіс көптеген әдебиеттермен таныс
болуды талап етеді:
• жалпы адамтану, соның ішінде педагогика
классиктерінің еңбектері;
• жалпы және арнайы педагогикалық әдебиеттер;
• педагогикалық мерзімді басылымдар;
• мектеп, тәрбие, мұғалім жөніндегі көркем шығармалар;
• педагогикалық анықтама құралдары;
• педагогика және онымен сыбайлас пәндер бойынша
оқулықтар мен әдістемелік – қолданбалар.
Әдебиеттермен жұмыс істеу әдістерінің түрі сан алуан. Олар
арасында көбірек қолданылатындары:
кітапдерек (библиография) түзу – зерттелетін мәселеге
байланысты іріктеліп алынған деректік әдебиеттер тізімі;
реферает жазу – жалпы тақырып бойынша бір не бірнеше
ғылыми еңбектің қысқартылып берілген мазмны;
конспектілеу – жмыстың маңызды идеялары мен
тжырымдарына байланысты жан – жақты материалдарды
мқият қамтыған жазбалар;
аннотациялау – кітап пен мақаланың жалпы мазмнын
қысқаша ақпар жазу;
сілтеме (цитата) беру - әдеби деректе келтірілген ой, пікір
не санды өзгертпестен мәтінге ендіре жазу.
Абстрактілеу әдісі-екінші реттік фактілерден
бас тарта отырып зерттелетін құбылыстың
негізгі ерекшелігі бар зерттеуді
шоғырландыру.Абстракциялаудың
(дерексіздендіру) екі түрі бар; талдап қорыту
және жекелеп бөлу.
Талдап қорыту – Жекелеп бөлу –
көптеген бір затты немесе
біріңғай заттар құбылысты
мен зерттеп, талдау
құбылыстардың үшін зерттеушіге
жалпы, бірдей қажетті бір
белгілерін қасиетін бөліп
анықтау. алу процесі.
Теория жүзінде мүмкін жағдайдың, құбылыстың немесе заттың модеоін
жасау әдісі. Модельдеу – зерттеу обьектісі өзімен ұқсастық қатынастағы
басқа бір обьектімен алмастырылатын зерттеу әдісі. Бірінші обьект
түпнұсқа болады да екінші обьект оның моделі болады.Зертеуші модельді
зерттеп, алған нәтижелерін ұқсастық және үйлестік заң бойынша
түпнұсқаға көшіреді. Модель және модельдеу әдісі түпнұсқаны зерттеу
қиын емес немесе мүмкін емес болғанда немесе түпнұсқаны зерттеу үлкен
қаражат шығынын талап еткен жағдайда қолданылады. Модель мен
түпнұсқа арасында бір ұқсастық болуы керек.
Модельдеу ауызша Логикалық Физикалы Математикал
қ ық
болады.
Әдістер көп түрлі де, сан қилы, бірақ жүйелестіре келгенде,
бұлардың бәрі үш топқа ажыратылады.
1) педагогикалық тәжірбиені зерттеу әдістері;
2) теориялық зерттеу әдістері;
3) математикалық әдістер;
1) педагогикалық
тәжірбиені зерттеу
әдістері;
2) теориялық 3)математикалық
зерттеу әдістері; әдістер;
Пайдаланылған әдебиеттер:
Асқаров Е.С., Балапанов Е.Қ., Қойшыбаев Б.А. Ғылыми зерттеулердің негіздері. оқу-
әдістемелік құрал Алматы 2005ж. (5-15 бет).
Қасқабаева Ф. Ғылыми жұмыстарды жазуға жаднама. Қазақстан тарихы. -2007. - № 2
Загвязинский В.И.,Атаханова Р.Методология и методы психолого педагогического
исследования. – М.,2003.
Методология педагогических исследований ( Под ред.Г.А.Пискунова,Г.В.Воробьева). –
М.,1980.
Тотанова А.С.Методика научно – педагогического исследования. – Алматы,2005
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz