Педагогикадағы теориялық зерттеу әдістерінің мәні мен түрлері


Slide 1

Теориялық зерттеу әдістері.

Дайындаған:Сұлтанғалиқызы Н

Тексерген: Акбасова А

Slide 2

Жоспар:

1. Теориялық зерттеу әдістерінің мәні. 2. Теориялық деңгей әдістері.

3. Тарихи педагогикалық зерттеу әдістері.

Slide 3

1. Теориялық талдау - педагогикалық қбылыстың кей тараптарын, белгілерін, ерекшеліктері мен қасиеттерін біліп, қарастыру үшін қажет. Жеке деректерді талдаумен оларды жүйелі топтарға біріктіреміз, әрбіріндегі жалпылық пен даралықты ескере отырып, ортақ принциптер мен станымдарға келеміз. Талдауды біріктіру (синтез) процесімен қатар жүргізе отырып, зерттеудегі педагогикалық қбылыстың мән - жайына енеміз.

Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7

Әдебиеттермен жұмыс істеу әдістерінің түрі сан алуан. Олар арасында көбірек қолданылатындары:

кітапдерек (библиография) түзу - зерттелетін мәселеге байланысты іріктеліп алынған деректік әдебиеттер тізімі;

реферает жазу - жалпы тақырып бойынша бір не бірнеше ғылыми еңбектің қысқартылып берілген мазмны;

конспектілеу - жмыстың маңызды идеялары мен тжырымдарына байланысты жан - жақты материалдарды мқият қамтыған жазбалар;

аннотациялау - кітап пен мақаланың жалпы мазмнын қысқаша ақпар жазу;

сілтеме (цитата) беру - әдеби деректе келтірілген ой, пікір не санды өзгертпестен мәтінге ендіре жазу.

Slide 8 Slide 9 Slide 10

Теория жүзінде мүмкін жағдайдың, құбылыстың немесе заттың модеоін жасау әдісі. Модельдеу - зерттеу обьектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір обьектімен алмастырылатын зерттеу әдісі. Бірінші обьект түпнұсқа болады да екінші обьект оның моделі болады. Зертеуші модельді зерттеп, алған нәтижелерін ұқсастық және үйлестік заң бойынша түпнұсқаға көшіреді. Модель және модельдеу әдісі түпнұсқаны зерттеу қиын емес немесе мүмкін емес болғанда немесе түпнұсқаны зерттеу үлкен қаражат шығынын талап еткен жағдайда қолданылады. Модель мен түпнұсқа арасында бір ұқсастық болуы керек.

Физикалық

Математикалық

болады.

Slide 11

Әдістер көп түрлі де, сан қилы, бірақ жүйелестіре келгенде, бұлардың бәрі үш топқа ажыратылады.

1) педагогикалық тәжірбиені зерттеу әдістері;

2) теориялық зерттеу әдістері;

3) математикалық әдістер;

2) теориялық зерттеу әдістері;

1) педагогикалық тәжірбиені зерттеу әдістері;

3) математикалық әдістер;

Slide 12 Slide 13 Slide 14

Пайдаланылған әдебиеттер:

Асқаров Е. С., Балапанов Е. Қ., Қойшыбаев Б. А. Ғылыми зерттеулердің негіздері. оқу-әдістемелік құрал Алматы 2005ж. (5-15 бет) .

Қасқабаева Ф. Ғылыми жұмыстарды жазуға жаднама. Қазақстан тарихы. -2007. - № 2

Загвязинский В. И., Атаханова Р. Методология и методы психолого педагогического исследования. - М., 2003.

Методология педагогических исследований ( Под ред. Г. А. Пискунова, Г. В. Воробьева) . - М., 1980.

Тотанова А. С. Методика научно - педагогического исследования. - Алматы, 2005

Slide 15

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Тыныс алу ағзаларының аспаптық зерттеу әдістерінің диагностикалық мәні: сыртқы тыныс қызметін зерттеу
Этнопедагогикадағы зерттеу әдістерінің талдауы
Биохимиялық зерттеу әдістерінің негізгі принциптері мен техникалары
Хроматография теориясы және зерттеу әдістерінің жіктелуі
Жас ерекшелік психологиясының зерттеу әдістерінің ерекшеліктері
Дәлелді медицинадағы зерттеу әдістерінің артықшылықтары мен клиникалық қолданудың кедергілері
Құзыреттілік ұғымы, оның түрлері және педагогикадағы орны
Әлеуметтік педагогика: тарихы, мәні, пәні және зерттеу-әдістері
Арнайы педагогика мен арнайы психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері және ғылыми-зерттеу әдістері
Арнайы психология мен педагогикадағы коррекция ұғымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz