Сөзде және қылықтардағы турашылық
Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы
Өзін-өзі тәрбиелеу – бұл өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі басқару,
жауапкершілік және қабылданған жоспарға (режимге, ережелерге,
бағдарламаға) сәйкес өз іс-әрекеттерін қалыптастыруға қабілетті тұлғаның
сапасы, осы тақырыпта басым эмоционалды-ойлау жағдайы. Ол
қалыптасқан сәттен бастап (мысалы, мамандық бойынша – курстарда
оқыған, мамандандырылған кітаптар мен зерттеулер сатып алынған –
үнемі және кешіктірусіз) жоспар жасалатын жоспардың дереу орындалуы
ретінде қарастыруға болады. Шын мәнінде, мақсатты таңдаған сәттен
бастап оны іске асыру жөніндегі іс-шараларды іске асырудың басталуына
дейін күндер мен айлар өтіп кетуі мүмкін (оқылымды кейінге қалдыру,
курстар бір рет барып тұрады).
Өзін – өзі тәрбиелеу оқушы тұлғасын жан – жақты тәрбиелеу мен дамытуға ықпал етеді.
Оқушылардың өзін – өзі тәрбиелеуін басқаруда олардың жас ерекшеліктерін есепке алу керек.
Өзін – өзі тәрбиелеу нышандары кіші мектеп жасындағы оқушылар бойынан байқалады.
Мысалы, бастауыш сыныпта оқушылар күшті бастыл болғысы келеді, немесе теріс
қылықтарына кешірім сұрап жақсы боламын дейді. Бұл олардың өзін – өзгертуге, жақсы
болуға, түзелуге деген алғашқы ынтасы.
Дүниетанымның қалыптасуы, өз абыройын және кемшіліктерін ұғыну өзін – өзі тәрбиелеу
бағдарламасын мазмұнды, жан – жақты, шындыққа жуық құруға мүмкіндік береді.
Оқушылардың өздерін – өздері тәрбиелеуін ұйымдастыру мақсатында мұғалім ең алдымен
мынандай өзара байланысты міндеттерді жүзеге асыру керек: оқушылардың өзін – өзі
тәрбиелеуге ұмтылуын жандандыру; – өзіне – өзі ықпал ету құралдарын меңгеруге көмек беру;
өзін – өзі тәрбиелеудегі қоғамдық құнды іс – әрекеттерді тудырып отыру.
К.Д. Ушинскийдің өзін – өзі тәрбиелеу ержесі:
Асқан сабырлық, ең болмағанда сырт көзге.
Сөзде және қылықтардағы турашылық
Әрекетті жан – жақты ойластыру.
Батылдылық.
Өзі жөнінде қажетсіз бір сөз айтпау.
Санасыз уақыт өткізбеу, ретсіз емес көңіліндегі іспен айналыспау.
Әуесқойлық, құмарлыққа емес қажеттікке немесе сүйсініске шығындану .
Әр кеште өз қылықтары жөнінде өзіне есеп беру.
Болғанды, бүгінгі, болатынды айтып еш мақтанбау.
Төмендегі нақыл сөзді қалай түсінесіздер?
Неміс ақыны Ф.Логау
«Өзіңмен өзің түскен күрес – ең қыйын күрес,
өзіңді өзің жеңген жеңіс – ең ұлы жеңіс».
Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар
1)Тәрбие мазмұнының мән-мағынасын ашыңыз.
2)Тұтас педагогикалық процессте және өзін-өзі тәрбиелеуде
жеке тұлғаның қалыптасуы қандай қатынаста болады?
3) Тәрбие түрлері қалай топтастырылады?
4) Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу қандай қатынаста болады?
5) Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдерін атаңыз.
Критериалды бағалау
1)Тәрбие мазмұнының мән-мағынасын аша алады
2) Өзін-өзі тәрбиелеуде жеке тұлғаның қалыптасуы туралы
біледі
3) Тәрбие түрлері топтастыра алады
4) Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу айырмашылығын ажырата
біледі
5) Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдерін меңгерген
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz