Сөзде және қылықтардағы турашылық



Сабақтың тақырыбы
Өзін-өзі тәрбиелеу - бұл өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі басқару, жауапкершілік және қабылданған жоспарға (режимге, ережелерге, бағдарламаға) сәйкес өз іс-әрекеттерін қалыптастыруға қабілетті тұлғаның сапасы, осы тақырыпта басым эмоционалды-ойлау жағдайы. Ол қалыптасқан сәттен бастап (мысалы, мамандық бойынша - курстарда оқыған, мамандандырылған кітаптар мен зерттеулер сатып алынған - үнемі және кешіктірусіз) жоспар жасалатын жоспардың дереу орындалуы ретінде қарастыруға болады. Шын мәнінде, мақсатты таңдаған сәттен бастап оны іске асыру жөніндегі іс-шараларды іске асырудың басталуына дейін күндер мен айлар өтіп кетуі мүмкін (оқылымды кейінге қалдыру, курстар бір рет барып тұрады) .

Өзін - өзі тәрбиелеу оқушы тұлғасын жан - жақты тәрбиелеу мен дамытуға ықпал етеді.
Оқушылардың өзін - өзі тәрбиелеуін басқаруда олардың жас ерекшеліктерін есепке алу керек. Өзін - өзі тәрбиелеу нышандары кіші мектеп жасындағы оқушылар бойынан байқалады. Мысалы, бастауыш сыныпта оқушылар күшті бастыл болғысы келеді, немесе теріс қылықтарына кешірім сұрап жақсы боламын дейді. Бұл олардың өзін - өзгертуге, жақсы болуға, түзелуге деген алғашқы ынтасы.
Дүниетанымның қалыптасуы, өз абыройын және кемшіліктерін ұғыну өзін - өзі тәрбиелеу бағдарламасын мазмұнды, жан - жақты, шындыққа жуық құруға мүмкіндік береді.
Оқушылардың өздерін - өздері тәрбиелеуін ұйымдастыру мақсатында мұғалім ең алдымен мынандай өзара байланысты міндеттерді жүзеге асыру керек: оқушылардың өзін - өзі тәрбиелеуге ұмтылуын жандандыру; - өзіне - өзі ықпал ету құралдарын меңгеруге көмек беру; өзін - өзі тәрбиелеудегі қоғамдық құнды іс - әрекеттерді тудырып отыру.

К. Д. Ушинскийдің өзін - өзі тәрбиелеу ержесі:
Асқан сабырлық, ең болмағанда сырт көзге.
Сөзде және қылықтардағы турашылық
Әрекетті жан - жақты ойластыру.
Батылдылық.
Өзі жөнінде қажетсіз бір сөз айтпау.
Санасыз уақыт өткізбеу, ретсіз емес көңіліндегі іспен айналыспау.
Әуесқойлық, құмарлыққа емес қажеттікке немесе сүйсініске шығындану.
Әр кеште өз қылықтары жөнінде өзіне есеп беру.
Болғанды, бүгінгі, болатынды айтып еш мақтанбау.

Төмендегі нақыл сөзді қалай түсінесіздер?
Неміс ақыны Ф. Логау
«Өзіңмен өзің түскен күрес - ең қыйын күрес, өзіңді өзің жеңген жеңіс - ең ұлы жеңіс».

Өзін-өзі бақылауға арналған сұрақтар
1) Тәрбие мазмұнының мән-мағынасын ашыңыз. 2) Тұтас педагогикалық процессте және өзін-өзі тәрбиелеуде жеке тұлғаның қалыптасуы қандай қатынаста болады? 3) Тәрбие түрлері қалай топтастырылады? 4) Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу қандай қатынаста болады? 5) Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдерін атаңыз.

Критериалды бағалау
1) Тәрбие мазмұнының мән-мағынасын аша алады 2) Өзін-өзі тәрбиелеуде жеке тұлғаның қалыптасуы туралы біледі 3) Тәрбие түрлері топтастыра алады 4) Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу айырмашылығын ажырата біледі 5) Өзін-өзі тәрбиелеудің тәсілдерін меңгерген
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz