Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау




Презентация қосу
ІС - ӘРЕКЕТ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ
ТҮСІНІК
Адам іс - әрекеті - күрделі құбылыс. Оның түрлі
жақтарын әр түрлі ғылымдар зерттейді. Ал қоғамдық
мағынасы - қоғамдық ғылымдарының пәні,
физиологиялық механизмдер - физиология пәні болып
табылады. Психология - іс - әрекеттің психикалық
жағын зерттейді. Іс - әрекет арқылы адамның рухани
өмір байлығы: ақыл - ой тереңдігі, күйіну - сүйіну
қалпы, қиялдау қабілеті мен ерік - жігері, икемділігі
мен мінез - құлық сипаты ашылады.
Іс - әректтің негізгі сипаттамасы болып - оның
мағыналығы саналады. «Мағынасыз әрекет» деген
ұғымға ешқандай түсінік берілмейді. Іс - әрекеттің
мағынасыз болуы мүмкін, бірақ іс - әректті ғылыми
зерттеу оның мағынасының ашылу талап етеді. Іс -
әрекет - тарихи қоғамдық дәреже.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ
ҚЫЗМЕТІ
1.Әр түрлі концепциялар іс-
әркеттің жекелеген аспектілерін
қарастырады
2.Іс-әрекеттің мотивациялық
аспектілерін зерттеуді негіз етеді

3.Іс-әрекеттің реттеуші механизмдерін
қарастырады
ІС – ӘРЕКЕТТІҢ
ТҮРЛЕРІ

Ойын іс - әрекеті Оқу іс-әрекеті-
ретінде тұлғаның
тарихи үрдісінде
қоршаған
шындыққа еңбек түрлері
нақтылы бір жетілдіріп,
қатынасын күрделене түсті.
көрсету болып
табылады. Әлемді
Осыған
бейнелей отырып, байланысты еңбек
оны түрлендіру іс-әрекетіне
қабілеттілігі - адам қажетті оның өз
ойының мәні.
Адамның бұл
үрдісіндегі
қабілеттілігі білімдері мен
бірінші рет ойында дағдыларды
пайда болды және меңгеру әлдеқайда
ойында
қалыптасады.
қиын болды.
Еңбекпен Сондықтан адамды
байланыса отырып, ары қарайғы еңбек
АДАМНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БАСҚА ТІРШІЛІК
ИЕЛЕРІНЕН АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ
1.Жемісті шығармашылықты, жасампаздыққа
ие.
2.Заттық материалдық рухани мәдениетпен
дамуы. Жануарлар өз биологиялық
қажеттеліктілігін қанағаттандыру үшін жасайды.
3.Адамның өзін өмір жағдайын қажеттілігі иен
қабілеттілігін де қайта-қайта құрайды немесе
көркейте түседі.
4.Түрлі форма мен оның әр-түрлі құралдар арқылы
жүзеге асыруы тарихтық жеміс.Ал жануар
белсенділігі биологиялық эволюциялық нәтижесі
ретінде болады.
5.Заттың іс-әрекеті туа берілмейді. Ол тәлім-
тәрбие қалыптасуы мен жүзеге асуы. Ал жануарда
іс-әрекет генотипке негізделетіндіктен туа
АДАМ ІС – ӘРЕКЕТІНІҢ
ҚҰРЫЛЫСЫ
Алгоритм – кең Субьективтік
түрде таралған жобасы
ашылмаған

Психологиялық талдау іс-әрекеті
АДАМНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУ
ЖҮЙЕСІНДЕ ПРОГРЕСШІЛ ҚАЙТА
ЖАСАЛУ ОСПЕКТІЛЕРІ
1.Адам іс-әрекетінің филогенетикалық
даму жүйесі.

2.Адам іс-әрекеттер процестер араласа отырып
өзінің онтогенезде болатын жеке дамуы.

3.Іс-әрекет түрлерінің өзгеруі және ішінара өз
ішінде алмасуы.

4.Іс-әрекет диференциялциясы. Бір іс-
әрекеттің әлсіреуінен өзге жекелеген дербес
іс-әрекетке айналуы.
КОМПОНЕНТ 2
түрге бөлінеді

ІШКІ КОМПОНЕНТ- іс-
әркетті басқаруға
қатысатын орталық
СЫРТҚЫ КОМПОНЕНТ- іс-
жүйке жүйесі болатын
әрекетті тәжірибелік
анатомиялық
орындауда болтын түрлі
физиологиялық
қозғалыстар жатады
құрылымдар мен
процестер мен киімдер
қатысады

Іс-әрекеттің ішкі және
сыртқы компонеттерінің
үнемі арақатынасыбола
бермейді.
Іс-әрекеттің
ұстанымда
ры
Мәдени жинақылық
Жеке-тұлғалық бағыт

Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау

Өзектілік

Ғылымилық
Жүйелілік
Шығармашылық мінез-құлық

Ұқсас жұмыстар
Нашар оқушы
Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері
Балалардың практикалық психологиясы
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат
Білім берудің құзіреттілік үлгісі
Оқытудың компьютерлік технологиясы
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ СТАНДАРТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Жоғары білім берудің мазмұны
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
Биологияны оқыту әдістері
Пәндер