Адам іс-әрекетінің психологиялық негіздері, құрылымы және даму аспектілері


Slide 1 Slide 2

ІС - ӘРЕКЕТ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК

Адам іс - әрекеті - күрделі құбылыс. Оның түрлі жақтарын әр түрлі ғылымдар зерттейді. Ал қоғамдық мағынасы - қоғамдық ғылымдарының пәні, физиологиялық механизмдер - физиология пәні болып табылады. Психология - іс - әрекеттің психикалық жағын зерттейді. Іс - әрекет арқылы адамның рухани өмір байлығы: ақыл - ой тереңдігі, күйіну - сүйіну қалпы, қиялдау қабілеті мен ерік - жігері, икемділігі мен мінез - құлық сипаты ашылады.

Іс - әректтің негізгі сипаттамасы болып - оның мағыналығы саналады. «Мағынасыз әрекет» деген ұғымға ешқандай түсінік берілмейді. Іс - әрекеттің мағынасыз болуы мүмкін, бірақ іс - әректті ғылыми зерттеу оның мағынасының ашылу талап етеді. Іс - әрекет - тарихи қоғамдық дәреже.

Slide 3 Slide 4

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ҚЫЗМЕТІ

1. Әр түрлі концепциялар іс-әркеттің жекелеген аспектілерін қарастырады

2. Іс-әрекеттің мотивациялық аспектілерін зерттеуді негіз етеді

3. Іс-әрекеттің реттеуші механизмдерін қарастырады

Slide 5

ІС - ӘРЕКЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ

Ойын іс - әрекеті ретінде тұлғаның қоршаған шындыққа нақтылы бір

қатынасын көрсету болып табылады. Әлемді бейнелей отырып, оны түрлендіру

қабілеттілігі - адам ойының мәні. Адамның бұл қабілеттілігі бірінші рет ойында

пайда болды және ойында қалыптасады. Еңбекпен байланыса отырып, ойын

одан өзгеше болады.

Оқу іс-әрекеті-тарихи үрдісінде еңбек түрлері жетілдіріп, күрделене түсті. Осыған байланысты еңбек іс-әрекетіне қажетті оның өз үрдісіндегі білімдері мен дағдыларды меңгеру әлдеқайда қиын болды. Сондықтан адамды ары қарайғы еңбек әрекетіне дайындау мақсатымен оқуды қалыптастыру керек болды.

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9

АДАМНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БАСҚА ТІРШІЛІК ИЕЛЕРІНЕН АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ

1. Жемісті шығармашылықты, жасампаздыққа ие.

2. Заттық материалдық рухани мәдениетпен дамуы. Жануарлар өз биологиялық қажеттеліктілігін қанағаттандыру үшін жасайды.

3. Адамның өзін өмір жағдайын қажеттілігі иен қабілеттілігін де қайта-қайта құрайды немесе көркейте түседі.

4. Түрлі форма мен оның әр-түрлі құралдар арқылы жүзеге асыруы тарихтық жеміс. Ал жануар белсенділігі биологиялық эволюциялық нәтижесі ретінде болады.

5. Заттың іс-әрекеті туа берілмейді. Ол тәлім-тәрбие қалыптасуы мен жүзеге асуы. Ал жануарда іс-әрекет генотипке негізделетіндіктен туа беріледі.

Slide 10 Slide 11

АДАМ ІС - ӘРЕКЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫСЫ

Алгоритм - кең түрде таралған

Субьективтік жобасы ашылмаған

Психологиялық талдау іс-әрекеті

Slide 12 Slide 13

АДАМНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУ ЖҮЙЕСІНДЕ ПРОГРЕСШІЛ ҚАЙТА ЖАСАЛУ ОСПЕКТІЛЕРІ

1. Адам іс-әрекетінің филогенетикалық даму жүйесі.

2. Адам іс-әрекеттер процестер араласа отырып өзінің онтогенезде болатын жеке дамуы.

3. Іс-әрекет түрлерінің өзгеруі және ішінара өз ішінде алмасуы.

4. Іс-әрекет диференциялциясы. Бір іс-әрекеттің әлсіреуінен өзге жекелеген дербес іс-әрекетке айналуы.

Slide 14 Slide 15

КОМПОНЕНТ 2 түрге бөлінеді

ІШКІ КОМПОНЕНТ- іс-әркетті басқаруға қатысатын орталық жүйке жүйесі болатын анатомиялық физиологиялық құрылымдар мен процестер мен киімдер қатысады

СЫРТҚЫ КОМПОНЕНТ- іс-әрекетті тәжірибелік орындауда болтын түрлі қозғалыстар жатады

Іс-әрекеттің ішкі және сыртқы компонеттерінің үнемі арақатынасыбола бермейді.

Slide 16 Slide 17

Іс-әрекеттің ұстанымдары

Мәдени жинақылық

Жеке-тұлғалық бағыт

Білім берудің мазмұны мен түрлерін еркін таңдау

Өзектілік

Ғылымилық

Жүйелілік

Шығармашылық мінез-құлық

Slide 18 Slide 19
Ұқсас жұмыстар
Адам іс-әрекетінің психологиясы: ұғымы, құрылымы және мотивациясы
Сөйлеу іс-әрекетінің психологиялық сипаттамасы және екінші шартты жүйе
Өзін-өзі тану ілімі: тарихи даму аспектілері мен педагогикалық-психологиялық негіздері
Іс-әрекет және оның түрлері: құрылымы мен психологиялық негіздері
Сөйлеу әрекетінің психологиялық құрылымы: кезеңдер мен негізгі механизмдер
Мұғалім іс-әрекетінің объектісі және педагогикалық процестің мәні мен құрылымы
Тұлғаның іс-әрекеттік теориясы, қасиеттері және даму аспектілері
Еңбек іс-әрекетінің мотивациясы мен профессиографиялық сипаттамалары
Мектепке дейінгі жастағы балалардың оқу-танымдық әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері және қалыптасу шарттары
Биосфераның құрылымы мен функциялары: ноосфера және адам әрекетінің ықпалы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz