Сыныптан тыс тәрбие жұмысын



Орындаған : Елеусіз Алтынай
Қабылдаған : Бакирова Закира
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Тақырыбы : Сынып жетекшісінің оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру формалары мен тәсілдері

Жоспар
Кіріспе
Негізгі бөлімі
тәрбие жұмысын ұйымдастыру формалары
тәрбие жұмысы жайлы анықтамалар
Сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
Сынып жетекшінің жұмыс есебін жүргізу
Қорытынды
I.
III.
II.

Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспары -педагогикалық құжат. Тәрбие жоспарын құру, оның орындауындағы жауапкершілік сынып жетекшісіне жүктеледі. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бір жылға, жарты жылға жоспарланады. Сынып жетекшісінің жоспары тәрбиенің мазмұнын, түрлері мен әдістерін таңдап алуға деген комплексті көзқарасты қамтамасыз етеді. Онда тәрбие мазмұнын негізгі түрлерінің, ең алдымен мектеп оқушыларына жан-жақты жарасымды саяси-идеялық, еңбек, адамгершілік т. б. тәрбие берудің тығыз байланысын ескеру қажет. Жоспар жасағанда сынып жетекшісінің окушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, ықыластарын ескерген жөн.
КІРІСПЕ

Тәрбие жұмы-сын ұйымдас-тыру форма-лары
Жеке
Топтық
Көпшілік

Топтық
Жеке
Көпшілік
Хабарлама даярлау
Көркем өнер көпірлерін даярлау
Ұсынылған кітапты оқу
Үйірмелер
Клубтар
Балалар лагері
Қоғамдық ұйымдар
Сынып сағаты
Кештер
Ертеңгіліктер
Сайыстар
Жарыстар

Тәрбие тәсілі - тәрбие әдісінің құралды бөлігі және жеке бөлшегі болып табылады.
Тәрбие әдісі - жеке басқа ықпал ету құралы, тәрбиешілер мен оқушылардың өзара байланыс тәсілдері, тірбие мақсатына сай оқушылардың санасы, ерік-күшіне ықпал ету тәсілінің жиынтығы, тәрбие мақсатына жету жолдары
Тәрбие әдісі - қойылған мақсатқа жетудегі оқушылар ұжымы мен тәрбиешілер іс-әркетінің күрделі жиынтығы болып табылады
Анықтамалар

Сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру
1. Оқушыларға тәрбие жұмысының тақырыбын түсіндіру, ой алмасу, сұрақ-жауап қою
2. Мұғалімнің тәрбие сағатының жемісті болуы, яңни оқушыларға жақсы жағынан әсер етуі.
4. Тәрбие сағаты іш пыстырмас үшін түрлі ойын, тренинг, бейне материялдар, сауалнама тсс.
5. Сыныа сағатының уақытын қадағалау.
6. Сынып сағатында мұғалімнің сөйлеу манерасын арттыру, оқушыларды қызықтыру тсс
7. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау.
3. Тәрбие сағатында оқушылардың сыныпта орналасуы, орындық-парталарының ыңғайлы болуын талқылау.

Тәжірибелі сынып жетекшілері тәрбие жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерін қолданады. Бұл тәрбие жұмысын эмоциялы және қызықты етуге көмектеседі. Жоспарда жалпы шаралармен қатар оқушылардың қызығулары мен білімділіктерін ескере отырып, топтық және жеке-даралық жұмыстарды қарастыру керек. Соңғы жылдары оқулар түрлі лекторийлер, саяси хабарламашылардың семинары сияқты тәрбие формалары кең өріс алуда.

Сынып жетекшісінің жұмыс есебін жүргі-зуі.
Сынып жетекшісінің жұмыс есебін жүргізуі. Тәрбие жұмысы нәтижелерінің есебін жүргізу - күрделі іс. Сынып жетекшісі жұмысының есебін жүргізудің маңызды және қажетті түрі күнделік дәптері, күнделік жүргізу міндетті емес, бірақ көп сынып жетекшілерінің күнделіктері бар. Оны тәрбие жұмысының нәтижелері ғана ескерілмейді. Сонымен қатар жұмыстарда талданып отырады, сыныптағы кемшіліктерді жоюдың нақтылы жолдары көрсетіледі. Күнделікте оқушылардың үлгірімі, қоғамдық тапсырмалар, тізімі және тұрақты мекен-жайы жазылады. Әрбір оқушыға бір-екі бет бөлінеді, онда оқушылардың мінез-құлқына жасалған бақылаулар нәтижелері жазылып, мінезінің ерекшеліктері, қызығушылығы мен бейімділігі көрсетіледі. Кейбір сынып жетекшілері тәрбие жұмысының есебіне жүргізетін ашық күнделік дәптер жүргізеді. Бұл сынып ұжымының шежіресі сияқты болады. Онда жалпы сынып және жеке мектеп оқушылары өміріндегі елеулі оқиғалар жазылып отырады. Сыныптың ашық күнделігін жүргізуге сынып жетекшісі оқушыларды, әсіресе сынып белсенділіктерін тартады. Бұл сыныптағы жүргізілген жұмыстың есебін беруге, бағалап отыруға үйретеді және сыныпта жақсы дәстүр қалыптастыруға көмектеседі.

1
2
4
3
жоспардың қоғам талаптарына, мақсатына сәйкестігі;
өмірмен тығыз байланыстылығы;
жоспарға тәрбиенің барлық салаларынан жұмыстар енгізу;
тәрбие жұмысы формаларының оқушылардың жасына, ұжымының ерекшеліктеріне, тәрбиелік деңгейіне сәйкес болуы;
жоспардық жан-жақтылығы, тәрбиенің барлық салаларын қамтамасыз етуі (комплексті тұрғыдан) ; жоспардың нақтылығы.
Тәрбие жоспарына қойылатын кейбір талаптар:

Тәрбие жұмысының жоспары іс-әрекетке басшылық бола алады, бұл үшін, ол мектеп оқушыларына тәрбие берудегі нысаналықты, оны мектептің ортақ мақсатына бағындыруды қамтамасыз ететіндей идеялық жағынан мақсатқа бағытталған болуы керек. Барлық жекелеген тәрбие міндеттері мектептің негізгі мақсатын шешуге оқушыларды жан-жақты дамытуға, оларды өмірге дайындауға жәрдемдесетін болуы керек. Жоспардың мазмұны идеялық-саяси, қоғамдық пайдалы бағытта болуын қамтамасыз ету керек. Сондықтан да тәрбие жұмысын ұйымдастырудың оқушыларға тигізер әсері мол
ҚОРЫТЫНДЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz