Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы



Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.
Тақырыбы : Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата-аналармен ынтымақтастығы
Орындаған : Елеусіз Алтынай
Қабылдаған : Бакирова Закира

ЖОСПАРЫ 1. Сынып жетекшісінің ата-аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері 2. Ата - аналармен атқарылатын жұмыстарында сынып жетекшісінің міндеттері және қызметі 3. Сынып жетекшісінің ата - аналармен жүргізетін жұмысының формалары мен әдістері.
4. Сынып жетекшінің ата-аналармен жүргізілетін жұмыстарының негізгі міндеттері.

1. Сынып жетекшісінің ата - аналармен атқаратын жұмыстарының мазмұны мен міндеттері
В. А. Сухомлинский оқушылардың ата - аналарымен жұмыс істеудің мазмұнына ерекше назар аударып: «Тек ата - аналармен бірге жалпы күш жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бақытты беруі мүмкін», - дейді. Олай болса, отбасы мектеп пен бірге тәрбиелік ортаның тұтастай негізгі ықпал ету факторларын жасайды. Сондықтанда педагогикалық әрекетте мектептің жалпы міндеттерінің көлемінің кеңдігіне қарамастан ата - аналармен жұмыстың маңызы ерекше.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстағы сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:
1. Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату.
2. Отбасы мен мектептің балаға қоятын талаптарының бірлігін қамтамасыз ету.
3. Ата-аналар ұжымын құру.
4. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.

2. Ата-аналармен атқаратын жұмыстарында сынып жетекшісінің қызметі
1. Ата-аналарды сыныптағы оқу тәрбие процесінің мазмұнымен және әдістемесімен таныстыру.
2. Ата-аналармен педагогикалық және психологиялық ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.
3. Ата-аналарды балалармен бірге әрекетке қатыстыру.
4. Отбасы тәрбиесіне қатысты ата-аналарға педагогикалық-психологиялық кеңес беру.
5. Ата-аналар белсенділерімен жұмыс және ата-аналардың әртүрлі қоғамдық ұйымдарымен, жұртшылықпен өзара әрекеттесуі.

1) Ата-аналар комитетін сайлау
2) Алдағы атқарылатын жұмыстар туралы ұсыныс, пікірлер
3) Оқушы формасы, оқулықтардың ұсталуы жайлы
1) Ата-аналар комитетін сайлау
2) Алдағы атқарылатын жұмыстар туралы ұсыныс, пікірлер
3) Оқушы формасы, оқулықтардың ұсталуы жайлы. Формасы-ата-аналар жиналысы. Жауапты-сынып жетекшісі.
4) І тоқсан оқу қорытындысы. Ата-аналарға кеңес. Формасы-ата-аналар жиналысы. Жауапты-сынып жетекшісі.
5) ІІ тоқсан оқу қорытындысы. Формасы-ата-аналар жиналысы. Жауапты-сынып жетекшісі.
6) «Демалысты тиімді өткізейік!»Формасы пікіралмасу.
7) Ата-аналарды мектепішілік іс-шараларға тарту. Жауапты-сынып жетекшісі.
8) ІІІ тоқсан оқу қорытындысы. Формасы-ата-аналар жиналысы. Жауапты-сынып жетекшісі.
9) «Отбасы мен мектептің бала тәрбиесіндегі орны»Формасы-әңгімелесу. 10) Жылдық қорытынды. Формасы-ата-аналар жиналысы. Жауапты-сынып жетекшісі.
11) «Қауіпсіздік ережесін біліп жүрейік»Формасы-әңгімелесу.
12) Жазғы демалыс. Жауапты-сынып жетекшісі.
Ата - аналармен жүргізілетін жұмыс

Функциялары
Ата-аналарды мектепте ұйымдастырылатын білім беру әдістемесімен таныстыру; психологиялық-педагогикалық ағарту; ересектерді балалармен бірлескен қызметке тарту; жеке оқушылар отбасындағы тәрбиені түзету; қоғамдық ұйымдармен әрекеттестік (мектеп пен сыныптың ата-аналар комитетімен, мектеп кеңестерімен, тұрғылықты жері бойынша кеңестермен және т. б. ) Ата-аналар жиналысын, конференцияларын өткізу; материалдық көмек көрсету және ата-аналарға құқықтық ықпал ету) . Бұл функциялар мектептік тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін қалыпты тәрбиелеу ортасын құруға ықпал етеді.
Әрекеттестік тәсілдері
Ата-аналар конференцияларын, жина-лыстарын, ата-аналар мен мұғалімдердің жеке кездесулер жасау; телефон желісі; телекоммуникация және тұрақты пошта құралдарын қолдану; тапсырмалар әзірлеу, талқылау, ата-аналар клубын немесе мектепте орталық құру; бейресми бірлескен кездесулер өткізу (мейрамдар, концерттер және т. б. ) ; мәдени, діни этникалық қатыстылығына ескере отырып, сыйлы қарым-қатынас орнату.

Жас ұрпақты жан-жақты, ақылды, парасатты, ой-өрісі биік азамат етіп тәрбиелеу - қоғамымыздың өзекті мәселесі. Ата-аналармен жұмыс жүргізуде олар білуге тиісті білімдерді өмір талабына сай насихаттап отыруда, мектеп пен отбасылық ынтымақтастығын жүзеге асыруда сынып жетекші негізгі роль атқарады. Баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата-ананың орны бөлек. Тәлім-тәрбиедегі жарасымдылық бірлесіп жұмыс істеген жағдайда ғана үйлесімділік табады.
3. Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың формалары.

4. Сынып жетекшінің ата-аналармен жүргізілетін жұмыстарының негізгі міндеттері.
1. Сынып жетекшінің сынып ата-аналарының құрамын зерттеуі.
2. Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату.
3. Мектеп пеен отбасының балаға қоятын талаптарының бірлігі.
4. Ата-аналар ұжымын құру.
5. Ата-аналардың педагогикалық білім дәрежесі мен мәдениетін үнемі арттырып отыру.
6. Үштік одақ (бала, ата-ана, мұғалім) жұмысын жандандыру.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz