Бағдарлама тұсаукесері




Презентация қосу
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын
ұйымдастыру.
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын
ұйымдастыру.

Тақырыбы : Мектептегі оқу-тәрбие қызметі
Тақырыбы
жүйесіндегі : Мектептегі
қосымша оқу-тәрбие
білім берудің моделі
қызметі жүйесіндегі қосымша
білім берудің моделі

Орындаған
Орындаған
: Кескірбай
: Елеусіз АА

Қабылдаған
Қабылдаған::Бакирова
ХалилаеваЗЭ
Жоспары:
Кіріспе
Негізгі бөлім
1. Білім беру үдерісін ұйымдастыру
2. Қосымша білім беру бағдарламалары
3. Бағдарламаларға қойылатын
талаптар,сараптамалар
4. Модельдердің іс-тәжірибелік іске
асырылуының қадамдары
Қорытынды
1. Білім беру үдерісін ұйымдастыру

Білім беру бағдарламалары типтік, Қосымша білім беру бағдарламалары таңдау
бойынша және ата-ана мен бала
түрлендірілген, авторлық, пәндік, пән тапсырысына жауап беретін бағдарламалар
үстілік, біріктірілген болуы мүмкін. болып табылады.

Мектептегі ұйымдастырылған балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру қызметі
педагогтер әзірлеген, мектеп Кеңесімен бекітілетін бағдарламалармен сәйкес жүзеге
асырылады.
Бағдарламалық қамтамасыз ету

Қосымша білім беру бағдарламалары желпуіші таңдауының негіздемесі ата-аналар мен балалар
мүдделерінің зерттеу нарығы мен ресурстар базасының бар болуы.

2. Қосымша білім беру бағдарламалары:

білім алушылардың білімін негізгі және факультативтік пәндер бойынша
тереңдетеді және кеңейтеді;
көптеген білім алушыларға мектеп білімі тұлғалық-маңызды етеді;
оқушылардың оқу-зерттеушілік белсенділігін ынталандырады;
жалпы білім беретін курстар қатарын оқытуда уәждемесін арттырады.
3. Бағдарламаларға талаптар:

1 бағдарламаларға әлеуметтік сынаулар мен тәжірибелер салынуы керек;
бағдарламаларда заманауи ұйымдастыру түрлері анықталған;

әртүрлі саладағы ықпалдасу
2 бағдарламалар – жаңа технологиялар тасымалдаушысы (жобалық, зерттеушілік
және т.б.);

бағдарлама топқа да, сондай-ақ жеке оқытуға да құрылуы мүмкін. Педагогтермен
әзірленген бағдарламалар сараптамадан өтуі қажет.
4. Бағдарламалар сараптамасы
Бағдарлама сараптамасы жыл сайын мамырда Сараптамалық кеңеспен өткізілуі қажет
(Сараптамалық кеңес туралы Ереже мен бағдарламалар талаптарына сәйкес).
Бағдарлама тұсаукесері
Мамыр мен қыркүйекте бағдарлама таңдауын жүзеге асыратын балалар мен ата-аналарға
арналған бағдарламалар тұсаукесері өткізіледі. Тұсаукесер мынадай болуы керек:
компьютерлік; ойын; ауызша; көрнекті және т.б.
Педагогтермен әр түрлі бағдарлама бойынша оқығысы келетін балалар тізімі құрылады.
Бағдарламаларды жіберу
Қыркүйек басында сабақ кестесі құрылады, мектептегі қосымша білім беру бағдарламалары
жіберіледі.

Бағдарламаларды іске асыру
Оқу жылы бойында бағдарламалар іске асырылады.
Сабақтар 1 қыркүйектен 30 мамырға дейін өтеді.
Білім беру қызметі мүмкін негізделген өзгерістері бар тұрақты сабақ кестесінде көрінеді. Сабақ кестесі
санитарлық ережелерi және нормалары негізінде әзірленеді және директормен бекітіледі.
Демалыс кезінде сабақ бекітілген сабақ кестесімен сәйкес өткізіледі.
Қызмет мектеп кабиненттерінде ұйымдастырылады.
Қосымша білім берудегі сабақтартардағы қызмет оқытудың барлық қажетті техникалық құралдарымен,
көрнекті құралдармен, мектептің әдебиет қорымен қамтамасыз етіледі.
Ықпалдасқан бағдарламалар шығармашылық топқа біріккен бір немесе бірнеше педагогтермен жүзеге
асырылады.
Мектептегі балаларға қосымша Сабақты ұйымдастырудың түрлері
бағдарлама сипатына жауап беретін
білім беру жүйесіндегі қызмет әртүрлі болуы мүмкін
мүмкін болатын дәйекті топтық оқу сабақтары; жеке кеңестер; клубтық
өзгерістері бар тұрақты сабақ секциялар; үйірмелер; шеберханалар;
зертханалар; жорықтар; экспедициялар; рөлдік
кестесінде көрсетіледі. ойындар.

Бақылау және бағалау рұқсат береді: Білім алушылар тобы бір немесе әр
алынған нәтижелерді жазып қою; түрлі жасты болуы мүмкін.
жоспарланғанмен салыстыру; Топтағы білім алушылар саны 10
қызметке бақылау мен түзетуді адамнан кем болмауы керек.
қамтамасыз ету, өзгеріс үдерісіне бағыттау; Қосымша білім беру бойынша
қызметті сапалы талдауды жүзеге асыру; сабақтар педагогтермен арнайы
қызметтің әртүрлі аспектілерін зерртеу. журналдарға белгіленеді.

Үздіксіз білім беру моделінің барлық құрылымдық бөлімдерінде қайталанатын
құзыреттіліктерді тізеді, бірақ әрбір деңгейде олар аталған жасқа тән қызметтің әр түрлері
арқылы іске асырылады.
Мектепке дейінгі және мектеп алды Бастауыш мектеп
кезең
Заманауи қоғам бала құзыреттіліктерін
Бастауыш мектеп деңгейінде
қалыптастыруға кеңейтілген және оқушылармен жаңа білім беру
тереңдетілген талаптарды ұсынады. кеңістігін біліктілікті кеңейту арқылы
Сондықтан өзінің әр түрлі білім беру
бағдарламаларымен ерекшеленетін
игеру, қызметтің өзгеше тәсілдерін
қосымша білім беру маңызды орынға ие. меңгеру жүзеге асады.

Бұл кезеңде осыған дейінгі кезеңдерде құрылған машықтарды,
қабілеттерді кеңейту мен дамыту болады:

әлеуметтік – қоғаммен (қаланың жазбаша сөйлем құрау мен
әртүрлі алаңдарында балалар монологты меңгеру,
шығармашылық ұжымдарына дәстүрлерді, рәсімдерді
қатысу), ұжыммен, жанұямен, сақтау қабілеті кеңейеді,
достармен қарым-қатынас сөйлесу мәдениеті
орнату шеңбері. қалыптасады;
қызметтер – танымдық және зерттеушілік қызметтер дамиды, мәнерлілік және
танымдық тапсырмаларды шешу қабілеті, әртүрлі білім бағдарламалары мен
жобаларын жүзеге асыру арқылы компьютермен жұмыс істеу машығы қалыптасады.

Бастауыш мектепте жетекші қызмет түрі ретінде оқыту қызметі табылады,
сөйте тұра оқушы әлеуметтік сынақтар үшін кеңістікке ие болуы керек. Бұл:
«Кіші Академия», «Эрудит» ойыны, «Зерттеу зертханасы», «Шебер қолдарға
арналған шеберхана», «Дарын» студиясы және тағы да басқа әртүрлі
ұйымдастырылған формаларға ресімделеді.

Аталған бірлестіктерде бірдей бейімділіктері мен қабілеттері бар
әртүрлі жастағы балалар жұмыс істейді. Бірлестіктердің өзіне тән
рәсімдері, киімдерінде ерекше белгілері, көңіл көтеру орыны,
көшбасшылары болады.

Мектеп қоғамдастығы, ата-аналар, қамқоршылар кеңесі, әріптестер
алдында тоқсанына бір рет көрмелер, тұсаукесерлер, шығармашылық
жұмыстар өткізуге болады. Аталған іс-шаралардың қорытындысы
бойынша оқушылар қандай да бір аталымның (портфолио үшін) бір
«жұлдызын» алғанын білдіретін сертификаттарға ие болады.
Негізгі мектеп
Негізгі мектепте негізгі жете білушілікті жинақтау жалғасын табады, бірақ әлеуметтік
тәжірибеге (клубтар, студиялар, секциялар, ерікті топтардың жасақтары және т.б.),
шығармашылық жұмыстардың тұсаукесерлеріне, олимпиадалық қозғалыс
ұйымдастыруға, зияткерлік ойындарға, модульді сала алдындағы білімге маңыз
беріледі.

Қосымша білім берудің серпінді, оның ішінде желілік бағдарламасын ұсыну білім
кеңістігіндегі таңдау шарттарының білі болып табылады.
Білім бағдарламасын таңдау балалармен және ата-аналармен жүзеге
асырылады, сол үшін бағдарламалардың тұсаукесер кеңістігі ұйымдастырылады.
Жоғары мектеп
Бұл кезеңдегі негізгі қызмет түрі жобалық болады. Жоғары мектеп кеңістігінің өзіндік
ерекшеліктері бар:
бейінді сыныптардың пайда болуы;
жоғары оқу орындарымен қарым-қатынас;
желілік білім бағдарламаларына қатысу;
кәсіби сынақтар.
Бұл деңгейде портфолио жинаудың негізі болатын (жоғары оқу орындарының
желілік білім бағдарламаларынан өткені, кәсіби сынақтары, әртүрлі жобаларды іске
асырғаны, ғылыми-зерттеу қызметтері үшін сертификаттар) баланы бағалаудың
жаңа тәсілдері пайда болады.
4. Модельдердің іс-тәжірибелік іске асырылуы келесі
қадамдардан тұрады:
ҚБ жүйесінде оқуға оқушылар мен ата-аналарды
бағдарлау;
ҚБ ресурстарын анықтау;
бағдарламаларық қамтамасыз ету (бағдарламалар
жасау, сараптама, тұсаукесер, іске қосу, жүзеге
асыру, нәтижелерді бақылау және бағалау);
ҚОРЫТЫНДЫ

Қорыта айта кететін болсақ мектептегі оқу –бағдарламалар шығармашылық
топқа біріккен бір немесе бірнеше педагогтермен жүзеге асырылады.
Үздіксіз білім беру моделінің барлық құрылымдық бөлімдерінде қайталанатын
құзыреттіліктерді тізеді, бірақ әрбір деңгейде олар аталған жасқа тән қызметтің
әр түрлері арқылы іске асырылып отырады.
Қазіргі таңда оқу-тәрбие қызметі жүйесіндегі бағдарламалар тиімді
қолданылады.

Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаларды жіберу
ФАЙЛДАР МЕН ҚАПШЫҚТАР
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Белсенді оқыту әдістері
Мемлекеттік мұрағатынан 482 құжат
Тәуелсіз елім- тірегім
Adidas компаниясының логотипі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік туының авторы
Инвестициялық портфельдің құрамы мен құрылымы бойынша тұсаукесері
Оқушылар жағдаймен
Пәндер