Бағдарлама тұсаукесері


Slide 1

Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.

Орындаған : Елеусіз А

Қабылдаған : Халилаева Э

Тақырыбы : Мектептегі оқу-тәрбие қызметі жүйесіндегі қосымша білім берудің моделі

Тақырыбы : Мектептегі оқу-тәрбие

қызметі жүйесіндегі қосымша

білім берудің моделі

Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.

Орындаған : Кескірбай А

Қабылдаған : Бакирова З

Slide 2

Жоспары:

Кіріспе

Негізгі бөлім

1. Білім беру үдерісін ұйымдастыру

2. Қосымша білім беру бағдарламалары

3. Бағдарламаларға қойылатын талаптар, сараптамалар

4. Модельдердің іс-тәжірибелік іске асырылуының қадамдары

Қорытынды

Slide 3

1. Білім беру үдерісін ұйымдастыру

Білім беру бағдарламалары типтік, түрлендірілген, авторлық, пәндік, пән үстілік, біріктірілген болуы мүмкін.

Қосымша білім беру бағдарламалары таңдау бойынша және ата-ана мен бала тапсырысына жауап беретін бағдарламалар болып табылады.

Мектептегі ұйымдастырылған балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру қызметі педагогтер әзірлеген, мектеп Кеңесімен бекітілетін бағдарламалармен сәйкес жүзеге асырылады.

Slide 4

Бағдарламалық қамтамасыз ету

Қосымша білім беру бағдарламалары желпуіші таңдауының негіздемесі ата-аналар мен балалар мүдделерінің зерттеу нарығы мен ресурстар базасының бар болуы.

2. Қосымша білім беру бағдарламалары:

білім алушылардың білімін негізгі және факультативтік пәндер бойынша тереңдетеді және кеңейтеді;

көптеген білім алушыларға мектеп білімі тұлғалық-маңызды етеді;

оқушылардың оқу-зерттеушілік белсенділігін ынталандырады;

жалпы білім беретін курстар қатарын оқытуда уәждемесін арттырады.

Slide 5

3. Бағдарламаларға талаптар:

1

бағдарламаларға әлеуметтік сынаулар мен тәжірибелер салынуы керек;

бағдарламаларда заманауи ұйымдастыру түрлері анықталған;

2

3

әртүрлі саладағы ықпалдасу

бағдарламалар - жаңа технологиялар тасымалдаушысы (жобалық, зерттеушілік және т. б. ) ;

бағдарлама топқа да, сондай-ақ жеке оқытуға да құрылуы мүмкін. Педагогтермен әзірленген бағдарламалар сараптамадан өтуі қажет.

Slide 6

4. Бағдарламалар сараптамасы

Бағдарлама сараптамасы жыл сайын мамырда Сараптамалық кеңеспен өткізілуі қажет (Сараптамалық кеңес туралы Ереже мен бағдарламалар талаптарына сәйкес) .

Бағдарлама тұсаукесері

Мамыр мен қыркүйекте бағдарлама таңдауын жүзеге асыратын балалар мен ата-аналарға арналған бағдарламалар тұсаукесері өткізіледі. Тұсаукесер мынадай болуы керек: компьютерлік; ойын; ауызша; көрнекті және т. б.

Педагогтермен әр түрлі бағдарлама бойынша оқығысы келетін балалар тізімі құрылады.

Бағдарламаларды жіберу

Қыркүйек басында сабақ кестесі құрылады, мектептегі қосымша білім беру бағдарламалары жіберіледі.

Бағдарламаларды іске асыру

Оқу жылы бойында бағдарламалар іске асырылады.

Сабақтар 1 қыркүйектен 30 мамырға дейін өтеді.

Білім беру қызметі мүмкін негізделген өзгерістері бар тұрақты сабақ кестесінде көрінеді. Сабақ кестесі санитарлық ережелерi және нормалары негізінде әзірленеді және директормен бекітіледі.

Демалыс кезінде сабақ бекітілген сабақ кестесімен сәйкес өткізіледі.

Қызмет мектеп кабиненттерінде ұйымдастырылады.

Қосымша білім берудегі сабақтартардағы қызмет оқытудың барлық қажетті техникалық құралдарымен, көрнекті құралдармен, мектептің әдебиет қорымен қамтамасыз етіледі.

Ықпалдасқан бағдарламалар шығармашылық топқа біріккен бір немесе бірнеше педагогтермен жүзеге асырылады.

Slide 7

Үздіксіз білім беру моделінің барлық құрылымдық бөлімдерінде қайталанатын құзыреттіліктерді тізеді, бірақ әрбір деңгейде олар аталған жасқа тән қызметтің әр түрлері арқылы іске асырылады.

Мектептегі балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі қызмет мүмкін болатын дәйекті өзгерістері бар тұрақты сабақ кестесінде көрсетіледі.

Бақылау және бағалау рұқсат береді:

алынған нәтижелерді жазып қою;

жоспарланғанмен салыстыру;

қызметке бақылау мен түзетуді қамтамасыз ету, өзгеріс үдерісіне бағыттау;

қызметті сапалы талдауды жүзеге асыру;

қызметтің әртүрлі аспектілерін зерртеу.

Білім алушылар тобы бір немесе әр түрлі жасты болуы мүмкін.

Топтағы білім алушылар саны 10 адамнан кем болмауы керек.

Қосымша білім беру бойынша сабақтар педагогтермен арнайы журналдарға белгіленеді.

Сабақты ұйымдастырудың түрлері бағдарлама сипатына жауап беретін әртүрлі болуы мүмкін

топтық оқу сабақтары; жеке кеңестер; клубтық секциялар; үйірмелер; шеберханалар; зертханалар; жорықтар; экспедициялар; рөлдік ойындар.

Slide 8

Мектепке дейінгі және мектеп алды кезең

Заманауи қоғам бала құзыреттіліктерін қалыптастыруға кеңейтілген және тереңдетілген талаптарды ұсынады. Сондықтан өзінің әр түрлі білім беру бағдарламаларымен ерекшеленетін қосымша білім беру маңызды орынға ие.

Бастауыш мектеп

Бастауыш мектеп деңгейінде оқушылармен жаңа білім беру кеңістігін біліктілікті кеңейту арқылы игеру, қызметтің өзгеше тәсілдерін меңгеру жүзеге асады.

Бұл кезеңде осыған дейінгі кезеңдерде құрылған машықтарды, қабілеттерді кеңейту мен дамыту болады:

әлеуметтік - қоғаммен (қаланың әртүрлі алаңдарында балалар шығармашылық ұжымдарына қатысу), ұжыммен, жанұямен, достармен қарым-қатынас орнату шеңбері.

жазбаша сөйлем құрау мен монологты меңгеру, дәстүрлерді, рәсімдерді сақтау қабілеті кеңейеді, сөйлесу мәдениеті қалыптасады;

Slide 9

қызметтер - танымдық және зерттеушілік қызметтер дамиды, мәнерлілік және танымдық тапсырмаларды шешу қабілеті, әртүрлі білім бағдарламалары мен жобаларын жүзеге асыру арқылы компьютермен жұмыс істеу машығы қалыптасады.

Бастауыш мектепте жетекші қызмет түрі ретінде оқыту қызметі табылады, сөйте тұра оқушы әлеуметтік сынақтар үшін кеңістікке ие болуы керек. Бұл: «Кіші Академия», «Эрудит» ойыны, «Зерттеу зертханасы», «Шебер қолдарға арналған шеберхана», «Дарын» студиясы және тағы да басқа әртүрлі ұйымдастырылған формаларға ресімделеді.

Аталған бірлестіктерде бірдей бейімділіктері мен қабілеттері бар әртүрлі жастағы балалар жұмыс істейді. Бірлестіктердің өзіне тән рәсімдері, киімдерінде ерекше белгілері, көңіл көтеру орыны, көшбасшылары болады.

Мектеп қоғамдастығы, ата-аналар, қамқоршылар кеңесі, әріптестер алдында тоқсанына бір рет көрмелер, тұсаукесерлер, шығармашылық жұмыстар өткізуге болады. Аталған іс-шаралардың қорытындысы бойынша оқушылар қандай да бір аталымның (портфолио үшін) бір «жұлдызын» алғанын білдіретін сертификаттарға ие болады.

Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Бағдарламаларды жіберу
ФАЙЛДАР МЕН ҚАПШЫҚТАР
Оқытудың белсенді әдістері - оқу
Белсенді оқыту әдістері
Мемлекеттік мұрағатынан 482 құжат
Тәуелсіз елім- тірегім
Adidas компаниясының логотипі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік туының авторы
Инвестициялық портфельдің құрамы мен құрылымы бойынша тұсаукесері
Оқушылар жағдаймен
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz